ایرج حریرچی

صحبت های ایرج حریرچی قائم مقام وزارت بهداشت در برنامه زنده تلویزیونی درباره پاسخگویی به شکایات مردمی از بیمارستان های دولتی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
    0 0
    سواي تخلفات اين مورد هم بخوانيد: بيمارستان امام رضا لار پذيرش اورژانس خانم كارمند مربوطه از من دفترچه بيمه خواست، بفرماييد بعد از مدت كوتاهي كارت بانكي بفرماييد، كارت كه كشيد اول دفترچه بيمه و سپس كارت را بطرف من پرت كرد، مبهوت شدم خدايا من كه دو دستي اين دو را بهش دادم و گفتم بفرما اين بي احترامي براي چيه؟ و جالب ديدم اين رفتار عادت اين كارمنده و جالبتر نوشته بالاي سر اون خانم كه فكر كنم همه تو بيمارستانها ديديم كه: هر گونه بي احترامي و...به پرسنل بيمارستان طبق ماده فلان و بلان موجب xتاد ضربه شلاق و yماه حبس ارباب رجوع خواهد شد. فهميدم در اين مكان حق مطلقاً با اينهاست. بايد تاسف خورد به اين فرهنگ وأين نوع نگرش هر كارمند در هر اداره اي به ارباب رجوع. حالا مقايسه كنيم رفتار پرسنل و پرستارهاي كشور هاي ديگر با بيمار و همراهان با اين نوع برخورد كه نمك پاشيدن به زخم همراه بينوايي است كه خود هزار نوع استرس و ناراحتي بيمار خود را دارد. صد البته در كنار اين اكثريت ، تلاش و اهتمام وأدب و نجابت خانوادگي عده اي از پرسنل زحمتكش اين طيف كارمند قابل تقدير و ستايشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس