وقتی فلورنتینو پرس مقابل هواداران درباره دوره تاریخی ورزشی و اقتصادی که باشگاه پشت سر میگذارد صحبت میکرد، سعی داشت موضوع بازسازی برنابئو را که 575 میلیون یورو هزینه خواهد داشت مطرح کند ولی او قرارداد دیگری در آستین داشت. در حقیقت این قرارداد جدید، تمدید با اسپانسر باشگاه یعنی آدیداس است که 1100 میلیون یورو برای باشگاه در طول 10 سال آینده درآمد خواهد داشت. این قرارداد، رکورد تمامی قراردادهای اسپانسرینگ را در اروپا خواهد شکست و از آن به عنوان قرارداد قرن یاد میشود که پیراهن های رئال را به گرانقیمت ترین پیراهنهای جهان ورزش تبدیل میکند.
باشگاه هر فصل 110 میلیون یورو درآمد خواهد داشت و با توجه به شرایط ممکن است این رقم تا 150 میلیون یورو نیز افزایش پیدا کند که دو برابر رقم 52 میلیون یورویی است که کمپانی آلمانی در حال حاضر به باشگاه پرداخت میکند.
دیگر اسپانسر باشگاه، هواپیمایی امارات است که قراردادش را در سال 2017 بسته و سالانه 70 میلیون یورو به رئال پرداخت میکند که بالاتر از رقم پرداختی راکوتن به بارسلونا و شورولت به منچستریونایتد (هر دو 55 میلیون یورو) است.
بخش تجاری باشگاه سالهاست که با آدیداس همکاری داشته و چندین بار نیز با این کمپانی دچار اختلاف شده است. در مقاطعی، رقم دریافتی رئال بسیار پایین تر از دیگر باشگاههای مطرح جهان بود و رئالی ها بر این باور بودند که جایگاه باشگاه در قرارداد جاری نشده است. اما قهرمانی های متعدد در چمپیونزلیگ، اوضاع را به نفع رئالی ها تغییر داد تا این تیم، بزرگترین قرارداد تجاری اسپانسرینگ فوتبال را به امضا برساند.