توقیف نفتکش آمریکایی نشانه اقتدار نیروهای مسلح کشور است

فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به اینکه امروز دنیا نظاره گر اقتدار جمهوری اسلامی ایران است، گفت: توقیف نفتکش آمریکایی نشانه اقتدار نیروهای مسلح کشور است.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ یوسف قربانی بعد از ظهر امروز در مراسم یادواره امیران، سرداران، شهدای هوانیروز قصرشیرین اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گوش به فرمان رهبری هستند و همین موضوع رمز اقتدار ایران اسلامی است.

وی افزود: امروز رهبر معظم انقلاب نایب امام عصر (عج) هستند و ولایتمداری تنها به زبان نیست بلکه در عمل نمود پیدا می‌کند و رژیم صهیونیستی بخواهد اقدامی بر ضد کشور انجام دهد با خاک یکسان خواهد شد.

فرمانده هوانیروز ارتش تصریح کرد: امروزه سیاست‌های جمهور اسلامی در دنیا مطرح بوده و سایر کشورها به قدرت و توان بازدارندگی ملت ایران نگاه می‌کنند.

قربانی با اشاره به رزمایش اخیر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در دریای نجدان، بیان کرد: رزمایش اخیر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در دریای نجدان با استفاده از توانمندی‌های بومی و آمادگی ارتش و سپاه نشان دهنده قدرت و توان رزمی کشور به جهانیان است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران از بدو شکل‌گیری دارای ریزش و رویش‌هایی بوده و در تمام سال‌ها دشمنان از توطئه بر ضد مردم ایران دریغ نکردند که جنگ تحمیلی نمونه بارز آن بوده که نیروهای مسلح با دست خالی در برابر آنان مقاومت کردند.

فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به عملیات مرصاد در روزهای پایانی جنگ تحمیلی، گفت: در روزهای پایانی جنگ منافقین با پشتیبانی عراق در خاک کشور پیشروی کرد و تا تنگه چهارزبر پیشروی کردند اما پوزه آنان به خاک مالیده شد و آنها شکست خوردند و وعده صادق خداوند متعال رقم خورد.

قربانی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس کارهای بزرگی انجام گرفت و رزمندگان با علم و آگاهی به جبهه‌ها اعزام می‌شدند و احساسات در آن دخیل نبود و آنها با خداوند معامله کردند و جوانان و نوجوان باید با زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و سردار شهید حاج قاسم در فضای مجازی نقشه‌های آنان را خنثی کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    0 0
    منظورتان کشتی پاناماییه؟
    • افشین IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
      1 0
      بیسواد تو نمیدونی که این یک روال هستکه از،پرچم بسیاری از کشورهای دیگه برای دور زدن تحریمها استفاده ميکنند؟؟ مثلا ارواح .....ات تیکه انداختی. ما خودمون مگه نفت کش با پرچم پاناما نداریم؟ این برای ب،خی کشورها یک درآمد هست. خدایا با کی شدیم هشتاد ميليون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس