کد خبر 1300296
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۵:۳۵
پیش بینی حمله فضایی‌ها به زمین

شخصی که ادعا می‌کند مسافر زمان است و از سال ۲۷۱۴ آمده، در مورد آینده زمین و اتفاقات آن پیش‌بینی‌هایی کرده است.

به گزارش مشرق، یک مسافر زمان خودخوانده در برنامه تیک تاک پیش بینی کرد که بارش شهابی به زمین برخورد می‌کند و در یک پیشگویی دیگر از حضور بیگانگان فضایی بر روی زمین صحبت کرد.این اولین بار نیست که این حساب کاربری با نام «aesthetictimewarper» چنین پیش‌بینی را در تلاش برای نجات بشریت منتشر می‌کند. این حساب قبلا پیش‌بینی‌های زیادی درباره زمین انجام داده است. در ماه ژوئیه، این حساب پنج تاریخ و رویداد را که تا پایان سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ رخ می‌دهد را یادآور شد.

بیشتر بخوانید

اولین زن چینی پیاده روی فضایی انجام داد

این مسافر زمان معتقد است که سه نوجوان در ماه دسامبر با استفاده از تخم دایناسور «تی رکس» دریچه‌ای را به یک جهان متناوب باز می‌کنند. این حساب همچنین می‌گوید که شهر افسانه‌ای آتلانتیس در سال ۲۰۲۲ در اقیانوس اطلس پیدا خواهد شد.

سیاره‌ای شبیه به زمین

فرد مذکور همچنین ادعا می‌کند که ناسا در ماه‌های اخیر یک سیاره شبیه به زمین پیدا خواهد کرد. یکی از پیش‌بینی‌های این حساب کاربری که توجه زیادی را به خود جلب کرد، ویدیویی بود که نشان می‌داد یک اتفاق شگفت‌انگیز در ۱۱ آگوست ۲۰۲۱ رخ می‌دهد.

این حساب اعلام کرد بارش شهابی بسیار بزرگی به وقوع می‌پیوندد که ۲ هفته طول می‌کشد و حاوی پیام‌هایی است. یکی از این شهاب‌ها با بقیه شهاب سنگ‌ها متفاوت به نظر می‌رسد، چرا که یک سفینه است که روی زمین فرود می‌آید و مقدمات اولین جنگ را آغاز می‌کند. این ادعا واکنش‌های متفاوتی را در شبکه‌های مجازی به همراه داشت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    13 6
    این حقیقتا یک ادعای چرند و بی اساسه .. جنگ کار یک نژاد ابتدایی مانند بشره . نژادی که با بالاتر از سرعت نور در کهکشان مسافرت میکنه .. مدتهاست که پدیده جنگ را انجام نمیده . به خوبی بلدند که در برابر اعمال امثال نژاد بشر که از سر ترس انجام میده از خودشون محافظت کنند.... اما مطمین باشیم که جنگ ندارند . جنگ مال فیلم های هالیووده برای بردن بیننده به هپروت ..
  • بختیاری IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    9 1
    خدا به همه ماها کمک کنه در مقابل توظئه های امریکای تروریست وحشی شیطان صفت. چون همه این کارها فقط و فقط در توان یانکی های وحشی صهیونیست هست.همه مواردی که گفته توسط خودشون قابل انجام هست ! شرارت های تروریستی خود را پیشاپیش با نام پیشگویی منتشر کردن. مثل حملات 11 سپتامبر و اشغال عراق و...!!! و چیزیکه این پیشگویی ها رو مشکوک نشون میده مطرح شدن حساب این شخص هست
  • IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    7 3
    1- جنگ فضایی و بین ستاره ای اتفاق می افتد اما نه الان 2- از نشانه های نزدیک شدن قیامت فرود بیگانگان از اسمان بروی زمین است! 3- اشاره دائم پیامبر (ص) به ستاره ثریا یا همان خوشه پروین احتمالا به وجود همین نژاد متمدن و پیشرفته ی بشری اشاره دارد! 4- و توصیفات حضرت علی (ع) از رصد موجوداتی بسیار بزرگ تر از ما و بسیار پیرفته تر از ما که در سیاره ای بزرگ تر از سیاره ما که با ستونی از نور به دور خورشید خود می گردند هم یقینا به همین نوع نژاد متمدن بشری اشاره دارد! (منبعش دقیق یادم نیست خیلی وقت پیش خونده بودم )
  • محمود IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    4 2
    آخ جان عشق من آپتیموس پرایمه.پسرمم دوستش داره.بشنوه خیلی خوشحال میشه
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    0 3
    چرت میگه میخواد خودشو مطرح کنه
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    3 2
    به نظر من این اینها حقیقت ندارن الان هرکی میخواد باور کنه
  • طاهر محمودی IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    0 2
    از نظر من این یک متنی است که بر اساس باور وافکار عده ای از عمده کسانی که در زمان حاضر با ابزارکهای الکترونیکی واینترنت عقیده ای موجود در فضای مجازی را دست کم با بیان حلاسه ای از این وقایع خیالی وبا مخلوط واقعیت حاضر در زندگی پر هرجو مرج روزانه باور وعقیده اشخاص زیادی را به خیال بافی های خود شخص نویسنده به جلب توجه خود قرار داده . در اخر عقاید خود وافکارتان را در دست این دروغگویان قرار ندهید که در طول تاریخ دروغگویان زیادی چنین خرافاتی را نوشتن همشونم دروغی بیش نبودن چون تنها حقیقط جهان اینست که نتها شما بلکه هیچ کس از یک ثانیه بعد خودش خبر نداره شاید یثانیه بعدش مردی کسی چه میدونه
  • APS IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    2 0
    من که نظری ندارم من تا اون موقع مردم
  • کاربر گوگل IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    0 0
    معلوم نیست هنوز هیچی ثبت نشده صد در صد موجودات فضایی جه دور و چه نزدیک به زمین وجود دارد به عقل جور در نمیاد تو این کیهان فقط ما وجود داریم اما فکر نمی کنم موجودات فضایی به این زودی باغ سیاره های دیگر جنگ کنند شاید هم آن قدر قدرت اندازه بیشتر از ما دارند و پیشرفته تر هستند عمر بسیار زیادی دارند که هزار سال شاید طول می کشد تا برای مثال به زمین برسند
  • مهدی IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    0 0
    هی با رکلا
  • پارمین IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    0 0
    من حاضرم جونم رو بدم تا یه فضایی رو از نزدیک ببینم
  • مصطفی IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    0 0
    احتمالن برون‌کا با چوبین هستن .
  • Amir IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    1 0
    در وجود فضایی ها که شکی نیست چونکه میلیارد ها کهکشان وجود داره یعنی بدون موجود زنده ای؟ ولی مهم اینه که انسان اشرف مخلوقاته و از همه این موجودات بالاتره
  • گمنام IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    0 0
    ای ول باباجان چه شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس