به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کاوش مدیا فیلمی از اظهارات مقام سابق اسرائیلی را منتشر کرد.

آمریکایی‌ها متوجه شده‌اند با تهدید و تحریم حریف ایران نمی‌شوند...

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسين IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    1 0
    اين سخنان و امثال اينها بايد به عنوان تحريك آمريكا براى ماندن در خاورميانه و مقابله با ايران تحليل شود و نه اعتراف يكى به ضعف ديگرى كه اتفاقا تحريكها گاهى به حوادث تلخى هم منجر شده اند؛ كاريكاتورهايى كه قبل از ترور شهيد سليمانى كشيده شد را از ياد برده ايد؟ قبل از حمله سخت، توپخانه رسانه اى فعال شد و شهيد سليمانى را دشمن معرفى كرد و افكار عمومى را آماده نمود! تحريك شناسى جزئى از دشمن شناسى است و نبايد به اعتراف تعبير شود!
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    1 0
    علت این عجز نبود منطق و قدرت مطلق نظامی امریکا است. اگر یک تفنگ هم از قدرت نظامی کم کنیم . امریکا به فکر حمله نظامی می افتد. اما باید همچنان به قدرت نظامی خود اضافه کنیم و اسلحه های جدید تهیه کنیم تا در برابر قدرت نظامی رو به افزایش امریکا دفاع نمائیم.
  • mojtaba SE ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    2 0
    این یک برنامه بنام شب است از تلویزیون روسیه و این یک برنامه تحلیل سیاسی است و این عضو شرکت کننده بحث (که باید بتونه نظر کارشناسی بدهد)که روس است داره با جرات میگه .امریکا باید تحریمها رو برداره (که همه میگیم).اما این فرد با قاطعیت میگه نه میتونن حکومت چین و نه ایران رو عوض کنند بلکه باید عین بچه آدم نه اما مجبورن تحریم رو بردارن.(یعنی امریکا هیچ غلطی دیگه نمیتونه بکنه.منظور این تحلیل گر روس است که من کاملا موافقم).پاینده ابر قدرت ایران پاینده رهبر کورش دوم ..ممنون مشرق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس