جنوب ادلب.jpg

در حالی که نیروهای ارتش سوریه برای انجام عملیات پاکسازی مناطق اشغالی آماده می شوند، گروهک های تروریستی با انجام حملات پراکنده در تلاش هستند زمان را برای خود بخرند و از مهلکه جان سالم به در ببرند.

به گزارش مشرق، ارتش سوریه به مانند روزهای گذشته به روند اعزام نیروهای تازه نفس و ارسال تجهیزات نظامی سنگین به نزدیکی خطوط تماس با مناطق در اشغال گروهک های تروریستی تکفیری در شمال غرب این کشور ادامه می دهد.

براساس اطلاعاتی که یک منبع میدانی در اختیار مشرق گذاشته است، نیروهای جدیدی از گروه اول و پنجم ارتش سوریه به همراه تجهیزات سبک و سنگین نظامی به منطقه «قلعه مضیق» در شمال غرب استان حماه اعزام شده اند.

این منبع میدانی با بیان این که نیروهای اعزامی به این محور در حال تقویت مواضع هستند و خود را برای عملیات پاکسازی مناطق اشغالی  آماده می کنند، گفت: از سویی دیگر تعداد زیادی از نیروهای تیپ فدائیان قدس فلسطین نیز به همراه نیروهای ارتش سوریه به شرق استان ادلب رسیده اند.

این منبع میدانی که از نزدیک تحولات را در شمال غرب سوریه دنبال می کند، افزود: به نظر می رسد رزمندگان فلسطینی و نیروهای ارتش سوریه برای انجام عملیات آزادسازی مناطق اشغالی شرق و مرکز استان ادلب آماده می شوند.

به گفته این منبع میدانی، در روزهای گذشته پرواز مستمر پهپادهای شناسایی نیروهای متحد دمشق به صورت گسترده بر فراز آسمان مناطق اشغالی استان ادلب ادامه داشته و تحرکات گروهک های تروریستی رصد شده است.

این منبع میدانی از شناسایی پایگاه های گروهک های تروریستی در جریان عملیات پروازی یگان های پهپادی خبر داد و افزود: همزمان جنگنده های روسی نیز در حال پرواز بر فراز آسمان مناطق اشغالی شمال غرب سوریه هستند.

به گزارش مشرق، همزمان با آماده شده نیروهای ارتش سوریه برای آغاز عملیات پاکسازی مناطق اشغالی، گروهک های تروریستی نیز به میزان تحرکات در نزدیکی خطوط تماس با نیروهای سوری افزودند و حملاتی را در روزهای گذشته انجام دادند.

عناصر گروهک های تروریستی حملات را علیه مواضع نیروهای ارتش سوریه در نزدیکی شهرک های «الرویحه بنین و کنصفره» در محور جنوب شرق استان ادلب ترتیب دادند اما با واکنش قاطع رزمندگان مستقر در منطقه مواجه شدند.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای سوری که از ابتدا متوجه تحرکات تروریست ها شده بودند به سرعت به میدان آمدند و پس از درگیری توانستند حملات آنان را به طور کامل دفع کنند؛ عناصر تروریستی پس از متحمل شدن ضربات مهلک از منطقه متواری شدند.

به گفته منابع میدانی، گروهک های تروریستی دریافته اند که عملیات نیروهای ارتش سوریه به زودی برای پاکسازی مناطق اشغالی آغاز می شود و به همین دلیل با انجام حمله و اشغال برخی مناطق در تلاش هستند زمان بیشتری را برای خود بخرند.

از مناطق اشغالی محور غربی شهر ادلب خبر می رسد اگر چه درگیری های میدانی تا حدود زیادی میان گروهک های تروریستی هیات تحریر الشام و حراس الدین که مستقیم و غیر مستقیم تحت فرمان القاعده هستند فروکش کرده اما عملیات ترور فرماندهان آنان متوقف نشده است.

به گزارش مشرق، «عزام الدیری» از سرکرده های معروف و ارشد گروهک تروریستی حراس الدین، جدیدترین فردی به شمار می آید که در جریان عملیات ترور در حدفاصل شهرک «بنش» و شهر «ادلب» هدف قرار گرفت و به هلاکت رسید؛ گفته شده گروهک تروریستی هیات تحریر الشام زمانی که متوجه شد در میدان نبرد زورش به تروریست های حراس الدین نمی رسد، عملیات ترور فرماندهان این گروهک را در دستور کار قرار داد و تلاش می کند با این شیوه رقیب جدی خود را تضعیف کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 68
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 32
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    اخ حالم اول روز از اخبار بی ربط به ملت بهم زدی این اخبار سفر نان چرب برای فندق مغز ها است در ضمن کتاب قلعه حیوانات را بخوانیم که شرح حال ایران است
    • IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      فندق مغز اونیه که فقط به فکر پر کردن شکمش هست حتی با تجاوز به خانوادش
    • قاسمی IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      فندق مغز اونیه که ذره ای مطالعه نداره و هیچ چیز از منافع راهبردی و استراتژیک ملی نمیدونه. لطفا کمی تفکر...
    • IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      9 32
      من نمیترسم چون اگر بیاند به مثل تو میکنند .ما کاره ای نبودیم
    • IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      99 10
      نمیخوام مثل یه سری دوستا متهمت کنم که چه و چه ولی موردی که لازمه بدونی اینه که آدم اگه یکم آینده نگر باشه و دایره دیدش را وسیع تر و بلند مدت تر بکنه، میبینه که همه این ها دقیقا به ما ربط داره، اتفاقا برای معیشت ما و نون و آب سر سفرمون هم اهمیت داره.
    • IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      79 5
      من سرهنگ نیستم اقتصاد دانم علی برکت الله بی شعور برو از همونا که اقتصاد دان بودن نون بخواه نه از سرهنگ ها
    • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      68 9
      چند سالته ؟! کتابی را که معرفی کرده ای چهل سال پیش خوانده ایم، بسیار عالیست. اما گناه ما چیست که امثال شما آنقدر از محتوا و ماهیت خالی هستید که با یک کتاب تمثیلی نظریه پرداز میشوید . خبر داری مردم کدام کشورها موضوعات این کتاب را شرح حال کشور خودشان میدانند؟ مطالعاتت را کامل کن!
    • IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      39 37
      ظلمت در بین جمهوری اسلامی گسترش یافته
    • ساسان IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      46 10
      جالبه هر خبری که مربوط به سوریه میشه و پای اردوغان و ترکیه وسطه قسمت نظرات پر میشه از ترکیه پرست و اردوغان پدر ببینید چقدر نفوذ ما در سوریه اهمیت بلند مدت و استراتژیک داره که اردوغان برای تحت الشعاع قرار دادنش جیره خور سایبری اجیر کرده
    • IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      38 11
      بله بالاخره تو این قلعه موشهای ترسو وخوکهای کثیف هم پیدا میشود ما کارخودمان را انجام می دیم
    • IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      9 1
      واقعا که براتون متاسفم
    • ممدخان GB ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      7 33
      اگر فضله موش در دیگ بزرگ آش بیفتد آن آش نجس می شود ولی ابوعلی سینا در کتاب قانون به فواید فضله موش برای چند بیماری سخن به میان آورده است نگاه سیاسی کشور ما با ترکیه در منطقه شبیه همین نکته است که ما ترکیه را به مثابه آن فضله موش باید ببینیم !!
    • IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      35 3
      بله در کتاب قلعه حیوانات خوکها همیشه میگفتتد بیرون قلعه دشمن مثل آمریکا و غیره منتظر تجاوز به زن و بچه و غارت کشور شماست تا بتوانند به اهداف کثیف ودشان برسند
    • احمد IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      10 2
      تازگی احمقهایی که چند صفحه از کتاب صد صفحه ای قلعه حیوانات رو می خونن و به همه چیز تعمیمش میدن و فکر می کنن با همین چند صفحه میشن کارشناس سیاسی و اقتصادی و نظامی و فرهنگی منطقه ای و فرامنطقه ای چقدر زیاد شدن. شماها یه چیزی هستید مثل کلاغ در همون مزرعه حیوانات که فکر می کنن از اسب خیلی عاقل تر و زرنگ تر و بدرد بخورتر هستن.
    • ایران IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      2 1
      تو از مسائل ژئوپلتیک چی میفهمی بچه برو دنبال کارت بابا
    • IR ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
      2 0
      ای گاو فندقی
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    خردوغان بار و بندیل رو ببند اینجا دیگه جای تو نیست
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    10 7
    بکش بکشیه هاااا
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    54 95
    سوریه سوریه بگید چه خبر از مرغ
    • ایرانی IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      74 30
      از حاج حسنتون بپرس. اون خبر داره
    • عبدالله مومن IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      39 16
      وقتی به حسن رای می دادید باید به فکر قحطی مصنوعی هم می بودید. هههههههههههه
    • فرزند ایران IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      41 22
      عجیبه این دوستمون آمده در خبر مربوط به جنگ سوریه دنبال مرغ می گرده
    • محمد IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      20 32
      مرغ ها تو جیب حسنه
  • SE ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    35 26
    یکی بگه این همه جنگ خونریزی در خاورمیانه دلیلش چیه ؟ چرا در گذشته های نه چندان دور (مثلاً چهل پنجاه سال پیش) اینقدر خاورمیانه آشفته و جنگی نبود ؟ کیا دارن جنگ راه میندازن ؟ این جنگ و بدبختی برای ملت ها به نفع چه کسانیست ؟ جواب : ظهور ایدئولوژی های خرافی و من درآوردی از یک طرف و دخالت بیگانگان برای ماهی گرفتن از آب گل آلود از طرف دیگر ؛ تمام بدبختی های خاورمیانه رو رقم زده .
    • IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      25 20
      اولا غرب آسیا ثانیا وضعیت روشنه ، غربیهای تجاوزگر و طماع هماره باعث ... البته در این منطقه به کمک رژیمهای وابستشون
    • IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      1 11
      چقدر مثلا تو خودت را به ساده ای زدی ؟ دو تا داداش تنی هم که تو دنیا باشن و یکی بر خلاف امر خدا اسیر حسادت و غرور و خودخواهی و حرص و طمع و بی اعتقاد به معاد و بهشت و جهنم باشه داداش خودش را میکشه و خاک میکنه
    • IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      6 24
      در گذشته رسانه نبود غربی با عواملی نظیر یک خانواده مثل پهلوی ها و ... منطقه را می چاپیدند کسی هم .. امروز به معجزه سواد و رسانه ها ملتها بیدار شده اند دیگه دوره بچاپ در رو تمام شده مقاومت مردم در جای جای جهان طومار تفکر سلطه و استکباررا درهم خواهد پیچید - آن رو ها خبرهای ویتنام هم از رسانه های آمریکایی به گوش جهان می رسید اخبار جعلی و ... اما امروز جهان دهکده شده یانکی جماعت حال و روز کدخداهای دهات و ولایات را پیدا کرده اند کسی پشیزی ارزش به آنها نمی گذارد - یانکی و استکبار و... بای
    • IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      6 2
      تاریخ را بخوان این منطقه از 2500 سال پیش تا حالا همیشه آبستن حوادث جنگ ها و خونریزی ها بوده در واقع قلب دنیا اینجاست عموم انبیا الهی در این منطقه مبعوث شده اند
    • IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      8 2
      اینا همه می خان قدرت ازلی و ایدی ایران رو زیر سوال ببرن اما نه عربها نه ترکها نه آمریکایی ها و نه اسراییلی ها هیچ پخی نیستن
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    35 54
    خدا وکیلی سوریه ها هم پیگیر مشکلات ملت ایرا ن هستند یا ما فقط له پای آنها هستیم
    • IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      43 16
      زمان دفاع مقدس سوریه متحد ما بود و جلوی خط لوله ی نفت عراق رو گرفت آموزش شلیک موشک در پادگان های سوریه به رزمنده ها داده شد
    • IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      35 8
      خداوکیلی سوریه زمان تجاوز صدام کمک نکرد ؟ سوریه و عراق راه استراتژیک ایران به مدیترانه نیستند ؟
    • IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      34 20
      حمله به H3 با کمک نظامی کدوم کشور انجام شد؟. روزی که هواپیماهای عراقی بلند پروازانه کشور را هدف قرار میدادند . و هیچ چیز جلودارشان نبود سوریه به ما کمک نکرد؟؟؟؟؟؟؟
    • احمد IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      5 2
      اگر جیره خورها و بی جیره و مواجبهای آمریکا و صیهونیسم و وهابیها، روابط ایران را با نزدیکترین و استراتژیکترین متحدینش هدف قرار ندن، پس به چه درد می خورن؟
    • IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      4 1
      بله سه چهار سال در ازاي دريافت پول كافي به ما خدمات و مهمات دادند. الان سي ساله داغونشونيم.
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    31 43
    هدف آزادسازی ادلب نیست چون در شرایط فعلی غیر ممکن است برای ایران هم بار مالی دارد هدف اینها از عملیات منحرف کردن ترکیه از لیبی است که این امر هم به تحریک سعودی و امارات و مصر و فرمان پوتین صورت پذیرفته ولی در صورت ایجاد درگیری شدید روسها ارتش سوریه رو در مقابل ترکیه تنها خواهند گذاشت
    • IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      10 9
      عجب آش شلم شوربایی! تحریک سعودی و تشویق امارات و فرمان پوتین!! لابد احتیاط کردی حمایت صهیونیست ها را اضافه نکردی! نگران انسان و حقوق انسانی باشید نه در بند قومیت و نژاد گرایی، عراق و سوریه و لیبی و قبرس و یونان و ... تشت حلبی رسوایی مطامع و چشمداشت آبی و خاکی و گازی و نفتی اردوغان نسبت به همسایگانش از بام ساختمان چهل طبقه افتاده است.
    • فرزند ایران IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      32 17
      به دستور هر کی که باشه و هدفش هر چی باشه. در هر عملیات یک ذره از ادلب را ترکیه از دست می دهد. و در نهایت نه ادلب برایش می ماند و نه لیبی. اردوغان روزی که در برکنار کردن اسد واماند قافیه را باخته. باید کناره گیری کند و برگردد به دیار پدر و مادریش گرجستان
  • سعید IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    39 11
    فدائیان قدس با جانفشانی های خود از محور مقاومت حمایت کرده ومی کنند ولی بقیه فلسطینی های اردوغانی که اردوگاده پانصد هزاری یرموک را جولانگاه خود علیه مقاومت تبدیل کرده بودند باید متوجه شده باشند اردوغان به اشغال سوریه چشم داشت نه کمک به معارضین. در این نبرد باید مدعیان دفاع از خلق کرد از شرق ادلب باید به مقاومت کمک کنند وبه ظلم اردوغانی نسبت به کردها پاسخ مناسب دهند والا باید رسوا شوند.
    • IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      3 12
      خلق گردآوری شده کرد میتونه بره هندوستان دیار اجدادی خودش راحت زندگی کنه نمی دونم چرا هر جا کرداست آنجا نا امنی هست
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    17 16
    اون ابلهی که گفته سوریه تو جنگ به ما کمک نکرد پس نمی دونه موشکهای اسکاد و سلاحهای کلاشینکوف رو کی به ما داد با پشتیبانی مهمات .
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    35 6
    انشاالله قدم بعدی ازادسازی شرق فرات از وجود تروریست های پ ک ک هستش و سوریه یک پارچه و متحد ایران را تشکیل می دهیم.
    • IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      1 23
      خخخخخخخخ
    • IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      2 11
      اره يك پارچه اقا
  • ایران DE ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    39 31
    هر فتنه و جنایتی که درمنطقه اتفاق میفته ترکیه خبیث یک پای ثابتشه لعنت به این جنایتکاران وحشی امیدوارم ایران جواب دندان شکنی به طمع ورزی و جنایتهای این تخم مغولهای حرومزاده بده
  • علیرضا IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    21 14
    عوضش آه خدا بیشتر از این دامن ما راخواهد گرفت بابا زمان کرونا آتش بس حداقل کار بشریت هست آخه مگه بشاراسد ملک پدریش هست
    • فرزند ایران IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      2 2
      این دیگر چه حرفیست. کرونا را چه به جنگ
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    16 1
    بهتر است ارتش سوریه حملات را متوجه گروه تحریر شام بکند نه حراس الدین چون خود امریکا و تریکه حراس الدین را مورد حمله قرا رمی دهند
  • ساندیس IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    3 9
    ناهار کتلت داریم فقط سس موشکی دلپزیر میخاد که اونم از ترامپ میگیرم زیاد داره
    • IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      3 1
      سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ
  • h RO ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    38 34
    پس از سالها جنگ و ویرانی در سوریه ، معلوم شد عامل اصلی این ویرانی ترکهای فاشیست و نژاد پرست هستند .
    • IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      7 2
      اکراد با کمک اسرائیل منطقه به آشوب کشیدن
    • IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      4 12
      این نظر آریایی ها ست مردم سوریه شما رو مسئول ویرانی و جنگ سوریه می دانند
  • بیا بریم سوریه IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    8 16
    حالم از این اصلاح طلبا به هم می خوره می خوام برم سوریه اونجا جلوی طرفدارای اصلاح طلبا رو بگیرم. مرگ بر خائنین مرگ بر منافقین مرگ بر متجاوز مرگ بر امریگا مررگ بر انگلیس مرگ بر ال سعود کافر مررررگ بر اسرائیل نجس
    • IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      5 3
      مثل غاز همش مگ مگ میکنید خدایی بجز امثال خودتون کسی را دوست داری در دنیا کسی حامی مکتب شما است مگر با تتمیع پول و کمک های صدقه ای خودنان
    • IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      0 1
      همه ی انسان هایی که دارای فطرت پاک هستند با مکتب امام خمینی همراهن محاااااله انسانی پاک باشه و مخالف این مکتب الهی نباشه. تا ابد مرررررررگ بر امریکا و انگلیس و اسرائیل نجسسسسس و هر چی خائن
    • IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      2 3
      اصل تولی و تبرئ در اصول دین یعنی دوستی با دوستان خدا و دشمنی با دشمنان خدااااا که باید در قلب و گفتار و رفتار ابراز بشه وگرنه از ولایت خدا خارج میشه. امروزه طرفداری از حق و دشمنی با دشمنان خدا باید فریاد زده بشه تا گردوغباری که بلند کردند خوابیده بشه و مظلومین و مستضعفین عالم جاااان تازه بگیرن
  • US ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    11 0
    چرا مشرق در گوشی های موبایل در دست رس نمی باشد؟ ما به دروغ های شما و فحش دادن به مشرق عادت کرده و جزئی از برنامه روزانه من بود تقریبا شش سال است که خوانده دروغ های شما و فحش دادن جز سرگرمیم بود لطفا من را از این سرگرمی محروم نکنید ممنون
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    5 0
    باز میزنن پوستتونو میکنن.
  • ناشناس IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    3 0
    لعنت خدا برحرامیان‌ بنی‌ امیه‌ که عراق و شام رابه‌خاک‌ و خون‌ کشیده‌اند
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    14 0
    ارتش سوریه باید وارد شرق فرات بشه و تروریست های پ ک ک رو پاکسازی کنه. کرد های وابسته به پ ک ک از داعش خطرناک تر هستند. با پاکسازی این مناطق درامد نفتی سوریه دوباره بر قرار میشه
    • فرزند ایران IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      10 2
      اگر ترکیه جان دست از ادلب و مناطق شمالی بردارد نوبت شرق فرات هم می شود
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    13 25
    ایران که در استانه فروپاشیست . قید ادلب رو بزنین که به خاک ترکیه پیوسته‌.
    • IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      22 3
      مغز تو در استانه ی فروپاشیه به نظرم
  • FR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    10 11
    متاسفانه انگلیس خبیث قومی مهاجر از هند را بین 5 کشور پراکنده کرده و این قوم موجب تجزیه طلبی شده . خودشون هم نمیدونند با کیند یک رز با اسراییل کثیف کودک کش روزی با آمریکا و یک روز با همه . تنها تعجب من این هست این تروریستهای هندی چرا در اردن ساکتند
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
    1 12
    کشوری که به خاطر رفاه مردم نمی تواند شرکتهای خودروسازی و یه مشت دلال مسکن و ماشین و طلا و ارز و... شود چگونه می تواند حریف اردوغان و ترکیه در سوریه شود
  • مرتضی دهنوی IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
    1 1
    دولت سوریه از قدیم هم پیمان خوب ایران بوده است
  • ایران IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
    18 2
    اگر‌ترکیه‌نباشت‌همجا‌‌امن‌وامان‌میباشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس