حجاریان

سعید حجاریان اخیراً در یک توییت نوشت: "اصلاحات صندوق‌محور مُرد"! این جمله به معنی روی آوردن رجال هسته سخت اصلاحات به آنارشیسم و خشونت علیه نظام و مردم است.

سرویس سیاست مشرق _ سعید حجاریان، از رجال ستادی اصلاح‌طلب و فردی که بعنوان تئوریسین تحریم خاموش انتخابات از جانب هسته سخت جریان چپ شناخته می‌شود به تازگی در یک توییت با اشاره به انتخابات 1400 از این نوشت که اصلاحات صندوق‌محور مرده است!

در توییت حجاریان می‌خوانیم:

"اصلاحات صندوق‌محور مُرد! اما قبل از تدفین شکوهمند باید به اتاق تشریح برده شود تا علت مرگ روشن شود. آیا مرگ به علت کهولت سن بوده است یا می‌توان رد پای قاتل یا قاتلانی را پیدا کرد؟ "

 محتوای این توییت از آنرو حائز اهمیت است که رجال اصلاح‌طلب بارها اعلام کرده‌اند اصلاحات بر دو قسم است. صندوق محور و با ابزار خشونت! و مادام که صندوق رأی و انتخابات هست نیازی به استفاده از زور و خشونت و سلاح نیست.

نتیجه ساده است!

اکنون که حجاریان اعلام می‌کند اصلاحات صندوق‌محور مرد! یعنی ستاد اصلاحات و کسانی که عالما عامدا دست به تحریم انتخابات و خروج از مردمسالاری زده‌اند؛ علیه نظام اسلامی به گزینه دوم روی خواهند آورد؛ گزینه‌ای که چیزی جز خشونت علیه نظام برای "اصلاحات" نیست. یعنی سلاح کشیدن علیه نظامی که میراث خون هزاران شهید است و حاج‌قاسم سلیمانی آنرا حرمی مقدس می‌دانست.

آرایش جدید حجاریان علیه میراث حاج قاسم/ رخ تازه اصلاحات پس از پاکسازی شورشی‌ها و چپ‌های تحریمی

البته گزینه خشونت در تمام طول سال‌های مدعای انتخابات محوری هم در دستور کار هسته سخت اصلاحات بوده است و از مثال‌های آن می‌توان به فتنه 88 و فتنه اقتصادی آبان 98 اشاره کرد.

مع‌الوصف حجاریان و دوستان او در این تصور هستند که با توجه به بروز برخی چالش‌ها امروز می‌توانند ماهیت پنهان در زیر ماسک دموکراسی‌شان را عیان کنند و خط های روشنی را به میلیشای خود بدهند. میلیشایی که البته همواره تردیدهای فراوانی در توان اثرگذاری آن وجود داشته و تجربه‌هایش نظیر آبان 98 نیز مشحون از شکست است...

در بحث علاقه حجاریان به  اعتراض خیابانی باید دانست که او پس از جریانات و تجمعات مربوط به درگذشت یک خواننده جوان نیز آدرس خیابان را به مردم داد!

او گفته بود: "همین مردم برای پاشایی به خیابان آمدند و حمایت کردند. باید برای دیگر خواسته‌ها هم فشار اجتماعی وارد کنند"! [1]

حجاریان همچنین طی یادداشتی در شهریورماه سال گذشته عملا گِرای اغتشاش در انتخابات 1400 را داده و نوشته بود:

"ممکن است در بحبوحه انتخابات ۱۴۰۰، مثلاً هفته منتهی به رأی‌گیری، تورم بیش از میزان فعلی شتاب بگیرد و قیمت‌ها به‌شکلی سرسام‌آور افزایش پیدا کند. این موضوع از آنجایی واجد اهمیت است که معمولاً تورم نوروز به نیمه‌های بهار یا حتی اوایل خردادماه سرریز می‌کند یعنی همان معضلی که در ادبیات ما به «سیاه بهار» یا «گدا بهار» مشهور است. این‌ها در حالی است که دولت برخلاف دیگر ادوار قادر به مدیریت بحران معیشت (ولو به‌صورت مقطعی به‌وسیله تزریق پول) نیست، زیرا اساساً اسباب آن را در اختیار ندارد. با این اوصاف ممکن است در بزنگاه انتخابات برخی هرج‌ومرج‌های بخشی و منطقه‌ای پدید آید. مانند انباشت مطالبات معوق دی‌ماه ۱۳۹۶ یا آنچه در آبان‌ماه ۱۳۹۸ رخ داد. در نتیجه بنا به عادت مألوف، میان طرفداران نظام از یک سو، و مردم معترض و مستأصل و جان بر کف درگیری پدید می‌آید! "[2]

پیش‌بینی (بخوانید گِرا دادن) عجیبی که البته به فضل خدا و با بصیرت مردم شکست خورد.

اما این محقق نشدن و این شکست‌های حجاریان به معنی اتمام پروژه و پایان تهدیدات فتنه‌گون رجال هسته سخت اصلاحات نیست و آنها همانطور که در توییت اخیر حجاریان قابل رؤیت است؛ با تحریم انتخابات و خروج از مردمسالاری عملا به سمت رویارویی مستقیم با نظام و مردم  گام برداشته‌اند.

این ماجرا البته جالب‌تر هم می‌شود هنگامی که از بیانیه مهر پارسال موسوی خوئینی‌ها در تأکید بر "تحریم خاموش انتخابات 1400 توسط اصلاح‌طلبان" خوانشی مجدد داشته باشیم!

او در بند پایانی بیانیه خود نوشته بود:

"اگر انتخابات آزاد نباشد و از همان آغازِ راه و در مراحل مختلفِ انتخابات، عده‌ای مرتکب کارهایی شوند که نباید بکنند، سرانجام این ملت بزرگ ایران است که تصمیم نهایی را خواهد گرفت، و در این‌صورت خسران از آن کسانی است که راه را بر اصلاحات بستند. "

و تصمیم نهایی مردم و خسران! در واقع همان اراده حجاریان از تأکید بر مرگ اصلاحات صندوق‌محور است که جز با خشونت و خیابان معنا نمی‌شود.

آرایش جدید حجاریان علیه میراث حاج قاسم/ رخ تازه اصلاحات پس از پاکسازی شورشی‌ها و چپ‌های تحریمی

*نور در اتاق تاریک فرماندهان "فتنه آینده"/ رخ تازه اصلاحات پس از پاکسازی شورشی‌ها و چپ‌های تحریمی

خوئینی‌ها و حجاریان در این تئوری‌های آنارشیستی تنها نیستند و کسان دیگری نیز همراه با آنها از بام تا شام مقولاتی ضد امنیتی را در ذهن سمپات‌های اصلاح‌طلب پمپاژ می‌کنند.

این علیرضا علوی‌تبار بود که چند ماه قبل از آبان 98 گفته بود مردم در صورت اعتراض خیابانی بایستی مکان‌های حساس نظام را اشغال کنند. [3]

و یا همینطور محمدرضا تاجیک که نظام اسلامی را به کشتی تایتانیک تشبیه کرد که اسیر گرداب شده است [4] و یا مصطفی تاجزاده که زمانی اینطور گفته بود که خیلی از حرف‌های ما و براندازان یکیست! [5]

لازم به تأکید است که رجال برنشسته در ستاد هسته سخت اصلاحات از آنرو اینچنین آخته و بی‌پروا عازم جبهه برخورد رودرو با نظام اسلامی شده‌اند که خود را فرماندهان موفق عملیات‌هایی مثل تحریم انتخابات‌های مجلس یازدهم و دولت سیزدهم، آبان 98 و دیماه 98 می‌دانند و از همه مهمتر در این تصور هستند که توانسته‌اند با "ترویج ناامیدی و سیاه‌نمایی"، سبب‌ساز ناامیدی مردم از حاکمیت شده و نظام را با یک تهدید و چالش بزرگ چندین ساله دست به گریبان کنند که هر آن بتوان کبریت در آن انداخت و شاهد شعله‌ور شدنش بود!

آنها فکر می‌کنند در فرجام این ماجرا پیروز خواهند شد...

در این میان البته باید دانست همه کسانی که در اردوگاه جریان چپ حضور دارند با رجال ستادی این جریان در خروج از انتخابات و شمشیر کشیدن علیه نظام همراه نیستند و می‌خواهند داخل نظام بمانند.

اصلاح‌طلبان نجیبی که نام آنها را باید در "ائتلاف جمهور" (ائتلافی مرکب از برخی احزاب و گروه‌های چپ که با معرفی عبدالناصر همتی رسما وارد انتخابات 1400 شد) جست‌وجو کرد و من‌بعد از این اصلاحات را با نام آنها شناخت نه با اسم و رسم آنارشیست‌های مسلحی مثل حجاریان و موسوی‌خوئینی‌ها و... که تکلیف آنها روشن است.

***

1_https://www.farsnews.ir/news/13931211001652

2_mshrgh.ir/1119442

3_mshrgh.ir/979440

4_mshrgh.ir/923539

5_mshrgh.ir/905078

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 88
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 29
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    84 9
    مدارای شما با این جریان نحس اسراییلی ۴۲ ساله داره این کشور و مردمش رو رنج میده. اگه نمی تونین یا می ترسین برخورد کنین پس این گزارش ها رو هم منتشر نکنین.
    • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      63 4
      جان کلام رو گفتی
    • SE ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      52 3
      حتما باید مانند منافقین کشور را بهم بریزند تا با این پادوهای بیگانه برخورد بشه؟
    • AE ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      34 1
      چرا پرونده انفجار دفتر نخست وزیری دوباره بازخوانی نمیشه؟
    • جواد US ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      34 3
      خدایا خودت منافقان رو نابود کن. خسته شدیم
    • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      7 20
      نحس تويي كه حداقل ٦٠مليون جمعيت مخالف رو نميبيني
    • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      14 0
      بایدچوب هفده سرتواستینشون کرددیگه مماشات بخاطرازادی بیان کافیه. هرکشوری تاحدی ازادی بیان اونم. اصولی داره نه این جناح مزدور علنادارن ضدملت ونظام کارمیکنن سال 88کم مونده بودکودتاکنن وهدفشون کودتاست. بایدمثل ترکیه چوب پانزده سرتواستین مخالفهای ضدامنیتی کرد.. علناشورش وکودتایااغتشاش تحریک میکنن باحرفای اراجیفشون
  • مسعود IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    47 4
    چرا این دشمنان داخلی کشور ،رهبری و مردم دستگیر و علنا محاکمه نمیشوند چه اتفاقات تلخ و ضد امنیت کشور باید بیفته تا این دشمنان منافع ملی ایران بالاخره محاکمه زندانی یا اعدام شوند...صبر ما هم حدی داره،این جانورانی که قبله آرزوهایشان اسراییل و آمریکاست را سلب تابعیت کنید این دولت که ادعای مذاکره برد برد داره تحویل شون بدن در قبالش پولهای مردم ایران رو آزاد کنن مخصوصا این حجاریان اسراییلی
    • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
      0 0
      حتما دلیل داره .
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    41 2
    حجاریان مگه یهودی آنوسی نفوذی نیست؟ یهودی ها پیرو دین الهی هستن و مشکلی هم نداره، اما در تاریخ خیلی از یهودی ها دینشان را پنهان کرده و به حکومت ها نفوذ میکردن و زمینه قدرت گرفتن خودشون و زمین زدن اون حکومت رو فراهم میکردن. از هخامنشیان گرفته تا عثمانی ها تا انقلاب اروپاییها. الآن هم نوبت حکومت دینی اسلامی شده که قرار زندگی نحس همه کابالائیست ها و شیاطین و جن پرستان رو با ظهور منجی پایان بده. خو شما با این توضیحات انتظار داری امثال حجاریان و ابتکار و ... دل در گروی این نظام داشته باشن و فی سبیل الله واسه خلق خدا زندگی خودشونو وقف کنن؟!!!!
    • CA ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      9 0
      بله هست
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    39 1
    این اصلاح طلبایی که هروقت رای نمیارن، تیشه به امنیت کشور میزنن، وقتی هم که رای میارن و میرسن به قدرت با تز اینکه این نظام رو میخوان متحول کنن یا اینکه بقیه نمیزارن عمدا یا کاری نمیکنن یا تصمیمات عجیب غریب میگیرن (البته معمولا دارن زمان میخرن تو پوشش این حرفا کیسه ها رو پر میکنن یا مجوزها و رانتهایی دارن تصویب میکنن واسه خودشون و طایفه شون) تا ملت به نقطه جوش برسونن، یه نکته ای رو مد نظر داشته باشن، اگر روزی این نظام عوض بشه، اون براندازای خارجی و حامیانشون تف هم کف دستشون نمیندازن اتفاقا جز اولین کسایی هستند که از دم تیغ میگذرونن، حداقل اونا اگه عقل داشته باشن واسه خودشون تا جایی که بتونن عامل ناکارآمدی تا چند سال اول نمیارن تو سیستم خودشون والسلام
    • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      9 0
      دقیقا
  • US ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    35 0
    اصلاحات تمام شد خیلی خوب هم تمام شد و راست و درست همین است و علت درگذشت و فوت اصلاحات هم مدیریت شخصی بود که حرفش با زبانش یکی نبود میگفت جامعه مدنی بعد میگفت مدینه نبی و گاهی به سپاه طعنه تفنگدار می زدند بعد می گفتند سپاه در قلب مردم . همین دو رویی ها و دو زبانه بودنها بود که اصلاحات را در هم شکست و ضربه اخرین هم صندوق رای بود که شکست خورد و نتیجه رای های باطله و سفید از رای های اصلاح طلبان و استاد همیشه تکرار گوی میدان انتخابات بیشتر شد و به تاریخ پیوست .
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    37 1
    خب بگیرین بترکونیدشون .... چرا هی مطلب میزنید؟
    • نادر IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      0 7
      به این راحتی نیست
    • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
      0 0
      آخه یکی دو تا نیستن
    • ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
      0 0
      شما نخون
  • محققی IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    30 0
    صبرهم حدی داره این سکوت مرگباری که درمقابل این بی صفتان همچنان ادامه داره وهچکس هم علتی براش بیان نمیکنه خدای ناکرده باعث جنگهای داخلی نشه همان چیزی که سوریه رونابود کرد وامریکاواستکبار روخوشحال
  • حمید IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    7 0
    .... سیاسی
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    42 1
    این خودش نمیخواد بمیره تا ملت از دست افاضاتش راحت بشن، قیافه اش عین شیاطینِ، خدایی باید با دیدن این قیافه، کفاره کنار گذاشت.
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    2 30
    بابا این آدم داره میگه اصلاح طلبانی که فقط برای رای مردم و پست و مقام فعالیت میکنند به آخر خط رسیده اند. شما هم بدتان نمیآد دشمن بسازید و از برکتش ارتزاق کنید.
    • نادر IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      14 0
      دشمن سازی چیه؟! علنا دشمنه دیگه، اعمال و رفتار و گفتار رو دقت کن میبینی
    • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
      0 0
      دقت کن
  • مانی IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    25 0
    به قول معروف مرگ یه بار شیون یه بار... یک بار برای همیشه تکلیف این ضدانقلابهای داخل نشین رو مشخص کنید و به اتکای تمام خیانتهای مستندشون در طول سالیان گذشته وجود کثافتشون رو به مذبله تاریخ بسپارید
    • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      12 0
      دقیقا
    • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
      0 0
      به این راحتی نیست.
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    25 2
    این کثافت ها مرده اند این قدر از اونا ننویس مگر ما ها مرده باشیم که بتونند غلطی بکنند
    • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      7 0
      مگه فتنه ی ۸۸ نبود؟ بالاخره باید مراقب این احمقها بود.
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    15 0
    من بعد با افراد سخت و (دزد و رانت خور) اصلاحات دو جور برخورد کنید: مالی! و قانونی. آچ مز میشن. پولشون و حد و نحوه فعالیتشون.
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    15 0
    جانوران اسلاحتلب قدرت محور هستن و برای رسیدن بهش هر کاری می کنن
    • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      6 0
      حتی بچه شونو بکشن یا زنشونو، دیدم که میگم
    • CA ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      7 0
      بله مثل نجفی یا رو...... یکی زنش رو میکشه یکی پسرش
  • كريم IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    16 0
    تو و امثال تو و آن سه نفر (سران فتنه 88) را مي گويم، خيلي وقت است كه مرده ايد و خبر نداريد. زندگي و يا مردن شما همگي، ربطي به صندوق و غير صندوق ندارد. مشكل شما نوكري آمريكا و اسرائيل و پيروي از منافقين است كه داريد انجام مي دهيد. آدم چفت و چيل تو تا كي مي خواهي از اين اراجيف به هم ببافي.
    • میمنت IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      12 0
      همیشه یه عده مثل حجاریان وجود دارن که دغدغه شون نوکری جنایتکارها باشه
  • ابراهیم علمداری IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    13 0
    چه زیبا گفت امام راحل اگرچه ازدست غرب آسوده شدیم ولی ازدست غربزده ها رهاشدن مشکل است مردم با بصیرت چه عالی در انتخابات تفاله های غرب رابه زباله دان انداختند آفرین عاشقان حاج قاسم
    • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      7 0
      البته لیبرال ها به این راحتی از صحنه کنار نمیرن و دائما در حال چوب لای چرخ کشور هستن
    • CA ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      2 0
      بله درسته
  • امیر IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    10 0
    در مرگ اصلاحات شکی نیست خودشان هم دقیقاً اعتراف می کنند هم اکنون مهم این است که از این به بعد چه توطعه ای می خواهند بر سر مردم پیاده کنند باید خیل مراقب این گروه خبث باشیم
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    1 4
    حجاریان هنوز زنده است؟ الحمدلله الحمدلله. مملکت به وجود امثال اینها احتیاج داره. زنده باش تا 50 سال دیگه از خودت نظریه در وکن
    • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      1 0
      متاسفانه بله
    • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
      0 0
      ظاهرا زنده ست
  • جواد IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    5 0
    بنام دوست سلام علیکم کور خواندید ...
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    8 0
    برای یکبار هم شده نظام باید تکلیفشو با این زباله های نیم سوز حل کنه هر روز یک نم رطوبطی روشون میریزه باز ولشون میکنن یکبار هم شده ......
  • FR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    5 0
    تاریخ این شاخ وشونه کشیدن امثال حجاریان مرگ مغزی شده دیگه مدتهاست گذشته ......چون دوران فریبکاری گذشته و جرات ایستادن در مقابل مردم از این محفل های رسوا بر نمی اید
  • محمد IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    7 0
    یکی نیست به این افلیج مفلوک درمانده بگوید که این همه زر زیادی زدی خسته نشدی؟؟!!! تو کجای افکار و روحیات و اخلاق این ملت جا داری و خودت را چند ارزیابی می کنی؟ روزی به تو می گفتند متخصص جنگ روانی به روت بالا رفته؟؟
  • مهران IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    7 0
    با سلام آیا وقت آن نرسیده که با این اشخاص باصطلاح تئوریسین شیطانی برخورد کرد؟ کدام حکومتی اجازه می دهد که با افرادی که هر روز برای براندازی به نام اصلاحات برای نظام نقشه می کشند اجازه فعالیت دهد؟ دیوانگیست که به این افراد و به سمپاتهای آنها اجازه ورود به دستگاههای اداری دولتی و کشوری داد. باید با این خائنان به وطن برخورد قهریه شود و آنها را مجازات کرد.آنها آزادی در کشور را به سخره گرفته اند.
  • حامد IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    7 0
    انشاالله به امید خداوند خبر مرگ تمام افساد طلبان و حامیان آنها رو بزودی میشنویم.
    • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
      0 0
      الهی آمین. البته اونهایی که توبه کنن نه
  • DE ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    8 0
    «اصلاحات» دکانی می باشد که در بازار سیاست ورشکسته شده است. اکنون صاحبان آن باید در فکر دکان یا دکه جدیدی در کجا باشند؟
  • محمدایوب IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    4 0
    خدارحمت کند امام راحل را که فرمود بعضی ازروحانیون ازیزید هم بدترند. وهم چنین فرمود اگر یک نفر درلباس روحانیت دزدی کرد نگویید یک روحانی دزدی کرد بگویید یک دزد درلباس روحانیت دزدی کرد حال جای تأسف است چرا حوزه های علمیه ومراجع عظام ازلباس خود که لباس سربازی امام زمان عج است دفاع واین دزدان دنیاپرست را خلع لباس نمی‌کنند مگر نه اینکه امام رضوان الله علیه بعد از 1400سال اسلام رازنده کرد واز پستوها بیرون آورد. وپیروان واقعی او با تقدیم بیش از 300هزارشهید ودمیدن درکالبد آن درامتداد خون حضرت سیدالشهداء اسلام را جهانگیر کرد وامروز یهودیان و بهاییان جهان دست دردست سربازان وعوامل داخلیشان درجهت نابودی آن تلاش میکنند
  • DE ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    5 0
    آرایش جدید حجاریان : "اصلاحات صندوق‌محور مُرد"! این جمله به معنی روی آوردن رجال هسته سخت اصلاحات به آنارشیسم و خشونت علیه نظام و مردم است.--"اصلاحات صندوق‌محور مُرد" جمله غلطیست بخداوندی خدا درستش اینه "محورِ صندوق اصلاحات مُرد" کل محور صندوق اصلاحات رانت و رشوه و شیتیل و پولشویی و غارت بیت المال ...بوده و هست .حالا که دوساله کاملا دزدها متوجه شدند جناب رییسی در قوه قضاییه ول کن نیست ته مانده جیب مردم را هم غارت کردند و بردند خارج برای همین اگر منحنی ضعف و بدبختی معیشتی مردم را نگاه کنید شیب آن در این دوسال بشدت زیاد شده .در این انتخابات هم مافیای اسپانسر انتخاباتی اصلاح طلبها از پول ریزی مانند همیشه خودداری کرد ودرحال در رفتن از کشور است .اصلاحات برمبنای دلالی پورسانت شیتیل رشوه رانت غارت دله ایی گله ای فله ای تشکیل شده و بی مایه فتیره .برای مبارزه با اصلاحات کافیست با رانت و شیتیل و غارت مبارزه کنی محو میشن. پس با اسلحه لازم نیست با اصلاحات بجنگید .قطع رانت. قانون از کجا آورده ای برای مردم و قانون دیگه از کجاها نیاورده ای برای اصلاحات.
  • محمدرضا IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    10 1
    این نکبت مگه کیه اینقدر ازش مطلب میزارید با این قیافش
    • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      1 0
      دوستِ دشمنِ ایران
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    4 1
    چرا اینا رو قلع و قمع نمیکنند؟ مگه سپاه حافظ انقلاب نیست؟ چرا سران مفسد اصلاحات رو یک بار برای همیشه یشه کن نمیکنند تا این ملت روی آرامش ببینه.
  • علیرضا IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    10 1
    معلوم نیست ملت ایران چه گناه بزرگی مرتکب شدن که خدا یک کسانی مثل تاجزاده و حجاریان رو نصیبمون کرد که عذاب اخرت رو تو همین دنیا بعد از شنیدن صحبتها و چرت و پرتهای این دیوثا بچشیم .غربگداهای اسکول
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    2 1
    عجب عکسی گذاشتی مشرق خخخخ
  • AM ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    2 0
    خدا رحم کنه
  • سیما AM ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    10 1
    ظاهرا اصلاحات از ساواک بدتره!
    • امیر IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      5 1
      خود ساواکه , شک نکن
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    2 0
    سلام علیکم مدیریت پروژه شبه روشنفکری در ایران در آستانه یک دور نهائی قرار گرفته است. تولید محتوا در سیاست، اقتصاد، فرهنگ، فلسفه علم، فن آوری، بهبود حکمرانی و تبلیغ امکان مدیریت کردن این پروژه را میسر می سازد. در انتخابات اخیر ریاست جمهوری کاندیداهای انقلابی با برنامه وارد عرصه انتخابات شدند. برنامه های علمی و جامع با قابلیت ابطال پذیری و سنجش پذیری که در پایان چندین دور مناظره جامعه و مخاطبان از منظر تولید محتوی مورد نیاز برای اداره کشور قانع و اشباع شدند. این یک تحول تاریخی و در نوع خود تولید محتوی بومی برای اداره کشور است که پروژه روشنفکری را در محاق قرار می دهد. ملت و جامعه از غرب و ادبیات و محتوی آن عبور کرده است و امکان بازگشت به ادبیات قرن ۱۹ که در پروژه روشنفکری بازتولید می شود ممتنع و پر هزینه است. بنابر این بایستی با استفاده از الگوها و مدل هائی که در این انتخابات به جامعه ارایه شد به رقابت با ادبیات سیاسی غرب و نمایندگان فکری و پایگاه های اجتماعی آن مبادرت نمود. آقای زاکانی پرچم دار مبارزه روشنفکری با پروژه غربگرایان است. قاضی زاده نماینده فکری تکنوکراسی دینی است و جلیلی نماینده سیاست ورزی علمی دینی است. این محتوی سرانجام در مغزی برای اداره کشور در سایه دین و ولایت است. آن شاء الله
  • ماندانا IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    10 0
    امان از مال حرام
  • وطن فروش IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    8 1
    میشه عکس این ....... خائن رو از صفحه مشرق حذف کنید ممنون. آدم با دیدن این وطن فروش حالش خراب میشه
  • US ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    3 0
    قیافه رو!
  • سارا ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    3 0
    حجاریان هر چی آرایش کنه همچنان زشته
  • GB ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    2 0
    بله مشرق! چه حجاریان بگوید و چه نگوید همهٔ مردم ایران می دانند که آبان ۹۸ ها در پیش است. شما هم به فکر جزیره خریدن باشید.
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    5 0
    تفکر مسموم حجاریان که در ویترین سید ممدخاتمی با انتشار بیانیه نفاق برانگیز باید زود خفه بشه.
  • Ma ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    4 0
    مصلحت اندیشی مسئولین کشور در برخورد با این اراذل نجس، فقط برای مردم هزینه درست کرده و بس هزینه خون های ریخته شده به خاطر فتنه انگیزی این از حیوان پست تر را کی قبول میکنه و میپردازه؟
  • DE ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    1 0
    حرفی نیست ولی این دفعه سعید جان جایی بزن که بلند نشه
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    3 0
    نکبت این از سقط سری و مماشات نظام اسلامی نسبت به شما ها است تو منگول متوجه نشدی
  • علمدار RU ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    1 0
    گران شدن لبنیات می تونه درراستای ای تهدید باشه؟
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    5 0
    یه تیر میبایست در کله پوکش خالی بشه تا نجاسات داخل بدنش ببینید.وای کجایند نواب صفوی ها کجایند...
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    2 0
    خدا لعنت کنه همه خائنین رو و شرشون رو هرچه زودتر از سر مردم‌کم کنه آمین
  • !! IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    3 0
    فسیل سیاسی !!
  • مسعود IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    5 0
    این مردک کیه؟ چرا قیافه اش اینطوریه؟قیافه اش خیلی شباهت به یهودیان صهیونیست اسراییلی داره؟نمیدونم.این مردک قیافه اش مثل خاخام هام صهیونیست میخوره تا یک ایرانی....واقعا ایرانیه؟
  • CA ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    2 0
    اخ حالم بهم خورد
  • CA ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    4 0
    مشرق این عکس رو بردار، حالمون بهم خورد
    • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
      0 0
      درست میگه برش دار
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    2 0
    به خدا این رو هم اصلاح طلبان خودشون زدن فلج کردن بیندازند گردن جناح مخالف ، سیاست پدر و مادر نمی شناسه
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    1 0
    با این کارهای شما حجاریان ترویج می شود . حتی اگر حجاریان معلول هم بود شما نباید عکس معلولیت او را منتشر می کردید . این بنده خدا از من و شما زیباتر بود و معاون رئیس جمهور بود و یه نفر او را ترور کرداینطور ویلچر نشین شد .از خدا بترسید .عیب ظاهری ادمها را به رخشان نکشید . شما چه فرقه ای هستید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    0 0
    مشرق این چه عکسیه گذاشتی
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    0 0
    نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و طرفداران انقلاب تهدیدات و چنگ و دندان نشان دادن استاد اعظم سعید حجاریان را جدی بگیرند و اماده فتنه و توطئه خشن انان علیه نظام و مردم مثل دهه 60 باشند . جریانهای تندرو اصلاحات که به چریکهای پیر و فرتوت مشهورند علیرغم شعار لیبرالیستی و اصلاح به جای انقلاب هنوز با رسوبات افکار بشدت چپگرایانه در کمین نظام اسلامی هستند .
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    0 0
    غلط می کنن دست به خشونت بزنن مگه مملکت صاحب نداره
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    0 0
    بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ به نام خداوند رحمتگر مهربان وَيْلٌ لِكُلِّ هُمَزَةٍ لُمَزَةٍ ﴿۱﴾ واى بر هر بدگوى عيبجويى (۱) الَّذِي جَمَعَ مَالًا وَعَدَّدَهُ ﴿۲﴾ كه مالى گرد آورد و برشمردش (۲) يَحْسَبُ أَنَّ مَالَهُ أَخْلَدَهُ ﴿۳﴾ پندارد كه مالش او را جاويد كرده (۳) كَلَّا لَيُنْبَذَنَّ فِي الْحُطَمَةِ ﴿۴﴾ ولى نه قطعا در آتش خردكننده فرو افكنده خواهد شد (۴) وَمَا أَدْرَاكَ مَا الْحُطَمَةُ ﴿۵﴾ و تو چه دانى كه آن آتش خردكننده چيست (۵) نَارُ اللَّهِ الْمُوقَدَةُ ﴿۶﴾ آتش افروخته خدا[يى] است (۶) الَّتِي تَطَّلِعُ عَلَى الْأَفْئِدَةِ ﴿۷﴾ [آتشى] كه به دلها مى ‏رسد (۷) إِنَّهَا عَلَيْهِمْ مُؤْصَدَةٌ ﴿۸﴾ و [آتشى كه] در ستونهايى دراز آنان را در ميان فرامى‏ گيرد (۸) فِي عَمَدٍ مُمَدَّدَةٍ ﴿۹﴾ در ستونهاي كشيده و طولاني! (۹)
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    0 0
    بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ به نام خداوند رحمتگر مهربان وَيْلٌ لِكُلِّ هُمَزَةٍ لُمَزَةٍ ﴿۱﴾ واى بر هر بدگوى عيبجويى (۱) الَّذِي جَمَعَ مَالًا وَعَدَّدَهُ ﴿۲﴾ كه مالى گرد آورد و برشمردش (۲) يَحْسَبُ أَنَّ مَالَهُ أَخْلَدَهُ ﴿۳﴾ پندارد كه مالش او را جاويد كرده (۳) كَلَّا لَيُنْبَذَنَّ فِي الْحُطَمَةِ ﴿۴﴾ ولى نه قطعا در آتش خردكننده فرو افكنده خواهد شد (۴) وَمَا أَدْرَاكَ مَا الْحُطَمَةُ ﴿۵﴾ و تو چه دانى كه آن آتش خردكننده چيست (۵) نَارُ اللَّهِ الْمُوقَدَةُ ﴿۶﴾ آتش افروخته خدا[يى] است (۶) الَّتِي تَطَّلِعُ عَلَى الْأَفْئِدَةِ ﴿۷﴾ [آتشى] كه به دلها مى ‏رسد (۷) إِنَّهَا عَلَيْهِمْ مُؤْصَدَةٌ ﴿۸﴾ و [آتشى كه] در ستونهايى دراز آنان را در ميان فرامى‏ گيرد (۸) فِي عَمَدٍ مُمَدَّدَةٍ ﴿۹﴾ در ستونهاي كشيده و طولاني! (۹)
  • AL ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    0 0
    حب ریاست و قدرت چه کارها که نمیکند....
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    0 0
    حرف حجاريان معنى صحيترى هم دارد يعنى ديكر ازطريق انتخابات واراى مردم نمى توانيم به قدرت برگرديم ما باكردار خود عملا درصحنه سياست أچمز يم وقادر به حركت درعرصه ميدان سياست كشور نيستيم واين تحليل درستى است
  • راد ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    0 0
    اصلاح طلبان ۱۴۰۰ شبیه سازمان مجاهدین ۱۳۵۴ است. که بنظر میرسد تغییر ایدئولوژی در آنها اتفاق خواهد افتاد هرچند اعلام رسمی صورت نگیرد. این امر البته در سخنان اخیر سعید حجاریان مستتر بود. آنجا که میگوید آرمان اصلاح طلبی از طریق صندوق رای مرده است. این مفهوم مطلقا به معنی مردن اصلاحات نیست. بلکه حجاریان با این جمله تغییر فاز و تغییر ایدئولوژی از مباحث فرهنگی اجتماعی و سیاسی بصورت دموکراتیک را به فاز سخت و حتی نظامی اعلام میکند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس