کد خبر 1231672
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵
سعید محمد

سعید محمد گفت: آنها که مدعی مذاکره بودند برجام را به مردم تحمیل کردند، حاصل هشت سال اقتصاد برجامی وضعیت کنونی است، چرا به مکتب حاج قاسم توجه نمی شود.

به گزارش مشرق، سعید محمد در جمع هواداران آیت الله رییسی در شهر کرمانشاه گفت: در حوزه کشاورزی استان کرمانشاه نیاز به ارزش افزوده برای کشاورزان احساس می شود، ایجاد سردخانه ها و صنایع تبدیلی هزینه چندانی ندارند اما دریغ از توجه که مسئولان باید داشته باشند.

وی در ادامه گفت: استفاده از ظرفیت های ارتباطی استان می تواند توسعه اقتصادی چشم گیری را به همراه داشته باشد، اما طرح راه آهن کرمانشاه خسروی مدت هاست که متوقف مانده است.

محمد ضمن اشاره به اینکه استان کرمانشاه ظرفیت های بسیاری برای توریسم سلامت دارد که به آنها توجه نشده است گفت:علت مشکلات کشور را در تفکرات کارگزاران کشور جستجو کنید، وقتی دنبال منافع خود، خانواده خویش و هم حزبی های خود هستند، وقتی معیشت مردم را به یک عده غربی گره می زنند و به جوان ها اعتماد ندارند، سبب شده که امروز با انبوهی از مشکلات اقتصادی و اجتماعی روبرو هستیم.

وی در خصوص مشکل مسکن گفت : هشت سال مسکن مهر در این کشور متوقف شد و امروز دغدغه اول همه جوان ها تهیه مسکن است.

محمد در ادامه گفت : سال گذشته در یک فراخوان فریب، ٥٥ میلیون ایرانی را روانه بورس کردند و پس از تهیه کسری بودجه دولت، مردم متضرر را به حال خود رها کردند

وی ضمن اشاره به وضعیت بیکاری جوان ها که سبب خجالت آنان جلوی خانواده ها شده است گفت: سالانه ٩٠٠ هزار میلیارد تومان صرف یارانه های انرژی می شود، در عمل ثروتمندان ١٣ برابر بیشتر از فقرا استفاده می کنند و اصلاح همین یک قلم حجم فراوانی از کمک معیشتی را نصیب دهک های پایین خواهد کرد.

محمد در ادامه گفت: مردم گلایه مند هستند ولی گلایه آنان از کارگزاران است، مردم انقلاب شان را دوست دارند، نباید برای بیان گلایه با انتخابات قهر کرد.

وی افزود : آنها که مدعی مذاکره بودند برجام را به مردم تحمیل کردند، حاصل هشت سال اقتصاد برجامی وضعیت کنونی است، چرا به مکتب حاج قاسم توجه نمی شود، امروز مردم مرد میدان می خواهند، رئیس جمهوری که در میان مردم باشد، حق نان و معیشت مردم را به رسمیت بشناسد، نه آنها که گفتند بلد نیستیم.

محمد در ادامه ضمن برشمردن خصوصیات یک رییس جمهور انقلابی گفت: من قاطعانه اعلام می کنم تنها راهکار ما تشکیل یک دولت انقلابی مبتنی بر دیدگاه های حضرت آقا است، باید به سمت انتخاب فرد اصلح حرکت کنیم و فرد اصلح کسی نیست جز آیت الله رئیسی، تحولی که در قوه قضائیه اتفاق افتاد، جوانگرایی که رخ داد، برخوردی که با فساد در قوه قضائیه شد، برخوردی که با دانه درشت ها شد می تواند در همه کشور رخ بدهد.

وی افزود: در دولت رئیسی خبری از وزرای چند هزار میلیاردی نیست، مگر می شود فردی که همه عمر کارمند دولت بوده چنین سرمایه ای داشته باشد.

محمد در ادامه گفت: در دولت سیزدهم تصمیمات بزرگی به نفع مردم باید گرفته شود، لذا به مشارکت حداکثری نیاز داریم، دقت کنید این شب ها لیالی قدر انقلاب است، مردم مراقبت کنند اشتباه انتخاب نکنند.

وی در پایان ضمن اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب که فرمودند فردی را انتخاب کنید که پاکدست، در میان مردم، مدیر و مدبر و آشنا به امور باشد گفت: تمام این خصلت ها خلاصه می شود در آیت الله رئیسی انشاالله دیار پهلوان پرور کرمانشاه ٢٨ خردادماه حماسه ای بزرگ را در حمایت از آیت الله رئیسی رقم خواهد زد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    0 0
    مساله راه آهن به وضوح مساله پول و تکنولوژی نیست !!!! فقط و فقط همت می خواهد !!! و گرنه هم ریلش و سوزن ریلش تولید ایران است !!! و هم بزگترین پل ها و مسیرهایی که لازم بود تا امروز توسط مهندسین ایرانی ساخته شده و در حال استفاده است !!! از لحاظ هزینه هم عموما کمتر از 1 میلیارد دلار هستند و حتی همین مبلغ هم به خاطر زمان بر بودن پروژه ها طی زمان پرداخت می شود !!!! فقط و فقط همت نیاز است برای ساخت و داشتن این دید که تنها ترانزیت است که ایران را از وابستگی به درآمد نفتی خلاص می کند انشاالله انشاالله انشاالله !!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس