کد خبر 112938
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۸

یکی از کاربران مشرق که در سفر اخیرش به عتبات عالیات، نایب الزیارة مقام معظم رهبری شده است، با ارسال متنی درخواست جالبی را از حضرت آیت الله خامنه ای مطرح کرد.

 یکی از کاربران با ارسال متنی برای مشرق اعلام کرد پس از سفارش رساندن سلام مقام معظم رهبری به حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (س) از سوی امام جمعه مشهد، در سفر اخیرش به کربلای معلی نایب الزیارة رهبر فرزانه انقلاب شده است.

وی در متن ارسالی خود نوشته است: یک سالی بود که از فوت مادرم در حادثه ای در مسیر منتهی به کربلای حسینی می گذشت؛ مادرم از زمان جنگ همیشه آرزو می کرد که راه کربلا باز شود و بتواند به زیارت سید و سالار شهیدان وعلمدار کربلا مشرف شود.

بعد از جنگ، مادرم مدام به من می گفت هر وفت توانستی باید مرا به کربلا ببری و من هم که نگران بودم اتفاقی برای شان نیفتد، مکرر آن را به تعویق می انداختم تا آنکه یک روز به من گفت "تو که معلوم نیست کی ما را ببری کربلا؛ حالا که برادرم دارد می رود، مرا هم همراهش بفرست".

نمی دانم چرا این بار نتوانستم نه بیاورم و فقط گفتم که می ترسم بروی و اتفاقی بیفتد؛ به آرامی و خوشحالی پاسخ داد: "مهم نیست، آخرش اینست که در این راه کشته می شوم و مگه سعادتی هم بالاتر و بهتر از این هست که در راه کربلا شهید شوم؟". او رفت و در مسیر زیارت مولایش به رحمت خدا رفت و من مانده بودم و زیارت نیمه تمام مادر...

خبر سفارش زیارت به نیابت از مقام معظم رهبری و رساندن سلام ایشان به ساحت مقدس حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) را می خواندم و خودم نیز در آستانه رفتن به زیارت کربلای معلی بودم؛ تصویر مقام معظم رهبری را برداشتم و داخل ساکم گذاشتم و راهی سرزمین عشق کربلای معلی و نجف اشرف شدم.

به محض رسیدن به کربلا و بین الحرمین از طرف حضرت آقا نایب الزیاره شدم و در هر سه حرم نیز دو رکعت نماز برای ایشان خواندم و در آخر هم تصویر رهبر معظم انقلاب را به داخل ضریح مطهر امام حسین (ع) انداختم.


واقعیت اینست که بعد از رساندن سلام آقا به امام حسین (ع) و حضرت عباس (س) و در پایان سفر، دیدم اشتیاق دیدار آقا نیز کم در دلم زبانه نمی کشد و برای روزی لحظه شماری می کنم که انشاءالله یک روز خدمت ایشان برسم و متقابلا سلام ائمه اطهارمان (ع) را نیز به ایشان برسانم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
    0 0
    دمت گرم
  • احمد ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
    0 0
    آفرین بر این دلدادگی. خدا بهت عزت بده. یا علی التماس دعا
  • علی ترابی ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
    0 0
    چه سعادتی برادر خدا اگر به آدم توفیقی میده اینگونه دهد که به تو عنایت کرده از خداوند متعال عاجزانه استدعا دارد که توفیق زیارت دردانه نبی اکرم (ص) و در گرانبهای علی و فاطمه زهرا را به نذر سلامتی مولا و مقتدایمان حضرت آیه الله العظمی امام و نایب الام سید علی خامنه ای (روحی له الفداء) را نصیب من سراپا قاصر و مقصر نیز عطا نماید ان شاءالله خداوند به حرمت قطرات شبنم جاری از شوق دلدادگی این زایر حضرت دوست گوشه چشمی هم به ما بیندازد
  • ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
    0 0
    حق نگهدارت
  • ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۲
    0 0
    خداوند شما و حضرت آقا را برای ما نگهدارد
  • محمد ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۲
    0 0
    آفرين به مرامت داداش
  • ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۲
    0 0
    ما با ولایت زنده ایم...........
  • محي الدين ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
    0 0
    واقعا ممنون كار بسار هوشمندانه اي بود انشاءالله هميشه الگويي براي ما باشيد
  • منتظر زیارت ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
    0 0
    کاش ماهم به این معرفت برسیم وکربلایی شویم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس