به گزارش مشرق، سردار پرویز یعقوبی، گفت: در ماه گذشته تعداد تماسهای تلفنی با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ حدود یک میلیون و ۵۳ هزار تماس بوده که از این میزان تعداد ۵۲۱ هزار مورد آن منجر به عملیات و خدمات پلیسی شده است که به عبارت دیگر حدود ۴۹ درصد از کل تماسها را شامل میشود و الباقی تماسها در قالب تماسهای ارجاعی (راهنمایی، غیرفوریتی) بوده است.
معاون عملیات پلیس پایتخت تصریح کرد: کل تماسهای دریافتی با این مرکز در خرداد ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۶ درصد افزایش داشته است که فراوانی بیشترین تماس مربوط به تخلفات راهور با ۲۲ درصد و نزاع و درگیری با ۲۱ درصد بوده که مأموران در زمان کمتر از ۷ دقیقه در محل حاضر شدند.
سردار یعقوبی با اشاره به بازخوردگیری صورت گرفته در ماه گذشته از میزان رضایتمندی شهروندان، ادامه داد: بازرسان این معاونت حدود ۴۸ هزار شهروندان را کنترل که ۹۶ درصد اظهار رضایتمندی و ۴ درصد اظهار نارضایتی داشتند.
وی با بیان اینکه برقراری تماسهای غیر فوریتی و غیر مرتبط موجب اشغال خطوط تلفنی این مرکز و در نهایت تأخیر در حضور به موقع مأموران در صحنههای فوری خواهد شد، گفت: برای ارائه خدمات به موقع و فوریتی لازم است که شهروندان از تماس با ۱۱۰ برای موضوعهای غیر پلیسی خودداری کنند.