زهرا نژاد بهرام

زهرا نژادبهرام، فعال چپ و عضو سابق شورای شهر تهران در اظهاراتی با اشاره به طرح مجلس برای صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی گفته است: زنان از قوانین مجلس یازدهم متضرر می‌شوند!

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. ۷:۳۰ هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

زهرا نژادبهرام ادعا کرد:

زنان از قوانین مجلس یازدهم متضرر می‌شوند

پیشنهاد ریاست مجمع تشخیص برای کسی که مجمع را قبول ندارد! / طرحی برای خفه‌کردن مردم ایران

زهرا نژادبهرام، فعال چپ و عضو سابق شورای شهر تهران در بخشی از یک مصاحبه با شماره یکشنبه گذشته روزنامه آرمان ملی اظهار کرده است: به دلیل عدم تعامل مناسب بین دولت و مجلس قانون‌گذاری‌هایی صورت می‌گیرد که زنان در آنها به‌عنوان متهم اصلی شناخته می‌شوند و کسانی که از این قوانین متضرر می‌شوند زنان هستند. به‌عنوان‌مثال طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی که در مجلس مطرح‌شده به‌صورت مستقیم در زندگی زنان تأثیرگذار است. اغلب زنان در فضای مجازی درزمینهٔ کارآفرینی و عرضه تولیدات خود فعالیت می‌کنند و فضای مجازی برای کسب‌وکار و درآمد آنها نقش تعیین‌کننده‌ای دارد. در چنین شرایطی معاونت زنان ریاست جمهوری باید به موضوع ورود کند اما در عمل چنین اتفاقی رخ نداده است!

او می‌افزاید: کسی به دنبال رهاشدگی فضای مجازی نیست و در همه دنیا قوانینی در این زمینه تدوین‌شده و نسبت به این موضوع حساسیت دارند. مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی به‌صورت مستدل این قانون را نقض کرده  و عنوان کرده این قانون باید مورد بازبینی و بازنویسی مجدد قرار بگیرد تا هزینه‌های آن تا آنجا که امکان دارد کاهش پیدا کند. ما در عصر اطلاعات و ارتباطات زندگی می‌کنیم و ظرفیتی که فضای مجازی برای زنان و جوانان در راستای تولید اشتغال ایجاد کرده را نمی‌توان نادیده گرفت.[۱]

*اگرچه درباره طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی حرف‌های زیادی گفته می‌شود اما از روز اول هیچکس از مسئولان نگفت که این طرح قصد دارد مخل اشتغالات اقتصادی مردم باشد.

از طرف دیگر کسی هم نگفت که این طرح با اشتغالات مردان کاری ندارد اما اشتغال مجازی بانوان را هدف قرار داده.

و در گام بعد هم اساساً کسی از طراحان این طرح در این سطح از بی‌درایتی نبوده که قصد داشته باشد برای اِعمال حاکمیت در فضای یله و رها شده مجازی در ایران، به دنبال سدسازی مقابل معاش مردم و یا زنان باشد.

بدیهیست که اگر خانم نژادبهرام نتوانند سندی بر ادعای خود علیه طرح معقول مجلس و اتهامی که مطرح کرده‌اند، ارائه کنند؛ قضاوت خوبی درباره کارنامه سیاسی ایشان شکل نخواهد گرفت.

***

پیشنهاد ریاست مجمع تشخیص برای کسی که مجمع را قبول ندارد!

پیشنهاد ریاست مجمع تشخیص برای کسی که مجمع را قبول ندارد! / طرحی برای خفه‌کردن مردم ایران

محمد اشرفی اصفهانی، فعال اصلاح‌طلب و از چهره‌های نزدیک به شیخ حسن روحانی اخیراً در بخشی از یک مصاحبه با سایت جماران اظهار کرده است:

"با توجه به تجربیات و سوابقی که آقای روحانی دارد از نظر بنده، مناسب‌ترین گزینه برای ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام است چون اصلا قابل مقایسه با فرد دیگری نیست. آقای روحانی از هر جهت شایستگی دارد. در واقع آقای روحانی و آقای ناطق نوری که چهره‌ای با سابقه و دارای سوابق درخشان و خدمات بالایی است بهترین گزینه‌ها برای ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام هستند! "[۲]

*این اظهارات در حالی است که آقای روحانی در دوران ریاست‌جمهوری غیبت‌های متعدد و حاشیه‌سازی در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام داشت و اساسا ایشان سازوکار مجمع را قبول نداشت.

جالب آنکه ماجرای امتناع روحانی از حضور در جلسات مجمع تشخیص حتی به رسانه‌های بیگانه هم کشیده شده بود.

اکنون نیز جدای از کارنامه ضعیف آقای روحانی در اجرائیات، بدیهیست که ایشان صلاحیت ریاست مجمعی که گویا به کار آن معتقد نبوده را هم ندارد.

همچنین تخریب آیت‌ا... آملی لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در قالب جملاتی مثل فلانی و فلانی بهترین گزینه برای ریاست مجمع هستند(!) در حالی است که اولا آیت‌ا... لاریجانی بر خلاف آقای روحانی کارنامه‌ای مشخص در بحث گرانی دارند و در زمان ریاست خود در قوه قضائیه ضمن ورود به بحث گرانی بعنوان مدعی‌العموم توانستند موجب ارزانی برخی مایحتاج ضروری مردم شوند.

اقدامی که مورد تحسین علنی رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفت.

ایشان همچنین بر خلاف آقای ناطق هم کارنامه‌ای مشخص در فتنه سال ۸۸ دارند و با برگزاری کلان دادگاه متهمان فتنه ۸۸ و به زندان انداختن سران این فتنه بزرگ، گام بزرگی در ایجاد امنیت برای مردم ایران ایفا کردند.

پایمردی و ایستادگی آیت‌ا... لاریجانی در مقابل انحرافات احمدی‌نژاد و نیز تصویب نکردن FATF علیرغم تمام فشارهای دولت روحانی هم از دیگر سوابق و مفادّ کارنامه آیت‌ا... لاریجانی است که مردم و خواص سیاسی باید به آنها آگاه باشند.

خوانش این کارنامه نشان می‌دهد که اظهارات آقای اشرفی اصفهانی اقلا در ظاهر امر، از سر خیرخواهی برای مردم و نظام نبوده است.

***

وقتی می‌خواهند محصول سیاه‌نمایی را در "فتنه اقتصادی" درو کنند!

طرحی برای خفه‌کردن مردم ایران

پیشنهاد ریاست مجمع تشخیص برای کسی که مجمع را قبول ندارد! / طرحی برای خفه‌کردن مردم ایران

محمد فاضلی، جامعه‌شناس و از فعالان جریان اصلاحات در بخشی از یک یادداشت که سایت صبح ما آنرا منتشر کرد اقدام به برشمردن برخی صفات برای پروژه‌ها و مصارف بودجه‌ای در ایران بصورت عمومی کرده است.

به گزارش صبح ما، او درباره ادعای خود به مواردی مثل مطالعه نداشتن این پروژه‌ها، مخرب بودن برای محیط زیست، بودجه‌خواری عظیم و بی‌تأثیری بر اداره کشور بعنوان خصلت‌های این پروژه‌ها اشاره می‌کند و در خاتمه هم می‌نویسد:

"این داستان از آغازین روزهای برنامه‌ریزی توسعه در ایران، از اوایل دهه ۱۳۳۰ تا به امروز، تکرار شده است. اگر احساس خفگی می‌کنید، اثر طناب‌هایی است که در این ۷۰ سال حاکمان، سیاست‌مداران، بوروکرات‌ها، پیمانکاران و مشاوران دور گردن‌مان محکم بسته‌اند. طناب‌هایی که در بودجه سالیانه دولت‌ها تأمین مالی می‌شوند. "[۳]

*"ژانر سیاه‌نمایی" بیش از ۱۰ سال است که توانسته اصلی‌ترین دستور کار ستاد اصلاحات را به خود اختصاص دهد.

مقوله‌ای که نه تنها هیچ سازگاری با عقل ندارد و در بدترین کشورهای دنیا هم شاهد این سطح از سیاه‌نمایی نیستیم بلکه با واقعیات کشور هم منطبق نیست و فقط این هدف را دنبال می‌کند که ذهن مردم را نسبت به مثبتات کشور تخریب و نسبت به راه‌های رفع مشکلات موجود ناامید کند.

مشکل کشور ما نه پروژه‌های مورد ادعای آقای فاضلی که خواصی و صاحبان تریبونی هستند که که از بام تا شام از سیاهی و تباهی و درد و ناامیدی به گوش مردم می‌خوانند.

دقیقا مثل "دکتر مرگ" که به محض مشاهده بیمار، فتوای مرگ او را می‌دهد و در تمام ملاقات‌های بعدی هم به جای امید و دارو دادن، بر مرگ بیمار اصرار می‌کند.

بدیهیست که در این شرایط اگر با این پزشک مقابله نشود و ذهن مراجعه‌کننده نسبت به ذهن سیاه پزشک یاد شده تنویر نشود؛ فرد بیمار حتی در صورت امید به بهبودی هم خواهد مرد!

جالب است که فاضلی خود را در قبال حقایقی مثل جایگاه هفدهم ایران در میان اقتصادهای جهانی به رغم مشکلات اقتصادی، تک رقمی بودن بیکاری در ایران، قوت امنیتی و دفاعی ایران به دلیل قوت اقتصادی و ارزان بودن نان و مالیات و سوخت در ایران به تجاهل زده و ظاهرا تقلا می‌کند با انکار این واقعیت‌های موجود، همچنان طنابی بزرگ را دور گلوی مردم ایران ببندد و آنها را خفه کند.

همه باید بدانیم که در پیامد سیاه‌نمایی، "فتنه اقتصادی" و از دست رفتن نقاط قوت و امنیت کشور نهفته است.

لازم به ذکر است که این‌همانی نظام اسلامی با رژیم شاهنشاهی در یادداشت اظهار شده از سوی فاضلی باید محل تأملات امنیتی باشد. زیرا تغییرات آشکار اقتصاد ایران از حضیض رژیم پهلوی تا اوج انقلاب اسلامی بر هر منطق و عقلانیتی آشکار است.

***

1_ https://www.armanmeli.ir/fa/main/print/329207

2_ https://www.jamaran.news/fa/tiny/news-1536760

3_ http://sobhema.news/?p=19906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 88
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    47 16
    بهترین و مناسبترین پست برای شیخ دیپلمات اینست که در خانه بماند و در امور خانه نظیر پاک کردن سبزی و نظافت منزل نگه داری از نوه ها به همسر ش کمک کند. این هشت سالی که ایشان در کشور مسئوول بودند دمار از روزگار مردم در آورد!
    • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
      9 2
      به هیچ وجه نباید بار دیگر پروتکل الحاقی را بذیریم حتی اگر تحریمها برداشته نشود.اگر اندکی صبر شود و تحریمها هم خنثی شود غربیها برای اجرای برجام التماس خواهند کرد و در آنموقع ما باید خود را نبازیم و هرگز زیر بار روتکل الحاقی نرویم. برای غربیهای زیاده خواه همان پادمان کافیست
    • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
      9 1
      درست است که حسن روحانی مجمع تشخیص مصلحت را قبول ندارد، اما ریاست را هم قبول دارد و هم دوست می دارد! و مهم برای ور ریاست است نه مسئولیت!
    • محمد IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
      6 0
      احسنت
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    29 15
    مجازات نکردن نماد فساد و خیانت عین حماقته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
      7 0
      احسنت
  • ناشناس IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    30 15
    فرمودند اقای روحانی اصلا قابل مقایسه با فرد دیگری نیست البته از نظر بی عرضگی. نمیدونم چرا فکر میکنن گوشای ما اینقد درازه
    • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
      2 0
      خیلی دوس دارم وقتی روحانی رئیس مجمع شد قیافه نویسنده این مقاله ببینم
  • علی IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    14 8
    همه اش از یک جنس و همفکر هستند
  • علی IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    3 14
    حسن الان وتش ازاده، چه اشکالی داره رئیس مجمع تشخیص بشه، کنار بقیه سرگرم باشه، صواب داره والا
  • سامان IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    19 7
    کارنامه روحانی در 8 سال گذشته مردود است و به همین دلیل هم گزینه مناسبی برای ریاست تشخیص مصلحت نظام نیست.
    • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
      13 2
      چرا به کشورش مهاجرت نمیکنه.انگلش
  • سعید IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    19 8
    روحانی اقتصاد کشور و معیشت مردمو نابود کرد و از صحنه سیاسی کشور حذف شد.
  • مهدی IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    30 7
    شیخ حسن روحانی حتی توانایی اداره یک مدرسه را هم ندارد چه برسه به تشخیص مصلحت نظام !
    • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
      23 7
      توانایی اداره یک استراحتگاه بین راهی راهم ندارد
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    22 10
    مناسب‌ترین گزینه برای نابودی ایران و ایرانی است این ابوموسی اشعری و اصلاح طلبان گورباچوف صفت
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    23 6
    آقای حسن بهتره سونای روزانشون رو بره . ایشون به تاریخ پیوست .
    • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
      4 0
      تاریخ = ...
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    6 7
    بابا دیگه معلوم شد
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    6 1
    حتما همانطور که با جعبه سیاهش رئیس جنهور شد ومملکت را غارت ونابود کرد،...
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    2 0
    چاره چیست انتقال نقدینگی به صنعت اخراج تمامی کارمندان اضافه درمراکزدولتی تعامل سازنده باهمسایگان ودنیا و...
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    1 1
    واقعا که اقای روحانی باهیچکس قابل مقایسه نیست
  • FR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    7 1
    محاکمه مجازاتِ روحانی ، حق مسلم ماست !
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    7 0
    فقط به درد چوپونی توی دهاتشان سرخه می خورد علی برکت الله .
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    7 0
    چرا حسن روحانی را بجرم : هزاران مورد ترک فعل محاکمه نمی کنند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    6 0
    دادن دو تا بز لنگ برای چرانیدن به این طرف هم، جفا به بزهای بیچاره است!.
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    5 0
    اصلا این بشر تو سیاست نیارید روحانی خانه نشین بشه تمام چیزهایی که خواسته مردم حل میشه دو باره این ادم جایش توسیاست نیست
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    5 0
    از قدیم گفته اند وقتی سراغی از بدهکار گرفته نشود طلبکار میشود اگر ... ها و ناکارآمدی و ترک فعل های دولت ها و مسؤلین بدون تاوان باقی بماند آنوقت این کارها موجه خواهند شد...
  • بی نام IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    6 0
    ایشون صلاحیت مدیریت خانه خودش هم ندارد! چه برسد به مجمع تشخیص مصلحت نظام!!
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    0 3
    از روی مستندات حذف بزنید
  • مصطفی IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    1 1
    حسن آمده آخرین تپه هم فتح کنه
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    5 0
    حسن روحانی حتی صلاحیت اداره خانواده خودش رانداشت چه برسد به اداره کشور.خدا شیخ مرحوم! رانیامرزد
  • محمد IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    3 0
    اون داستان هزار سال پیش«یکی رو تو ده راه نمیدادند سراغ خونه کدخدا رو میگرفت» اصلاً انگار از روی این پیشنهاد رئیس مجمع شدن آقای روحانی کپی برداری شده
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    4 0
    فقط به درد ...
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    4 0
    ما به یک کارگر نظافتچی نیاز داریم . بفرستید .
  • م ر IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    3 0
    توانایی اداره یک رستوران بین راهی راهم ندارد
  • DE ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    3 0
    خخخ مالیخولیا بیماری لاعلاجیست که انسان تا دم مرگ دچارش خواهد ماند.
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    5 0
    پیشنهاد ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام برای ریاست حسن روحانی ظلم به ملت بزرگ ایران است. جواب اینها را باید قاطعانه و محکم داد.
  • عدالت IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    2 0
    خواهش میکنیم حالا که به تاریخ اقتاده دوباره بیرونش نکشید. بگذارید همونجا باشه
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    3 2
    مشرق! واقعاً انتظار داری بشینیم اراجیف یه مشت غربگدا رو بخونیم؟؟
    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
      3 0
      نخونی که نمی فهمی میخوان چی سرت بیارن که!
  • مهدی IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    3 0
    او اصلا چیزی نمی فهمد که بره انجا.
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    6 0
    فقط همین مجمع مونده که بدیم روحانی
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    1 0
    نه تو رو خدااااا
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    0 3
    من طرفدار روحانی نیستم ولی کارکرد این مجمع چیه
    • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
      1 0
      مثلا مقاومت جلوی FATF
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    3 0
    هیچکس هم روحانی را قبول ندارد
  • محسن IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    4 0
    دوره ۸ ساله دولت روحانی را فقط با خسارات ۸ سال دفاع مقدس باید مقایسه کرد که به مرتب خسارت این دولت از ۸ سال جنگ بیشتر بود در زمان جنگ حدود۱۸۰ هزار نفر شهید شدند وچند شهر مرزی خزاب شد ولی این دولت افتصاد ایران را ویران کرد تورم ۴۰۰ درصدی یاس ونامیدی ۷۰ میلیون از اینده بیکاری و فقر ، زندگی اشرافی و شاهانه روحانی ودولتش، تنها التیام این درد زخم محاکمه محاکمه محاکمه روحانی
  • مصطفی IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    4 0
    ما چهارتا گوسفند داریم. اگر فعلا جایی شاغل نیستن گوسفندامونو به ایشون میسپاریم. به شرطی که اونها رو در برابر هیچ با گرگ معامله نکنه و تحویل گرگ نده
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    3 0
    رياست مجمع تشخيص مصلحت كجا و تقاضاى محاكمه خرابكارى ها عمدى كجا ؟. تفاوت از واعظى كجا از نويخت كجا تا از قلم افتادن نمكى كجا ؟ ببين تفاوت ره از كجاست تا به كجا؟
  • مهدی اسدی IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    0 0
    سلام‌: آقای اشرفی اصفهانی واقعآ اگر شما ها نظر ندهید چه اشکالی بوجود می آید . نکند شما فررند شهید محراب آبت الله اشرفی اصفهان باشید . ؟! اگر مثبت است ؟! حرمت آن شهید عزیز و بزرگوار را حفظ کنید . این نصحیت برادرنه را بپذیرید. آخه روحانی که نتوانست نظر مثبت یک دهم ملت ایران را کسب کند ؟! با چه جرآت و سوابق درخشانی چنین پیشنهاد ابکی ارابه می فرمایید ؟!
  • بابک IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    2 0
    همین 8 سالی که مملکت را خراب کرد بس نبود. ظالم اصلاح طلب
  • مقدس IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    1 0
    واعظى و على ربيعى و مجيد انصارى و خاتمى و اون يارو علامه قلابى لاكچرى باز لندنى و تاجزاده و حجاريان و ساير وطن فروشان و چپاولگران نفوذى خوب تو گوشهايتان فرو كنيد شيخ شيطان بنفش روسياه مثل يه تيكه آشغال بى ارزش به زباله دان تاريخ انداخته شد تمام انشاءالله بزودى عاقبت و پايان كار بقيه شما سربازان ملكه انگل ستان نيز همين خواهد بود .
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    0 0
    جالب بود
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    0 0
    خداوکیلی مدعی العموم وقوه قضاییه پس کجاست که ۱۰سال به تخلفات روحانی وخاندان وحزبش رسیدگی نمیکنه!؟روحانی بایه سرافگندگی مردم ونظام هست-اسراییل اشعالگر وعارتگر وتروریست نخست وزبرشو محاکمه میکنه-اینها !!!!؟؟؟
  • مهران IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    0 0
    با سلام اگر میخواهید به او شغلی دهید، به شغل نظافت چی در زندان را بدهید. گفتم در زندان، زیرا که شرافت نظافتچیان و زحمتی که آنها در شغل خود متحمل میشوند می‌ارزد به تکبر و ظلم ورزی مدعیان خدمت به مردم.
  • احسان IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    1 0
    بابا این بنده خدا رو بزارید تو ریاست جمهوری باغبانی بکنه گلها رو آب بده
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    0 1
    اینکه دلهای مردم ایران را از هم دورم,کنی و کینه در دلها می کاری فکر نکن مکافات ندارد .بجای دعوت به صلح و دوستی آتش بیار معرکه شدی.
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    0 0
    عجب روئی دارند اینها.۸۰م ایرانی لحظه شماری میکنند روحانی را در حال محاکمه ببینند.....تفکر اصلاح طلبهابایدازریشه قطع شوند.انهااگریکباربقدرت برسندکشوررادودستی تقدیم امریکایاانگلستان میکنند.
  • رضا IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    0 0
    کشور ما اسلام واقعی هست ورهبر عزیزمون میداند به مصلحت نیست اقای روحانی تو این پست ها باشد.....حسن اقا باید بمونه تو خونه استراحت کنه....
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    0 0
    حیف از وقت که صرف خواندن چرندیات افساد طلبان شود. روحانی لیاقت عبور از پیاده روی مجتمع تشخیص مصلحت نظام را ندارد تا چه برسد به عضویت و ریاست آن.
  • FR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    0 0
    اشرفی اصفهانی از نوچه های روحانی افاضات دیگری هم کرده است این که چیزی نیست که بخواهد برای روحانی پاچه خواری کند
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    0 0
    رئیسی خوبه واسه تشخیص مصلحت
  • طاهری IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    0 0
    اصلاحات حیا کن بیت المال رو رها کن !
  • ب IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    0 0
    نقش جایگاه هفدهم را فقط در سفره رانت خواران می‌شود ملاحظه کرد نه مردم جایگاه صفر در اقتصاد دنیا برای مردم بیشتر ملموس تر است امار را باید. سفره مردم مشاهده کرد
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    1 0
    تعمدا کشور را تباه کرد
  • ایثارگر IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    0 0
    ح.ف که شاخص تکبر.بزدلی وظلم به ملت مظلومه بایدتآدیب بشه تامنش اشراف معاویه صفت راریشه کن کنیم..انشاءالله
  • DE ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    0 0
    زباله های نهیلیسم فسیلی دست از سر این کشور برنمیدارن. اقای فضلی بهتره تشریف ببریید بغل صادق هدایت برای خودتون یک قبر سفارش بدید! خناسان مدرن به این دسته میگن!
  • مبین IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    0 0
    افساد طلبان خودشان خفه بشوند. طرح ملت برای افساد طلبان.
  • متین IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    0 0
    ریاست جمهوری روحانی را دیدیم چه به سر کشور آورد.! رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پیشکش...!!!
  • ایرانی اصیل IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    0 0
    موضوع طرح ریاست شیخ حسن بعنوان مصحلت نظام از این دل سوختگان کاملا غرب زده خیلی جالب است مانند ...
  • محمد مهدی IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    1 0
    مثل اینکه یادشان رفته روحانی چه بلایی سر کشور آورده.؟! روحانی بهترین گزینه برای محاکمه است.
  • US ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    1 0
    یکی از این خانم نپرسیده که آیا رئیس جمهور اصلا معاون امور مردان دارد که او هم در قضیه ورود کرده باشد؟ آیا اینکه مردان معاون امور خودشان را ندارند زیان. مقدم تر و بیشتری به نسبت عدم ورود معاونی که وجود دارد، و ولی به قضیه ورود نکرده نیست؟ عجب بعضیها رویی دارند.
  • ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    0 0
    چهار ما 18درصد گرانی خودرو اجناس دیگر را می بینید
    • رسول IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
      0 0
      این دولت کریمه، دولت را گل وبلبل تحویل نگرفته که توقع داری همه چی چهار ماهه حل بشه. درسته اجناس گران ولی درست میشه ان شاء الله.
    • مبین IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
      0 0
      این ها باقی مانده ویرانی های دولت های اصلاحات است.
  • محمد محسن IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    0 0
    کسیکه مجمع تشخیص مصلحت نظام را قبول ندارد پس مگر مریض است که بخواهد رئیس بشود. وافساد طلبان هم لقمه گنده تر از دهانشان بر ندارند. ایشون تو قواره مجمع تشخیص مصلحت نظام نیست. روحانی باید منتظر محاکمه باشد. بااین پیشنهادات بی دلیل میخواهید موضوع محاکمه روحانی گم بشه؟! اینطور نیست بزودی ان شاء الله محاکمه روحانی وهمدستانش.!!!
  • علیرضا IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    1 0
    روحانی لیاقت نداره
    • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
      0 0
      که عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بشه چه برسه رئیس بشه.
    • رسول IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
      1 0
      که دربان مجمع تشخیص مصلحت نظام بشه چه برسه که بخواهد رئیس بشود.
    • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
      0 0
      ایشان لایق ترین فرد برای اداره زندان اوین است و باید محاکمه و به سزای تمامی رفتارهای دوران ریاست جمهوری باشد
    • مبین IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
      0 0
      ایشان لايق ترین برای رفتن به دادگاه است. نه اداره زندان اوین.!!!
    • IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
      0 0
      مشرق همانطور که هوای روحانی را داری وکلمات پیام هایمان را تغيير می‌دهی ودقت زیادی هم داری. حواست باشه توهین به مقدسات را هم منتشر نکنی. این برایت می ماند. وعاقبت بخیری می آورد. حفظ حرمت دینداران نه فرد بی دینی چون فریدون...!!!
    • IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
      0 0
      مشرق همانطور که هوای روحانی را داری وکلمات پیام هایمان را تغيير می‌دهی ودقت زیادی هم داری. حواست باشه توهین به مقدسات وفرماندهان سپاه را هم منتشر نکنی. این برایت می ماند. وعاقبت بخیری می آورد. حفظ حرمت دینداران نه فرد بی دینی چون فریدون...!!!
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    1 0
    فقط به درد چوپونی توی : دهاتشان می خورد . علی برکت الله .
    • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
      1 0
      احسنت.
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    1 0
    فقط به درد سرایداری می خورد .
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    1 0
    روحانی باید در بازار بنشیند و آب دست مردم بدهد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس