کد خبر 955118
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
دخیا

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن وضعیت دروازه‌بان اسپانیایی شیاطین سرخ را زیرنظر دارد.

به گزارش مشرق، نشریه انگلیسی «دیلی استار» گزارش داد باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در آستانه ارائه پیشنهادی ۹۰ میلیون پوندی برای جذب داوید دخیا است. دستمزد هفتگی این دروازه‌بان اسپانیایی در منچستریونایتد ۲۰۰ هزار پوند است اما طبق گزارش این نشریه انگلیسی، پاریسی‌ها قصد دارند با ارائه پیشنهاد دستمزد ۴۵۰ هزار پوند در هفته، او را برای پیوستن به PSG متقاعد کنند.

بیشتر بخوانید:

شروط پوگبا و دخیا برای تمدید با منچستر

باشگاه منچستریونایتد هنوز نتوانسته بر سر تمدید قرارداد با داوید دخیا به توافق برسد، این در حالی است که گفته می‌شود این دروازه‌بان اسپانیایی خواهان افزایش قابل‌توجه دستمزدش به منظور تمدید قرارداد شده است. در صورتی که مدیران باشگاه منچستریونایتد نتوانند با دخیا به توافق برسند، مجبورند او را در تابستان پیش‌رو در لیست فروش بگذارند یا اینکه در پایان فصل آینده داوید را به عنوان بازیکن آزاد از دست بدهند و چیزی عایدشان نشود.

این دروازه‌بان اسپانیایی که در سال ۲۰۱۱ از اتلتیکومادرید به منچستریونایتد پیوست، در سال ۲۰۱۵ هم مورد توجه باشگاه رئال مادرید قرار داشت و حتی تا آستانه پیوستن به این تیم اسپانیایی پیش رفت اما در نهایت در ماجرای معروف خرابی دستگاه فکس باشگاه رئال مادرید این انتقال عملی نشد.

دخیا در هفته‌های اخیر عملکرد مطمئنی از خود نشان نداده و روی گل‌هایی که منچستریونایتد در بازی مقابل تیم‌های بارسلونا، منچسترسیتی و چلسی دریافت کرد، به نوعی مقصر بود.

 

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس