کد خبر 914608
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
عکس/ دو آتیشه های پرسپولیس در آزادی

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به نامه دبیرکل فدراسیون فوتبال علیه سرمربی این تیم و تذکری که به او داده شده واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس به مسئولان این باشگاه و برانکو سرمربی این تیم تذکر داده که علیه کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی مصاحبه‌ای انجام ندهند تا تمرکز تیم ملی  در آستانه جام ملت‌های آسیا از بین نرود.

بیشتر بخوانید:

تذکر به برانکو و پرسپولیس به خاطر کی‌روش +عکس

در همین رابطه پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در واکنش به این نامه گفت:‌در نامه‌ای که از سوی آقای ساکت به باشگاه پرسپولیس رسیده ذکر چند نکته ضروری است که باید به آن اشاره کنیم. بحث خوشحالی کردن مربی تیم ملی پس از نایب قهرمانی پرسپولیس در آسیا از سوی یک فرد معمولی و عادی منتشر نشده است بلکه فردی که میهمان ویژه کنفدراسیون فوتبال آسیا بود این مسئله را مطرح کرد که البته هرگز این ادعا تکذیب نشد بلکه  مربیان تیم ملی فقط آن را توجیه و اعلام کردند که حرکات لوپز برای زیکو بوده و حتی وقتی یک خبرنگار این موضوع را از مربیان تیم ملی سؤال کرد برخورد بسیار زننده و زشتی با او شد.

وی ادامه داد: در این نامه عنوان شده که برانکو در نشست خبری قبل از بازی با پیکان صحبت‌های تفرقه اندازانه‌ای مطرح کرده است اما خود من در آن جلسه مطبوعاتی حضور داشتم و حدود 20 خبرنگار هم در آن جلسه شرکت کردند و متن صحبت‌های آقای برانکو موجود است. او عنوان کرد که چهره خوبی ندارد وقتی تیم باشگاهی یک کشور در فینال آسیا نتیجه نمی‌گیرد و مربی تیم ملی آن کشور خوشحالی می‌کند. به گواه آمار و اخبار ما همیشه بیشترین تعامل را با تیم ملی داشتیم و بارها آقای برانکو در صحبت‌هایش از تیم ملی حمایت کرده است و حتی زمانی که به زحمت 11 بازیکن هم داشتیم اما به تیم ملی بازیکن دادیم و اجازه ندادیم خللی در برنامه‌های تیم ملی به وجود آید.

خمارلو در ادامه صحبت‌هایش افزود:‌یک موضوع برای ما مبهم است و آن ین است که چرا همه اخطارها و جریمه‌هایی که برای ما در نظر  گرفته می‌شود برای زمانی است که ما بازی حساسی داریم؟ قبل از بازی با پیکان علیه هواداران ما حکم دادند، قبل از بازی با تراکتورسازی بیرانوند را جریمه کردند و حالا در آستانه بازی با ماشین‌سازی به سرمربی تیم تذکر می‌دهند. یک سؤال هم از مسئولان فدراسیون فوتبال داریم و آن این است که آیا تذکراتی که به برانکو داده شده به کی‌روش هم داده می‌شود؟ کی‌روش در یکی از مصاحبه‌هایش علنا گفته بود که وقت ندارم به خبرنگاران ناهار و هدیه بدهم و مشخص بود تمام این صحبت‌های او کنایه به برانکو است اما هیچ تذکری به او داده نمی‌شود.در زمان جام جهانی روسیه وفاق بسیار خوبی در جامعه فوتبال به راه افتاده بود در حالی که برانکو هیچ اظهار نظری علیه تیم ملی انجام نداده بود ولی کی‌روش بلافاصله بعد از جام جهانی در مصاحبه‌ای جنجالی بدترین صحبت‌ها را علیه برانکو مطرح کرد اما باز هم به او تذکر داده نشد و به نظر می‌رسد که این تذکرها فقط شامل باشگاه پرسپولیس و برانکو می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    21 68
    تذكر ها و تذكر هاي كتبي براي شماست محروميت ها براي ديگر تيمها به گناهي به مراتب كمتر از شما !!!اينها همش مظوم نمايي هست و همه ميبينند كه چه بي عدالتي در حق تيمهاي ديگه ميشه و چه حالي به شما ميدن
    • کبری IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
      5 6
      حرف مفت نزن کیسه کش شما جریمه هم نمیشین
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    31 5
    فدراسیون دیگه کیه
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    35 5
    چه عجب یکبار جواب دادن آقای خمارلو
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    73 15
    کیروش شورشو در آورده
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    56 14
    برانکو زیادی داره متانت به خرج میده با امثال کیروش باید مثل خودشون رفتار کرد
    • خدیجه IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
      27 61
      برانکو در حدی نیست که رقیب کی روش باشه کی روش سرمربی تیم ملی ایران هست و برانکو سرمربی پرسپولیس ایران.
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    29 4
    چه عجب باشگاه واکنش نشون داد چون هر چه سکوت کنی ، بیشتر وقیح میشن
  • خدیجه IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    14 34
    واقعا دیگه شورشو درآوزدن به پرسپولیس تذکر میدن و بقیه تیمهارو محروم میکنند..
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    30 8
    مطمئن باشید که کی روش بعد از جام ملت ها از ایران بیرون انداخته می شود. ساکت ، ساکت باش
  • آرش US ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    8 20
    این که پرسپولیس چند سال اوضاع خوبی نداشت ، حکمت داشت. اگه امسال قهرمان آسیا میشد طرفداراش کشور رو به تعطیلی می کشوندن.
  • ali IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    19 8
    هییس لطفا .ساکت باشید. اقای کی روش دارن تمرکز می کنند .اخه اقای کی روش در دوازده ماه سال یکی دوماهش با تیمه باید در این یکی دو ماه تمرکز بفرمایند.هییس لطفا.
  • امیر IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    25 6
    زنده باد مردی که با دوپنجره بسته تیمشو قهرمان ایران‌و نائب قهرمان اسیا کرد همین بزرگترین مصداق لیاقت این ادمه
  • هوادار قدیمی IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    3 4
    آقای کی روش چند دوره قهرمانی آسیا یکی از افتخارات ایران در این قاره کهن است .آیا از زمانی که شما مربی تیم ملی ایران شدید این افتخار را برای ایران کسب کرده اید ؟ هرگز ....پس به اندازه توانایی هایت حرف بزن
  • مهدی IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    5 3
    کی روش ادعاش زیاد میشه پول ایران رو میخوره براشون ادای آدم حسابی ها هم در میاره اگه کاری میکنه وظیفه ش هست نباید اونو بزرگ کنن اخه جنبه شو نداره مثل رونالدو البته همه پرتغالی ها همین هستن بزرگشون که کنی و.... میشن
  • من ایرانی IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    7 4
    راستش من به عنوان یه ایرانی به خدا از داشتن مربی بی ادبی مثل کی روش خجالت می کشم . کسیکه توانایی ادای چن جمله مودبانه را ندارد. حیف است مربیان توانایی مثل قلعه نوعی ، گلمحمدی ، تار تار ، منصوریان و ....... پشت خط مربی گری تیم ملی بمونن و شاهد عراجیف همچین مرد بی ادبی باشن
  • احمدیان IR ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
    0 2
    کدام تیم ملی این ها که همه شان از خارج امده اند یا پدرشآن ایرانی ومادرشان خارجی اما تیم ملی زمان برانکو از لیگ ایران انتخاب می شدند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس