بانیان و حامیان فتنه 88

علت اینکه میردامادی حاضر شده درباره انتخابات ۱۴۰۰ حرف‌های ناراست بزند، دقیقا برمی‌گردد به عدم توبه‌ای که ایشان و دوستان ایشان از سال ۸۸ تاکنون بدهکار هستند.

سرویس سیاست مشرق _ "محسن میردامادی" از دستگیرشدگان فتنه ۸۸ است.

او یکی از کسانی است که به همراه بسیاری از همبندی‌های سال ۸۸ خود هرگز از آن فتنه خانمانسوز عذرخواهی نکرد.

این توبه نکردن البته در حالی بود که برخی محافل تحلیلی کشور تأکید داشتند که "توبه از فتنه و البته از انحراف"! یک ضرورت سیاسی بزرگ است که تأثیرات خود را در آینده نشان می‌دهد و می‌تواند منشأ آسیب‌های بزرگی شود.

هرچه بود اما میردامادی و رفقایش تا به امروز از این کار امتناع کرده‌اند و امتناع آنها البته نتایجی مثل شکل‌گیری "آبان ۹۸"، خط دادن به مردم در جهت اعتراض خیابانی و این آخری "تحریم خاموش انتخابات" را در بر داشته است!

رخدادهایی که نگاه از نزدیک به آنها به روشنی می‌گوید عده‌ای قصد دارند کار ناتمام خود در سال ۸۸ را روزی تمام کنند.

میردامادی که به نظر می‌رسد به همراه سایر رجال برنشسته در ستاد "هسته سخت اصلاحات" هم‌اکنون در حال سروشکل دادن به یک "تهدید ۲۰ ساله" علیه نظام اسلامی در امتداد پروژه فتنه اقتصادی هستند؛ به تازگی طی اظهاراتی در اشاره به کاهش مشارکت کسانی از مردم در انتخابات که با تشویق‌های اصلاح‌طلبان همراه شد، گفته است:

"مهم‌ترین چیزی که در این انتخابات اتفاق افتاد، این بود که مردم نسبت به تاثیر رای خود در سرنوشت خود ناامید شدند. "

به گزارش سایت امتداد نو، او می‌افزاید: این که چرا اینطور شد و این اتفاق افتاده را تا حدی در سئوال قبل پاسخ دادم و گفتم مردم امیدشان را نسبت به تاثیرگذاری رای خود در سرنوشت و آینده‌شان از دست داده‌اند و به همین علت در انتخابات حضور پیدا نکردند. یعنی اگر مردم امید داشتند که رای آنها تغییری در وضعیت نابسامان فعلی، که باعث نارضایتی آنها شده است، ایجاد خواهد کرد می‌آمدند و رای می‌دادند. طبعا در قضاوت افکار عمومی تنها عامل این وضعیت نابسامان و شرایط پیش امده که منجر به نارضایتی های گسترده شده دولت نیست. کل حاکمیت طوری عمل کرده که وضع امروز به‌ وجود آمده و مردم را نا امید کرده است. این پدیده به‌طور جدی جای نگرانی دارد! [۱]

آدرس‌های غلط میردامادی درباره انتخابات ۱۴۰۰/ چگونه با "تهدید ۲۰ ساله" انتقام ۸۸ را می‌گیرند!؟

*میردامادی در این صحبت‌ها، نمایشی از یک تجاهل العارف بزرگ را اجرا می‌کند.

چه اینکه مسبب‌الاسباب مشکلات و گرانی‌های موجود صرفا و فقط دولت آقای روحانی است که اصلاح‌طلبان آنرا در ۲ دوره در دامن رأی مردم گذاشتند.

و ثانیا کاهش مشارکت در انتخابات هم صرفا به پروژه "تحریم خاموش انتخابات" از جانب آقای میردامادی و دوستان ایشان مربوط است نه به نارضایتی‌های مردم.

زیرا هر عقل سلیمی می‌داند نارضایتی از وضع موجود و کارنامه یک دولت، به معنی انگیزه مضاعف برای حضور در انتخابات بعدی و رأی دادن به یک دولت کارآمد است. تا افراد بهتری بیایند و مشکلات را حل و فصل کنند.

مقوله‌ای که البته هسته سخت اصلاحات در پرتو بی‌توجهی خواص؛ توانست با طرح تحریمی خود آنرا در نزد کسانی از مردم به یک "عامل ضد" تبدیل کند و اصلی‌ترین انگیزه حضور در انتخابات را عامل عدم حضور بنامد!

اینکه آقای میردامادی چطور حاضر شده این حقایق واضح و این عقلانیت بدیهی را در مقابل چشم مردم کتمان کند و دست به آن تجاهل‌العارف بزرگ بزند؛ دقیقا برمی‌گردد به عدم توبه‌ای که ایشان و دوستان ایشان از سال ۸۸ تاکنون بدهکار هستند.

چه اینکه همه می‌دانیم تخم‌مرغ دزد، شتردزد می‌شود و کسی که بخاطر یک دروغ عمدی کوچک در عرصه سیاست تنبیه نشود؛ حتما دست به دروغ‌های بزرگتری می‌زند.

بایستی مراقب خدعه‌های بزرگ هسته سخت اصلاحات و آن "تهدید ۲۰ ساله" اشاره شده بود...[۲]

این جریان فکر می‌کند با پروژه سیاه‌نمایی خود توانسته امید کسانی از مردم را به مسلخ بکشاند و با "تروریسم روانی"، کشور را در آستانه پرتگاه یک فتنه اقتصادی بزرگ قرار دهد.

تهدیدی که به زعم اینان طی چند سال آینده هر لحظه امکان وقوع دارد و نوشداروی آن به این زودی در دسترس نخواهد بود!

آنها فکر می‌کنند با پیش‌لرزه آبان ۹۸ و کاهش دادن مشارکت کسانی از مردم در انتخابات مجلس یازدهم و دولت سیزدهم؛ به این هدف نزدیک شده‌اند و توانسته‌اند تهدیدی طویل‌المدت را شامل حال مردم و نظام اسلامی کنند.

کامیابی تصور شده‌ای که البته با بصیرت مردم و عملکرد مطلوب نظام اسلامی در جریان فتنه اقتصادی آبان ۹۸ و نیز افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ نسبت به انتخابات ۹۸ به تلخی گراییده و تأملات بزرگی پیرامون آن مطرح است.

راه رفع توطئه هسته سخت اصلاحات البته ورود خواص کشور به مسئله، رصد و فهم دقیق توطئه و کنار زدن زنگارها از رخ حقیق در پیشگاه مردم توسط دلسوزان کشور است.

***

1_http://emtedad.news/print/?id=3126

2_mshrgh.ir/1244810

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    4 5
    توقعی جز این نیست.
    • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      6 4
      به هرحال ملت ما امروز دیگر از هرچه اصلاح طلب و نان به نرخ روزخور و منافق در هر لباس و سمت و نوکر بیگانه و دستیار کدخدا و غرب پرست منزجر و متنفر است! چه کسانی که برای ضدیت با نظام پشت این جماعت بودند و خدا رسویشان کرد و امروزه از این جماعت ناامیدشان کرده است و چه کسانی که از ابتدا این جماعت را به درستی شیطانی می دانستند و هرگز حاضر به تبعیت از یاوران ابلیس نبودند!
  • FR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    12 8
    انشالله آقای رییسی با توجه و تمرکز به توان داخلی شرایطی را فراهم خواهند کرد که در انتخابات ۱۴۰۴ هشتاد در صد مردم شرکت خواهند کرد
    • محمد IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      7 5
      بله همینطور سه عامل باعث کاهش مشارکت شد کارشکنی دولت شرایط د کرونا و اقتصادی که عامل اصلیش خود دولت و جریان تحریف انشاالله با نابودی کرونا و عملکرد آقای ریسی دور بعدی نه تنها مشارکت حداکثری بلکه آقای ریسی اکثریت رای کشور رو خواهد داشت علاوه بر این بخشی از رای همتی هم به سبد ریسی خواهد رفت آینده با صالحان زیبا خواهد بود البته به کوری جریان کور دل تحریف
  • س.ر. IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    9 7
    جناب مشرق،سلام . تحلیلی که شما دارید با اطلاعات متن جامعه نمیخواند.پای چوبین را کنار گذاشته وحقیقت یابی کنید. دعا میکنیم به حقیقت برسید وبعد بیطرفانه اعلام کنید!
    • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      6 9
      اتفاقأ تحلیل مشرق خیلی به واقعیت نزدیکه البته اگه شما از حلقهٔ دوستان و آشنایان بی بی سی و اینترنشنال نگاه کن سرتو بکنی بیرون این مطلبو میبینی ولی در داخل اون حلقه، حق باشماست واقعیت جور دیگه ای به نظر میاد !!!!
    • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      7 7
      بعنوان یک مخاطب میگم که تمام تحلیل های راهبردی مشرق در سال های اخیر درست بوده. البته اگر منظور شما از کف جامعه کف پایگاه آلبانی نیست.
    • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      7 7
      مشرق واقعیت های موجود می گوید
  • امیر IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    2 3
    واقعاً اعدام برای قاتلان عادی سزاوار است؟ این سیاسیون که بجای یکنفر هزاران نفر را کشته اند. باید پیدا کنیم پرتقال فروش را!
  • DE ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    3 5
    علت اینکه میردامادی حاضر شده درباره انتخابات ۱۴۰۰ حرف‌های ناراست بزند، دقیقا برمی‌گردد به عدم توبه‌ای که ایشان و دوستان ایشان از سال ۸۸ تاکنون بدهکار هستند.// اصلا توبه یعنی چه آقا من پیشنهاد میکنم بیایم آشتی ملی بکنیم همدیگه رو ببخشیم و دست در جیب هم ببخشید دست در دست هم کار کنیم.ببینید یک ساعت بعد از آشتی ملی دزد و رانتخوار و ضد انقلاب و تازه میلیاردر شده و وطنفروش و بر انداز و دسته بیل و دسته کلنک و خاک انداز ...میشن با ملتی که یک عمر شرعیات را رعایت کردند و در تمام سختی های زندگی مال حرام نخوردند و شهید و مجروح دادند و زندگی خودشان را فدا کردند مساوی . دیگه ازکجا آورده ای به کسی حق نداری بگی . جدا ایران از معدودکشورهائیست که خلاف در آن مقرون بصرفه است فقط بایستی چند وقت قایم بشی بعد بیای با دوقورت و نیم طلبکار. برای کولبران فقط یادت نره بغض کنی ....
    • وطنم IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      1 1
      ای بی خبر نادان. چطور به این سادگی میگی آشتی؟ خون ریخته شده. میفهمی؟ خون جوانان ایرانی برای کشته سازی و نسبت دادن آن به بسیج و نظام.
    • DE ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      5 0
      ای بی خبر نادان. ۲۰:۲۵ چطور به این سادگی میگی آشتی؟...ممنون بخاطر غیرتت آفرین . ولی حداقل تا آخر کامنت را یکبار میخوندی بعد عصبانی میشدی عزیز دل برادر .حالا بیا حداقل ما دوتا با هم آشتی کنیم. قربونت در خفا نوشتم که آشتی ملی در حقیقت بالاترین خیانت به خون شهدا و قانون شکنیست که میتوان تصور کرد. یکبار دیگه بخون .
  • وطنم IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    3 1
    این اصلاحات از یهود جماعت بدتر هستند. خداوند در قران گفته: هر معجزه ای بود آوردیم ولی قوم یهود انکار کردند. دلیل برای اصلاحات: آقای محسنی اژه‌ای از مهندس موسوی می‌پرسد: فرض کنید شورای نگهبان کل صندوق‌ها را بازبینی کرد؛ اگر دوباره شما برنده نبودید، نتیجه را قبول دارید؟ پاسخ داد نه!
  • سجادیان IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    0 0
    اصلاحات مرد. و واماندگان نمیخواهند قبول کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس