نمایندگی ایران در ژنو: گروهک منافقین کماکان ماهیت تروریستی خود را حفظ کرده است

نمایندگی ایران در ژنو در پاسخ به نیوزویک اعلام کرد: گروهک منافقین کماکان ماهیت تروریستی خود را حفظ کرده، اما غرب تلاش می‌کند این گروهک را تطهیر کند

به گزارش مشرق بنا به اعلام روابط عمومی وزارت امور خارجه، مجله نیوزویک به مناسبت برگزاری نشست فرقه تروریستی منافقین در تاریخ ۱۹ تیر ماه  ۱۴۰۰، در گزارش به قلم «دیوید برننان» با بررسی سوابق و عملکرد تروریستی گروهک منافقین تلاش کرده از زبان عناصر وابسته به این گروهک به اتهامات وارده به منافقین پاسخ دهد.

بیشتر بخوانید:

نماینده ایران: غرب به دنبال تطهیر گروهک تروریستی منافقین است

در این رابطه نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در ژنو با ارسال مطلبی جهت نشریه نیوزویک تاکید کرده گروهک منافقین همچنان ماهیت تروریستی خود را حفظ کرده ودر ترور دانشمندان هسته‌ای ایران با رژیم صهیونیستی همکاری کرده است.

متن بیانیه نمایندگی کشورمان در ژنو که توسط رایزن این نمایندگی به نیوزویک ارسال شده به قرار زیر است:

بهرام حیدری رایزن نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در ژنو، برگزاری نشست گروهک تروریستی منافقین در تاریخ ۱۹ تیرماه ۱۴۰۰ را نشان دهنده عمق انحطاط سیاسی امریکا و ورشکستگی سیاسی و اخلاقی مخالفان جمهوری اسلامی ایران دانسته که به راحتی فریب چنین فرقه تروریستی منفور و رقت انگیز که مرتکب جنایات تروریستی نظیر ترور، بمب گذاری و خرابکاری شده و جان هزار نفر از ایرانیان را گرفته اند، را می‌خورند.

رایزن نمایندگی ایران در ژنو افزود: منافقین ماهیت تروریستی خود را  کماکان حفظ کرده و به انجام ترورها در داخل ایران از جمله ترور دانشمندان ایرانی در تبانی با رژیم اسرائیل ادامه داده است. با این حال  آمریکا و اتحادیه اروپا تلاش کرده اند که ماهیت تروریستی این فرقه تروریستی را  نادیده گرفته و تطهیر کنند و از آن به عنوان  اهرم فشاری علیه ایران استفاده کنند.

رایزن نمایندگی ایران در ژنو همچنین اتهامات وارده علیه اسد الله اسدی (دیپلمات ایرانی زندانی در بلژیک) را رد کرده و این اتهامات را بسیار دور از حقیقت دانسته است. وی اتهام زنی‌ها علیه اسدالله اسدی را توطئه‌ای طراحی شده از جانب گروهک منافقین و برخی سرویس‌ها دانسته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس