ویژه ها

افراطیون اصلاح طلب و رسانه‌های ضدایرانی یک دستور کار مشترک دارند، تهیه پرونده های دروغین درباره نقض حقوق بشر در ایران و تحمیل تحریم علیه ملت ایران.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با   «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

** برای رضایت آمریکا دوباره در هسته ای «بتن» بریزید

روزنامه آرمان در مطلبی با عنوان «راهی جز توافق در مذاکرات نیست» به قلم «عبدالرضا فرجی راد» فعال اصلاح طلب و دیپلمات سابق نوشت:«متاسفانه کُندی کار و تأخیر دولت در آغاز مذاکرات بر این مسئله دامن زده است که غرب بتواند جنگ روانی خود را بهتر و موثرتر به پیش ببرد».

در ادامه این مطلب آمده است:«هم سانتریفیوژها و هم مواد غنی شده بالاتر از حد مجاز در برجام یا باید از بین بروند یا باید به خارج از کشور فرستاده شوند یا باید در انبارهایی تحت نظارت آژانس بین المللی انرژی اتمی قرار بگیرد. غیر از این سه راه هیچ راه دیگری وجود ندارد. البته در خصوص سانتریفیوژهای نسل جدید و اورانیوم غنی شده ۶۰ درصد این پیشنهاد را دارم که سازمان انرژی اتمی با هماهنگی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی این مواد و سانتریفیوژها را در انبارهایی در داخل کشور نگه دارد تا بتواند به عنوان تضمین لغو تحریم‌ها و اجرای درست برجام از آنها استفاده کند».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت:«اگر برجام مطابق خواسته و نظر ایران پیش رفت و تحریم‌ها لغو شد که هیچ، اما اگر بعد از انتخابات آمریکا و روی کار آمدن رئیس جمهور جدید مجددا شاهد بازی سیاسی اروپا و ایالات متحده بودیم ایران می‌تواند در کمترین زمان ممکن و با صرف کمترین هزینه انسانی و تحقیقاتی دوباره به نقطه فعلی بازگردد».

برای رضایت آمریکا دوباره در هسته‌ای «بتن» بریزید/ دغدغه مشترک اصلاح طلبان و ملکه انگلیس درباره حقوق بشر در ایران

همچنین روزنامه جمهوری اسلامی در مطلبی با عنوان «برجام و ترامپ های داخلی» نوشت:«نگاهی به صف مخالفین خارجی مذاکرات برجامی و مقایسه همسانی آنها با مخالفین داخلی این مذاکرات، نکته بسیار قابل تأملی را نشان می‌دهد که می‌تواند مایه عبرت باشد. یکی از تأمل‌برانگیزترین نکات مربوط به ماجرای برجام همین است که صهیونیست‌ها و سران ارتجاع عرب با برجام مخالف بودند، اکنون نیز با احیاء برجام مخالفند».

در ادامه این مطلب آمده است:«مخالفان داخلی احیاء برجام، همان کاسبان تحریم هستند حتی اگر چهره ظاهری آنها چیز دیگری را نشان دهد...طُرفه اینکه ترامپ هم با احیاء برجام و رفع تحریم‌ها مخالف است و این دو گروه، در این ماجرا با ترامپ همسو و همداستان هستند».

برای رضایت آمریکا دوباره در هسته‌ای «بتن» بریزید/ دغدغه مشترک اصلاح طلبان و ملکه انگلیس درباره حقوق بشر در ایران

یکی از نقاط ضعف اساسی تیم مذاکره کننده در دولت روحانی این بود که بدون توجه به 28 شرط ابلاغی در اجرای برجام، به صورت پیش دستانه و یکطرفه و عجولانه در ظرف مدت 2 ماه در قلب راکتور هسته ای بتن ریخت و بخش قابل توجهی از سانتریفیوژها را از کار انداخت و بخش اعظمی از ذخایر اورانیوم غنی شده را به خارج از کشور منتقل کرد.

در دولت روحانی، منتقدان برجام با استناد به سابقه اسفناک آمریکا در اجرای توافقات بین المللی، تاکید کردند که به دلیل اینکه در برجام از طرف مقابل تضمینی گرفته نشده است و اجرای تعهدات همزمان و متوازن نیست، این روند به «اقدامات یکطرفه از سوی ایران» ختم شده و دستاوردی برای کشورمان در پی نخواهد داشت. اما دولتمردان و اصلاح طلبان بدون هیچ پاسخ کارشناسی، منتقدان را آماج فحاشی قرار دادند.

حالا علیرغم تجربه پرهزینه برجام در دولت قبل، اصلاح طلبان باز هم سراغ اقدامات پیش دستانه رفته و مدعی هستند که حاصل زحمات دانشمندان و جوانان نخبه ایرانی در صنعت هسته ای باید به انبار ریخته شده و خاک بخورد تا بلکه رضایت خاطر آمریکا و اروپا جلب شود!

این دقیقا مشابه بتن ریزی در قلب راکتور هسته ای در دولت قبل است. طیف تندرو اصلاح طلب اصرار دارد که بر پیشرفت و توسعه در ایران بتن بریزد و آن را دفن کند. آیا این صرفا نشانه سهل اندیشی و غفلت است، یا مصداق عینی خیانت و وطن فروشی؟!

** جمهوری اسلامی نمی تواند در مقابل غرب، قد علم کند

روزنامه اعتماد در مطلبی با عنوان «نظم نوین انقلابی!» نوشت:«بسیاری از تحلیلگران معتقدند امریکا بعد از سقوط شوروی به یک دشمن نیاز داشت تا بودنش در بسیاری از کشورها و مداخلاتش در بسیاری از امور کشورهای دیگر توجیه داشته باشد... طرفداران این نظریه معتقدند رهبران جمهوری اسلامی در این دام افتادند و گمان کردند ایران ظرفیت و توان تبدیل شدن به یک ابرقدرت ایدئولوژیک و سیاسی را دارد و می‌تواند نظم ظالمانه حاکم بر مناسبات جهانی را با مقاومت خود به چالش کشیده و آن را با همراهی دیگر ملت‌ها و حرکت‌های اسلامی تغییر دهد».

در ادامه این مطلب آمده است:«چنین القا می‌شود که گویی توان ایجاد تغییر در مناسبات جهانی از سوی جمهوری اسلامی وجود دارد و ایران به کمک متحدانش می‌تواند نظم جدیدی را بر جهان حاکم کند.  برخی افراد حتی مدعی طراحی نظریه «نظم نوین انقلابی» در برابر نظم نوین جهانی شدند...نویسندگان این نظریه مدعی هستند سیاست راهبردی انقلاب اسلامی در منطقه باید به سمت به ‌صفر رساندن نفوذ امریکا در منطقه مدیریت و هدایت گردد...این‌گونه تحلیل‌ها و راهبردها به هیچ‌وجه از سوی واقعیت‌های موجود حمایت نمی‌شود ولی ظاهرا به سیاست کلان جمهوری اسلامی تبدیل شده است».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت:«امروزه برتری علمی، نیروی ماهر و دانشمند، قدرت اقتصادی برتر، توان نرم‌افزاری، انسجام ملی، جمعیت متناسب، رضایت‌مندی مردم از حکومت و مواردی از این دست را باید ملاک قدرتمندی ملی تلقی کرد. طبیعی است جمهوری اسلامی در بسیاری از این موارد فاقد قدرت کافی است و بعید است تنها با تکیه بر دیپلماسی نهضتی! بتواند ملل ستمدیده و دول مستقل را متحد کند و با اخراج امریکا از منطقه غرب آسیا، نظم سیاسی مطلوب انقلاب یعنی نظم نوین انقلابی را بر جهان حاکم سازد».

برای رضایت آمریکا دوباره در هسته‌ای «بتن» بریزید/ دغدغه مشترک اصلاح طلبان و ملکه انگلیس درباره حقوق بشر در ایران

وقتی سربازان حاج قاسم در مقابل تروریست های دست پرورده آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و آل سعود، ایستادند و به مبارزه با آنان پرداختند، اصلاح طلبان در داخل با هجمه و حتی تمسخر سربازان حاج قاسم، مدعی شدند که «سوریه و عراق هم برجام می خواهد»! و ما می توانیم بجای جنگ، با مذاکره با داعش، به نتیجه برد-برد برسیم.

روزها و هفته ها و ماهها گذشت و مدافعان حرم و جوانان غیور محور مقاومت از ایران و عراق و لبنان و سوریه و افغانستان و پاکستان و...به فرماندهی سردار حاج قاسم سلیمانی، کمر داعش در منطقه را شکستند و سیلی آبداری به گوش حامیان غربی؛ عبری و عربی تروریست های تکفیری نواختند.

باز هم ماهها و سالها گذشت، آمریکا با فضاحت از افغانستان خارج شد. آل سعود با درماندگی و فلاکت در باتلاق جنگ یمن گرفتار شد. رژیم اسرائیل که شعار «از نیل تا فرات» را سر می داد، با بزدلی به دور خود دیوار کشیده و در مقابل بادبادک های آتش زای جوانان فلسطینی، مستاصل و عاجز ماند.

ایران، پهپاد پیشرفته و گرانقیمت آمریکایی را که به حریم هوایی کشورمان تجاوز کرده بود، به قعر دریا فرستاد. سربازان آمریکایی که به حریم دریایی ایران در خلیج فارس تجاوز کرده بودند، به گریه و زاری افتادند؛ دزدی دریایی آمریکا برای سرقت نفت ایران در دریای عمان ناکام ماند و...

اکنون حتی تحلیلگران و اندیشکده های غربی نیز صراحتا اذعان می کنند که قدرت آمریکا روز به روز در حال افول است. برای همین برخی تحلیلگران به آمریکا لقب «ببر کاغذی» داده اند.

با اینحال، جریان اصلاح طلب با بزرگنمایی توان آمریکا و تحقیر توان ایران، به تحریف و ذبح واقعیت مشغول است.

** نگرانی مشترک اصلاح طلبان و ملکه انگلیس درباره حقوق بشر در ایران!

روزنامه شرق در مطلبی با عنوان «2 روایت از یک ماجرا» نوشت:«یک هفته بعد از آنکه تصویر صورت ‌زخمی «گوهر عشقی» مادر ستار بهشتی (که در آبان سال 91 پس از انتشار مطالبی در وبلاگ خود به اتهام اقدام علیه امنیت ملی احضار شد اما در بازداشت درگذشت) در رسانه‌ها و فضای مجازی پخش شد، صداوسیما در گزارشی با انتشار فیلم‌های دوربین‌های مداربسته‌ای که گفته‌شده زمان مضروب‌شدن گوهر عشقی را ثبت‌وضبط کرده‌اند، به آن واکنش نشان داد».

در ادامه این مطلب آمده است:«درهرحال پس از این اتفاق، ما شاهد دو روایت کاملا متفاوت هستیم. یکی از سوی فردی که آسیب دیده و دیگری صداوسیما. در هر دو روایت نیز ابهاماتی وجود دارد که نیاز است برای آنها اسناد و مدارک بیشتری ارائه شود و حقیقت‌یابی صورت بگیرد... عبدی نوشت: "چرا گزارش صداوسیما قدرت اقناع ندارد؟ ولو اینکه درست باشد، مشکل در فقدان رسانه واقعی و معتبر است. بقیه مسائل فرعی است و تا این مشکل وجود دارد مرز میان راست و دروغ به همین شکل سیال و نامتعین خواهد بود".»

برای رضایت آمریکا دوباره در هسته‌ای «بتن» بریزید/ دغدغه مشترک اصلاح طلبان و ملکه انگلیس درباره حقوق بشر در ایران

طیف تندرو اصلاح طلب همیشه پای کار برای تحریم ملت ایران است. چرا؟! این طیف یکروز با دروغ تقلب، جشن ملی مشارکت 85 درصدی در انتخابات را به آشوب خیابانی و بلوا تبدیل کرده و قطعنامه 1929 را به مردم ایران تحمیل می کند، و روز دیگر با پرونده سازی دروغین درباره نقض حقوق بشر در ایران، تحریم های جدید را برای مردم ایران سوغات می آورد.

در روزهای گذشته صداوسیما در اقدامی حرفه ای و دقیق با انتشار گزارشی کوتاه، فیلم دوربین های مداربسته در محل زمین خوردن خانم گوهر عشقی و گفت و گوی فرد عبوری با اورژانس و همچنین فیلم دوربین بیمارستان را نمایش داد. در این فیلم مستند و دقیق، کاملا مشخص می شود که خانم گوهر عشقی به دلیل ابتلا به فشار خون بالا، تعادل خود را از دست داده و به زمین می خورد و سپس افراد عبوری به کمک وی آمده و با اورژانس تماس گرفته و این خانم را به بیمارستان منتقل می کنند.

این گزارش میدانی ثابت می کند که ادعای مضروب شدن گوهر عشقی توسط دو موتورسوار صرفا داستان سرایی و روایتی دروغ بوده و هیچ نسبتی با واقعیت ندارد.

وقتی خانم گوهر عشقی ادعای کذب مضروب شدن توسط دو موتورسوار را مطرح کرد، افراطیون اصلاح طلب همصدا با بی بی سی و صدای آمریکا و اینترنشنال سعودی به میدان آمده و بدون ارائه هیچ مستندی، نظام را آماج توهین و فحاشی قرار دادند.

نکته قابل تأمل اینجاست که حتی پس از انتشار گزارش مستند صداوسیما، افراطیون اصلاح طلب همصدا با بی بی سی- رسانه ملکه انگلیس- به این گزارش حمله کرده و به تخطئه و تخریب آن پرداختند.

تجربه ثابت کرده است که رسانه های ضدایرانی وابسته به دولت آمریکا و همچنین رسانه ملکه انگلیس و رسانه های ضدایرانی وابسته به آل سعود هیچ دغدغه ای نسبت به حقوق بشر ندارند، که اگر داشتند به جنایات رژیم اسرائیل و کورشدن معترضان فرانسوی و قتل عام زنان و کودکان یمنی توسط آل سعود و اقدامات تروریستی داعش در عراق و سوریه و اقدامات ضدانسانی دولت آمریکا و جنایت های دولت انگلیس واکنش نشان می دادند.

افراطیون اصلاح طلب و رسانه های ضدایرانی یک دستور کار مشترک دارند، تهیه پرونده های دروغین درباره نقض حقوق بشر در ایران و تحمیل تحریم علیه ملت ایران.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 39
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    2 14
    الان که اختیار کاملا دست خودتونه پس هر اتفاقی بیفته مسئولش شما هستین دیگران رو بهونه نکنین
    • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      4 1
      خوشم میاد جنس خودتون رو همه جا جار میزنید بی تدبیرهای نا امید کننده ملت، زبان دراز در حد لالیگا، بدون ذره ای عمل، حماسه آفرین های فاجعه دلار 3 تومن تا 30 تومن.الان هم منتظر یک ذره کم و زیاد هستید تا حاشیه بسازید
    • سید IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      7 1
      همه اختیارات به دست ما هست !؟ واقعاً !؟ مثلاً ساز و کار ماشه به دست ایران افتاده است!؟ اصلاً می دانی که نادانان اصلاح طلب در وزارت خارجه و دولت قبل چه امتیازی در ساز و کار ماشه به غربی ها هدیه داده اند!؟ یک بار برجام را می خواندید و سپس برای پذیرفتنش از سوی دولت ایران، رقاص بازی می کردید!!!!
    • اسماعیل منصوری IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      3 9
      گندی که تو ۴۰ سال زدین زود جمع نمی شه،سکوت،هیس
    • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      6 1
      ۸ سال فجایع دولت تحقیر امید رو نادیده گرفتن و انداختن همه مشکلات گردن دولت چندماهه رئیسی نوع نادری از نامردی است که فقط در جماعت افسادطلب دیده شده است
    • IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      4 1
      نباید اشتباهات دولت روحانی تکرار بشه
    • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      5 1
      افساد طلبان 8 سال مملکت را شخم زدند و زمین سوخته و خزانه خالی تحویل دادند از رئیسی انتظار معجزه نداریم !
    • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      4 1
      مشکلات ریز و درشت کشور نتیجه سوء مدیریت و ندانم بکاری تکنوکرات های غربگدا در 32 سال گذشته است.
    • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      4 1
      برجام یک جنازه متعفن است خود روحانی باید آنرا دفن می کرد.
    • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      4 1
      برای آوار برداری و بازسازی خرابکاری های دولت روحانی حداقل 4 سال زمان لازم است.
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    1 4
    اگر بتن ریخته بودند و نابودش کرده بودند پس چطور به این سرعت راه افتاد
    • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      2 1
      قلب راکتور اراک را بتن ریختن و هنوز هم احیاء نشده است.
    • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      0 0
      ....چه داند قيمت زعفران را ؟!
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    4 1
    درخواست ما از دولت و مجلس، مقاومت مقتدرانه در برابر فشار غرب، و مقابله به مثل زیر است: 1- سیاست قطعی اعلام شده از طرف امام خامنه ای در تمام ابعاد ذکر شده که ظرافت های بسیار دقیقی دارد و خط قرمز ماست، کلمه به کلمه و مو به مو به طور شجاعانه اجرا گردد. 2- آمریکا باید تمام تحریم‌ها را با هر بر چسب و به هر بهانه و در هر زمانی که وضع کرده است، برای همیشه و به طور یک جا و در عمل لغو کند. 3- آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان باید هزینه‌ ی تمام خسارت‌هایی را که در این شش سال به دلیل عمل نکردن به تعهداتشان در برجام وارد کرده اند، بپردازند. 4- کل مطالبات منابع ما که به دلیل تحریم مسدود شده یا به هر دلیل دیگر توسط غربی‌ها پرداخت نشده است، در هر کشوری که باشد باید وصول گردد. 5- هیچ تضمینی به جز اجرای عملی موارد فوق حتی اگر در سطح کنگره و سنا باشد، هر چند لازم است، اما کافی و پذیرفته نیست. 6- انجام این موارد باید دقیقاً مورد راستی‌آزمایی طولانی مدت قرار گیرد. 7- تا زمانی که راستی آزمایی کامل صورت نگرفته است، نباید هیچ محدودیتی پذیرفته گردد و صنعت هسته‌ای با سرعت تمام در هر سطح و میزان مورد نیاز ممکن توسعه یابد. دوربین‌های نظارتی آژانس بین المللی انرژی اتمی که در واقع آژانس جاسوسی صهیونیست‌ها از تأسیسات هسته‌ای است، جمع آوری گردد و اجازه حضور به این جاسوسان صهیونیست ها در کشور داده نشود، تا مجدداً شاهد ترور دانشمندان هسته‌ای یا خرابکاری در تأسیسات هسته‌ای نباشیم. 8- شرط‌هایی فراتر از لغو تحریم ها در تقابل با سیاست‌های استکباری ظالمانه غرب از جمله خروج آن ها از منطقه و عدم حمایت آن ها از رژیم صهیونیستی گذاشته شود، همان گونه که آن‌ها بعد از شش سال عمل نکردن به تعهدات خود در لغو تحریم‌ها شروط جدید هم اضافه می‌کنند. 9- مکانیسم ماشه باید از برجام حذف گردد تا آمریکا نتواند با بازگشت صوری به برجام، از این امتیاز یک طرفه به ضرر ما سوء استفاده کند. 10- مذاکرات نباید فرسایشی و بی ثمر باشد، لذا باید برای انجام موارد فوق ضرب الاجل قرار داد و مذاکرات را تا زمان انجام موارد اشاره شده در عمل، هر یک سال یک بار در روز امضای برجام، به حال تعلیق در آورد. 11- همت اصلی تمام مسئولان کشور در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، خنثی سازی و بی اثرسازی تحریم ها، و حذف دلار از چرخه ی اقتصاد کشور باشد.
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    1 3
    فعلا که برای رضایتش،دوربین‌هارو دارن نصب میکنن(قبلا میگفتن کرج خط قرمز ماست)
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    3 0
    کسانی که به جای خونخواهی میلیون ها هم وطن که توسط انگلستان در زمان جنگ جهانی دوم از بین رفتند مرتبا" برای صهیونیست ها وعلیه نظام واین ملت موضوع دروغ تهیه می کنند ..... شایسته چه نامی هستند
    • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      0 0
      ... ، ميتونه يكى از نام هاى زيبنده براشون باشه ،،،،،
  • سید IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    3 1
    چه سری در برجام وجود داردکه اصلاح طلبان در وفاداری به آن تا آن جا پیش رفته اند که هرچه غربی ها آن را نقض می کنند باز هم خواهان حفظش هستند و نگران دفن شدنش؟! حال آن که خود اذعان داشتند که برای کشور ایران هیچ منفعت و دستاوردی نداشته است! یاد آن مثل می افتیم که می گوید اگر برای ملت آبی نداشت عوضش برای چاه کن که نان خوبی داشت!
  • ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    2 0
    بلندگوهای با جیره و مواجب یا بی جیره و مواجب استکبار آرزوی تسلیم شدن ایران شیعه مقابل شیطان بزرگ و صهیونیسم رو به گور میبرند.حالا هی شیطنت بکنند فقط خودشون رو در تاریکیها مدفون میکنند.نور خدا رو نمیتونند خاموش کنند.وقتی یکبار مذاکره کردید و با شیطان قدم زدید و اون به ریشه تون خندید مگر دیوانه اید که میگید دوباره؟! پس نفس قدم زدن با شیطان براتون مهمه و این از شیطنت شماست.
  • FR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    3 0
    اصلاح طلبان همان براندازان و پشتگرمی رسانه های معاند برانداز خارج از کشور هستند که هر روز با اقتدار بیشتر ایران و انقلاب بیشتر به هذیان گویی و رسوایی خود می‌شوند ... شکست خوردن کسانیکه با وطن فروشی و مزدوری پل های پشت سر خود را خراب کرده اند مسلما عوارضی دارد که توهم ‌و هذیان حد اقل انست
  • سید فروزان CH ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    4 0
    دیپلمات‌های سابق شده‌اند بلندگوی منافع امریکا و اروپا گویا این آقایان آمدند خارج از کشور بجای خدمت به مردم و مملکت ،دوره‌های خیانت و خود فروشی را دیده به مملکت برگشته تا ماموریت اصلی خود را اجرا نمایند ، این افراد کماکان حقوق از بیت المال دریافت می‌کنند و خدمت به دشمن میکنند
  • عباس خسروی IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    4 0
    سلام، خدایا از دست این جماعت بی مغز بی شعور خائن به کجا پناه ببریم بخدا من که خجالت میکشم این جماعت مزدور را هموطن خودم بنامم اینها نون بی غیرتی خودشان را در خون این ملت شهید پرور می کنند و می خورند آنوقت دم از حقوق بشر و این مردم می کنند تف بر این موجودات پست رذل متعفن لعنت خدا بر شما و همفکران شما
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    0 3
    اق برجام اگر بد است رها کنید
    • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      4 0
      برجام اگر خوب بود که تحریم ها 100 برابر نمی شد.
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    5 0
    این فاسد طلبا ن. به هیچ چیز کمتر از چند پاره شدن ایران رضایت نمدهند.. دست بی بی سی و سعود اره کش و ،،، از پشت بسته اند ...بر سرتان شما۳۷ سال بر این مملکت حکمرانی کردید همچون امریکا ی جانی هیچ غلطی نتوانید کرد
  • دادا IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    0 3
    اصلاح طلب یا اصولگرا حرف های اینا به کنار ولی از عملکرد دولت مشخص است که از سیمان ریختن هم کار خطر ناکتری انجام خواهد داد
    • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      2 0
      گندی که اصلاح طلبان زدند قجرها نزدند قیمت ارز و مسکن و خودرو را 10 برابر گران کردند.
  • !! IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    3 0
    اصلاح طالبان ! استاد هذیان گویی !!
  • iran IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    2 0
    برای پیشرفت ایران عزیز باید دهان اصلاح طلب نمایان را گل بگیریم دهانشان را بطور کامل بتن ریزی کنیم قطعا" ایران و ایرانیان سودمند خواهند شد .. زنده باد ایران بزرگ
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    3 0
    همین الان در دلمون ظهور امام زمان ع را از خدا بخواهیم.
  • IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    0 1
    چی بگم
  • DE ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    4 0
    تو ایران مگر اعتراضات قانونی نیست ؟ خب چرا نمیگذارند ما آرام آرام در شهرها اعتراض کنیم و وقتی همه شهر ها پر شد از اعتراض با یک فرمان جرج سروسی شعارها را برگردانیم و در تمام ایران شورش کنیم و کشور را به آتش بکشیم . فتنه ۸۸ به همین منظور بود ولی فهمیدند جلوش رو گرفتند .قبلا هم به نفع قانون اساسی و ممد خاتمی داشتیم یواش یواش در شهرها اعتراَض آرام میکردیم و اون خالی بند هم بیخبر از همه جا فکر میکرد به طرفداری از اون اومدند بیرون‌ باز فهمیدند... این اواخر خواستیم به هزار بهانه رفراندم بگذاریم هم ضد روحانی هم به نفع روحانی هم به بهانه برجام‌ مردم را بیاریم خیابون باز همه جا را آتش بزنیم بگیم کار بسیج و سپاه بود باز فهمیدند.خدا مرگ ما را برسون هر کار میکنیم دستمون رو میشه.
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    3 0
    تنها راه نجات ایران نابودی فساد ست.
  • ماحسون IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    3 0
    واقعا باید مثل کره شمالی اینارو با توپ چند صد میلی متری کوبید
  • حسین IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    3 0
    سر اصلاحاتیا بتن بریزید مملکت نفس بکشه
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    2 0
    در اغلب کشورها امریکا یک عده یارو غار پرورش داده که فقط ب منافع خودشان متعهد هستند. این عده ضعف درونی و وابستگی را ترجیح داده اند و خارجی محور هستند بهر قیمت.
  • DE ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    2 0
    برای رضایت ارباب ما غربگدایان یعنی رضایت آمریکا دوباره در هسته‌ای «بتن» بریزید/این جماعت غربگدای وطنفروش اگر در زمان حمله مغول به ایران بودند تمام مردم ایران را برای رضایت چنگیز مغول تکه تکه میکردند.
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    جناب عبدی دیگر چگونه برای امثال تو ثابت کنند که این موضوع عشقی یک سناریو جعت تخریب بوده است! اهالی محل ،کمک مردم ،مغازه دارها از آن مهم تر گزارش اورژانس ،نگهبانی محل. .چه ربطی به مباحث حمله امثال تو به صدا وسیما !این سخنان ناسنجیده و گزافه چه ارتباطی به اصل موضوع دارد!؟ .فقط یک توصیه ،امثال تو که حتی حاضر به قبول «دزدحاضر وبزحاضر»نبستید ،چگونه می توانید بقیه موضوعات دیگر مثل خودکشی برخی ها را حتی با وجود گواهی های رسمی قبول کنید!؟این حرفه ای عمل کردن نبست بلکه ضایع شدن و ضایعه کردن واقعیت است که تبعات آن گربیان امثال تو را نیز خواهد گرفت
  • DE ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    0 0
    تو ایران مگر اعتراضات قانونی نیست ؟ خب چرا نمیگذارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس