ویژه ها

افراطیون اصلاح طلب با شعار «ما نمی توانیم» یکی از اصلی ترین مقصران مهاجرت نخبگان هستند. جماعتی که هم فتنه ۸۸ را در کارنامه خود دارد، هم قرارداد خسارت بار کرسنت و هم فساد صندوق ذخیره فرهنگیان و...

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌ استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با   «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

** سردار سلیمانی حامی همیشگی برجام و اقدامات ظریف بود!

روزنامه شرق در مطلبی با عنوان «سرداری برای همه جناح ها» نوشت: «سردار سلیمانی سال‌ها در کنار همه شخصیت‌های بلندپایه ماند؛ از مرحوم هاشمی‌رفسنجانی گرفته تا علی لاریجانی و اسحاق جهانگیری بود و همیشه نیز از برجام و وزیر خارجه دولت حسن روحانی حمایت کرد...حمایت‌های سردار سلیمانی از اقدامات سیاست خارجی حسن روحانی و محمدجواد ظریف، نشان می‌داد که او به مسائل خارج از مرزها نگاهی سیاسی و جناحی ندارد».

همچنین «حسین علایی» در مصاحبه با روزنامه شرق گفت: «او هرگز تلاش نمی‌کرد تا با موضع‌گیری‌های خود، افراد وفادار به امام خمینی و انقلاب اسلامی را برنجاند و آنها را از قطار انقلاب پیاده کند و خود را معیار انقلابی‌بودن بداند. او به کلام امام خمینی که همواره می‌فرمود «همه با هم» نه «همه با من» عملا وفادار بود و به کسی انگ و اتهام نمی‌زد و همه تلاشگران نظام جمهوری اسلامی را زیر چتر انقلاب اسلامی جای می‌داد».

سردار سلیمانی حامی همیشگی برجام و اقدامات ظریف بود/ عبدی: در جمهوری اسلامی نخبگان تهدید قلمداد می‌شوند

روزنامه جمهوری اسلامی نیز در مطلبی با عنوان «مردمی ترین سردار» نوشت: «سردار سلیمانی مردمی ترین سردار زمان خود بود. سالگرد شهادت او نباید بهانه ای برای مطرح شدن اهداف جریان های خاص قرار گیرد. سردار سلیمانی در قاب هیچ جریان سیاسی نمی گنجد. او را باید در قابی به عرض جغرافیایی تمام جهان و طول تاریخی مقاومت در برابر باطل و جان فشانی برای حق و صاحبان حق که مردم هستند تعریف کرد. سردار سلیمانی را نباید خرج افراد رسمی کرد و هزینه های رسمی را نباید خرج او کرد. مردم آمادگی دارند همه چیز خود را هزینه این مردمی ترین سردار کنند».

سردار سلیمانی حامی همیشگی برجام و اقدامات ظریف بود/ عبدی: در جمهوری اسلامی نخبگان تهدید قلمداد می‌شوند

محبوبیت گسترده و روزافزون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بر هیچکس پوشیده نیست. بر همین اساس جریان اصلاح طلب به دلیل آلودگی به رفتار قبیله ای و باندی در پی آن است تا حد امکان، این محبوبیت را مصادره و تصاحب کند.

سردار حاج قاسم سلیمانی چند ویژگی مهم و همچنین چند اظهارنظر بسیار مهم داشت که جریان اصلاح طلب تعمدا آن را سانسور می کند.

بدون شک مسئله «ولایت فقیه» برجسته‌ترین فراز وصیت‌نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است. این موضوع از بخش آغازین وصیت‌نامه این سردار بزرگ شروع شده و تا انتهای وصیت نامه استمرار پیدا کرده است. در وصیت نامه حاج قاسم آمده است: «خداوندا! تو را شکرگزارم که پس از عبد صالحت خمینی عزیز، مرا در مسیر عبد صالح دیگری که مظلومیتش اعظم است بر صالحیتش، مردی که حکیم امروز اسلام و تشیّع و ایران و جهان سیاسی اسلام است، خامنه‌ای عزیز - که جانم فدای جان او باد - قرار دادی».

سردار سلیمانی در بخش دیگری از وصیت‌نامه خود تاکید کرده است: «برادران و خواهرانم! جهان اسلام پیوسته نیازمند رهبری است؛ رهبری متصل به و منصوب شرعی و فقهی معصوم. خوب می‌دانید منزّه‌ترین عالِم دین که جهان را تکان داد اسلام را احیا کرد، یعنی خمینی بزرگ و پاک ما، ولایت فقیه را تنها نسخه نجات‌بخش این امت قرار داد؛ لذا چه شما که به‌عنوان شیعه به آن اعتقاد دینی دارید و چه شما به‌عنوان سنّی اعتقاد عقلی دارید، بدانید [باید] به‌دور از هرگونه اختلاف، برای نجات اسلام خیمه ولایت را رها نکنید. خیمه، خیمه رسول‌الله است. اساس دشمنی جهان با جمهوری اسلامی، آتش زدن و ویران کردن این خیمه است، دور آن بچرخید. والله والله والله این خیمه اگر آسیب دید، بیت‌الله‌الحرام و مدینه حرم رسول‌الله و نجف، کربلا، کاظمین، سامرا و مشهد باقی نمی‌ماند؛ قرآن آسیب می‌بیند».

اعتقاد ویژه حاج قاسم به نظام جمهوری اسلامی و تاکید بر لزوم هوشیاری در مقابل نقشه‌های شوم دشمن در این خصوص از دیگر بخش‌های بسیار مهم وصیت‌نامه سردار سلیمانی است. در وصیت نامه حاج قاسم آمده است: «امروز قرارگاه حسین‌بن علی، ایران است. بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند. ا گر دشمن، این حرم را از بین برد، حرمی باقی نمی‌ماند، نه حرم ابراهیمی و نه حرم محمّدی(ص)».

سردار سلیمانی از جمله مقاماتی بود که صراحتا درباره خیانت نابخشودنی فتنه ۸۸ موضع‌گیری کرد. در یک نمونه، حاج قاسم - ۲۲ بهمن ۹۶- در جمع مردم کرمان گفته بود: «در سال ۸۸ و در فتنه اخیر(دی ۹۶) ضدانقلاب برای براندازی وارد شدند و موج‌سواری می‌کردند و این ملت ایران بود که وارد صحنه شد و بینی دشمن را به خاک مالید». نکته قابل توجه اینجاست که پس از این اظهارنظر، حامیان فتنه ۸۸ به سردار سلیمانی حمله کرده و او را آماج فحاشی قرار دادند.

«حسین امیرعبداللهیان» وزیر فعلی امور خارجه و معاون سابق عربی و آفریقای وزارت خارجه چندی پیش در گفت‌وگویی با اشاره به تماس تلفنی حاج قاسم با وی تصریح کرد: «فردای روزی که تصاویری از قدم زدن ظریف با جان کری منتشر شده بود، حاج قاسم با من تماس گرفت و در آن تماس، کمک تسلیحاتی و ارتباط مستقیم آمریکایی‌ها با داعش را گوشزد کرده و گفته بود این پیام به آقای ظریف منتقل شود».

سردار سلیمانی- اسفند ۹۷- نسبت به برجام‌ ۲ و ۳ و به عبارتی برجام موشکی و منطقه ای، هشدار داد و تاکید کرد: «برای دشمن، این برجام، سه‌ضلعی است نه یک‌ضلعی. اوباما فکر می‌کرد به مرور زمان به دو ضلع دیگر می‌رسد، اما آدم عجولی که آمده(ترامپ)، اصرار دارد به سرعت برسد و تصورش این بود که می‌رسد. اینکه اصرار می‌کنند بر برجام ۲ در منطقه، برای این است که می‌خواهند این تحرکی را که از ایران اسلامی به جهان اسلام روح و جان داده، این خونی را که در عالم اسلامی جریان پیدا کرده، بخشکانند. اگر العیاذبالله ما رفتیم و در برجام ۲ شرکت کردیم، به همین تمام می‌شود؟ نه، برجام اصلی در داخل ایران است. تلاش آنها به اینجا منتهی نخواهد شد و برجام ۳ هم خواهند داشت، چون دشمنان معتقدند که چشمه باید خشکانده شود و این چشمه، ایران است».

لازم به ذکر است که در سال ۷۸ و در مقطعی که در دولت اصلاحات، فتنه ۷۸ رخ داد، ۲۴ نفر از فرماندهان سپاه به رئیس‌جمهور وقت نامه نوشتند.سردار «محمدعلی جعفری» فرمانده سابق کل سپاه با اشاره به این نامه تصریح کرد: «نامه را حاج قاسم خودش تهیه کرد، ایشان فقط امضاکننده نامه نبود، بلکه نگارنده نامه بود و نقش اصلی و محوری را در تنظیم این نامه و گرفتن امضا از فرماندهان داشت که در پی آن دو جلسه هم با رئیس‌جمهور وقت داشتیم که روح اصلی نامه هم تهدید بود که اگر توجه نکنید ما طور دیگری برخورد می‌کنیم».

** عبدی: در جمهوری اسلامی، نخبگان تهدید قلمداد می شوند

«عباس عبدی» فعال اصلاح طلب که در دولت اصلاحات به اتهام فروش اطلاعات به بیگانگان به ۸ سال زندان محکوم شد و در اظهارنظری، الگوی پیشرفت ایران را خیالی! نامیده بود، در یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت: «متاسفانه و در درجه اول مهاجرت نخبگان، تاکنون مساله حکومت نبوده است، حداقل تا پیش از این نبوده است. تاکنون هم به یاد ندارم مسوول مهمی به این مساله اشاره کرده باشد. علت اصلی نیز غلبه نگاه امنیتی بر امور کشور است. در این نگاه نخبگان نه یک فرصت عالی، بلکه بیشتر تهدید تلقی می‌شوند، لذا خارج شدن‌شان از کشور نه یک بلا که شاید یک فرصت تصور شود».

وی در ادامه نوشت: «متاسفانه ماجرای مهاجرت نخبگان و جوانان عمیق‌تر از آن است که تحت‌تاثیر تبلیغات این و آن انجام شود. اگر می‌خواهید رخ ندهد باید به خواسته‌ها و انتظارات بحث آنان توجه شود».

سردار سلیمانی حامی همیشگی برجام و اقدامات ظریف بود/ عبدی: در جمهوری اسلامی نخبگان تهدید قلمداد می‌شوند

جریانی سیاسی ای که حداقل ۳۴ سال پس از انقلاب در رأس دولت بوده و مناصب ارشد اجرایی و تقنینی را تصاحب کرده بود، ژست طلبکار به خود گرفته و مدعی است که چرا جمهوری اسلامی با نخبگان به خوبی رفتار نکرده است.

به این نمونه توجه کنید؛ جوانان نخبه و توانمند کشورمان با تلاش و مجاهدت شبانه روزی در صنعت هسته ای، افتخارات بزرگی کسب کرده و علاوه بر تأمین داروی بیماران خاص، خدمات بسیار گسترده ای را به مردم ایران ارائه دادند. در نقطه مقابل جریان اصلاح طلب با ادعاهایی همچون «از هسته ای، آبی گرم نمی شود» و «صنعت هسته ای بی فایده و هزینه ساز است» و...در نهایت در قلب راکتور هسته ای بتن ریخته و غنی سازی ۲۰ درصد را متوقف کرده و چرخ سانتریفیوژها را از کار انداختند.

در یک نمونه دیگر علیرغم آنکه جوانان غیور و نخبه ایرانی در خودکفایی بنزین حرفی برای گفتن داشتند و آن را شدنی و امکانپذیر می دانستند، جریان اصلاح طلب که قوه مجریه را در دست داشت، ساخت پالایشگاه و خودکفایی در بنزین را بیهوده قلمداد کرده و برای شرکت بدسابقه و بدعهد توتال فرش قرمز پهن کردند.

از این نمونه ها بسیار است؛ دوستان و همقطاران عبدی استعداد و توانایی جوانان عزیز ایرانی را صرفا در حد طبخ آبگوشت بزباش و قرمه سبزی دیده و مدعی هستند که جوانان ایران باید صرفا مشغول شرابخواری و استعمال مواد مخدر باشند.

افراطیون اصلاح طلب با شعار «ما نمی توانیم» یکی از اصلی ترین مقصران مهاجرت نخبگان هستند. جماعتی که هم فتنه ۸۸ را در کارنامه خود دارد، هم قرارداد خسارت بار کرسنت و هم فساد صندوق ذخیره فرهنگیان...

** دهن کجی اصلاح طلبان به مردم با انکار بهبود وضع موجود

روزنامه آرمان در مطلبی نوشت: ««شاید خود اصولگرایان نیز فکر نمی‌کردند که به این زودی دولت رئیسی را مورد انتقاد قرار دهند و دم به دم وزیرانش را به مجلس فرا بخوانند. اما از بخت بد و اقبال نامرادشان وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم چندان بغرنج است که نه تنها دولت که مجلس هم باید پاسخگوی این وضعیت به‌وجود آمده باشد. هرچند که برخی امروز هم که ۴ ماه از روی کارآمدن دولت گذشته هنوز مشکلات و شرایط به‌وجود آمده در جامعه را به گردن دولت قبل می‌اندازند. اما این پاسخ نیازهای جامعه نیست و باید نسبت به وعده‌های داده شده در جهت بهبود وضع معیشتی مردم پاسخگو بود».

در ادامه این مطلب آمده است: «همین امر نیز باعث شده تا مجلس نیز این بار از در مطالبه‌گری وارد شود و دولت را پاسخگو بخواهد. چنانکه پس از فراخواندن برخی از وزرا به مجلس و شائبه طرح استیضاح آنها روز گذشته نیز وزیر بهداشت به مجلس فراخوانده شد و برخی از نمایندگان به جهت برخی عملکردهای ضعیف از استیضاح وی سخن گفتند. باید دید اینگونه موضع‌گیری صرفا نوعی ژست رسانه‌ای برای نشان دادن مطالبه‌گری بهارستان نشینان است یا واقعا باید شاهد استیضاح برخی از وزرا باشیم».

سردار سلیمانی حامی همیشگی برجام و اقدامات ظریف بود/ عبدی: در جمهوری اسلامی نخبگان تهدید قلمداد می‌شوند

متاسفانه یکی از کارویژه های برخی رسانه های اصلاح طلب مأیوس‌سازی مردم و حتّی مسئولان از آینده است. این رسانه ها با انتشار تحلیل‌های مغرضانه، وارونه‌ نشان دادن واقعیّتها، پنهان کردن جلوه‌های امیدبخش، بزرگ کردن عیوب کوچک و کوچک نشان دادن یا انکار محسّنات بزرگ، در پازل دشمنان ملت ایران بازی کرده و نقش نیروی کمکی داخلی را ایفا می کنند.

رسانه های مذکور موفقیت های دولت رئیسی در واکسیناسیون سراسری و کاهش چشمگیر مبتلایان و فوتی های کرونا را سانسور و بی اهمیت جلوه می دهند. این طیف اقدامات دولت در حوزه اقتصادی را نیز سانسور و انکار می کنند.

براساس گزارش های منتشر شده، از مرداد تا آذر ۱۴۰۰، ارزش صادرات غیرنفتی کشور به ۲۰ میلیارد و ۷۶۲ میلیون دلار رسیده که معادل متوسط ماهانه چهار میلیارد و ۱۵۲ میلیون دلار است. این در حالی است که در چهار ماه نخست ۱۴۰۰ که ماه‌های پایانی دولت دوازدهم بود، ارزش صادرات غیرنفتی کشور ۱۴ میلیارد و ۳۳۸ میلیون دلار بود که متوسط ماهانه آن سه میلیارد و ۵۸۵ میلیون دلار می‌شود.

 بر این اساس، متوسط ماهانه صادرات غیرنفتی در دولت جدید ۱۶ درصد بیشتر از متوسط ماهانه در چهار ماه آخر دولت قبل است. متوسط ماهانه صادرات غیرنفتی کشور در هشت سال دولت‌های یازدهم و دوازدهم سه میلیارد و ۸۲ میلیون دلار بوده است. به عبارت دیگر، در پنج ماه نخست فعالیت دولت سیزدهم شاهد رشد ۳۵ درصدی متوسط ماهانه صادرات غیرنفتی نسبت به میانگین هشت سال عملکرد دولت روحانی هستیم.

همچنین براساس گزارش رئیس کل بانک مرکزی در ۹ ماه سال ۱۴۰۰(از فروردین تا آذر) ۴۰ میلیارد دلار به بازار عرضه شده و این در حالی است که در طول سال ۱۳۹۹ این رقم در مجموع ۳۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار بوده است.  همچنین مرکز آمار ایران در مورد نرخ تورم آبان‌ماه گزارشی ارائه و اعلام کرد که رشد نرخ تورم ماهانه در ماه‌های اخیر با ادامه سیر نزولی ۱.۷ درصد کاهش یافته است.

در شرایطی که تنها حدود ۴ ماه از آغاز به کار دولت رئیسی سپری شده است، افراطیون اصلاح طلب با انکار میراث دولت روحانی و فضاسازی های مخرب در پی سنگ اندازی در مسیر حرکت دولت بوده و برای استیضاح وزرای دولت و همچنین تنش میان دولت و مجلس بی قراری می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 41
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    20 2
    لعنت بر کسانی که شهید را ترور میکنند
    • IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
      6 0
      آمین
    • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
      6 0
      نامردها خودشان نخبگان را فراری میدن انهایی هم که نمیروند مثل فخری زاده و شهریاری گرای ترور میدن
  • سالار IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    5 1
    اقای عزیز چطور جرات میکنی
    • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
      12 2
      تهدید نخبگان از طرف نفوذیها ی اصلاحطلب هست البته دشمن تحت پوششهای مختلف مثل نخبه جلو میاد
    • IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
      7 0
      نخبه ها که مخترعین ونوابغ علمی نیستن!!!!!!همون هایی هستند که درپارک آب بازی میکنند( طبق گفته آقای مهر علیزاده. )یا همون هایی که پیامک حجاب براشون اومده اصلاحاتی های احمق.
  • DE ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    3 3
    چی بگم
    • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
      6 0
      ظاهراً اصلاح طلبان ...ـوع آور خجالت کشیده اند شهید سلیمانی را کاملاً مصادره به مطلوب کنند و او را به همه جناح ها منتسب کرده اند! وگرنه اگر شرم نمی کردند، هیچ بعید نبود که آن شهید بزرگوار را برای اصلاح طلبان سند بزنند!
  • شهاب سنگ IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    12 1
    اصلاح طلبان دشمن نخبگان مخترعین و... میباشد چرا چون اگه اختراعی بشه یا ی تولید یا ساخته ای بشه نون اصلاح طلبان اجر میشد مثل همین پالایشگاه بنزین ک اصلاح طلبان سنگ اندازی میکردن چون شوهر خانم ابتکار اصلاح طلب وارد کننده بنزینه.نخبگانی ک طرف ادارات و نهادهای دولتی اصلاح طلب رفتن یا خانه نشین یا مهاجر یا راننده تاکسی ...شدن...
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    11 2
    این اصلاح طلبا وقتی حضور دهها میلیونی ایرانیا تو مراسم سالروز شهادت حاج قاسمو دیدن دیگه زدن به سیم آخر و دوباره قاطی کردن !
    • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
      1 7
      این ده ها میلیونی که میگی روز انتخابات کجا بودن؟
    • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
      5 0
      مردک 50 درصد واجدین شرایط معادل 30 میلیون ادم با وجود کرونا و گند کاریهای اصلاحات و تدبیر و امید و هجمه همه دنیای کفر برای رای ندادن در انتخابات شرکت کردند حتی بسیاری از رای نداده ها از دوست و اشنا را که میبینم حساب حاج قاسم را جدا میکنند و به او ارادت دارند
  • شهاب سنگ IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    9 1
    تمام دشمنان ایران رو جمع کنی ب پای ضربه خسارت مزدوری ک اصلاحات ب مملکت زده نزدن
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    7 3
    متاسفانه ظریف پاسخ این محبت رو نداد وپس شهادت سردار دل، بی انصافی کرد...
  • حسن IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    6 1
    در روز روشن دارند به سردار سلیمانی دروغ حمایت از برجام می بندند "نهضت تبیین برای جلوگیری از تحریف تاریخ انقلاب ضروریست"
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    8 1
    عبدی: در جمهوری اسلامی، نخبگان تهدید قلمداد می شوند]]]] هههه. سربازای بیسواد و بی لیاقت و پرروی آمریکا و اسرائیل خودشونو نخبه هم میدونن!! شماها ... هم نیستین چه برسه به نخبه. نخبه حاج قاسم بود.
    • ... IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
      7 0
      ای بابا نخبه ازنظر اصلاحاتی ها همون هایی هستند که تو پارک آب بازی میکنند طبق گفته آقای مهر علیزاده / یا همون هایی هستند که پیامک حجاب براشون اومده طبق گفته آقای همتی.خسته شدم ازبس نوشتم مشرق چاپ کن دیگه.
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    9 2
    من به نیابت از تمام مردم شریف ایران اعلام میکنم حاضریم از خود گذشتگی کنیم وتمام نخبگان اعم از آقایان عبدی ، حجاریان ، خویینی ها، خاتمی، روحانی ، کروبی ، ربیعی ، زیباکلام، تاج زاده ، آخوندی، ژنرال زنگنه، مهرعلیزاده ، همتی ،ابتکار،کلانتری،نعمت زاده و باقی تفاله ها ببخشید نخبگان را با هزینه ی نگهداری تقدیم کشورهای دلسوز غربی ،عربی وعبری کنیم
    • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
      0 6
      از طرف مردم ایران حرف نزن
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    5 2
    برجام جز خیانت بار ترین سندهای این سرزمین خواهد بود و آیندگان نفرین ما می کنند که به چه حقی می‌روید مذاکره می کنید تا به خاطر درخواست دشمن بتن در قلب دانش و صنعت کشور بریزید
  • مهاجر FI ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    5 1
    اینها همان کسانی هستند که گرای سردار را به کدخدایشان اطلاع دادند،
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    9 1
    امثال عبدی باید در کشور تحت امر بن سلمان ملعون یهودی زیست می کردند که تا حالا صد بار در اسید حل شده و در کوره آدمسوزی مثل خاشقچی خاکستر شده بودند! رأفت بیش از حد نظام به این ها جسارت این همه توهین و اهانت داده...
  • DE ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    5 0
    اصلاحاتچی های فعلا بچسبن به این دنیا تابدنه شون بیشتر از این کرم و شپش بزنه! همانطور که جن از بسم الله فرار میکنه این اصلاحاتچی ها مثل جن از کلمه شهادت و فداکاری و از خودگذشتگی فراری و بیزارن!
  • IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    4 0
    اتفاقا سردار سلیمانی از همان ابتدا به دلیل بصیرت عمیق با برجام مخالف بود. چون عاقبتش را می دانست.
  • FR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    3 0
    این کلمه نخبه هم از یادگارهای انقلاب مشروطیت به این غربگراها به ارث رسیده که ولکن آن هم نیستند بدون اینکه توجه کنند که در انزمان مقابل نخبگان بقیه مردم عوام بودند نه حالا که در مقابل جوانان دبیرستانی هم این خود نخبه انگاران بی سواد و غافل و متوهم هستند ....
  • DE ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    3 0
    در جمهوری اسلامی در زمان ۳۲ سال ریاست اصلاحطمعکاران نخبگان برای غربگدایانِ کاسب تحریم یک تهدید بودند زیرا غربگدایان هنری غیر از دلالی و رانت و شیتیل و پارتی بازی ندارند
  • IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    4 0
    عدم تشخیص صحیح خود از دشمن و کدخدا باوری و ذلت پذیری طریف و اصلاحات را به مرد مبدان، سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی ابر مرد امریکا ذلیل کن نسبت ندهید
  • علی حقجو IR ۰۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    5 0
    خدا را شکر که با یک جستجوی ساده فیلم اظهار نظر سردار در مورد خسارت محض برجام و دیپلماستی جناب ظریف و مذاکرات ذلت گونه دولت دروغگویان موجوده. خیلی وقیحند این اصلاحطلبان
  • IR ۰۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    5 0
    این آقایان اصلاح طلب و روزنامه ها و رسانه هاشون اغلب الزایمر سیاسی مصلحتی دارند و یادشون نمیاد و بنفعشون نیست که یادشون بیاد سخنان شهید سردار سپهبد سلیمانی را در مورد برجام سه ضلعی و برحام ۲ و ۳ و ... که شما به درستی به ان اشاره فرمودید / ادمی که خوابه با یه تکون بیدار میشه اما ادمی که خودش رو بالصطلاح به خواب زده رو هیچ جوره نمیشه بیدارش کرد مگر با زور کتک و گوشمالی / این بعضا اقایون اصلاح طلب و رسانه های بعضا کذاب شون هم جزو دسته دومی هستند که با زور و گوشمالی باید بیدارشون کرد / کسانی باید ببان در مورد حاج قاسم صحبت کنند که اهل تحریف راه و هدف حاج قاسم نباشند و حاج قاسم را انگونه که باید شناخته باشند / حتی ما هم جرأت نداریم و نباید در مورد چیزهایی که از حاج قاسم شهید نمیدانیم حرف بزنیم و مطلب منتشر کنیم / ما فایل تصویری سخنان حاج قاسم در مورد برجام سه ضلعی را دیدیم و به سخنان ایشان استناد میکنیم / امروز برخی ها متأسفانه خواسته یا نا خواسته در مسیر تحریف راه و هدف و عمل شهید حاج قاسم قدم برمیدارند که نباید به اینها تریبون و فرصت داد که حاج قاسم و راهش را تحریف کنند
  • سعید IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    4 0
    امام خمینی سوای تشکیل حکومت اسلامی ،وظیفه معماری جامعه اسلامی و تربیت نیروی انقلابی هم شأن با مناصب حاکمیتی را داشت،اکبر فرصت طلب،با نزدیک شدن به امام خمینی ،مردم را فریب داد و به مناصب مهم دست پیدا کرد،وی شأن کرسیهای حاکمیتی را بقدری پست و بی ارزش کرد که افرادی چون جهانگیری،فریدون،خاتمی و سایر طیف لیبرال بتوانند بر آن بنشینند و با زیست انگلی در زخمهای ایجاد شده رشد و تکثیر شوند
  • IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    2 0
    - از بازتاب كارها و تصميمات خود مراقبت كنيم.
  • حسین IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    4 0
    این شما افساد طلب ها هستید که تهدیدی محسوب می شوید با این روزنامه های زنجیره ای که پولشو از بیت المال دزدیدید خدا همتونو لعنت کنه
  • محمدایوب IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    4 0
    اینها چگونه از نخبه ها حرف میزنند مگر مشاور اعظم روحانی نبود گفت ما فقط می توانیم دیزی آبگوشت بزباش بار بذاریم. مگر نعمت زاده وزیر صنعت هاشمی وپدر آن دختر دزد نبود که گفت مدیر باید از خارج وارد کنیم آیا این تفکر به نخبه بها میدهد مگر پسر عارف سرلیست اصلاح طلبان فرزندش نگفت ماژن برتر داریم.
  • محمدایوب IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    4 0
    در جواب روزینامه رفسنجانی با نام جعلی جمهوری درباره حاج قاسم. شیر که برزمین افتاد زوزه شغالان وکفتارها وروباه ها هم بلند وسهم خواهی میکنند که فریاد مال ماهم هست ماهم سهم داریم. باشد ما مثل شما نیستیم
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    4 0
    جناب عبدی اگر منظور شما از نخبگان افرادی مثل کشمیری / کلاهی / دری اصفهانی / سعید حجاریان / جیسون رضائیان / مهدی هاشمی معدوم و.... است البته اینها تهدید جان وامنیت و فرهنگ و اقتصاد کشور بوده و هستند .
  • محمد IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    5 0
    عبدی خودش توانایی تولید این همه مطلب علیه کشور را ندارد، او بخشی از توده یخ .... است که از آب بیرون زده است
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    2 0
    درخواست ما از دولت و مجلس، مقاومت مقتدرانه در برابر فشار غرب، و مقابله به مثل زیر است: 1- سیاست قطعی اعلام شده از طرف امام خامنه ای در تمام ابعاد ذکر شده که ظرافت های بسیار دقیقی دارد و خط قرمز ماست، کلمه به کلمه و مو به مو به طور شجاعانه اجرا گردد. 2- آمریکا باید تمام تحریم‌ها را با هر بر چسب و به هر بهانه و در هر زمانی که وضع کرده است، برای همیشه و به طور یک جا و در عمل لغو کند. 3- آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان باید هزینه‌ ی تمام خسارت‌هایی را که در این شش سال به دلیل عمل نکردن به تعهداتشان در برجام وارد کرده اند، بپردازند. 4- کل مطالبات منابع ما که به دلیل تحریم مسدود شده یا به هر دلیل دیگر توسط غربی‌ها پرداخت نشده است، در هر کشوری که باشد باید وصول گردد. 5- هیچ تضمینی به جز اجرای عملی موارد فوق حتی اگر در سطح کنگره و سنا باشد، هر چند لازم است، اما کافی و پذیرفته نیست. 6- انجام این موارد باید دقیقاً مورد راستی‌آزمایی طولانی مدت قرار گیرد. 7- تا زمانی که راستی آزمایی کامل صورت نگرفته است، نباید هیچ محدودیتی پذیرفته گردد و صنعت هسته‌ای با سرعت تمام در هر سطح و میزان مورد نیاز ممکن توسعه یابد. دوربین‌های نظارتی آژانس بین المللی انرژی اتمی که در واقع آژانس جاسوسی صهیونیست‌ها از تأسیسات هسته‌ای است، جمع آوری گردد و اجازه حضور به این جاسوسان صهیونیست ها در کشور داده نشود، تا مجدداً شاهد ترور دانشمندان هسته‌ای یا خرابکاری در تأسیسات هسته‌ای نباشیم. 8- شرط‌هایی فراتر از لغو تحریم ها در تقابل با سیاست‌های استکباری ظالمانه غرب از جمله خروج آن ها از منطقه و عدم حمایت آن ها از رژیم صهیونیستی گذاشته شود، همان گونه که آن‌ها بعد از شش سال عمل نکردن به تعهدات خود در لغو تحریم‌ها شروط جدید هم اضافه می‌کنند. 9- مکانیسم ماشه باید از برجام حذف گردد تا آمریکا نتواند با بازگشت صوری به برجام، از این امتیاز یک طرفه به ضرر ما سوء استفاده کند. 10- مذاکرات نباید فرسایشی و بی ثمر باشد، لذا باید برای انجام موارد فوق ضرب الاجل قرار داد و مذاکرات را تا زمان انجام موارد اشاره شده در عمل، هر یک سال یک بار در روز امضای برجام، به حال تعلیق در آورد. 11- همت اصلی تمام مسئولان کشور در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، خنثی سازی و بی اثرسازی تحریم ها، و حذف دلار از چرخه ی اقتصاد کشور باشد.
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    1 0
    مکتب سلیمانی باید به همه ی جهانیان شناسانده شود تا هیچ فردی دیگر زیر بار ظلم استکبار نرود.
  • DE ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    5 0
    سالها قبل یک میهمونی بزرگی بود همه مشغول تعریف و تعارف و خنده و نوشیدن چای و خوردن میوه ....که ناگهان از ته مجلس صدای خنده بلند جمعی به آسمان رفت ..... موقع تعویض پوشک بچه کوچکی که پوشک پوشیده بود رسیده بود و آمده بود پیش باباش و دماغ باباش‌ را فشرده بود و دایم میگفت پیف پیف اَه اَه ملت بریده بودند از خنده . حالا هر وقت اصلاحطمعکاران نظر میدهند و ایراد میگیرند و انتقاد میکنند یاد اون بچه می افتم‌که حداقل برای خرابکاری خودش دماغ‌ باباش را گرفته بود که باباش اذیت نشه . بوی تعفن تفکر اصلاحات ، ۳۲ ساله‌همه جا را گرفته .گندیست که خودتان به کشور زدید. حداقل اینقدر همش نزنید.
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    2 0
    خودشون تا ۸ سال میگفتن دولت قبل فلان ، دولت قبل بیسار! اما در حالی که ۴ ماه از اتمام دولتشون میگذره ناراحت میشن و بهشون برمیخوره حرف و سخنی از دولت قبل مطرح بشه و انگار فقط خودشون مالک و صاحب واژه ی دولت قبل هستند.
  • قاسم شهبازی IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    0 0
    من نمیدونم تیراژ روزنامه اعتماد چقدره؟ یعنی این قدر در کشور هالو داریم که اراجیف سراسر دروغ این روزنامه رو بخونند؟ خود ظریف در فایل صوتی اقدامات خودش و سردار شهید سلیمانی رو داره به دیپلماسی و میدان تعبیر میکنه، و در تقابل هم. این بی اعتماد اینجوری میاد مطلب میزنه. این یکی از عجایب روزگاره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس