عروس و داماد

عروس و دامادی انگلیسی در دعوت از مهمانان خود برای شرکت در مراسم عروسیشان درخواستی را مطرح کردند که موجب خشم دعوت شوندگان شد.

به گزارش مشرق، در دعوتی بسیار تعجب آور از سوی عروس و داماد انگلیسی درخواستی در کارت عروسی نوشته شده که موجب ناراحتی و خشم دعوت شوندگان شد.

مجله الکترونیکی «صدی» نوشت: عروس و داماد اهل انگلیس از فرصت دعوت مهمانان و کارت دعوت سوء استفاده کرده و از مهمانان درخواست پرداخت پول برای رفتن به ماه عسل کرده‌اند!

نکته بدتر این درخواست این بوده است که در واقع این کارت برای دعوت حقیقی دوستان و مهمانان نبوده است، زیرا به آنان گفته شده بوده که فضایی برای پذیرایی از آنان ندارند.

یکی از مهمانان کارت دعوت این دو جوان را منتشر کرده که بر روی آن نوشته شده است: متاسفانه می‌خواستیم شما در جشن ازدواج ما شرکت کنید، اما مکانی برای پذیرایی از همه وجود ندارد، اما مطمئن باشید که در طول این جشن آراسته شده با عشق، شما در قلب ما خواهید بود. اما اگر تمایل داشته باشید به عروس و داماد تبریک بگویید به جای حضور با پرداخت پول، این دو را در سپری کردن ماه عسلی زیبا کمک کنید.

این کارت دعوت که بیشتر به فاکتور پرداخت شباهت داشت، ناراحتی و خشم دعوت شوندگان را به دنبال داشت و مهمانان با انتقاد شدید از این رفتار عروس و داماد، اقدام آنان را توهین آمیز و خودخواهانه عنوان کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    11 5
    وقتی فرهنگ غربی بدون ریاکاری و ظاهرسازی های اخلاقی و الهی ارائه بشه، حال خودشون رو هم به هم میزنه. کاری که رسانه ها و سینمای غرب ریاکارانه انجام میده، پیچیدن فرهنگ غربی در یک کاغذ کادو از پیام های اخلاقی و الهی است تا مخاطب از بوی گند تهوع نگیره
  • GB ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    5 11
    این یک چیز مرسوم هست که در کارتهای عروسی به مهمانها میگن به جای اجناس و چیزهای دیگه بهشون پول داده بشه تا خرج ماه عسلشون دربیاد. البته این مورد فرق داشته چون به مهمونها گفتن که با اینکه نمیتونن تو عروسی شرکت کنند ولی هدیه عروسی رو پرداخت کنن...
    • IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
      12 1
      معلومه تو هم ماله کش خوبی هستی.
    • IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
      1 2
      خوب در شرایط کرونایی مجلس عروسی نگرفتن چه اشکالی داره؟
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    5 8
    الان تو کشور خودمون هم باب شده این موضوع. شماره کارت می فرستن
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    6 1
    حیف از فرهنگ زیبای خودمون که چنددهه قبل برخی قبایل هنگام عروسی زوجین انچنان کمک می کردند که عروس و داماد با همان هدیه می توانستند خانه کوچکی بخرن یک قرض الحسنه نقد. اما الان کارمان به جایی رسیده که درخواست کمک یک زوج برای اغاز زندگی مشترک را به عنوان اقدامی عجیب و بی شرمانه می پذیریم؟!! بابا انگلستان معروفه به یخ بودن با نشر این مطالب لطفا سنت زیبای کمک را خدشه دار نکنیم.
  • FI ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    1 0
    همون قدر که عروسی باید به شدت سبک باشه به دلیل کرونا(من که میگمه همیشه باید این طور باشه) اما عروس داماد پر رو باید توضیح بدن چطور تو کرونا عروسی نگیرن اما سفر برن!
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    1 1
    مهمانان ؟ یه نفر خسیس بازی در آورده . مشرق نشون میده هنوز بزرگ و حرفه ای نشدی . در ضمن در ایران هم رسمه کسی که به عروسی نمیره لااقل کادوشو میفرسته
  • ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    0 0
    انگلیسی های گدا
  • FR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    0 0
    در اروپا بسیار متداول است حتی اگر عده ای خوششان هم نیاید
  • DE ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    1 0
    درخواست عجیب عروس و داماد خشم مهمانان را برانگیخت// همسایه ها یاری کنید تا ما زن داری کنیم آخه نه دولت انگل لیس قرنهاست از جیب خودش میخوره؟؟ خب این دوتا عنوس داماد ادای لرد های انگلیس را در آورده اند که با غارت اموال مردم بیچاره هند و افریقا و...... 60 سال نفت مفت ایران ....لرد شدند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس