ناو کره ای

بعداز توقیف یک شناور تحت پرچم کره جنوبی در خلیج فارس به دلیل ایجاد آلودگی، نیروی دریایی این کشور یک شناور نظامی را به آب های منطقه اعزام کرده بدون آنکه بداند این منطقه محل شطرنج بزرگان در عرصه دریاست.

به گزارش سرویس دفاع و امنیت مشرق، روز دوشنبه 15 دی ماه یک فروند کشتی حامل محموله مواد شیمیایی در خلیج فارس توسط نیروی دریایی سپاه متوقف و توقیف شد. این کشتی به علت آلوده سازی محیط زیست در خلیج فارس، با مجوز قانونی صادره از سوی قوه قضاییه و ابلاغ به نیروی دریایی سپاه جهت برخورد با این موضوع، توقیف و برای طی کردن موارد قانونی و رسیدگی به تخلف به سواحل کشور منتقل شده است. روابط عمومی نیروی دریایی سپاه در اطلاعیه خود با اعلام توقیف یک فروند شناور متعلق به کره جنوبی آورده است: این  نفتکش که از مبدأ بندر الجبیل عربستان در خلیج فارس در حرکت بود، به دلیل نقض پیاپی قوانین زیست محیطی دریایی توسط ناوگروه ذوالفقار منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توقیف شد.

بیشتر بخوانید:

«عماد ایرانی» هم به کلکسیون شکارچیان ناوهای هواپیمابر اضافه شد/ ابتکار مهمی که F-۳۵C را از چرخه تهدید علیه کشورمان خارج کرد +فیلم

کابوس «اگزوست» دوران جنگ تحمیلی تبدیل به تحولی بزرگ شد/ ورود نیروی دریایی سپاه به باشگاه دارندگان «بالگرد با موشک ۱۲۰ کیلومتری» +عکس

اتفاق مهمی که رزمایش «ذوالفقار ۹۹» ارتش در معرض دید آمریکا قرار داد/ «غدیر» اولین زیردریایی سبک جهان با توان شلیک موشک از زیرآب شد +عکس

این کشتی با پرچم کره جنوبی بنام  HANKUK CHEMI حامل ۷ هزار و ۲۰۰ تن مواد شیمیایی نفتی بوده و خدمه‌های این شناور نفتی از ملیت‌های کره جنوبی، اندونزی، ویتنام و میانمار هستند. توقیف این شناور به درخواست سازمان بنادر و دریانوردی و با حکم دادستانی استان هرمزگان در ساعت ۱۰ صبح 15 دی ماه انجام شد.

کشتی HANKUK CHEMI  

پس از توقیف این کشتی، کانال های خواب آلود و بی تفاوت روابط دیپلماتیک بین ایران و کره جنوبی فعال و تماس ها در خصوص وضعیت این شناور برقرار شد. در رسانه های بین المللی، بحث ها عمدتا حول محور حجم بالای پول فریز شده ایران به دلیل تحریم های آمریکا در کره جنوبی است که برآوردها رقم آن را چیزی در حدود 9 میلیارد دلار اعلام می کنند اما در کنار بحث های دیپلماتیک، در همان روز کره جنوبی اقدامی در حوزه نظامی انجام داد که برای بسیاری از کارشناسان و علاقمندان به حوزه نظامی تمسخرآمیز و صرفا پاسخی برای افکار عمومی داخل آن کشور بود که شامل ارسال یک شناور نظامی به تنگه هرمز می شد.

ناوشکن کره ای در تنگه هرمز به دنبال چیست؟

بر اساس اطلاعات موجود، یک فروند ناوشکن نیروی دریایی ارتش کره جنوبی از کلاس Chungmugong Yi Sun-sin به نام Choe Yeong که جزو تیم مبارزه با دزدی دریایی و اسکورت نیروی دریایی این کشور در منطقه دریای سرخ و تنگه باب المندب بوده به تنگه هرمز ارسال شده و در حال حاضر نیز در نزدیکی این منطقه حضور دارد. در این ناو کره ای همچنین برخی از اعضای یگان عملیات ویژه ارتش کره که برای عملیات های مخصوص آموزش دیده اند نیز حضور دارند.

ناوشکن Choe Yeong

مقامات کره ای اعلام کرده اند که هدف از اعزام این ناو، صرفا تامین امنیت باقی کشتی های کره ای در این مسیر بوده و قصدی برای انجام عملیات نظامی برای آزادی کشتی متخلف در بندر عباس ندارند. البته تجربه توقیف شناور انگلیسی ثابت کرد که حضور ناوگان نظامی کشوری مثل انگلیس هم نتوانست مانع از اقدام نیروی دریایی سپاه شود و طبیعتا اعزام یا عدم اعزام این ناو کره ای در بحث نیاز به توقیف دیگر شناورهای متخلف خللی ایجاد نخواهد کرد. اما نگاهی به مشخصات این ناو کره ای و محل استقرار آن حقیقتا این سوال را در ذهن ایجاد می کند که کره ای ها دقیقا چه فکری در ارسال دستپاچه این شناور داشته اند؟

Choe Yeong؛ قوی ولی نه برای تنگه هرمز!

اگر بخواهیم نگاهی به مشخصات ناوشکن Choe Yeong داشته باشیم باید بگوییم این شناور یکی از ناوهای کلاس Chungmugong Yi Sun-sin است که در مجموع 6 فروند از آنها توسط شرکت های دوو و هیوندای کره جنوبی ساخته شده است. شناور مورد نظر ما با شماره بدنه DDH-981 در سپتامبر 2008 میلادی وارد خدمت شده و آخرین شناور ساخته شده در این کلاس نیز به حساب می آید.

این شناورها در حالت عملیاتی کامل وزنی در حدود 6500 تن دارند و طول آنها 150 متر و عرض آن ها نیز 17.4 است. این شناور از سیستم پیشران ترکیبی دیزل و بنزینی بهره می برد. سرعت نهایی این شناورها می تواند به 56 کیلومتر بر ساعت رسیده و برد انتقالی آنها نیز بیش از 10 هزار کیلومتر است. تعداد خدمه ناوهای این کلاس 200 نفر است.

ناوشکن Choe Yeong

در بخش سیستم های راداری، به سیستم هایی مثل AN/SPS-49(V)5 ساخت آمریکا به عنوان رادار جستجوی هوایی دو بعدی، رادار سه بعدی آرایه فازی MW08 ساخت تالس فرانسه برای نشان گذاری هدف و دو رادار کنترل آتش STIR240 باز هم از شرکت تالس رو به رو هستیم. یک سیستم سونار DSQ-23 نیز بر روی این ناو ها نصب شده و در بخش تسلیحاتی شامل نصب توپ 127 میلی متری مارک 45 با کالیبر 127 میلی متر ساخت شرکت BAE، یک سیستم دفاعی گاتلینگ 30 میلی متری ساخت هلند، سامانه دفاع نزدیک موشکی RIM-116 ساخت آمریکا، 8 تیر موشک ضد کشتی هارپون و 2 پرتابگر سه تایی اژدرهای سری K745 هستیم.

بخش دیگر سلاح در این شناور شامل دو سری پرتابگر عمودی است که شامل دو سری 32 تایی و در مجموع 64 سلول عمودی است. یک سری مدل مارک 41 آمریکایی است که حامل موشک های ضد هوایی سری SM-2 Block IIIA است که بیش از 150 کیلومتر برد دارد و 32 سلول دیگر از مدل ساخت کره جنوبی هستند که شامل ترکیبی از موشک های کروز حمله به اهداف زمینی مدل Hyunmoo-3C  با برد 1500 کیلومتر و موشک های ضد زیردریایی سری کوسه سرخ با برد 19 کیلومتر است. این شناورها همچنین توان حمل دو فروند بالگرد Super Lynx را نیز دارند.

موشک کروز Hyunmoo-3C

ناو کره ای Choe Yeong از ترکیبی از تسلیحات تدافعی و تهاجمی برخوردار است اما برای ایستادن در مقابل کشوری مثل ایران، این شناورها حقیقتا حرف خاصی برای گفتن ندارند. در هر صورت و با توجه به شرایط میدانی و تجربه کشتی توقیفی انگلیسی که در حضور و مشاهده علنی ناو نیروی دریایی این کشور انجام شد، به نظر می رسد این مورد نیز از طریق روابط دیپلماتیک، اعمال قانون و جریمه و گفتگوی دو طرف حل و فصل خواهد شد ولی ارسال کشتی جنگی، آن هم یک فروند با این مشخصات به نزدیکی کشوری که بیش از 3 دهه تجربه رویارویی با بزرگترین نیروی دریایی جهان را دارد و مقابله با ناوهای هواپیمابر 90 هزار تنی، ناوشکن های 10 هزار تنی و زیردریایی های اتمی تبدیل به یک امر روتین برای آن شده، نشان دهنده این است که کره جنوبی با وجود پیشرفت های زیاد در این سالها در صنایع دفاعی، هنوز از پختگی کافی در درک شرایط حاکم حداقل در منطقه غرب آسیا عاجز است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 425
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 73
  • Mjp IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    زررررشکککک.. اینوکه منم میتونم باقلاب ماهی گیری شکارکنم.. قلابمواماده کنم وقتی رسیددرمنطقه ی صیدم صیدش میکنم.. فکر کن یه سوسک بی پاوبی دست میخواد بیادبا هزاران وملیونهاشیرجنگی بجنگه. اب دهان بریزنداین شیرهااین سوسک تاخلیج خوکها پس خوااهدرفت.. ازاونایی هست ک بایدیه سربازبدون اسلحه فرستادجلوش بایچوب بزنه به ناوشون بگه بروبزرگترتوبیار. خخخ
    • IR ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      43 73
      زرشک
    • محمد IR ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      92 30
      ای وای ناناز... نکشیمون با چوب دستیت !!
    • شاکی IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      99 11
      این نمونه جون میده برای مهندسی معکوس
    • FR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      هرکسی که دشمن رو دست کم بگیره نشون از غرور کاذبِ. در ضمن کره جنوبی یکی از دوستان بود . حالا یه سوال دارم. به غیر از کره شمالی و چین ونزوئلا کدام کشور دوست ایرانِ ماست؟ در منطقه هیچکدام و در سطح جهان !!!
    • IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      39 52
      لاف لاف لاف دورغ ادم تا این حد دشمن دست کم میگیره
    • مظلوم IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      91 12
      دلاوران نیروی دریایی همیشه قهرمان . یک یا علی دیگر . پیروز و مقتدر باشید .
    • GB ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      بزرگ ترهای کره هم غلطی نمی تونن بکنن.
    • IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      56 2
      ماشالله
    • US ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      57 8
      کجای اینا شبیه دشمن که دست کم بگیریمشون
    • IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      144 8
      ما نباید از کره ناراحت باشیم بلکه از مسئولین کشور خودمان ناراحت هستیم چراکه انها بایدبه محض انکه پول این را بلوکه کردند پیگیری قضایی را شروع میکردند و نه انکه پس از سه سال تازه بخواهند اینکار را بکنند. من از مسئولینی که به وظایف خود عمل نکرده اند شکایت دارم و درخواست دارم تا این افراد به دادگاه کشانده شوند
    • ES ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      44 6
      خدمت بوقلمون با پرچم فرانسه! اگر شخصي تحت عنوان دوست از شما خواسته يا توقيف نامشروعي از اموال شما داشته باشه و گفتمان دوستانه تحت هيچ عنواني راهگشا نباشه شما حداقل به دوستيتون ادامه ميدهيد!؟ مكتب ما مكتب امام حسين ع هستش اگر امام هم قرار مي بود با هر شخصي به هر ترتيبي رابطه دوستانه برقرار كند در نهايت براي ايشان ٧٢ نفر دوست و يار در برابر دهها هزار خونخوار باقي نمي ماند!
    • IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      46 3
      این کره ای واقعا بی خبر از همه جا برداشتن یه ناوشکن آوردن که ایرانو فتح کنن؟؟؟!!! بابا اینو که تو همین اقیانوس هند هم می تونستیم پودرش کنیم... زیردریایی ها و ناو های هواپیما بر غول پیکر آمریکا جلوی ما مثل گربه هس حالا چه برسه به این که از مورچه هم بی آزارتره...
    • IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      9 30
      تو اره میتونی قلاب لازم نداری که فوت کنی غرق میشه تو همه رو زدی .زنگ در همسایتون رو هم بزن که مساوی هم نداشته باشی
    • IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      16 56
      آمریکا چهار کشتی ایران را توقیف و بنزینش را فروخت. شما هم میتوانید چند کشتی را توقیف کنید ولی کو خریدار ؟ کو پرداخت دلار ؟ به جای قشقرق به پا کردن کمی شعور داشته باش. ایران به اندازه کافی ضربه خورده. خیلی ادعا داری مثل کامیکازه ها برو شیرجه بزن همه ناوها رو نابود کن !
    • علی IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      10 20
      اون روزی که همه شبکه هامون پر شده بود از جومونگو یانگوم سوسانو... اونوقت که فرهنگمون این کره ای ها بودنو همه فرهنگ تمدنمون شده بودن اینا اون وقتی که سردار های این خاک هیوبو ماری بودن باید یاد امروز می‌بودیم. ماها الان فرهنگ کره برامون بیشتر اهمیت باید داشته باشه چون باهاش بزرگ شدیم پس بهتون بر نخوره و ادای ناسیونالیسم به خود نگیرید
    • IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      6 5
      به نظرم با این مجموعه ادواتی که از جاهای مختلف دنیا جمع کرده، این هم داره آبها رو آلوده می کنه ها...
    • ممد IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      11 3
      نیروی دریایی ایران با ۳۹۸ کشتی جنگی و چند هزار قایق تندرو پنجمین نیروی دریایی قدرت مند دنیاست...اگه کره یدونه ناو شکن آورده ، ما ۵ تا تو خلیج فارس داریم
    • IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      0 0
      دادا زرشک مال منه الکی تکرار نکن
    • IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      0 0
      الان با آوردن اسم چوعه یونگ مثلا تحقیرشون کردین؟!!!
  • IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    121 3
    اینم بگیرید . چیز خوبیه . خخخخ
    • IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      37 2
      دمت گرم میخواستم همینو بگم!!! خخخخخ
    • احمد IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      32 2
      چند تا قایق بفرستیم برن دعوتش کنن بیاد بندر عباس کنار نفتکش پارک کنه، چند روز در خدمتشون باشیم تا قضیه بدهیشون حل و فصل میشه.
    • علی IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      23 4
      اینجا عراق و شام نیست... برادرم برا ما بزرگی پوشالی دشمن مهم نیست چون از مکتب مادرما زهرا س دفاع میکنیم وقتی ۷۲ نفر از یاران سرمان حسین ع در مقابل هزاران نفری که آخرت به دنیا و سکه فروخته اند قرار میگیره در آشفته بازار آخرالزمان چه میشود گفت....ببخشید فرصت توضیح بیشتر نیست
    • ک IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      12 4
      وقتی ناو انگلیسی رو گرفتن از روش کپی برداری شده نیازی به اسباب بازی کره جنوبی نیست کره میخواد بگه امریکا منم سهم میخوام تو منطقه نه اینکه نوکر امریکاست
  • IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    100 2
    از جومونگ و سوسانو انتظار نداشتیم!
    • علی غلامی IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      8 1
      بله در موقع وقوع جنگ همون جون جونی ها هم میریزن میان
    • Ali.S. IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      13 1
      فکر کنم باید کمکم منتظر یوری هم باشیم
  • محمد IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    82 1
    این کار کره ایها مثل این می مونه که با قورباغه به جنگ نهنگ آمده باشند
    • رستم IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      1 11
      شاهنامه رو آخرش خوش است آش به همین فکر خیال باش جیبت پره از روی خوشی صحبت میکنی از اون دور دورا میگی لنگش کن راست میگی و خیلی مردی بیا وسط گود
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    78 5
    ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست عرض خود می بری و زحمت ما می داری
    • IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      22 21
      ‌‌ارز خود...
    • IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      15 3
      مگه دلاره که ارز خود؟؟؟ لااقل قبلش بزن تو گوگل بعد ایراد بگیر.
    • سیاوش IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      7 0
      عرض با کسره ع درست است.
    • IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      2 0
      شوخی کرد بنده خدا
  • DE ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    78 4
    حالا که ناو جنگی فرستادن ٫ به هیچ وجه کشتی شون به این راحتی نباید آزاد بشه . حتی اگر تمام پولهای ایران رو پس بدن . وگرنه این غزمیت های چشم بادومی هم شاخ میشن برامون .
    • IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      9 10
      اونها هم میگن کشتی واسه خودتون بازش هم واسه خودتون و 9 میلیارد هم قیمتش میزنن و پولهای ایران واسه خودشون حلال میکنن.معامله خوبیه واسشون
    • سعید IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      29 2
      آقای 8 و 16 دقیقه. چرا انقدر سطحی نگرید؟؟ زشته بخدا. میدونی 70% نفت کره از تنگه هرمز رد میشه؟؟ میفهمی گرفتن این کشتی فقط پیامه که کره بفهمه اگه ایران بخواد از این به بعد باید با همون 30% نفتی که از جای دیگه میخره سر کنه؟ بخدا اگه بفهمی.
    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      3 17
      اقایان باادب مثلا فکور.کره اونقدرپول واعتبار داره که غصه تامین نفتش نمیخوره.شماخودت 1نگاه بندارتوخونت ببین کره تاکجا اومده.وسایل خونه .ماشین......بعد منم .منم .میکنیم.واقعا ملت ناسپاسی هستبم.وگرنه وضعمون این نبود.
  • سعید IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    30 12
    ایشالاه خودمون ناو شکن میسازیم
    • IR ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      11 7
      انشالله
    • ابوعلی IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      52 6
      می‌سازیم چیه؟!!!!!!ساختیم رفت نه یکی نه دوتا چندتا
    • علی پوراحمد IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      28 2
      ما هم ناو ساختیم و هم ناو شکن . قبل از اینکه نظری بدهید یه کم تحقیق کنید بعد مشکل فعلی به خاطر رویه ای هستش که برخی در دولت پیش گرفته و آن هم ایجاد بحران های متعدد برای اینکه شرایط کشور آنقدر سخت بشه که تنها راه پیش رو تسلیم شدن باشد . ولی دشمن کور خونده
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    54 7
    برو کره کوچلو کشکتو بساب. توهم شاخ شدی. نی نی برو شمشیر بازیتو بکن.
    • Saeed IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      5 3
      اونی که ما ساختیم ناوشکن نیست .تو ایران اینجوری اسم گذاری کردیم.ناو محافظه یا فریگت
    • ممد IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      4 0
      من عاشقم،عاشق نی نی
    • امیر عباس IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      4 0
      چرا هست منتاها ایران تجهیزاتش دفاعی فکر می کنید ناوشکن نیست ناوشکن هست ما این همه تجهیزات ساختیم ناوشکن نسازیم دنبال حاشیه نرین اخبار های واقعی رو بشنوین در ضمن برخی از کشور هاهم گفتن که ایران ناو شکن داره درضمن ایران اهل جنگ نیست هروقت سیاهی به این مرزها بیاد چونان میزنیم بز او تارو بود که گویا از اول هم سیا هی نبود
  • خلیج پارس iran IR ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    58 2
    درود بر نیروهای مسلح میهن خصوصا" سپاه پاسداران ایران مستقر در جنوب ایران آب های نیلگون خلیج فارس، کره جنوبی جهت خوش خدمتی به ارباب آمریکایی خودش چندین ماه پول ایران رو توقیف و بلوکه کرده، حالا نوبت ایران باید اینکار ادامه دار باشد کشتی های کره جنوبی نباید امکان تردد در خلیج فا س داشته باشند مجددا باید چند تا کشتی دیگه از چشم بادومی ها کره ای توقیف و در صورت لزوم مصادره شوند پول ایران باید زودتر آزاد شود، دنیا قانون جنگل حکمفرماست باید حق ایران رو گرفت یا با زبان خوش و یا به همین شکل با زور ... شیر غرب آسیا است ایران زمین
  • IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    11 0
    عاجوووز است
  • mojtaba SE ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    38 3
    واقعا میتونن بگن امدن که چی بشه!!؟حتی پول اورده باشن که پول جریمه کشتی رو بدن,میدونن پس باید از همین طریق که میتونن پول جریمه رو بدهند باید 8 میلیارد دلار رو هم بدن..فکر کنم دنبال کتک خوردن امدن...پاینده ابر قدرت ایران پاینده رهبر..البته فعلا ما با کره ایها کمی شوخی داریم ,اگر پررو نشن..
    • IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      12 1
      باید ناو جنگی شون رو توقیف کنیم
  • IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    31 2
    ایران بخواد از ساحل چند تا موشک میزنه این ناو پودر میشه مطمئننا ایران بخواد کشتی کره ای دیگه ای رو هم بگیره این ناو نمیتونه مانع بشه
    • فرهیخته IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      1 5
      حالا چرا با موشک ، ما که پراید داریم بریم تو دل ناوشکن داداش یه چیزی گفتی ها داشتم باور میشد !
  • بنده خدا IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    50 4
    آنجا که عقاب پر بریزد* از پشه لاغری چه خیزد. کره جنوبی دقیقا چه فکری کرده که اینو فرستاده؟؟؟!!!! جایی که ناوهای آمریکایی مجبورن فارسی حرف بزنن و ملوانهای آمریکایی و انگلیسی دستگیر میشن و کشتی انگلیس بازداشت میشه کره میخواد همچین جایی عرض اندام کنه؟؟؟؟!!!! برو داداش خودتو مضحکه دنیا نکن!!!!!
  • DE ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    33 6
    بچه ها ی غیور سپاه با دو سوت هم‌کشتی شون‌را هم‌خود جوجه کره‌ ای ها رو تصرف می‌کنند همچین که به غلط کردن بیافتند و تا زنده هستند کابوس سپاه راحتشان نخواهد گذاشت ..
  • احمد IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    27 2
    ای مگس عرضه سیمرغ نه جولانگه توست /۰۰۰۰از دست اربابشان آمریکا کاری بر نمیاد چه برسه به جومونگ
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    32 0
    فقط اونجاش که: "مقامات کره ای اعلام کرده اند که هدف از اعزام این ناو، صرفا تامین امنیت باقی کشتی های کره ای در این مسیر بوده و قصدی برای انجام عملیات نظامی برای آزادی کشتی متخلف در بندر عباس ندارند." به نظرم نمایششون فقط هندی نبود بلکه کمدی هم بود.کلی خندیدم دم مشرق گرم.پیشنهاد میدم با رزمناو جدیدمون فردا بریم استقبالشون!!
  • IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    20 2
    بیشین بابا ما با آمریکاش می جنگیم تو که دیگه نوکرشی،جوگیرای چش تنگ
    • IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      0 6
      ای ملت خواهشمندم یه مقدار از عقلمون استفاده کنیم وکمتر چرت وپرت بلغور کنیم. آره اونام نشتن فقط مارو نگاه کنن!!!!!
    • IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      3 0
      فعلا که همین آمریکا اربابت داره از دست چهار تا قایق تندرو بیچاره میشه
  • مهدی IR ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    24 0
    تور بیندازیم بگیریریمش جای طلبمان.ضایعات آهن گرون شده
  • IR ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    21 2
    کره فکر کرده اقتدار کشور هم مثل دیپلماسی الانمون هستش ده بار سرکارمون گذاشتن بخاطر داروی کرونا اخرم گفتن امریکا نمیذاره الان بگن امریکاشون بیاد کشتی رو پس بگیره تو داخل یه عده نفهم نمیفهمنن قانون دنیا قانون جنگله قوی نباشی میخورنت الان دیپلماسی نظامی راهی رو باز کرده که پول های بلوکه شده رو هم بتونیم ازاد کنیم و دوستان هم بخاطر دیپلماسی نظامی بیان بگن ما این کار رو با دیپلماسی لبخند و برجام کردیم علی برکت الله
  • حیدر صالح IR ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    26 0
    ناوشکن کره ای دلش توقیف مخاد!
  • سرباز وطن IR ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    35 1
    اینجا ن بویو ن گوگوریو ن کشور هان اینجا ایرانه میفهمی ایران با جومونگم بیاید جلو ما با ارش جوابتونو میدیم با تسو بیاید ما سورنا را میاریم تازه قوا پشتیبانیمون اریو برزنه و یچیزو فراموش نکن اینجا سرزمین سردار سلیمانی هاست ...
  • IR ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    42 0
    وقتی زیاد جومونگ و امپراطور دریا نگاه میکنن نتیجش میشه این مسخره بازیا
  • mojtaba SE ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    12 0
    تو عکس ان اتاقک شیشه ای برای چی هست؟؟نکنه کشتی ماهیگیری باشه؟؟که خرجش رو در بیاره.؟؟
  • IR ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    23 1
    دزد دریایی جد و آبادتون گونگ بوک و دار و دستش بود. یه پس گردنی لازم دارین تا معلوم بشه دزد دریایی کیه
    • پرژیا IR ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      11 1
      درود-جومونگ و دار ودسته اش رو بفرستن بیاد ببره-آخه اگه آب باشی کجا رو میبری-آتیش هم باشی که نیستی کجا رو میخوای بسوزونی-توی فوتبال که ۶تا نوش کردین،برید پی کارو بارتون،به والله ارتش و سپاه ما شوخی بردار نیستن-برید مشقاتون رو بنویسید واسه فردا که رفتید سفارت آمریکا،بابا ترامپ تون دعواتون نکنه-هر گور گم
  • IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    16 0
    کت شلوار سایز جومونگی نداریم چه کنیم
  • علی IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    17 1
    همین ناوشکن فکستنی رو هم بلوکخ میکنیم تا بفهمن که با دم شیر بازی کردن چه عاقبتی داره.
  • محمد CA ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    14 0
    مورچه چیه که کله و پاچش باشه به این کشتی کره جنوبی بگید حتما یک گلوله شلیک کن به سمت ناوهای ایرانی که ما آغازگر جنگ نباشیم بعدا غرق کردن کشتی خودتان را بشینید و ژنرال ببه ۶۶
  • آرتین IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    12 0
    جومونگ اومده کره دقیقا مثل هندوستانه فکر میکنن همه چی فیلم ساختنه خخخخ
  • IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    19 1
    با چند قایق تندرو دورش بچرخند . در گرداب فرو میره . بدون شلیک گلوله ای
    • دور اندیش IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      2 6
      واقعا یعنی به راحتیه چرا به فکر گرفتاری های اقتصادی کشور خودت نیستی میتونی برو سمتش و دورش بگرد بسم الله
  • ناصر KW ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    16 0
    هههههههه اینجا خلیج فارس ایران است
  • سید مصطفی IR ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    18 0
    پیشنهاد میکنم از خلیج فارس عزیز ما بزنید بیرون تا سپاه پاسداران قدرتمند ما هنوز ناو جنگی تون رو هم مصادره نکرده .چون اگه سپاه ناو رو بگیره دیگه بهتون پس نمیده .پهباد اربابتون رو زدیم شما که دیگه عددی نیستید برده های بی اختیار و بزدل آمریکا.
  • رحمن IR ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    16 0
    ناو کره ای را در دریای عمان و قبل از رسیدن به تنگه هرمز متوقف کنید و وادار کنید به افیانوس هند بر گردد.خیلی ناراحت هست کشتی تجاری به خلیج فارس نفرسته
  • IR ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    14 0
    خدایا ما رو تاوقتی اینها هستن نکش بزار بخندیم اینم مال ما شاخ شدن
  • امیین IR ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    11 1
    تیتر خبر تا حدودی نژادپرستانه بود ، بهتر بود مینوشتید نمایش بالیوودی نیروی دریایی کره
  • IR ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    15 2
    ناو جنگیشونم توقیف کنیم تا حساب کار دستشون بیاد با کی طرفند!
  • US ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    18 1
    بجای اینکه این همه هزینه کنید کشتی‌ بفرستید، پول ایران را (به همراه سود) پس دهید.
  • حقگو IR ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    21 0
    یکباربرای همیشه کشتی کره ای را با دویست سرنشینش به قعرخلیج فارس بفرستید تا درسی برای تمام جهان باشه که جرعت نکنه پول ملت ایران را گروگان بگیره و سعی در تحقیر وتوهین به مردم ایران. کنه ، البته مشکل ما هم ترسوبودن دستگاه دیپلماسی ماست، خنده، لودادگی، خودباختگی،غربزدگی،سستی، عدم اعتمادبنفس ،همترازنبودن با ملت ایران ووو ازمشخصات بارز آن است.
    • IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      1 0
      من فکرکنم این ناو کره ای اومده تا سپاه بگیرد ش ببرد پیش نفت کششان که تنها نباشد بابا باچه زبونی باید بگند
  • IR ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    14 0
    به نظرم یک کشتی دیگرش را باید به خاطر الودگی به گرو بگیرم بعد بگیم صرفا به خاطر الودگی بوده کره جنوبی های آلوده و کثیف البته حکومتش رو می گم به جمونگ و سوسانا و یانگوم و امپراطور تسو بر نخوره
  • IR ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    18 1
    خوبه بگیرنشون . کت و شلوار تنشون کنن و برشون گردونند کره
    • IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      6 0
      متورمنه کارگرومیگیرن 3ماه بایدبرم دنبالش مگه کشکه کره ای هااومدن کشتی ببرن کم کم باید10سال دیگه بیان دنبال کشتی
  • مهدی IR ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    19 4
    ی خواهش از برادران پاسدارم دارم،خواهشا یک کشتی دیگه که تحت اسکورت این ناو باشه رو توقیف کنین تا مثل زمان شهید مهدوی که ناو تذکر داده بود قایق ایرانی اگر از کشتی دور نشی تو را خواهیم زد که شهید میگه اگر شما در عملیات ما دخالت کنین شمارو هم میزنیم ،که ناو امریکایی دمش رو میزاره روی کولش ودر میره ،شمارو بخدا با این چشم بادامیا هم همین کارو کنین تا بفهمن چند چندن
    • ناشناس IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      7 22
      بسته بابا تو رو خدا فقط دنبال جنگ طلبی هستید یه تیر شلیک بشه نفر اول خودتی که دنبال سوراخ موش میگردی بعد ، شماها که انقدر عاشق جنگید خوب برید سریال واکینگ ها رو بازی کنید ،بزار جنگ بشه حداقل تکلیف ما تو این مملکت که گرفتار کرده ما رو روشن بشه ،تو فلاکت داریم قلت میزنیم یه مشت آدم پاچه خوار دنبال منافع خودشون هستند
    • IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      7 1
      جناب 9:3خاستی بجای گشتن توسایتهاو... بری درس بخونی وکار کنی توهم کاره ای بشی برای خودت.. نیازی به توترسونیست اگه جنگشه اگه قراربرترس باشه نظامیهابایداول بترسند. حتماقدرت دارن وچیزی درچنته ک ازامریکاهم حتی نمیترسن.. توکه ازکشور کوچکی ک حق ایران راخورده میترسی؟؟ ماحقمون میخواهیم. برو ازوطن پرستی مردم کره شمالی یادبگیر.. بی هویتهاترس دارن واونایی ک سرتوابشخورفسادیامزدوری دارن مبادامنابعشون ازدست بره باجنگ.. یقیناتوخانوادت وطایفت زمان جنگ یکنفرهم ایران نموندید.وگرنه درس شجاعت میاموختی.. ادم بیهویت پس ازچه راهی طلب کشورراوصول کنیم ازکره؟ مثل امثال توپوشک بپوشیم؟
  • میرزا IR ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    17 2
    سلام فارسها میگن قدیما صم اسبها نعل میشد ک سایش نکند .بعد مورچه پا بلند گفت پای من هم نعل کنید .گفتن بابا برو تو ک پایی نداری ک نعل بزنیم .حالا حکایت کره هست
    • IR ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      1 13
      نژاد پرستی؟! فارسها یعنی چی؟!
  • علی IE ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    21 1
    واویلاااااا دارن جومونگ و یاراشو میارن!!خخخخخخخخخخ
    • IR ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      11 1
      ظاهرا سوسانو رو فرستادن
    • IR ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      13 0
      یعنی ما اینقدر گوگوریو هستیم؟
  • سرباز IR ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    14 1
    دست کمشون نگیر مشرق. شاید جومونگ همراهشونه
  • GB ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    17 1
    سلام می دانید کره ای ها صنعت کشتی سازی خود را مدیون مدیران ایرانی می دانند ظاهرا یکی از مدیران در تصمیمی تاریخی و شجاعانه مبلغی کمتر از 800 میلیون دلار پیش پرداخت نقد بابت ساخت کشتی به شرکت کره ای می دهد و با این تصمیم باعث رونق کشتی سازی در کشور عزیز کره !! می گردد. جالب اینجاست که همین مدیران وقتی قرار باشد با شرکت های دانش بنیان و یا صنایع داخلی (ایرانی !)کار کنند .... بماند قصه طولانی است اما سحر نزدیک است.
  • امیر IR ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    7 3
    داداش شما جدی نگیرید اونا یه غلطی کردن هندی بازی در آوردن شما به بزرگی خودتو ببخشیدشون من بجای کره جنوبی از شما معذرت میخام
  • ممفرد IR ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    11 0
    وای وای وای ترسیدیم
  • IR ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    12 0
    شیطونه میگه این ناوشکن شونم بگیریم تا حساب کار بیاد دستشون
    • IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      2 1
      بی خیال شیطونی نکن؟!؟!؟؟
  • CA ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    18 3
    ولی خداییش چقدر تسلیحات روشه. پولشو ما میدیم با خریدن ال‌جی و سامسونگ
  • مصطفی IR ۰۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    12 0
    ماشالله به قدرت نظامی های ایران که اقتدار دیرینه رو به میهن بازگردانده و غرور آفرین هستند...اینها فقط بخاطر ایمان و اعتقاد راسخشونه
  • DE ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    13 1
    وقتی صداوسیما همه اش سریال جومونگ نشون میده نتیجه اش میشه این
    • IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      10 1
      جومونگ اهل کره شمالی است و آرامگاهش در پیونگ یانگ.
  • IR ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    10 0
    این رو هم توقیف کنید بزارید بغل اون یکی شاخ میکشن.
  • DE ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    11 0
    نمایش هندی نیروی دریایی کره‌جنوبی با ارسال یک ناوشکن به خلیج‌فارس/ تلاش بی‌فایده سرباز Choe Yeong برای حضور در شطرنج بزرگان / خب کمکش کنید یه وقت نره بخوره به مینهای سرگردان جنگ تحمیلی 8ساله شاید هنوز چندتا موشگ کروز دارن هنوز تو هوا سرگردان میگردند هنوز هدفشون را پیدا نکردند .خلیج همیشه فارس ما از مثلث برمودای امریکا خیلی مخوف تره و عجایب زیادی داره اینجا ممکنه حتی شن خودش خودش بره تو گریبگست ته نشین بشی عمو
    • AU ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      12 0
      ما شالله به قدرت سربازان تمام زمان.خدت حفظشون کند.
    • DE ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      5 0
      فدایت. مخلص حاجی رد خور نداری به مولا. البته تیکه هایش برای خنده برو بچ داخلی نصب میشه . مصرف خارجی نداره.
  • IR ۰۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    5 18
    چرا خودتون گول میزنید ؟ همه میدونن برای چی کشتی گرفتن پس الکی موضوع آلودگی پیش نکشید و به شعور خودتون هم توهین نکنید خبرگزاری محترم
    • هما IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      5 1
      متخصص کاش دقیقا توضیح می دادی واسه چی گرفتن اگر این ور ابی هستی همان که گفتنده اند و اگر ان ور ابی هستی برای دریافت بدهی بالای 7 میلیارد دلار. خوب از جایی باید شروع کرد. به جنابعالی دمنوش سرگل گیاه که برای اعصاب عالی هست توصیه میشه
  • فرزندنایب IR ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    9 1
    باسلام.طفلیهاخواستن خودی نشان بدن.توذوقشون نزنیم.ضمناازجنگ۲کره چندین دهه میگذره نمیدونن هم شرایط جنگ بااون زمان متفاوت.هم شرایط خواص منطقه اونم خلیج همیشه فارس یاپارس.درود به شرف وغیرت همه ایرانیان
  • خزایی IR ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    13 0
    باید پهباد ما بالای سرشون باشه و با قایق دور تا دورشون حرکت کنیم ارام ...تا دست از پا خطا نکند ...شیعه های شمال عربستان و بحرین رو میتونیم مسلح کنیم تا بهشون حمله کنند اگه پولو ندادند
  • خزایی IR ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    13 1
    اقا با یه موشک خلیج فارس از اونایی که پنج سانت اهن ذوب میکنه بزن که صدا بده ..ما شهرام رو بزنیم درس عبرت بشه برای بهرام
  • m IR ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    7 0
    جایی که عقاب پر بریزد از پشه لاغری چه خیزد
  • IR ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    11 0
    اخه ما از اربابت نترسیدیم از توی کوچولو بترسیم
  • خودم‌ IR ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    17 0
    بگیرینش خیلی حال میده گه بخوره بیاد طرف ایران اونم با مارمولک شون بدین توالت عمومیش کنن تو بندر و از کالیبر توپاشون با جای لوله فاضلاب و سیفون استفاده کنن
  • IR ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    10 2
    فارسی را پاس بداریم. یعنی زبان فارسی اینقدر بدبخت شده که کلمه مناسبی توش وجود نداره و حتما باید از کلمه انگلیسی شوآف استفاده بشه.الان کلمه سرباز ملکه مناسب خودتون هم هست.پیشنهاد میشه لااقل یه بار گلستان سعدی خونده بشه تا دایره لغات زبان فارسی تیترزن های مشرق افزایش پیدا کنه.
  • Msh IR ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    8 1
    بهترین کار اینه که این را هم توقیف کنن
  • خودمونی IR ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    9 0
    این مسخره بازیا فقط ار تسو بر میاد
    • علی IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      2 1
      دونه گیلاس رو بخورین
  • IR ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    10 0
    زنده باد شیر مردان نیروی دریایی سر بلند باشد ایران و ایرانی
  • محمد IR ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    10 0
    نکنه اومدن فارسی یاد بگیرن سوسانا خانم خوبه که
  • علی IR ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    9 0
    به نظر با هک سیستم راداری و الکترونیکی این ناو توسط گارد با تجربمون به راحتی لقمه چرب خوبی برای ما و درس فراموش نشده ای برای اونا باشه
  • علی اعتصامی فر US ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    14 0
    تنگه هرمز به مانند دستگاه اکسیژن برای نفس کشیدن دنیاست حال چه قوی باشی یا ضعیف مثل کره کشورهای قلدر و جو گیر را باید در این منطقه خفت بکنیم و مثل کانال سوئز عوارض بگیریم و هر کشوری دنبال برهم زدن امنیت منطقه است راه ندیم ما تمدن ۷هزار ساله داریم ولی دشمنان ما یه عده گاو چران وحشی و گاوهایی سیاهشان در قرن ۲۱ هنوز شناس شتر میخورند.
  • بهرام شجاعی IR ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    13 0
    پول ایران را نمی دهند برامون شاخ شونه هم می کشن واقعا خیلی رو دارن چرا آقای روحانی این عزت مردم
  • IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    6 0
    این ها مگسی بیش نیستند
  • IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    7 1
    ایران ازاین کارا باید ازخیلی وقت میکرد تا پولای بلوکه شدش از چشم دولتها دربیاره احسنت یک وقت پس ندیدن ها هم جریمه هم پولای بلوکه شده رو باید پس بدن هم سود پولای بلوکه شده توی این چندسال سودشون چقدر بوده تاقرون اخر باید بدن
    • مهدی IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      5 0
      اره
  • خسرو IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    13 1
    چندین سال فیلمهای کره ای از شبکه های ایران پخش کردید بخصوص فیلم حماسه ای جومونگ ولی یک فیلم از داستان های شاهنامه مثل سیاوش یا رستم یا ضحاک داستانهای حماسه ای زیاد داریم ولی اگر جنگ شود اولی کاری که میکنید برای تحریک مردم موسیقی های حماسی میگذارید
  • یعقوبعلی رضائی IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    12 0
    به شجاعت نیروی سپاه .وارتشم افتخار میکنم.
  • IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    11 0
    اخطار به کشتی جنگی DD. H کره جنوبی
  • IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    6 0
    ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست. عرض خود می بری و زحمت ما می داری.
  • IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    9 0
    آمریکا این شیطان بزرگ نتونست در حمله موشکی ایران عزیز به پایگاه عین الاسد کاری بکنه تو که دیگه جای خود داری. نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی. مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر منافقین و کفار مرگ بر آل سعود
  • مهرزاد قاسمی IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    9 1
    بنده کدخدا اومده زباله ها رو جمع کنه ....
  • IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    11 0
    به نظرمن ک بهشون هشداربدن برن نرفتن یه زهرچشم بهشون نشون بدن
    • IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      1 0
      اخیش چقدر ترسیدن. بپا .ناخونات نشکنه هوای النگوات رو داشته باش
  • علی IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    8 0
    سلام به مردان غیور سپاه خدا قوت این.کره راهم سالم بگیرینش تا بگن قلد کردیم هزار بار
  • IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    8 0
    وقتی خواست از تنگه عبور کند پیام شود هر گونه آلودگی سبب توقیف ناو خواهد شد
  • رهبر شیراوند IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    11 0
    چشم بادامی پولامونو بدین
  • هادی IR ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    10 0
    پیشنهاد می دم ناوشکنشون رو هم بجای بخشی از بدهی کره ای ها مصادره کنیم. بعدهم بهشون میگیم عموجون این جیزه دستات اوف میشه.
  • IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    6 2
    کلا با سوسانو جنگ نداریم گناه داره
    • روح الله IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      5 0
      تا پول رو ندادن کشتی شون رو ندید بعد با لگد از خلیج فارس پرتشون کنید بیرون چشم باد می های سوسک خور
    • حسین IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      10 0
      بابا چیکارش دارید شاید ۷ میلیارد رو آورده باشه چرا شما انقدر عجول هستید
    • IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      5 0
      سلام سپاه نبایددست کم بگیره ناوکره ای رابایدخیلی قدرتمندجلوش وایسته این که یکیه اگرده تاهم میبودبازم کاره ای نبودندحالاکره هم چون امریکاحمایتش میکنه فکرکرده پوخی هستش اون اربابت هیچ عددی حساب نمی یادچه برسه نوکرش
  • اکیر IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    7 0
    اینم میگیریم چون هوا رو آلوده میکنه تادیگه. پول ما رو نخورند درود بر اقتدار ایران
  • حاج اکبر IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    6 0
    اوجی موجی فوجی موجی.... یعنی شتر در خواب بیند پنبه دانه...
  • عبوس IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    6 0
    از بس فیلم تخیلی مثل جومونگ ساختن و تماشا کردن باورشون شده ، شب دراز است و قلندر بیدار ،اینجا سر زمین دلیران و بیشه شیران است،آزموده را آرمودن خطاست ، میگی نه از اربابت بپرس
  • IR ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    4 0
    این زیر یک دقیقه غرق میشه
  • SE ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    5 0
    بلکه کشتی پینپون شونگ خراب شده این جونگ فونگ امده بگسلش کنه ۰ وگرنه چه خبره توچله زمستون وخلیج فارس ایناچقدر احمقندسرنشیناشون همه اقایندیاخانم هم توایناهست مگم سرمانخورندقوطی های کبریت ههههههه
  • Saman IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    6 0
    از ماست که بر ماست وقتی دیپلماسی ضعیف و از روی ترس باشه میشه همین..خاک بر سر ما که این کره عسلی همچین جرأت ای پیدا کرده این باید با تفنگ آب پاش خلع سلاح کرد
  • اصغر IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    5 0
    سلام درمورد گزینش واستخدامی معلم احمدنظری در جنوب استان کرمان شهرستان فاریاب دهستان مهروییه تحقیق و پیگیری شود. در چند سال گذشته طبق چه. ازمون. استخدامی استخدام اموزش پرورش کرمان شده است .
  • مصطفی IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 4
    فقط اونی که میگه با قلاب ماهیگیری بگیرمش بلد نیست چرخ پرایدو باز کنه اینجا چرتو پرت میگه مسته جدی نگیرید
  • ابوایمان IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 1
    ککه خوری تو پاسگاه
  • IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    8 0
    بگیرینش تا برابقیه عبرت شه
  • IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    7 0
    جوجو برگرد خونتون تا نزدیم لِه کنیمت
  • IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    نماینده مجلس و بفرستید تا با تور ماهیگیری صیدش کن...
  • IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    6 0
    زنده باد سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران. اگر به دولتمردهامون بود الان فقط به اندازه ایستادن روی زمین جا برای سکونت برامون مونده بود و همه خاک کشور را به باد داده بودند
  • مدنی IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    5 0
    خوداین ناوشکن را هم بازداشت کنید
  • IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    10 0
    شورشو در اوردن... هرکی دوس داره واسه ما ناو شکن.. بمب افکن...... میفرسته خلیج فارس... تازگی هام شدیم مثل مردم عرق.. یه هویی برق قطع میشه بدون پیام قبلی سیاست مداران بی عرضه یه تکونی به خودتون بدید
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    7 0
    با سلام خدمت تموم غیورمردان عرصه دفاعی کشورم بویژه دریادلان سبزپوش نیروی دریایی سپاه دیپلماسی کشورمون که جز تحقیر چیزی برامون نداره زنده باد رهروان سلیمانی یادی کنیم از مرحوم هاشمی که میگفت دنیا دنیای گفتمانه و سخنان اخیر فایزه خانم که گفتن مقاومت هیچ نتیجه ای برامون نداشته چشماتونو باز کنین ببینین که قانون دنیا قانون زور و مقاومته
  • آرش IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    5 0
    فکر کنم بانو سوسانو با جومونگ رو بفرسن برا رفع توقیف نفتکش کره ای
  • قنبر IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    6 0
    کشتی را بزارید برای فروش،،
  • لواسانی IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    7 0
    حالا بهتر نیست کشتی توقیف شده کره ای در نقطه دیگری بجز اسکله شهید رجایی پهلو بگیرد ؟؟؟!!! با توجه به نوع محموله این کشتی وشیطنتهای کشورهای متخاصم برای پیشگیری از حادثه ای نظیر بندر بیروت بهتر هست که این کشتی در جنقطه ای امن تر نگهداری شود تا منجر به خسارت و حادثه برای بندر مهم شهید رجایی نشود
  • بیسیمچی IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    8 0
    احتمالا کره ای ها جنس خوب می زنن.
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    5 0
    وای وای وای به دادمان برسید زهرم آب شد کره جنوبی چوسو ناو فرستاده
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    5 0
    س به نام خدا باید این ناو را گرفت به جای پولملن
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    5 0
    خخخ برا ما آمریکا هیچی نیست تو که نوکر شی
  • . IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    4 0
    جومونگ وارد میشود با کمان مخصوصش.خخخخخ بابا کوچولو برگرد نانازی
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    6 0
    برید ارتشی هاو سپاهی های ما عصای ندارن اینم میگیرنا
  • رضا IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    6 0
    ای کره ای های چشم بادامی .مورچه چیه که کله پاچه ش چی باشه جمع کنیدزود بزنید برید خوب.
  • محمد حسن خنشا US ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    7 0
    زنده دست گیرش کنید تا عبرتی شود برای کشورهایی که قصد تجاوز به ایران را دارند
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    6 0
    جوجه اینجاایرونه گویا قدرت این کشور رو ندیدی که با قایق اومدی لاقل از اربابت سوال میکردی
  • مهدی IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    5 0
    جومنگ‌بروخونه‌شکلاتتوبخور
  • میثم IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    6 0
    وای ترسیدیم! گنده لاتتون تو منطقه مثل بید می لرزد. تو که بچه قنداقی هستی . زود برگرد مامانت دل واپس می شه. مجبوره دست به دامان بچه محلات بشوند. گوگوری مگوری.
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    این شناور خوراکش یه پهپاد ایرانی و یا یه کروز روی قایقی یا اژدر دریایی هست.
  • ملت CA ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    3 4
    حتما ما با چند تا قایق متوری بدنه فایبر گلاس و چند تا بلم چوبی ماهیگیری شدیم بزرگان عرصه دریا
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    4 0
    بزرگترین ونادرترین اشتباه از کشورکوچک کره جنوبی پیچیدن درپای بزرگان است کمی آنطرفتر به مدعی تسخیر جهان نگاه کند می فهمد این سنامی بزدگ محل پرسه هر شاپرکی نیست
  • علی ایزدی IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    4 0
    هیچ غلطی نمیتونن بکنن پولارو پس بدن کشتی و خدمشو بردارن گورشونو گم کنن
  • ایران IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    5 1
    انشاءالله ناو هواپیما بر هم میسازید، شما برادران عرزشی کلا تو این سالها همه چیز و همه کس رو ساختید، اما فعلا تلویزیون و یخچال و گوشی و مانیتور های کره ای (که البته دیگه همون هارو هم باید تو خواب بینید)رو از زندگی هامون خارج کنید بعدا تکلیف ناو جنگی شون رو روشن کنید، صید کردن و در آب دهان غرق کردن و با چوبدستی کتک زدن پیشکش حضور پر فتوح شما
  • حسین IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    6 0
    خخخخخ فک کنم کشتی چوسان قدیم رو فرستادن با جومونگ
  • رضا IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    5 1
    تقصیر ندارن اینقدر تو این مدت در عرصه دیپلماسی ضعیف عمل کردیم که کره ای ها فکر کردن با یه ناو شکن میتونن کشتی شون رو ازاد کنن از ماست که بر ماست
  • رضا IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    4 0
    ناو جنگیشون رو هم بگیریم
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    7 0
    کره مال این کارا نیست تا اون ناو تونم بابت بدهی ازتون نگرفتیم فرارکنید برید باچهارتاکماندو اومدن نفکش شونو ببرن خنده دار نه
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 2
    با توجه به مشخصاتی که ازش گفتی اگر کامل باشه و چیزهایدیگه ای نداشته باشه، همین یکی از تمام ناوشکنهای ما قوی‌تر و بروزتره حتی نااااو رودکی یابهتر بگین کشتی باری رودکی
  • رضا زارع IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    5 0
    فیلم کماندوهای امریکایی که سال 94 دستشون رو سروشون بود و هر ازگاهی هم با ترس وگریه پشت سرشون نگاه میکردن رو با زیر نویس کره ای بریزین رو فلش با چند بسته پوشک بزرگســــــــال برسونین دستشون.
  • محمد IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    7 0
    شیر مادرت زود بیا کار داریم خخخخ کیم جو کی
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    4 0
    گول نخورید افراد داخلش جومنگ و هماسو هستند پدر جومنگ همو کوره به تنهایی میتونه با هزاران سرباز بجنگه سوسانو هم هست ارباب یونتاوالم هست
  • فرشاد IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    7 0
    وقتی قاتلین اشغال ترامپ وپمپو ونتانیاهو سردارمارو کشتن وما کاری نکردیم. همچنین کثافت هایی هم دور ور میدارن.انتقام میخواهیم
  • ش IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    8 0
    ایران قرش شیران همیشه جاویدان ماشالله به ایرانی شجاع
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    6 0
    این یکی رو توقیف کن بار دیگه از این غلطها نمیکنه
  • ایرانی IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    5 0
    سلام یک نفتکش کره ای که اب های خلیج فارس الوده میکرده را توقیف کرده ولی یک ناو نظامی که تو و‌ابهای ایران امده را توقیف نمیکند ، برای چی اجازه دادند که یک ناو نظامی کره بیاد تو اب های ما خبلی مضحک است
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    5 0
    جنگ رو ندیدین شما فقط یه مشت آدم بدبخت به هر طریقی می فرستن
  • ایران دوست IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    3 0
    توروخدا این ناوشکنشون هم بگیرید
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    3 0
    اینم خفت کنن خوب میشه
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    معلومه حسابی ترسیدین خخخخخخخ
  • 1141053683 IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    3 0
    بهتره همین اول کار پوزش را بشکنیم و بندازیمش پیش نفتکششون . تا بقیه هم بفهمند کنام شیران جای شغالها نیست
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    3 0
    این از بدبختی ماست که روباها ادای شیر در میارن
  • رضا IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    سوسانو رو با خودشون نیاوردن ؟
  • حسین ازارومیه IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    3 0
    اینوهم بگیرید ست کامل بشه
  • حامد IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    3 0
    درود برایران وایرانی .بابد نگهش داشت تا اون پول های بلوکه شده دو پس بدن همینوبس
  • حبیب رحیم‌زاده IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    3 0
    شکر خدا اقتدار و قدرت نظامی و سپاه ایران باعث شده همه مردم ایران به این مسئله بصورت جوک و لطیفه نگاه کنند،خدای ناکرده اگر نداشتیم قدرت موشکی و نظامی آیا بازهم می‌تونستیم واسه کره‌ای‌ها بخندیم؟
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    6 0
    بهترین فرصت برای گرفتن حقمان از کره می باشد. ملت به سربازان وطن افتخار می کند.
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    3 2
    حال میداد که اونم بگیریم. خخخخخخ
  • پدرام IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    7 18
    کره هفتمین ارتش قدرتمنددنیاست ایران چندمه؟انقدرگنده گویی نکنید
    • f IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      6 1
      داداش این امارو از کجا میاری..قدرت اون از همین ناوی که فرستاده معلومه...ما بسیجمون از ارتش کره هم قویتره..نکنه فک کردی جومونگ و سوسانو رو دارن قدرتن.ما ایرانیا مرد جنگیم همین بهترین ابزار برا مقابله با بزرگترین قدرتاست..البته دیگه ارتش وسپاه بسیج حزب الله انصارلله حشدالشعبی فاطمیون زینبیون بقیه بماند...
    • آذربایجانی IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      8 0
      اینها روی کاغذه کره خیلی کوچولوتر و نی نی تر ازونه بخواد اون حجم لازم از نیرو و ادوات رو به جهت نبرد با کشوری به وسعت و جمعیت و تجربه جنگی و موقعیت خاص ژئوپلوتیک کشوری مثل ایران که 40 ساله خودشو آماده جنگ کرده هلی برن کنه ارتش کره شاید بتونه برای دفاع از خاک کره قوی باشه نه برای حمله ایران 40 ساله منتظر حمله شیر بوده انگار بجای شیر شغال حمله کرده چه حسی داره
    • IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      6 0
      این رتبه ها را که آمریکا میده.ایران از لحاظ نظامی اوله.کره تاب رویارویی با ایران رو نداره و همون چند ساعت اول نابود میشه
    • IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      2 0
      واقعا چی زدی.....واقعا چی زدی
    • سعید IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      2 0
      تو کدوم کتاب خوندی دادا کره هفتم لامصب برو کشورمون ببین از نظر قدرت چندم جهانه
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    خدایی ناورا بگیرید کمی بخندیم تمام غمهای عالم فراموش میشه
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    3 0
    زنده باد نیرو دریایی و دلاور مردان نیروی دریایی سپاه . جانم بفدایتان اماده خدمت در رکاب شما هستیم
  • امیر IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    4 0
    حالا برن به ترامپ شکست خورده تروریست بگن بیاد کشتی شون و از ما بگیره اگه جیگرشو داره...مگه هم پیمان نیستن؟
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    ناوشون هم باید مصادره بشه تا دیگه جرات نزدیک شدن به اینجا رو نداشته باشن
  • Agh IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    دشمن را دست کم نگیرید شاید جومونگ تو ناو باشه اونوقت چیکار کنیم ؟
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    خوش اومدی
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    این ناو کره ای را بگیریم کره تا آخر عمرش تو دنیا خجالت زده میشه برای آبروش هم که شده علاوه بر پولمان حاظر چند برابرش هم بده تو رو قران امتحانش کنید درود بر ایرانی وغیرت وشجاعتش
  • مجید IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    ای مگس ،عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
  • محمد IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    3 0
    ایول به ایران، به تمام جزئیات و مشخصات ناوشکن به خوبی تسلط داریم، کره ای ها باید ازین اشراف اطلاعاتی و سرعت عمل ایرانیها اساسی حساب ببرن،
  • مهدی IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    قبل جومونگ بازی درآوردن یادتون بیاد اینجا ایرانه، گوگوریو نیست!!!
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    3 0
    حالا خیلی سخت نگیرید، کره ای ها خواستند قمپوز درکرده باشند و یه رجز تو منطقه بخونند، طبل اینا هم مانند طبل انگلیس ها توخالی هست، نظام امروز جهان نظام زور و قلدری است اقتدار و قاطعیت ایران در برابر سایر کشورها راهی مطمئن و لازم برای حفظ منافع کشور خواهد بود.
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    سلام خوبه ناز...نازی بپا النکو هات نکشکنه ترامپ با اون هات و پورت زاید.....تو خخخخخخ
  • علی AE ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    حالا چرا مسئولین میگن هفت ملیارد پول فریزشده توکره داریم ولی کره میگه نه ملیارد!!!!!!اینو یکی بیاد روشن کنه چون دوملیارد پول کمی نیست
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    بچه ها فکر کنم امروز ناو کره ای فلنگ را ببنده .......ترسوی بزدل
  • مجید IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 2
    آیا واقعا هنره که باتمام دنیادشمن باشیم یابهتره باتغییرسیاست دوستان خودرازیادکنیم یادتون نره پاسپورت ایران درزمان رژیم گذشته چقدرارزش داشت ولی حالا؟؟؟
  • محسن دهباشی IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    3 0
    سلام و دمتون گرم ای برادران عزیز نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با قدرت بی پروایی همچون قدرت حاج قاسم عزیزمان که همیشه در قلب و روح تمامی مردم جای داره، اجازه کوچکترین و کوچکترین و کوچکترین اقداماتی رو به هیچ مزدوری نمیدین. با این اقدامات زیباتون باعث پرستش شدین و اگه تمام طلبمون از کره رو به شما بدن هم باز کمه. دستتون رو از راه دور و از جوار مزجع شریف هشتمین امام شیعیان، می بوسم.
  • علی،باز IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    بارک الله دستمریزاد،غیرت ایرانی یعنی امنیت ملی وارقی درودخدا برسپاه،بفرموده حضرت امام خمینی(ره)اگر سپاه نبود کشورهم نبود، چون فهمیدم باید تازنده ایم رزمنده ایم، چون گذشت آن زمانی که هرزاغ لاشخوری در خلیج ایران پرسه بزنه ،سپاس علی باز
  • سیاوش IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 0
    در اوایل توقیف این کشتی صحبت از حمل ۷۲۰۰كیلو اتانول بود که اتانول جزو مواد نفتی نیست که باعث آلودگی اکوسیستم دریایی خلیج فارس شده و باعث توقیف این کشتی شود ولی در حال حاضر فقط صحبت از حمل مواد نفتی توسط این کشتی و آلودگی محیط زیست دریایی خلیج فارس است،بالاخره مشخص کنید که محموله این کشتی چه بوده است.
  • محمد IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    این جوجه ها را هم باید بگیرند با کت وشلوار بفرستند پیش مامانشون
  • مک IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 2
    آدمهایی مثل شما ها هستند هندوانه زیر بغل این احمق های بیسواد جنگ طلب می‌گذارند مگر هنورگز در عصر بربرها زندگی می‌کنید که فقط خون را می‌بینید یا حس میکنید گره وایکینگ ها هستید از رفتار جنگ افروزی وتشویق دست بردارید هرچند این جنگ افروزان
  • سید سجاد حسینی IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    هیچ کاریم نمیتونن بکنن وقتی امریکایی ها اینجا دستگیر شدند چشاشون عین الان کوربود
  • محسن از شوشتر IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    یا خدا اگه جومونگ توش باشه چیکار کنیم ..............
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    3 0
    کره ای ها هنوز به واقعیت قدرت ایران پی نبرده اند که با گردن کلفتی پولهای ایران را بلوکه کرده است و بخاطر همین جهالت است که یک فروند کشتی جنگی برای ترساندن ایران به منطقه فرستادند ایران باید این کشتی جنگی را توقیف و به بنادر ایران هدایت کند تا هم مشکل پول های بلوکه شده ایران حل شود و هم کره ای ها بفهمند سلطان و حاکم مطلق خلیج فارس و دریایی عمان فقط ایران است
  • Kian IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    آقای جومونگ ما کسایی زدیم که شورتشون واسه شما کت شلوار هست پس زود دکمشو بزن
  • DE ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    بدو بیا اینجا منتظرتیم
  • Ali IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 0
    دم همشون گرنم
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    بزرگتش که آمریکاست تا حالا نتونسته غلطی بکنه این که جوجه است
  • علی IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    حالشان خراب است نفهمیدن بزار دور خودشان بچرخند
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    بابا این کرایها دیگه خیلی احمقن
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    خب همین ناوشون رو هم بگیرین تا به غلط کردن بی افتن وواسه ازادکردنش یه پول دیگه هم علاو برپولهای بلوکه شده ازشون بگیریم به عنوان باج سیبیل اصلا توی خلیج فارش هرکشتی رد بشه باید باج سیبیل بده
  • اکبر DE ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    درود بر نیروی دریایی سپاه پاسداران که باعث افتخار ایران است
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 1
    اگر ما قدرت مقابله با نیروی دریایی آمریکا هم‌پیمانانش رو داریم چرا پس معطل میکنینم باید بزنیم برن قعردریا و اگر هم قدرتش رو ندا یم با مذاکره مشگل رو حل کنیم .اگر ما حتی اسرائیل و امریکا رو هم نابود کنیم اخرش باید بریم روی یک میز بنشینیم آتش بس رو امضا کنیم
  • Aziz IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    بایدبرخوردجدیتری صورت گیردتادیگرکشورهایی که اموال ایران،رابلوکه کره اندحستب دستشان بیاید.
  • محسن IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 0
    آنهایی که با غروروفریب اقتدار نمائی می کنند سر بزنگاه ازجان ومال مردم مایه می گذارند وازشرایط درگیری وبحران کاسبی جدید برای خود تهیه میکنندوهیچگاه بستگان وفرزندان خودرا درمعرض خطر قرار نمی دهند آیا تجربه جنگ را فراموش کرده ایم؟!
  • امیر IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    این کار را همان اول باید میکردیم و تمام کشتیهای کره را توقیف میکردیم یا پولمونو میدادن یا کشتیها را با بارش روی طلبمون بر میداشتیم الانم باید تا رفع کلیه تحریمها با کشورهایی که ما را تحریم کردن و با ان همکاری میکنندهمینکار را کرد تنگه را ببندیم و عوارض سنگین بگیریم چطور از ملت تواتوبان عوارض میگیرید از نفتکش و کشتی تجاری هم بگیرید
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    خخخخخخخ برو کره فیلم اشپزیتو درست کن تو رو چه به این کارا
  • حسن IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    کره خیلی ترسووضعیفترازآمریکاست وگوشمالی محکمتری بایدبهش داد. بروبه اربابت بگو بیادکشتی تون آزادکنه.خیلی بچه ایت که ایران شجاع رادراین چندسال نشناخته اید.
  • رسول IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    بالاغیرتن اینم سپاه باید به غنیمت بگیره
  • ب ص IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 0
    از اینکه کره در چنین شرایطی چنین بازی مسخره ای برای کشورمون درآورده حاکی از اینست که تمامی حرکتهاش رو از یکی دیگه دستور میگیره وهیچ اراده ای از خودش نداره وبه اصطلاح ساده خودشوزده به اون راه ! لازمه آقایان سیاست خارجی و امنیت ملی بهش گوشزد بکنند که اینجا ایرانه وآزمده را آزمودن خطاست.
  • h NL ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    کشتی موش کورهای کره ای سیبل خوبی است .
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 0
    بعضیا را باید پوشکشون کرد رجز خانی جز بدیهیات یک دعوا یا نزاع یا جنگ است. دم سپاه گرم اگر نبود چه به سر کشور می آوردند این لیبرالهای اصلاح طلب حراف بی خاصیت اشرافی وطن فروش ترسو که روزگار مردم را سیاه کردند.
  • esmail jafari asfahan IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    ب قول ما اصفهانی ها.. خوردس اومدس
  • مهدی حبیب زاده میبدی IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 0
    ای مگس عرصه سیمرغ نه که جولانگه توست عرض خود میبری و زحمت ما میداری ده میلیارد پول بی زبون ما را بده بعد هم به جای اینکه از دشمن ما عربستان خرید کنی مثل بچه آدم برگرد و مشتری خودمون باش اگر کشتی هاتون هم آلودگی درست بکنند چشم پوشی می کنیم وگرنه همین آش است و همین کاسه
  • مجید IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 0
    ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست.......عرضه خود می بری و زحمت ما می داری
  • مَوومَوومَو IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 0
    وای ترسیدم جون جمونگ برگردین زهرمون ترک برداشته تور جون سوسانو برگردین مامان من میترسم کره جنوبی اتفاقی واسش بیفته تورو خدا برین گناه دارین میزنن تون جوری که از بدو خلقت ادمی کسی به مانندش نخورده باشه...
  • محمد IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 0
    اوایل جنگ وقتی جوونها میرفتند جبهه خیلی بی تجربه بودند. سالهاطول کشیدتاپخته وورزیده شدند. ازکامنتها اصلن بوی پختگی نمیاد. بازهم خامی وبیتجربگی.
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 0
    حرکت مناسب وبه حق منافع جمهوری اسلامی در آلوده کردن آبهایمان است..ودر این هدف..خواسته واسترداد طلب . بدهی کره به ایران.. تامین می شود.درود بر اقتدار ایران..
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    دوستان یسوال..اونایی ک میگن کره یا نمیدونم کشورای دیگه دوست بودن والان نیستن ومیان میگن ونزوئلا واینجور کشورا حالا دوست مان..میخام بدونم براچی الان دوست ما نیستن چونکه ما میخایم موشک بسازیم تا از سرزمینمون دفاع کنیم یا درمقابل کشور کوچکی که به اندازه استان بویراحمد هم نیست برا کشوری مث ایران ادعای جزایر سه گانه رو بکنه بخایم وایستیم..ببین دوستان اینا با موجودیت ایران کار اگه همین موشکها نبود ویروز از این کار دست بکشیم مطمئن باشین همین کشورای حاشیه خلیج فارس برامون شاخ وشونه میکشن یا همون ترکیه یا عربستان..شما به ماهیت خاسته ی اونا توجه کنید وگرنه ما اگه موشک میسازیم کاری به دیگران نداریم..اخه میشه بگین ما با کره چکار میتونیم داشته باشیم که الان یعنی ناوشکن فرستاده..فدای موشکای سپاه بشم ک فقط اینا میتونن سرجاشون بشوننشون
    • ناشناس IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      0 0
      یه موقع هم بود که موشک نداشتیم ولی غیرت بچه های این مملکت بود که با دست خالی با ده ها کشور متجاوز تحت پرچم صدام پنجه به پنجه شدن، جان دادن تا مردمشون زیر بار ننگ نرن،تا ابد مدیون شهداییم
  • صلاح الدین یوسف IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    اینو نمونه فرستادن اینجا تا ایران ازاش دعوت کنن بیاد ساحل لنگر بندازه، کارشناسی دفاعی ما بروند و ببینند اگر خوبه، از این کلاس ناو به کره سفارش ساخت بدهند.ببینید دونه ای چنده؟ اگر پول نمیدن، از همین ناوچه ها ازاشون بخریم، کره ای ها اخیرا خوب کشتی و ناو میسازن
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 0
    حیف این همه وقتی که من گذاشتم و جومونگ دیدم...واقعا ک
  • مهدی صابری NL ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    آب که سر بالا میره قورباغه ابو عطا میخونه کره ایها قبل انقلاب تو ایران یا راننده تریلی بودند یا کارگری تو ذوب آهن می کردند. دخترهاشون هم کلفتی میکردند تو ایران .خدا ببامرزه عمه من یک کلفت کره ای داشت .
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 0
    تیترتون جالب نیست، اسم کشور دیگه یعنی هند رو به تمسخر نیارید.
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    اگر به خودمون متوجه بودیم واز مردم کمک می‌گرفتیم دنیا همَش کشک یود
  • عزیز IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    4 0
    هی هی روزگار....جومونگ کجایی که این روزها رو بببنی
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    اولا"در صورت عرض اندام این ناو کرهای با یک موشک زیر سطحی به دو نیم وبه قعر خلیج عارس جهت صخره های مصنوعی خلیج فارس و کشتی اتانول هم پس از تخلیه محموله ضبط و تغییر رنگ و پرچم ایراندر خدمت کشتیرانی و منبعد هم روزی ۶ کشتی با محموله از کره را ضبط تا حسابمان صاف شود و این بی ریختهای چشم نخودی حساب کار دستشان بیاد و به جومونگ ننازن
  • حسین IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    درودب رییس صداسیما.انقدرفیلم کره ای خریدیدپخش کردید.فرمانروای بادها روفرستاد.
  • معین IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    جوجه فرستادن به نبرد عقاب. با قایق پدالی دو کیلو تی ان تی غرق میکنم چشم بادومی.
    • شهرام IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      1 0
      دمت گرم گل گفتی ، حرف دلمون بود.
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    سلام.مسولان بهترین عکس العمل رانشان میدهند.شوخی باکسی نداریم..ازین بابت خوشحالم
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    فقط تمام کشورهایی که پول مارایردن کشتی های آنها راتوقبف کنید تا پول ها را پس بدهند بهترین کار همینه زور جواب میده
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 0
    هندی بازی و لاف که در تخصص شماست.
  • علی IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    3 0
    این ناو بگیرن ودیعه با سودش آزاد میشه ما که در معرض جنگیم این ناو هم خوردن داره صدای استخوانش تا بیخ گوششون برسه بار دیگه نیان در خونمون قلدری کنن
  • آنتی صهیونیزم IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    این رزم ناوشون رو هم توقیف کنید تا درس عبرتی باشه برای اون کشورهای بی شرفی که پولهای بلوکه شده ی کشورمون ، دست شونه ، سود پولمون رو که محاسبه نمیکنن وقیحانه طلب کارمزد هم میکنن . یه نکته هم بگم در مورد اون افرادی که اینجا دچار سوزش شدن در مورد صحبت نماینده ی مجلس که گفته بود با تو ماهیگیری صیدشون میکنیم . دیدید که صید شدن و هیچ غلطی هم نتونستن بکنن
  • ابهری IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    سلام دوم کره ای درخلیج فار س نداشتیم اون هم در اومد به کره ای بگین تو برو کوچه خودتون بازی کن اگه نری ناوتو رنگ میزنیم میگیم مال خودمونه با ارم الله
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    عزیزان توقع زیادی از اینها نداشته باشید اینها اوج قدرت نماییشون در حد نعره های جومونگ تو فیلم هستش در حد توانشون ظاهر میشن
  • ع. بیرقداری IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    ما ایرانی‌ها با اینکه در فشار اقتضادی هستیم ولی اگر هر کسی بخواهد به ایران چشم داشتی داشته باشد مادریشان را به عذابیشان می نیشینم
  • ali IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    3 0
    کره ای از بس نان مفت ایران را خورده اند پر رو شده اند باید هرچی ساخت کره است از بازار ایران جمع کرد
  • مهدی IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    4 0
    با آل عـــــلی هر که در افتاد.... ور افتاد. اینجا منطقه شیران حیدر کرار است..اگه شک دارید فقط یه وجب به اب های ما وارد بشید تا ما کار مهندسی معکوس مون رو شروع کنیم.خخخ
  • مجید IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    یکجوری صحبت کردن ازدرست کردن7فروندناوتوسط کره که فکرکردیم واقعاخودش از0تا100کارهاشوانجام داده. حالا مشخص شدکه فقط پررررسنلش فقط کره ای هستند. البته شایدچندتاخال جوش هم برای یادگاری زده باشند
  • محمدرضا علی رحیمی IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    5 0
    زنده باد ایرانم زنده باد مردم ایران زمین زنده باد سپاه پاسداران ایران زنده باد ارتش جمهوری اسلامی ایران ،زنده باد به غیرت ایرانی،ما مردم همیشه پشت شیر مردان سپاه ،ارتش ایستاده ایم واسه سربلندی ایران جان میدهیم ، اگر ناوشکن بگیریم،کیو واسه ازادی این یکی میفرستن؟ تا نگیریم نمیفهمیم که! یا علی
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 0
    جنگ با کره جنوبی به ذهن هیچکس نمی رسید
  • ایرانی IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 1
    به نظر من با کنار رفتن دولت ضیف و ناکارامد کنونی که ضربات محلکی را هم به میهن ما طی چند سال گذشته با هماهنگی با آمریکا و غربی ها وارد کرده و انتخاب یک ریس جمهور جدید با آگاهی از مسایل نظامی و بین المللی - کشورهای نوچه غرب مثل کره جنوبی و امثال آن حساب کار بیشتر دستشان خواهد آمد. به امید روزی که نیروی تدافعی و صلح امیز کشور ما تا حداکثر ممکن قدرتمندتر شده زیرا آمریکا و غرب تنها مقابل زور سر عقل خواهند آمد و به تعهداتشان عمل خواهند کرد. نه چیزی کمتر یا در حد متوسط.
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    دست نیروهای مسلح درد نکند اقتدار داشت باشیم کسی جرات نمی‌کند دست درازی کند در ضمن ما ناو شکن ساختیم
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 0
    فارسی بنویسید آخه شوآف دیگه چیه؟
  • مسعود دیپلمات IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    3 0
    می گویند نقض پیاپی قوانین زیست محیطی کرده ! خوب شاید طوفانی شده اسهال گرفتند بدبخت ها ! خدا وکیلی حالا چکار باید می کردند وسط دریا!؟ خه خه خ
  • نصرت IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    یه مشت بیسواد یه روزی به تحریمها هم میخندیدن حالا هم دارن
  • اب نیکی IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 0
    دنیا دنیای زور موشک حسن و ظریف کل روشنفکرها چند سال نتونستن پول پس بگیرن؟؟؟ فقط زور که میفهن نه لبخند این بی عر ضه ها ؟؟؟
  • مجید IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 0
    کافیه لب ساحل یه پراید بفرستید . خودشون ببینن صنعت خودرو مارو ، حساب کار دستشون میاد!!!!!!!!
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 0
    خخخخخ. فکر کردن ایران هم بویوئه و اونا گوگوریو
  • بهروز DE ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 0
    عیب نداره خواستن یه کاری کرده باشند غرور ملیشون حفظ بشه خلیج فارس جای عرض اندام اینها نیست بزرگترها شون عددی نیستند چه برسه اینها بنده خدا ها کمی جو گیر شدن وقتی تمام زندگی ایرانی میشه کالای کره ای باید این چیزها رو شاهد باشیم
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 0
    هنوز راه شهادت برای سرافرازی وسربلندی وطن می جوشد وکره وشویوخ وشیوخ عرب واربابانشان از ذهن خود بیرون کننداینجا ایران است
  • مهران IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    کشورها حق دارند نگران سلامت اموال و منافع خود باشند این حرکت کره قابل تقدیره من کشوری را سراغ دارم که سالهاست اموالش بالغ بر میلیاردها دلار در دادگاههای آمریکا به دلایل واهی و مسخره مصادره میشه و رییس جمهور و وزیر امور خارجه آن فقط لبخند میزنند و عین خیالشان هم نیست
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 0
    بدون فوت وقت وفرصتناو جنگی کره باید توقیف شود تا بدانند برای مات ونیروهای نظامی ما جرات نکنند کم ترین تهدید ویا برای دولت کردن کشی کنندتا حساب کار دست همه طرفهای خارجی بیاد تا غلط زیادی نکنند
  • علیرضا سلیمانی IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 0
    ناوگان ارتش وسپاه بایداین ناوشکن کره جنوبی رادرخلیج فارس توقیف کرده وبه سواحل بندرعباس بیاورندوبه کره جنوبی اخطاردهندکه درمقابل اشتباهی که کرده ودریای ماراآلوده کرده حق فرستادن ناوشکن برای بازپس گیری کشتی خودراندارند.ابتدابایدپولهای ایران راکه درکره جنوبی بلوکه کرده اندبه ماپس دهندبعدمامیتوانیم کشتی متخلفشان رابرای آنهابفرستیم.
  • محمد IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    بایستی کشتی دزدان دریایی کره رو هم نابود کنیم
  • اسدی IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 0
    با سلام ناو بیاید کره ای یا دیگران هم بیایند همه را توقیف می کنیم البته کره مانند ژاپن مستعمره امریکا هستند ارسال ناو یقینا با هناهنگی اربابشان بوده است.
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    اینو هم بگیرند بگذارند بغل اون یکی تا یک کلکسیون از قدرت دلیر مردان مان را به نمایش بگذاریم
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 0
    اقتدار یعنی اقتصاد کشور زیر تیغ دلار نباشه.اقتدار یعنی اینکه پنچاه درصد جمعیت کشور تو فقر مطلق نباشه.اقتدار دارید؟ برید جلوی اختلاس رو بگیرید.پولی ملت ایران اگر قراره از کره جنوبی بیاد خرج یک سری آقا زاده بشه بهتره همونجا بمونه(هرچند میدونم نشر نمیدین نظر منو)
  • Esmail IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 0
    بعضی جاها مشکلات با دیپلماسی حل نمیشه. اول زور بعد دیپلمات
  • DE ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    همه دنیا بد هستند فقط ما خوبیم...همه رو مسخره کنیم ببینیم اخر چی میشه..شب دراز است و قلندر بیدار
  • فرهنگیان IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    3 0
    این ناو راهم بگیرید پول مون بدن مفت خورن
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    هر وقت تونستیم اجناس تولیدی کشورمون را همونجور که بازار ما را قبضه کردن.تو بازار اونا عرضه کنیم هنر به خرج دادیم.البته از لحاظ نظامی باید قوی و قویتر بشیم
  • CZ ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 2
    لاف بی خود نزنید بتنهائی نصف نیروی دریائی ماست
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    دم بچه های ایران گرم پاسداران عزیز
  • مهدی IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    تف ی مشت پشمکم برا ما شاخ شونه میکشن‌ اقا این ناو رو هم بگیریم جا طلبمون اخه کره جنوبی وات د فاز
  • بنده خدا IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    آمریکا‌ نتونست غلطی بکنه، انگلیس هم بی آبرو از منطقه گوش رو گم کرد، اونوقت ای مگسِ چشم بادامی، آب‌های ایران، نه جولانگه توست... ما ابر قدرت نظامی منطقه و دنیا هستیم، چه در دلاوری و رزم، چه در شهادت طلبی و جنگ، چه در عرصه ی ساخت، طراحی و تولید ادوات نظامی و جنگی، خجالت نکشیدی داری وز وز میکنی؟؟؟
  • امیررحیمی IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    گولی،مگولی.خخخخخخ یکی باید ب کره ای ها حالی کنه که درسته قورتت میدن،عین مثلث برمودا که اگر چیزی ناپدید بشه هیچ اثری ازش باقی نمیمونه،دقیقا ب اون صورت ناپدید میشه اگر در ابهای ما هندی بازی در بیاره.ما با ابرقدرتها در حال کشمکش هستیم ،کره باید بداند اگر زیاده از حد جلو بیاد احتمال اینکه زیره دست و پا لح بشه زیاده.حیوونکی گناه داره زیره دست و پا بمونه.
  • زهره IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    3 0
    بابا چیه شلوغش کردین با جومونگ اومده نمک ببره.
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    در این عمر باقیمانده ، بیایید یکباره تنگه هرمز را کاملا با بتون ببندیم
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    یاد غرش ببر تو کارتون شکار ببر بنگال افتادم.
  • ناشناس GB ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    جان هر چی مرد ،ناو جنگی کره جنوبی را هم توقیف کنید ببینیم با چشم های پف کرده بادومی شان چه غلطی میتوانند بکنند.
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    خاک توسرکره ایران امریکارازمین گیرکرده توکی هستی پشه ایرانی رادست کم گرفتی ایرانی درفکرش اندیشه الهی است اصلا توباایرانی قابل مثال هم نیستی ایرانی برای شهادت ازهم سبقت میگیرندموشکهای ایران مثل ایرانی عمل مکنددرراستای اراده خداوندعمل میکنن کره نادان اخرین بارت باشه برای ایران اسباب بازی جنگی میفرستی بعداکلایه نکنی بگی به نگفتی 4000 سال پیش تونبودی ایران بود
  • . IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 1
    به دلیل زیست محیطی توقیف نشده پول ایران کره جنوبی نداده اینها هم گرو کشی کردند. زیاد جو گیر نشین
  • فرزاد DE ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    درودددد بر سپاه عزیز. اما کاشکی اینو غرق می کرد. که کره ای های قد کوتاه و..... بدانن یک یمن کره چقدر عسل داره.
  • GB ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    مگر فارسی زبان هست ؟
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 0
    کشتی جنگی کره به علت تهدیدبایدتوقیف بشه تادیگه همچین غلطی نکنه
  • جواد IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    خواهش میکنم همین را توقیف کنید
  • اباذرعبدتلله وند IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 0
    بنام خدا به لطف خداوند کشور ما در موقعیت بدرو خیبر است دشمنان این را به خوبی میدانند اما بعضی از هموطنان خیلی بی انصاف هستند اگر کره جنوبی دوست ما هست چرا پولهای مارا بلوکه کرده است اینها نوکران آمریکا شبطان بزرگ هستند کاری که فرزندان این مرزو بوم کردند در توقیف کشتی کره جنوبی کار بسیار عالی بوده ونتیجه خوبی خواهد داد زمان جنگ یک صدم این امکانات رانداشتیم ۳۰ کشور بطور مستقیم به صدام کمک کردند باز هم نتوانستند غلطی بکنند واز این به بعد هم نمیتوانند
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    بزرگترشون که آمریکا باشه هم نتونست هیچ.... بخوره
  • فریب خورده غرب وحشی IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    سلام مثلا که چی کشور کوتولوها (کره جنوبی) رفته برای ۸۸ میلیون جمعیت یک ناو آورده که بترسیم وازخیر ۹ میلیارد بگذریم نه داداش پدر ناخلفتم که آمریکا باشه نمیتونه به ما بگه تو هنوز سیلی از نیروی دریایی ما نخوردی وقتی خوردی اون موقعه میفهمی که ایکاش نمیخوردی ،ناوی که آوردی ببر تو دریای خودتان اونجا دزد زیاده مثل کشورکوتوله خودت که پول نارو فعلا هاپولو کرده من موندم چرا وزارت نفت تو این ۷سال ازشما پول نکرفت وبرای مردم ایران دردسر درست کرد شاید تواین دولت خل وچل زیاد باشه که همه چی تواین۸ سال بهم ریخته
  • علی IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    3 0
    من اصلا گرایش سیاسی موافقی با دولت ندارم ولی با این توقیف خیلی حال کردم دم همه بچه های سپاه گرم که اینجوری حال این چشم بادومی های نوکر آمریکا رو گرفتند. حضرت علی (ع) می‌فرمایند حق گرفتنی است و ماهم وقتی مجبور بشیم اینجوری میگیریم.
  • علیرضا IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    مشکل دولت ما اینجاست که همه کشورها با ما کاملا دشمنی میکنند آنوقت دولت ما ادعای دوستی و مدارا و ملاحظه را در پیش گرفته از همان روز اولی که کره پول و حق ایران را بلوکه کرد از همان روز باید دست به کار میشدید و منافع و کشتیهای نفتی و تجاری اینها را توقیف میکردید تا الان هزار بار به طلب تان رسیده بودید حتی ارسال پول نقدی با هواپیمای اختصاصی یا مسافربری
  • منافق IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 0
    سلام یک کرم خاکی قرص اکستاسی میخوره فکر میکنه مار کبری یه ،توفوتبال کم آوردید اینجا میخواهید جبران کنید ؛اگه اینطوری فکر میکنید سخت در اشتباهید چونکه ما نیروهایی داریم که جهان ازش میترسه دیگه شما قدهای ۵۰ سانتی که برای ما چیزی نیستد فقط آمدید با جومونگ نیایید اونطوری نامردیه
  • ناشناس IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    بد جوری تاوانش را خواهد پرداخت
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    کامنتها رو خوندم چقدر بسیجی کامنت گذاشتن ،حالا مثلا جنگ شد میخواهید بجنگید مثل هشت سال دفاع مقدس !؟
    • بی ادعا IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      1 0
      لازم باشه،آره. یک فردی که بسیجی نیست.
  • خوشبین وخیالباف IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    سلام مردم خوب ایران :من خودم داخل ناو رو نگاه کردم جومونگ داخلش بود من که دارم فرار میکنم با موشکهاش میشه برخوردکرد با جومونگ نمیشه آخه چین رو چندبار شکست داده وتازه تا ابرها هم میپره حالا خودتان میدونید ماکه رفتیم از ایران
  • GB ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 0
    کلا ایران باید از هر کشوری ک پول طلب داره بگیره این یعنی چه ک پولای ما بلوکه کردن نمیدن اینا همش بخاطر مسعولین بی دست وپا وبی عرضه هس چطور مال اونا مال مال ما بیت المال باید بگیرن این فقیر فقرا سیر کنن نبای بزارن کسی حقمون بخورن
  • مرتضی IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    این به هوای اربابش اومده،یا امریکا شیرش کروده یا خودش به هوای حمایت اون احمق اومده
  • احمد IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    احتمالا کره ای ها فهمیدند نفتکش کفاف بدهی هاشون به ایران رو نمیده ناوشون رو هم فرستادن تا ایران توقیفش کنه
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 1
    جنگ را شروع کنید
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    4 0
    واقا عجب تفسیری کرده این خبر مشرق اخه یه سرباز وسط شطرنج بزرگان مسخرست . امریکا و انگلیس تسلیم شجاعت و شهامت و از جان گذشتگی برادران زحمتکش سپاه شدن کره و کشورهای دیگه کیلویی چند . بنده یه نظامی بازنشسته نیروی دریایی هستم و با شناخت و اگاهاهی اینارو میگم نه از روی احساس و بدون دلیل . اگه خائنین داخلی نباشن هیچ کشوری در دنیا توان مقابله با نیروهای نظامی وسپاهی مارا ندارد . به همشون خسته نباشید میگن
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    بدون رو دربایستی دست از پا خطا کردن این گروه رو هم بازداشت کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! امریکا هر اره اوره ای رو پررو کرده !!!!! خدا لعنت کنه این امریکاییها رو که هیچ حرمتی بین ملتها باقی نگذاشتند.
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    3 0
    خدایا ما را آنقدر ضعیف میپندارند که جومونگ ارسال میکنند کسی نیست به اینها بگه ما تو فیلم زیاد پشتک وارو نمی زنیم و تو فیلم آرنولد نمیشویم ولی در واقعیت شیران بیشه ای هستیم که فعلا در خواب و استراحت به سر میبریم که اگر بخواهیم بجنگیم ارتش جهان نتواند که جواب دهد همانطور که هشت سال با دست خالی جلوی آوکس و میگ و مواد شیمیایی اروپا و آمریکا ایستادیم
  • ایرانی GB ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    یکی به این کره جنوبی هابگه باباجان جومونگ فیلم افسانه ای بود باورتون نشه ناوسکنهای آمریکاوانگلیس مه اربابتان هستند غلطی نمیکنند دچارخودشیفتگی وخودبینی شدید
  • یوسف IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    الحمدالله ما با کسی دشمنی نداریم ولی به هر حال انشالله که روابط دوستانه تری داشته باشیم با دیگر کشور ها آنچه که مد نظر هست کره ای ها گفتن ما قصد کنترل داریم و آنچه که فرستاده اند برای کنترل کردن کافی است پس حول برندارتون زیادم نبافید سر هم
  • ناشناس IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    جلو چشماشون یکی دیگه توقیف کنیم دست از پا دراز تر بر میگردن
  • PL ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    یک شماره میدم ولی جوابش بده تا بچه ها را بفرستم توراقش کنن برای فولاد سازی . منتظرم روقیمتش کنار میایم
  • Omid GB ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    پول ایران رو مثل بچه آدم می دادی که کشتی تو نمی گرفت حالا هم نه تو ونه اون اربابت نتو نستن هیچ غلطی بکنن و در آینده هم نخواهند کرد
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    کره جنوبی که هیچی نیست خود آمریکا هم باش نمیتونه از چنگال سپاه در بره
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    نباید اجازه بدهند وارد تنگه و خلیج فارس بشود. اینجا شده کاروانسرا، از اون سر دنیا میان کارشون میکنند و در میرند. یکشیون رو گیر انداختیم، حساب کار دست بقیه اومده ...
  • علیرضا IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    دمتون گرم.خوب ادبشون کردید❤
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 0
    با سلام خدمت کاربران گرامی بنده قبلا یک کامنت گذاشتم که کره ای ها خواستند قمپوز در کرده باشند، اما دیدم برخی کاربران نوشته اند که چرا با همه جای جهان دشمنی داریم؛ باید به اونها گفت ما با جایی دشمنی نداریم و اگر راه را به روی مستشاران نظامی و سیاسی آمریکا در ایران باز کنیم و با رزیم صهیونیستی رابطه داشته باشیم همین ها کاری می کنند که هیچ کشوری با ما دشمن نباشه، البته با ورود مستشاران آمریکایی، دیگه از موشک و انرژی هسته ای و نفوذ منطقه ای و ارتش و سپاه قدرتمند خبری نخواهدبود!
  • محسن IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 1
    خدا راشکر جومونگ نیاوردن خخخخخ
  • حسن بابایی IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 0
    سلام، امروز یک ملت بزرگ متوجه می‌شوند دنیا، دنیای گرگ میشه، پس ایران باید قدرتمند باقی بماند ونباید به این چشم بادامی های گربه صفت میدان داد، که برای ایران با آوردن یه ناوچه تهدیدی برای ایران وآنهم در آب وخاک کشورخودم،، وسر این بچه مارها را باید کوبید وله کرد،، فکرمیکنم این ها ایران بزرگ را شناختی ازش ندارند
  • وحید IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    عیبی نداره گناه دارن،حالا یه ناوی فرستادن که پیش مردمشان بگن ماهم بلدیم.بزارید یه مدت خوش باشن.انشاالله به وقتش اون ناو هم مال ما میشه.
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    نیروی دریایی ایران قدرتمند است و کره ای ها خام هستند و به پختگی هنوز نرسیده اند خلیج فارس آمریکاییها و انگلیسیها را به زانو در آورده است ...... کره ای ها مگر سربازان آمریکایی که دستهایشان را بلند کرده بودن ندیده اند؟
  • حمید IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    3 0
    این کشتی جنگی کره هم بنظرم داره آب رو آلوده میکنه باید توقیفش کنیم
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    بابا اشتباه نکنید، توی این کشتی پول ها را اوردند تا آمریکایی ها نفهمند، .داداش بسیجی با موشک های غیبی نزنی
  • سید داود یوسفی IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    باید این شناور جنگی یانگ رو هم تصاحب کنیم تا بقیه کشورهای اطراف در خلیج فارس حساب کارشون رو بکنن و طلبمون هم راحتتر بگیریم .
  • رویا IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    3 0
    فقط این نمکدون کم بود
  • احمدرضا IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 0
    دوستان اینطور که معلومه این نفتکش به دلیل ایجاد آلودگی زیست محیطی توقیف شده و نه به دلایل سیاسی ولی هیچکس از پشت پرده این اقدام نیروی دریایی سپاه خبر نداره ولی به نظر من این اقدام نمیتونه سیاسی باشه چون این تنها کشتی کره جنوبی نیست که به خلیج فارس رفت و آمد داره و اگر این کار جنبه سیاسی داشت خب سپاه میتونست همون موقع که کره جنوبی پول رو بلوکه کرده بود با همچین کاری پول رو وصول کنه و درباره اقدام نسنجیده کره جنوبی برای اعزام این ناو به خلیج فارس باید بگم حاکی از ناپختگی کره جنوبی در برخورد با همچین مسایلی هست
  • فززندان سوسا نو IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    خودشونو شبه سیاه فرض کردن ببا جمع کن این جا گوگوریو نیست
  • کرمانشاهی IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    رها سازی کشتی متوقف شده به هر علتی ، قبل از دریافت پول‌های بلوکه شده کشورمان ، اشتباه بزرگیست . باید به همه بفهمانیم که توان و انگیزه گرفتن حق خود را داریم.
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    ایول سپاه دست از پا خطا کنن همینم میاریمش بندر عباس مطمئن باشید در کمتر از نیم ساعت توقیفش می کنیم
  • علی IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    فقط یه ناوت اومده برای امتحان آر پی جیامون خوبه سرباز ایرانی خون حاج قاسم تو رگاش است غیرت غیرت
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    شیطونی میگه این ناو را هم ازشون بگیریم تا مجبور بشن تا کره شنا کنن
  • ایوب IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    ایران باید اقدار نطامی خودرا در مقابلکشورهای جان عملا ثابت کند .چاره ای نیست درود بر جمهوری اسلامی وپاسداران خدومش
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    الحمدالله خلیج فارس بزرگه برای دفن ناوهاشون جاداریم .باید بزودی قایق وانت های ضایعات جمع کن رو خلیج هم راه بیندازیم.سلام ودرودو آفرین به غیرت وقدرت نیروهای مسلح ایران .
  • Hosein beheshti IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    تنگه هرمز را باید کاملا بست نباید کشتی از اونجا بگذرد باید دنیا بداند این حق ایران است که از حق خود دفاع کند و دولتمردان جهان بفهمند که تحریمهای ایران باید رفع بشود و تمام پولهای بلوکه شده ایران را با دیرکردش بازگردانند۰و هزینه عبور از تنگه از هر کشتی خارجی باید گرفته بشود۰آفرین و خداقوت بر همه سربازان گمنام و نیروی دریایی سپاه و ارتش۰
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    بزرگترین قدرت یک انسان و یک کشور ایمان واقعی و راسخ او به خداست که در جنگ تحمیلی به رخ جهانیان کشیده شد . یکی از بزرگترین تجهیز کننده های صدام درجنگ تحمیلی همین کره جنوبی بود و تمام کشورهای قدرتمند دارای سلاح های استراتژیک ، اما ایمان رزمندگان پیر و جوان ایرانی همه آنها رو ناامید کرد. انشاا... با وجود مردان مردی مثل شاگردان قاسم سلیمانی که کم هم نیستند شرایط حال و آینده هم به نفع ایران اسلامی رقم خواهد خورد . به کوری چشم استکبار جهانی . وعده خدا حتمی است .
  • علی IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    3 0
    همینمون مونده بود این ها هم واسه ما شاخ بشن
  • علی US ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    4 0
    تو رو خدا به کجا رسیدیم پاستا خورها برا ما قیف میاند
  • محمد حسین صادقی 09128385920 IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    کره جنوبی عددی نیست اگر کره شمالی بود شاید موضوع فرق می کرد. در هر صورت باید پول ایران را آزاد کنند. در ضمن اینقدر فیلم های هندی را مسخره نکنید من عاشق آمیتا پاچن هستم. و صداهای محمد رفیع و لتا منگشکر وقتی گوش می کنی چه حالی میده .
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    حقشه که این ناوشم بگیریم به جای بقیه بدهیش باسودش بعدم بربرای عموسامجونش تعریف کنه که ایران امروز باان ایران گذشته از زمین تا اسمان فرق می کنه ان ایران دیکه تمام شداگر نمی خواهد مثل امریکا قلدور بازی در بیاورد مگتبش اجازه نمی دهد.وگرنه این گویو این جبهی مقاومت
  • محمد حسین صادقی 09128385920 IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    خود این ناوه هم را باید بگیریم.بیاریم ساحل
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    هر چقدر به هم بزنن . بیشتر بوش بلند میشه!!!!!
  • فریدون یاسبلاغی IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    دورود بر غیور مردان دریادار سپاه .خداقوت سربازان سیدعلی گل کاشتید
  • کاظم اکبری IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    فقط این شعر در این زمان مصداق پیدا میکند که شاعر میگوید انجاکه عقاب پر یریزد. از پشه لاغری چه خیزد
  • حسین IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    به نظر من ناو جنگی کره ای هم باید توقیف شود چون خلیج فارس را کثیف می کند ...
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    دمشون گرم سپاهی ها رو .این کره با آوردن ناو ضد دزدان دریایی ایران رو تحقیر و توهین میکند اگر سپاه و نیروی دریایی بتوانند این ناو رو توقیف کنند کار درستی کردن وگرنه کشتی با با اتانول خودش بمب متحرکه و با یه تیر بار دود میشه میره هوا پس کاپیتان و کارکنان کشتی بخاطر جان سرنشینان ک تسلیم میشن .خداییش این ناو رو اگر می تونید بگیرید .
  • حمید IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    به نظرم سپاه این ناو گوگولی هم بگیره به جای بدهی نگه دارن تا پول این مردم رو بدن یا نشد بهتر اینه که هر چی سپاه وبقیه زحمت میکشند تا این بدهی نقد بشه در عوض شبکه پنج سریال مزخرف کره ای خریداری کنه یک مشت دلال کثیف هم واسه پولدار های تازه به دوران رسیده ماشین کره ای وارد کنن بدهیشون صاف بشه
  • ایرانی IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    آخه مورچه چیه؟! که کله پاچه ش چی باشه!!! این کرره رو تحریم کنیدتابفهمه یک من ماست چقدر کره دارد... سامسونگ،ال جی،هیوندا و... نمیخوایم. و..........
  • علی خدایی IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    کره جنوبی غلط کرده دارای های ایران را الان سه ساله که نگه دشاته گردن کلفتی میکند آشغال باید زود تر پول های ایران را پس بدهد
  • MH IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    کشتی جنگی کی بودی تو؟
  • Sajjad IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    در جواب تمام بزدل های ترسو که از آمریکا و همپیمانانش میترسن میگم. :آمریکا در طول تاریخ هر کشوری رو که به نتیجه رسیده که توانش رو داره بزنه زده و نابودش هم کرده مثل وییتنام ژاپن لیبی مصر و افغانستان و عراق مطمعن باشین در طول این 42 سال بعداز انقلاب آمریکا اگر یک درصد احتمال پیروزی بر ایران رو میدید تا الان حمله کرده بود. مشکل اقتصادی تو ایران هست اما امنییت جانی در ایران از هر کجای دنیا بیشتر هست. و مشکل اقتصادی رو هم خائن هایی مثل شما که اینجا دارید سنگ آمریکا رو به سینه میزنید درست کردید و از دزدی و حقه بازی رقصیدن برای دشمن دست بر نمیدارید. تو خود آمریکا ریختن کنگره و مجلس نمایندگان رو گرفتن و به بی عدالتی اعتراض دارن اما اینجا خائنهای وطن فروش هنوز دارن سنگ آمریکا رو به سینه میزنن.
  • LSP04513 IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    کامنت های زیادی پیرامون سریال های کره ای دیدم، وقتی ایرانیت جرم باشه وخودمان عرضه نداشته باشیم از اسطوره ها مون مثل رستم، آرش آریوبرزن و... باتوجه به منابع غنی مثل شاهنامه فردوسی و.... فیلم بسازیم باید درذهن کودکان مان، جومونگ ویوری و.... الگوی شجاعت و دلاوری باشند. آرزویم این است که همین ناوجنگی کره راتوقیف، تاحساب کار دستشان بیاید. البته مشرق که کامنت مرا پخش نمی کند اما ازماگفتن بود.
  • PL ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    یعنی کره ای اینقدر پرو شدن. که برا فلات ایران شاخ شونه میکشن. چه غلت ها
  • PL ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    چه غلت ها زرشک
  • Kargar IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    اگه راست میگین این کشتی هم متوقف کنین باتمام امکاناتش ببینیدکره زانومیزنه جلوتون یانه قدرتشوراست میکین تسخیرکنین
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 2
    بشون زنگ بزنید ببینیم جومونگ تو ناوشون نباشه خخخ بابا برید فیلم کره ای بسازید شما مرد جنگ نیستید که اگر بودین هم با یه چک بچه های جنوبی پخشو پلاتون میکردیم. دنیا الان جلوی ایران جرات استفاده از قدرت نظامی رو نداره کره جنوبی جرات کنه؟
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    خونتون کثیف نکنیداین بیچاره ها برای رزم نیامدن برای بزم آمدن احضارشدن جهت ارائه خدمات و سرویس های ویژه به سربازان امریکایی
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    تیتر نمایش هندی با حال بود
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    اینهم دستگیر کنید بخوابانید با اوکشتیشون،تا دوتا کشتی جنگی وتجاری از جومونگیها داشته باشیم
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    ای کاش به جای پول کالا وخودرو بدن تا قیمتها ارزان بشه امیدوارم بجای پول حتما خودرو بدن پول مشکلی از مشکلات مردم حل نمیکنه چون کاهش قیمت ارز به نفع کارخانه داران تمام میشه آنها با استفاده از قطع شدن واردات همه رقم گزانی به مردم تحمیل میکنن همه دولتها بجای پول کالا بدن تا انحصار طلبان کالاهای بی کیفیت را با قیمت گران به مردم عزیز تحمیل نکنن
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 0
    اول باید با عربستان اسرائیل وکره بجنگیم ،بعد با آمریکا
    • IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      1 0
      داداش اونها خیلی ترسیدن. به همین راحتی . راستی خودت گفتی. راستی بگو تو آفتابه برات اسفند دود کننن ه که یه وقت چشم نخوری﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼
  • علیرضا IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    هرچه سریع پول باید آزاد بشه اختلاسگرا منتظرم.18میلیارد قبلی کم بوده
  • سلیمانی IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    5 0
    داخل این کشتی حتما جمونگ هست
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    بابا برین جومونگ با سوسانو را هم با خودتون بیارین ما منتظرتون هستیم ارباب شما آمریکا بود که تکاورانشونو دستگیر کردیم حتی ناو جنگی با جنگنده هاش هم نتونستن غلطی بکنن کار سپاه شده بود دستمال کاغذی آوردن و لباس برای اونا آوردن چون یا گریه میکردن یا خودشونو خیس میکردن
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    باسلام کره آبی‌ها میخوان با فرستادن این ناو به آبهای خلیج فارس به قول خودشان تامین برای بقیه کشتیهاشون و میخوان یه شیطنتی هم بکنند که یه کشتی ایران را توقیف کنند باصطلاح بدزدند مقابله به مثل کنن اما کور خوندن هیچ غلطی هم نمی توانند بکنند والسلام پاینده باد ایران قهرمان و تک تک سربازان دلیر و شجاعشان
  • خودمم IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    ازکجامعلوم شاید عمدا اینو آوردن تااین ناوشکنو بجای اون پولای بلوکه شده معامله کنن پولارو ببرن براخودشون هرچیزی امکان داره
  • Bob IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    3 0
    مرگ بر آمریکا
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    ببین مواظب باش سپاه الان همون ناو جنگی الکی تون رو هم مصادره میکنه خودتونم هم خورک نهنگها میکنه گمشین برین
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    ناوگان دریایی کره جنوبی قابلیت درگیری در خلیج فارس رو نداره چون کره شمالی مثل گرگ آماده ضعیف شدن یا کم شدن قدرت کره هست.
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    خوب گوش کنید به جای اینگه منتطر بشیم تااونا به ما حمله کنن چرا ما امریکا و اسراعیل را نابود نکنیم
  • علی IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    کاش ۹میلیارد‌ بلوکه‌ شده‌ رابین‌ مردم‌ تقسیم‌ کنند‌ تا مردم‌ هم‌ ازفشار‌ دربیاد
  • بهزاد زارع IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    بیچاره کره جنوبی یا باید نوکری آمریکا را بکند و پول های ایران را ندهد یا از قید کشتی بگڋرد
  • محمدرسول بیات IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    3 0
    باید توقیف شود،بدون اجازه آمده
  • احمد IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    امریکا توهم هالیوودی دارد با هنرپیشگی استالونه و آرنولد، کره هم فکر میکنه جومونگه،نوچه که میگن اینه.
  • احمد IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    خودفروختگانی که به نفع بیگانه مطلب مینویسند ستون پنجم دشمنند
  • .. IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    سلام.مثل کشتی ها امریکایی بهشون بگین،مترجم فارسی بیارن.اینجا منطقه خلیج فارسه...
  • علی IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    با سلام وعرض تشکر از زحمات نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی ایران برای کره‌جنوبی جنوبی اول کاره بایستی تابان چاپلوسی برای طبل توخالی آمریکا ی جهانخوار رابپردازد
  • تورج IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 0
    ببخشید میگم ارباب یونتابال پدر سوسانا هم بهاشونه اگه میشه بخاطر سوسانو کاری با این ناو عروسکی نداشته باشین ممکنه جومونگ ناراحت بشه وبیاد برای ازادسازی اون از اونور تسو هم حمله کنه وگوگوریو رو تصرف کنه اخر فیلم خراب میشه
  • علی IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 0
    درودتان باد،سبز پوشان همیشه بیدار،بقول معروف به در باید گفت تا دیوار بشنود،کره نوچه آمریکا ست ،باید کشورهایی که مطیع وفرمانبر این شیطان حقیر هستند به بهانه های مختلف ضربه بخورند
  • رصا IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    5 0
    باید این ناو کره ای را هم توقیف کنن که ديگه اینوراپیداش نشه
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    اگه شما قدرت امریکا رو داشتید چه کار میکردید؟
  • رضا IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    من از مسئولین گله دارم ۹میلیارد صادرات دو ماه نفت ایران بود چرا بدون ضمانت اجرایی محموله پشت محموله فرستادن .اول پول بعد جنس . هرچند اینها به موقع انتخابات نزدیک می‌شوند سیاست کاری انهاست.تا رای به نفع حزب خود جمع کنند.
  • منگلیان IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    فکر کنم اینو هم باید بگیریم.
  • حمیدرضایوسفیان IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    3 0
    اگرکره مردعمل بودسپاه یک دقیقه فرصت بهش نمیداد
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    کره جنوبی بله قربان گوی آمریکا شده و استقلالش رو زیر سوال برده.
  • حسين زاده IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    النگوت نشكنه! ارباباتون هم وقتي به خليج شيران اومدن! تحقير شده برگشتند!
  • Mohsen Ghafari IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 0
    واقعا نشان از ضعف ماست که یه دوست تودنیا نداریم بابا اون گوشی که دسته شماست دارید لاتیش و پر می کنید کره ای هستش اون یخچال خونت تلوزیون خونت کلی وسایل خونت کره ای هستش چی دارید این همه لاف می زنید
  • رضا IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    2 1
    دیگه تو خیلی کوچیکی الآن خودت را هم با اردنگی می برندپیش کاکات آقا پول مردم بده
  • منیدری IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 1
    کره غلط کرده
  • شه‌ بخش IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 1
    بایدپول ملت رابپردازن !چرانشستیم که اونابیان تومحدوده ما چرانمیریم ازخودکره ناوهاشون رابیاریم ؟
  • سعيد IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    4 1
    آفرین به ارتش وسپاه وملت ایران البته که نباید هر تهدیدی رو دست کم گرفت
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    3 0
    خوب معلوم کاملا در دسترس موشک‌های ماست. اگه ما می‌فرستادم تو منطقه زیر حاکمیت اونها.اونها هم راحت میتونستن مال مارو پودر کنن
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    4 1
    همینم بگیرید پارک‌ کنید یه گوشه کلی پولشه
  • توکلی IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    5 1
    آی مگس عرسه سیمرغ نه جولانگاه توست ارض خود میبری و زحمت ما میداری باید میدونستید اینجا خلیج همیشه فارسه همون پل خر بگیریه معروف شماحواستون نبود
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    1 0
    آره واقعا حافظه تاریخی تون کمی تقویت کنید کشتی انگلیس ها رو گرفتید درست بعدش اوردید سعد آباد بهشون کت وشلوار و شیرین دادید اونهاهم تا رفتن اونور چهره ای از ایران ساختن که نگو به بچه های سپاه بگید بین و بین الله به جای گرفتن کشتی کره ای بیایید این آقازاده های ی رو بگیرن که پول ملتو بالا کشیدن.
  • علی IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    2 0
    نکنه جومونگ همراشونه
  • میلاد IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    3 1
    اصلا این قایق کره ای ارزش تیتر زدن داشت.مثل گوشت نذریه برای ایران.
  • علی میرزا طاوس نژاد IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    3 1
    این کره مفلوک هم یه چیزهایی شنیده و نشنیده زمانی که دوره دبستان بودم با کاغذ از این ناوشکن های کره درست میکردیم این ناو جنگی کره هم با عرض معذرت یکی از اون کاردستی های قدیمی ماست بیزحمت تا تیپا به ماتت نخورده برگرد خرابه ات برو دنبال مزدوریت دور و بر امریکا مفلوک تو را چی به اعزام ناو.
  • مهران IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    5 0
    کشورها حق دارند نگران اموال و منافع خود باشند کره بالاخره باید یک کاری می کرد هرچند بیهوده و ناکافی این بهتر از لبخندهای رییس جمهور و وزیر خارجه ما به کشورهای دزدیست که سالها میلیاردها دلار از پولهایمان را به دلایل واهی مصادره کرده اند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس