به گزارش مشرق،  «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در توییتی با اشاره به خبری در روزنامه انگلیسی «دیلی میل» درباره انتقاد متحدان خود از «میچ مک‌کانل» رهبر اکثریت جمهوری‌خواه مجلس سنا و رئیس این حزب، به دلیل تبریک گفتن وی به «جو بایدن» بعد از تایید او از سوی مجمع گزینندگان، به انتقاد از مک‌کانل پرداخت.

او خطاب به مک‌کانل نوشت: میچ ۷۵ میلیون رای، رکوردی برای رئیس‌جمهور در قدرت (با اختلاف زیاد). خیلی زود است برای تسلیم شدن. حزب جمهوری‌خواه باید یاد بگیرد بجنگد. مردم عصبانی هستند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    4 0
    جالبه که در مورد مشابه این جا آقایان دماغ سربالا هیچ کدام به منتخب تبریک نگفتند.
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    2 0
    یعنی ترامپ نمیدونه مک کانل رشوه گیر از چینیها-اگر از هرکسی رشوه بگیره تا ازایران،بهش تبریو میگه!؟
  • حسن IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    3 0
    ترامپ جنایتکار.ترامپ نمایانگر شیطان در کالبد انسانی است و طرفدارانش هم افراد پست و شیطان صفتی هستن مثل خودش.البته خود بایدن هم فرق زیادی با ترامپ نداره و فقط یکم خوش رنگ و لعاب تره وگرنه اونم در باطن مثل ترامپ است ولی ترامپ ظاهر و باطنش همون شیطان صفتی است.واقعا متاسفم برا یه عده که از رو تفکرات عجیب و غریب و بی منطق از ترامپ حمایت میکنند اونم تو ایران.
  • بنده خدا IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    2 0
    ملعون فقط تو و معدود طرفدارای نژادپرست و قماربازت و براندازهای داخلی ما و اسرائیل و گاوهای شیرده منطقه عصبانین وگرنه بیشتر مردم جهان و آمریکا خوشحالن از اینکه گورت رو گم میکنی و به زباله دان تاریخ میری. منتظر انتقام خون سردار دلها باش
  • CA ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    0 0
    پسر بایدن یعنی هانتر بایدن که با جاسوس چینی رابطه داشته ولی رسانه های که بایدن رو بنده اعلام کردند این موضوع را سانسور کردند برای همین با اخراج ویلیام بارز دادستان کل کشور بنظرم بعد از تعیین تکلیف شدن انتخابات یک سری قوانین جدید جهت تغییر در رسانه های آمریکا اعمال خواهد شد بخصوص رسانه های اجتماعی مثل فیس بوک و اینستاگرام و توئیتر و البته رسانه های بزرگ مثل سی ان ان! در ضمن شاید حتی نانسی پلوسی مجبور به استعفا گردد چون یکی از اعضای کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان بنام سوالسل که توسط وی گماشته شده با یک جاسوس چینی در روابط نزدیک دیده شده. حالا یکی نوشته مچ مک کانل از چینی ها پول میگیره!
  • IR ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    0 0
    ترامپ باید تاوان پس بده. امیدوارم خیلی زود این اتفاق بیفته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس