کد خبر 1295137
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۰
قاچاقچی کلان خودرو در بوشهر نقره‌داغ شد + فیلم

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: قاچاقچی کلان ۱۳۵ دستگاه خودرو در بوشهر به ۱۳۰ میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم شد.

به گزارش مشرق، سید رضا جابری از تشکیل ۳ هزار و ۵۳۷ پرونده تخلف کالا، خدمات، قاچاق کالا و حوزه بهداشت و درمان در تعزیرات حکومتی استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: این پرونده‌ها در نیمه نخست امسال تشکیل و ۹۸ درصد آن منجر به صدور رأی شده است.

وی با اشاره به تشکیل یک‌هزار و ۲۶۰ پرونده کشف قاچاق کالا در استان بوشهر بیان کرد: احکام ۹۶ درصد این پرونده‌ها صادر و اجرایی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر با بیان اینکه این پرونده‌ها به ۳۱۵ میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم شدند خاطر نشان کرد: به پرونده‌های قاچاق کلان در استان بوشهر رسیدگی و رأی آنها صادره شده و در مجموع متخلفان به ۳۱۵ میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم  شدند.

وی با بیان اینکه در نیمه نخست امسال ۱۲۰۰ پرونده قاچاق در تعزیرات حکومتی استان بوشهر تشکیل شده است خاطر نشان کرد: به همه این پرونده‌ها رسیدگی و احکام لازم صادر شده است.

جابری یکی از  محموله‌های قاچاق کلان را کشف ۱۳۵ دستگاه خودرو سواری دانست و افزود: پرونده این خودروهای قاچاق در تعزیرات حکومتی بوشهر تشکیل و احکام آنها صادر شد.

وی اضافه کرد: در پرونده یاد شده ضمن ضبط ۱۳۵ دستگاه خودرو سواری، این قاچاقچی به ۱۳۰ میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر از تشکیل یک‌هزار و ۸۰۰ پرونده تخلف در حوزه بهداشت و درمان خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد پرونده، در نیمه نخست امسال ۹۳ درصد آنها مختومه و برای یک‌هزار و ۶۹۰ پرونده آن رأی صادر شده است.

جابری اضافه کرد: در مجموع به ۹۵ درصد پرونده‌های سه بخش کالا و خدمات، قاچاق کالا و پرونده‌های حوزه بهداشت و درمان رسیدگی و مختومه شده است.

وی از اجرا طرح تحول در راستای حمایت از مصرف‌کننده و تولیدکننده خبر داد و گفت: به‌منظور نظارت بر مراکز تولیدی و توزیعی کالاهای اساسی با هدف پیشگیری از وقوع جرایم و برخورد با تخلفات طرح تحول سازمان تعزیرات حکومتی تدوین و از این هفته اجرایی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر نظارت مستمر از تولید تا عرضه کالاها و تداوم گشت‌های مشترک را از جمله برنامه‌های این طرح دانست و تصریح کرد: نظارت بر قیمت کالاهای تولیدی در استان از تولید تا مصرف از این هفته اجرا شده است که نقش مهمی در کنترل و تثبیت قیمت کالاها دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    6 0
    خب به نظرتون مردم نمیگن طرف 130 تا خودرو خرید فروش کرده سیم ثانیه گرفتینش جریمش کردین ولی 2 تا خودرو ساز 40 ساله همه جور کلاه برداری کردن نگفتین بالا چشمت ابرو من به عنوان یه دانشجو انقلابی گله مندم و دقیقا نمیدونم پیش چه کسی شکایت کنم
  • حمید IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    2 0
    واردات خودرو خارجی چند سال ممنوع هست. پس این خودروهای روز دنیا رو چه کسی وارد و از اون مهم تر چه کسی پلاک میکنه ؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۰۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    0 0
    این جریمه به اندازه پول تو جیبی بچه اش هم نیست. شما قلقلکش کردید نه نقره داغ. ماشاالله اینقدر از این پولدارا داریم که نگو. حتما حق الزحمه مسئولین رو خوب پرداخت نکرده.
  • Mokhtar IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    0 0
    دانشجوی محترم خون خودت کثیف نکن تو مملکت پر ازاین کارا ست که دست ایران لگن و سایپا لگن از پشت بستن
  • صبری IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    0 0
    باسلام وطول عمربه رهبرفرزانهمسلمین جهان ودرود فراوان به شهیدان وجانبازان وطن تقدیر وادای احترام خودراازجنابعالب وهمارانتان رااعلام میدارم درود به غیرت وپاک بودن داشتن شهامت بی انازه شما راسپاس میگوییم خست ه نباشید ودست شماوهمکارانتان درد نکند
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    0 1
    راه آهن بوشهر فراموش نشود یاداتان نرود شما یک دفعه 4 سال دیگر قول هوایی دادید. بهتر نیست تمام طرح ها که قرار انجام شود به مجلس اجراع شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس