کد خبر 1275957
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
رونالدو از سوپرلیگ اروپا حمایت کرد

رونالدو نازاریو در مصاحبه با "The Athletic" حمایت خود را از پروژه سوپرلیگ اروپا نشان داد.

به گزارش مشرق و به نقل از بی ساکر، رونالدو نازاریو در مصاحبه با "The Athletic" حمایت خود را از پروژه سوپرلیگ اروپا نشان داد. او گفت: این اصلا ایده بدی نیست. هواداران می‌خواهند بدون نیاز به یک سال صبر و معطلی، بازیهای حساس مرحله یک چهارم نهایی یا نیمه نهایی لیگ قهرمانان را تماشا کنند.

سوپر لیگ اروپا همچنان یکی از موضوعات بحث برانگیز بین طرفداران فوتبال است. این پروژه که فقط چند ماه از عمر آن می گذرد، فقط توسط رئال مادرید، یوونتوس و بارسلونا پشتیبانی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

هشدار قاضی پرونده سوپرلیگ اروپا

رونالدو نازاریو بازیکن سابق بارسلونا و رئال مادرید نظر خود را در مورد این پروژه جدید برای "The Athletic" مورد بحث قرار داد.

در این مصاحبه رئیس وایادولید تأیید کرد که این مدل برای فوتبال اروپا مفید خواهد بود. او در ادامه گفت: اگر به ایده سوپرلیگ اروپا نگاه کنید، ایده بدی نیست. طرفداران فوتبال می‌خواهند بهترین بازی ها را تماشا کنند. افرادی که مثل من عاشق بازی هستند، می خواهند بازی رئال مادرید و میلان ، اینتر را تماشا کنند.

وی ادامه داد: سیتی یا پاری سن ژرمن. متأسفانه! ما معمولاً باید منتظر یک چهارم نهایی یا نیمه نهایی باشیم تا بازی هایی از این دست را ببینیم. ما شاهد اعتراضاتی علیه سوپرلیگ در انگلیس بودیم شاید به این دلیل که پروژه به درستی توضیح داده نشده بود. من فکر می‌کنم که این پروژه پتانسیل بالایی دارد و به زودی به روزرسانی هایی برای باشگاه ها و هواداران وجود خواهد داشت.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس