سخنگوی حزب مجمع ایثارگران انتخاب شد

سیلی نزدن به تحریم‌کنندگان انتخابات ۱۴۰۰ عواقبی ناتمام دارد. مثل اقدام اخیر حزب چپ مجمع ایثارگران، از احزاب تحریم‌گر که رسما اقدام به پراکندن ناامیدی در قالب یک بیانیه کرده است.

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. ۷:۳۰ هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

من قصد حذف کامل ولایت فقیه را ندارم ولی...

من قصد حذف کامل ولایت فقیه را ندارم ولی.../ خزان جنبش دانشجویی در بهار انقلاب؛ ‌ تشکل‌های مهم بیانیه ندادند!

مصطفی تاجزاده، فعال اصلاح‌طلب و از دستگیرشدگان فتنه ۸۸ اخیراً یادداشتی در کانال تلگرامی خود منتشر کرد که آنرا "دومین نامه به دکتر حجاریان درباره اصلاحات ساختاری" نام گذاشت.

آنچه در ادامه می‌خوانید بخش‌هایی از این نامه به انتخاب مشرق است:

۱_ جمهوری اسلامی نه فقط مسیر اشتباهی را می‌پیماید، بلکه در شرایط و لحظات بسیار دشواری قرار گرفته است و اگر به اصلاحات اساسی و فوری دست نزند، آینده تیره و تاری برای خود و ملت رقم خواهد زد.

۲_ انحراف بزرگ آن بود که روحانیت نقش نظارتی خود را ترک کرد و مسئولیت حکومت را به دوش گرفت که نه برای آن ایجاد شده بود و نه آمادگی ایفای چنین نقشی را داشت.

۳_ آیت‌الله خمینی به علت بهره‌مندی از پشتیبانی اکثریت، به ردصلاحیت نامزدهای جناح راست و دخالت سپاهیان در انتخابات نیاز نداشت، ولی پیروزی نامزدهای مورد نظر آیت‌الله خامنه‌ای در گروی ردصلاحیت نامزدهای منتقد و دخالت گسترده سپاهیان در انتخابات است.

۴_ آیت‌الله خامنه‌ای وظیفه خویش را نظارت نمی‌بیند و خود را رهبر ایستاده می‌خواند (در برابر آیت‌الله خمینی که وی را رهبر نشسته می‌نامد) و به دخالت گسترده در امور مختلف معتقد است، بدون آنکه کم‌ترین مسئولیتی بپذیرد یا پاسخ‌گوی دخالت‌های خود باشد.

تاجزاده در این بیانیه همچنین تصریح می‌کند که قصد براندازی ندارد و بر حذف کامل ولایت فقیه از قانون اساسی هم پافشاری نمی‌کند!

*حرف‌های آقای تاجزاده البته حواشی و توضیحاتی خواندنی دارد که در ادامه آنها را به استحضار مخاطبان محترم می‌رسانیم:

یکم_ "القای ناامیدی" پیرامون اکنون و آینده انقلاب و نظام اسلامی تبدیل به قاتق نان این روزهای اصلاح‌طلبانی شده است که پس از فتنه ۸۸، برجام روحانی، آبان ۹۸ و دولت روحانی دچار سرخوردگی و شکست شده‌اند و جز گزاره‌های زبانی چیز دیگری در چنته ندارند.

این توضیح از آنرو ضروری بود که بدانیم تاجزاده تنها نیست و کسان دیگری مثل مجمع روحانیون مبارز، مجمع مدرسین حوزه و حزب اتحاد ملت نیز در کنار او حضور دارند [۱] که جملگی در جبهه معارضه علیه نظام قرار گرفته و شغل روزمره‌ای غیر از پمپاژ ناامیدی در ذهن جامعه و مردم ندارند.

دوم_ کسانی که به دنبال حقیقت ماجرای نقش نظارتی یا حکومتی روحانیون در نظام جمهوری هستند می‌توانند به "صحیفه امام(ره) " مراجعه کنند و از زبان آن پیر فرزانه بشنوند که چگونه در ابتدای انقلاب نظر نظارتی وجود داشت اما ولی فقیه بعدا به این نتیجه رسید که حضور مسئولیتی روحانیت بلااشکال است و به این واسطه توضیحاتی هم به مردم عزیز ایران داده شد.

مطالعه از آنرو ضرورت دارد که امثال تاجزاده نتوانند در یک فضای بدون مطالعه دست به موج‌سواری بزنند.

سوم_ منظور از ادعای "رد صلاحیت در انتخابات ۱۴۰۰" اینست که چرا امثال شخص تاجزاده در این انتخابات ردّ صلاحیت شده‌اند!

جدای از مشخص بودن پاسخ این سؤال در سوابق آقای تاجزاده؛ همه باید بدانیم که تا همین ۸ ماه قبل دولت همین آقایان (دولت اعتدال) بر رأس اجرائیات کشور قرار داشته است فلذا می‌توان گفت تاجزاده عملا مخاطبان خود را احمق فرض کرده است.

چهارم_ بحث "میزان نقش رهبری در امورات و اجرائیات کشور" مقوله‌ای است که ایکاش با اهتمام دانشجویان به خواسته رهبر معظم انقلاب مبنی بر "ایجاد کرسی‌های آزاداندیشی" مورد اقتراح قرار می‌گرفت.

از اهمال جنبش دانشجویی کشور در این باب که بگذریم؛ آنچه که از اجرائیات کشور از دولت اصلاحات به این سو می‌دانیم؛ پیشبرد کشور بر اساس گفتمان رؤسای جمهور و حمایت رهبر معظم انقلاب از شخصیت رؤسای جمهور بوده است.

کسی نمی‌تواند منکر این باشد که خاتمی وقت خود را بر توسعه سیاسی گذاشت، احمدی‌نژاد در آغوش انسان کامل غلتید و روحانی هم تماما وقف مذاکره بود.

اینکه این گفتمان‌ها با دخالت رهبری ایجاد شده‌اند یا خیر!؟ به راحتی در بیانات رهبر انقلاب قابل خوانش است. مسئله و تأسف اما اینست که تاجزاده چگونه علیرغم این واقعیتِ قابل لمس اما مدعی دخالت رهبری در امورات کشور شده است.

گفتنیست بر اساس فلسفه حکومت ولایت فقیه، مسئولیت مستقیم ولی فقیه فقط در دو حیطه امنیت و دین است و سایر مسئولیت‌های ولی شامل گزینه تفویض و تنفیذ می‌شود که مسئولان و رأی مردم در آنها دخیل‌اند.

و پنجم_ تأکید این فرد بر اینکه قصد براندازی و حذف شدن ولایت فقیه را ندارد؛ ‌ با ارزیابی ما گزاره‌ای برای فرار از برخورد امنیتی است. وگرنه خوانش موارد بالا نشان می‌دهد که اقاریر مذکور، نوشته‌های کسی است که اتفاقا قصد براندازی و حذف "ولایت فقیه" را دارد.

*در اینجا لازم به تأکید است که ورود روحانیت بصیر، ائمه جمعه و حوزه علمیه به این قبیل شبهه افکنی‌ها و پاسخ‌های آنها در دفاع از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی، از مصادیق "جهاد تبیین" است.

پیش از این، محمد عطریانفر، از فعالان ستادی اصلاح‌طلب در مصاحبه‌ای پیرامون بحث "اصلاحات ساختاری" تلویحا تأکید کرده بود که مزاج این بحث چیزی جز براندازی نیست.

***

احزابی که بصورت رسمی اقدام به پراکندن ناامیدی می‌کنند

از عاقبت سیلی نزدن به تحریم‌کنندگان انتخابات

من قصد حذف کامل ولایت فقیه را ندارم ولی.../ خزان جنبش دانشجویی در بهار انقلاب؛ ‌ تشکل‌های مهم بیانیه ندادند!

حزب چپ مجمع ایثارگران، از احزاب تحریم‌کننده انتخابات ۱۴۰۰ در بیانیه‌ای که به مناسبت ۲۲ بهمن منتشر کرد، در کنار سایر احزاب ناامید و معارض از قبیل مجمع روحانیون مبارز، حزب اتحاد و مجمع محققین حوزه دست به القای نامیدی زد.

این حزب در بخشی از بیانیه خود با ادعای اینکه انقلاب "می‌توانست" بستر تحولات عظیم باشد(!) می‌نویسد: اینک بیش از چهاردهه از عمر جمهوری اسلامی می‌گذرد و تجارب فراوانی در مقابل چشم همگان قرار گرفته است. برخی از این تجارب شیرین و برخی تلخ و اندوهبارند. تصویر آینده کشور نیز برای برخی روشن و در نزد برخی مبهم است و متاسفانه ما به آن طیفی از نیروهای سیاسی کشور تعلق داریم که تصویر امیدوارکننده‌ای از آینده را در مقابل چشمان خود نمی‌بینند!

مجمع ایثارگران می‌افزاید: وضعیت کشور از جهات مختلف نگران‌کننده است. نارضایتی عمومی مردم از وضعیت اقتصادی و اجتماعی از یک سو و بی‌توجهی حاکمان به خیرخواهی‌ها و انتقادهای دلسوزان جامعه از سوی دیگر شرایط دشواری را بر کشور حاکم کرده است. متاسفانه حکومت به جای بازگشت به قانون اساسی و اجرای بدون تنازل آن و به جای رجوع به مردم و زمینه‌سازی برای حل مشکلات آنان و جلب رضایت و همراهی ملت، وارد روندی متفاوت شده است به گونه‌ای که با یکدست کردن حکومت و حاکم کردن نظامیان و امنیتی‌ها، عملا خود را از رای و حمایت مردم بی‌نیاز می‌داند. این روند به شکل مضاعف منجر به از دست رفتن حمایت و اعتماد مردم خواهد شد و جمهوری اسلامی را از محتوای جمهوریت و اسلامیت خالی خواهد کرد.

این حزب چپ در ادامه مدعی خطر حذف جمهوریت از نظام اسلامی شده و سپس به مظاهر این ادعای خود پرداخته است. [۲]

*دقت شود که مردم ایران با جریانی طرف هستند که پیشرفت‌های شگرف اقتصادی، امنیتی، اجتماعی و قضایی ایران را نمی‌بیند و مدعیست که انقلاب ۵۷ صرفا "می‌توانست" بستر تحولات عظیم باشد.

مع‌الوصف ما قضاوت پیرامون مظلومیت انقلاب شکوهمند اسلامی و دستاوردهای آنرا در نبود "جهاد تبیین" بر عهده مردم شریف ایران می‌گذاریم.

انقلابی که توانست ایران را از یک آلت دست و از نقش یک ژاندارم سرسپرده منطقه‌ای به یک هژمون جهانی و مستقل تبدیل کند، قوت‌های اقتصادی بزرگ به ایران ببخشد و در جهت رفع مشکلات اقتصادی تلاش کند و دوره‌های اجرایی کشور را برخاسته از رأی مردم بخواهد نه برخاسته از نظر حاکمان و مسئولان.

بیانیه حزب مجمع ایثارگران نیز هرگز چیزی بیشتر از محتوای نامه تاجزاده و ایضا از بیانیه‌های حزب اتحاد ملت یا مجمع روحانیون مبارز و... نیست. بیانیه‌ای که در یک حرکت هماهنگ قصد القای ناامیدی دارد و اگر جهاد تبیین در مقابل آن شکل نگیرد؛ می‌رود تا به هدف فتنه اقتصادی نائل آید.

امر عقلانی آنست که اگر به امثال حزب مجمع ایثارگران که در ایام انتخابات ۱۴۰۰ دست به تحریم انتخابات زده‌اند؛ یک تودهنی قانونی به موقع زده می‌شد؛ امروز شاهد بیانیه‌های ناامیدانه این افراد علیه نظام و مردم ایران نبودیم.

***

خزان جنبش دانشجویی در بهار انقلاب؛ ‌ تشکل‌های مهم بیانیه ندادند!

من قصد حذف کامل ولایت فقیه را ندارم ولی.../ خزان جنبش دانشجویی در بهار انقلاب؛ ‌ تشکل‌های مهم بیانیه ندادند!

در حالیکه مقام معظم رهبری در بیانات اخیر خود بر ضرورت "جهاد تبیین" تأکید کردند و در موقعیتی که شاهد تواتر بیانیه‌های سیاه‌نما و ناامیدانه جریانات برانداز به بهانه سالگرد انقلاب اسلامی هستیم اما متأسفانه عمده تشکل‌های دانشجویی تأثیرگذار کشور، در روزهای اخیر و در جریان ۲۲ بهمن از ارائه بیانیه امتناع کرده و گویا نظری درباره جهاد تبیین و دعوت مردم به حضور گسترده در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن نداشتند!

لازم به ذکر است که با رصد ما تشکل‌های بزرگی مثل اتحادیه انجمن‌های اسلامی، اتحادیه مجمع اسلامی، اتحادیه جنبش عدالتخواه و اتحادیه دفتر تحکیم وحدت هیچ بیانیه‌ای در قبال ۲۲ بهمن صادر نکرده‌اند.

*همانطور که بیان شد، نظام و انقلاب اسلامی مظلوم هستند و این سکوت و سستی جنبش دانشجویی نیز شاهدی دیگر بر مظلومیت انقلاب است.

جالب است که بر اساس رصد ما، تشکل‌های یاد شده طی ماه‌های اخیر بیانیه‌هایی در حمایت از فلان نامزد انتخاباتی، درباره شفافیت آرای نمایندگان مجلس و... داشته‌اند اما متأسفانه ۲۲ بهمن نتوانسته این تشکل‌ها را برای نوشتن یک بیانیه ساده هم ترغیب کند.

این در حالی است که اصلاح‌طلبان با استفاده از ظرفیت همین بیانیه‌ها؛ طی روزهای اخیر هجمه‌های بزرگی را علیه ولی فقیه و انقلاب اسلامی شکل دادند که متأُسفانه پاسخ درخوری از سوی همه به آنها داده نشد.

 زمان‌شناسی، جبهه‌شناسی و دوری از فضای برساخته و قشری‌گری، ۳ رکن اصلی "بصیرت نافذ" هستند که بدون آنها هر نشست و برخاست و شعاری صرفا "مجلس آرایی" خواهد بود و اثری در رفع ظلم و ستم و مبارزه با انحراف نخواهد داشت. اگر این مجلس‌آرایی به کار ستمگران و منحرفین نیاید!

یادآوری این حقیقت سترگ هم ضروریست که دانشجویان عزیز ما هرگز و هرگز نبایستی نقش تبیینی و حلقه واصل بودن خود بین مردم، سیاست و حکومت را ندید بگیرند چه اینکه این نوع نگاه آسیب‌های جبران‌ناپذیری را نصیب مردم و حکومت اسلام عزیز خواهد کرد.

البته پر واضح است که با وجود هر آسیبی اما در گستره‌ای وسیع‌تر و محاط؛ ولایت فقیه و نظام اسلامی با پشتوانه مردم به راه خود ادامه می‌دهد و خستگان پیر و جوان را کنار خواهد زد.

گفتنیست در کنار سکوت برخی تشکل‌های بزرگ جنبش دانشجویی اما تشکل‌هایی مثل بسیج دانشجویی، انجمن اسلامی مستقل دانشگاه علامه و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا بیانیه‌هایی را به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی صادر کردند و با افکار عمومی حرف زدند.

***

1_ mshrgh.ir/1337228

2_ http://sobhema.news/?p=20374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 115
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 15
  • IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    41 32
    از دانشجوهای خسته عبور میکنیم
    • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
      44 53
      آب که سربالا برود قورباغه ابوعطا خوان می شود! ملانصرالدین زمان ما؛ تو که باشی که بتوانی ولایت فقیه را حذف کنی یا نکنی! مردک بیش از حد خودش را باور کرده است و گمان می کند مثلاً صاحب نظر است! انگار مثلاً می توانست چنین غلطی بکند، اما فعلاً ترجیح داده است که کوتاه بیاید!!!
    • عبدالله مومن IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
      63 91
      اگر تاجزاده به علت شرکت در کودتای کوی دانشگاه و دستور حمله به منزل رهبری در همان زمان به گورستان خاوران به پیش برادران منافقش فرستاده می شد حالا جرئت نمی کرد که چنین ........ بخورد !!!
    • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
      47 12
      ، اون بابا که تاج سرش بود رو انداختیم بیرون تو که تاج زاده ای.
    • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
      26 15
      انقلاب هنوز انقلاب مستضعفان است دیروز در خیابانها تا چشم کار میکرد پراید و پژو سمند و دوچرخه و موتور بود و از میلیونها شاسی بلند و کوتاه میلیاردی خارجی خبری نبود همانها که از همه بیشتر میخورند و از ایران میکنند و خارج میکنند و از همه بیشتر نغ میزنند و دروغ میبافند دلار ذخیره میکنند ارز جهانگیری میگیرند و مثل تاج زاده دم از گرسنگان میزنند
    • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
      33 5
      ایشان دیگر اسقاط شده اند و نقششان را خوب بازی نمی کنند
    • عباس معصومی IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
      4 3
      من باختم، بد هم باختم، آبروی شهر منه بردم، خرج منه زن من داره میده !!! خخخ
    • علی اصغر چراغچی - جانباز IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
      3 9
      ایکاش ،ایکاش ،ایکاش،اجازه “ایجاد کرسی‌های آزاداندیشی” را می دادند
    • علی اصغر چراغچی - جانباز IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
      4 1
      واقعا رو محمد رضا را در خصوص سانسور سفید کردید .من خیلی مطلب گفتم که توهین امیز هم نبود ولی چاب نکردید ،چرا ...
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    48 21
    با سلام و وقت بخیر، امثال تاج زاده و دیگرانی مثل او عددی نیستند که بخواهند در برابر ولایت فقیه ایستادگی کنند اینها وامانده هایی هستند که جز مزدوری و خیانت هیچ چیز دیگری بلد نیستند و مشت آهنین حزب الله دهن اینها را خرد خواهد کرد.
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    50 8
    خدا لعنت کنه نوکران عرب و معاندین و مخالفین نظام و ولایت فقیه رو امیدواریم دستگاه قضا و نهادهای امنیتی پاسخ درخوری به این اراذل بدهود
  • حمید ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    45 11
    نماینده نتانیاهو در ایران همین لامذهب و امثالهم هستند که اساس فتنه گری در برنامه هایشان است
  • ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    37 15
    این من شیطان است تو مگر می توانی ولایت از جهان حذف کنی نامرد مرد نما کم اشتلم نشخوار کن
  • حسین IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    21 16
    متاسفانه مجلس با تصویب قانونهای تبعیض آمیز و عدم شفافیت آرا و حقوق نمایندگان به مردم دهن کجی میکنه.. بخدا من دلسوز رهبری و وطنم هستم منتشر کن
    • ماحسون IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
      6 5
      نمیدونم بگم داداش یا عمو، منم فقط بخاطر رهبری و وطنم‌ واینکه‌ گناه بزرگی هستش رأی ندادن بخاطر عقده، اولین نفر استانم بودم رأی دادم و آقای رئیسی بود
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    13 15
    اینها که فکر میکنند-درظاهر بگویند(قصد براندازی ندارند وحذف کامل ولایت فقهی را ندارند)ولی(دانسته ونادانسته،خواسته وناخواسته،مستقیم وغیر مستقیم)کارهای که میکنندعملا دشمنان هم ابتدا برای براندازی وحذف میکنند(ابتدا میخواهند دیده وخوانده شوند بعد که مخالفینی توانستند جذب کنند،حمله شونو با کمک دشمنان شروع کنندوبعد دشمنان خائن فاسد وچنایتکارهم این غافلها را برای همیشه نابود میکند) پس آب به آسیاب دشمن نریزید وپشت ملت وولایت انقلاب باشید والا با دست خودتان،کاری میکحید که دشمنان نابودتان کنند)
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    32 10
    حبابها و کف هادارند رو می آیند. مردم باید هوشیار باشند.
  • totonchyan IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    43 27
    یکی این رو خفه کنه از این شکرها نخوره
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    31 9
    تاجزاده به چه کسی وصله؟ که از قطار پیاده نمی شه
    • احمد IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
      17 6
      به کدخدا
    • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
      16 5
      ایستگاه بعدی بندازیدش بیرون !
  • سعید IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    26 7
    هم کیشان سکولار و مرتد تاجزاده کسی نیست جز شغالان خسبیده مدعی اصلاحطلبی و گرگان کمین کرده کارگزاران،که هر کدام قریب ۳۰ سال فقط وزیر یا نماینده مجلس بودند،تاجزاده بس که بیگانه با مبانی اسلامست یک فهم سرخپوستی از قائم و قاعد در اسلام دارد،اکنون گرگان زهوار در رفته باید در جایگاه متهم حاضر شوند،ملتی مال باخته در مقابل گرگان خرفت و پیر بی هنر همراه با سرمایه های هزاران میلیاردی.دزد حاضر بز هم حاضر
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    6 15
    الان اولویت اول حل مشکل اقتصاد هست اگر اقتصاد دردولت سیزدهم هم حل نشود این به ذهن متبادر میشود که سیستم ناکارآمد هست ودیگر امیدی نیست
  • اس SE ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    15 9
    اقای ....برای بردن نام امامین باید از راست قامتان باشی. نه فتنه گران.
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    27 7
    اقای تاجزاده نه یک متفکر سیاسی است و نه یک مصلح اجتماعی او یک شارلاتان و معرکه گیر نیمه حرفه ای است با خزعلبات نخ نماشده و هزار بار تکرارشده . ! او و دوستان سازمانی و حزبی اش از اسلام و نظام جامع اندیشه دینی در چهار چوب فقه - فلسفه - کلام - تاریخ اسلام و... چه میدانند که بخواهند نفیا یا اثباتا نظر بدهند ؟!اقایان حجاریان و تاجیک و زیبا کلام و خاتمی و سروش و... با گذراندن دوره های فشرده فلسفه سیاسی و اجتماعی غرب و اشنایی با روشهای انقلاب مخملی بنیاد سوروس و روشهای جنگ شهری جین شارپ سه دهه است که برای براندازی نظان مقتدر اسلامی تلاش میکنند .
  • فهیم IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    20 13
    شما مگر رقمی هستی که بخواهید چیزی را عوض کنید جوجه .
    • SE ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
      46 9
      کسی که نتوانسته نام فامیل کثیف و چندش خود را عوض کند میخواهد قانون اساسی را عوض کنه
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    13 6
    منم قصد توهین ندارم ولی تاج زاده خیلی ....
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    19 5
    تو مگر کی هستی که بخواهی اظهار نظر کنی. مزدور
  • علی IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    11 7
    این دست سخنان وموضع گیری ها همان غربال آخرالزمانی برای جداشدن دوغ ودوشاب وحق وباطل از همدیگست. وگرنه امثال تاجزاده که کم هم نیستند به گذشته خودشون نگاه بندازن دورویی وتزویر ازش می باره.
  • م IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    11 9
    بلا تشبیه بلا تشبیه مثل این میماند بگویید امام حسن امام نشسته بود امام حسین امام ایستاده!!! هر موقعیتی عکس العملی میطلبد من بی سواد میدونم تو نمیدانی ؟! اتفاقا تنها جایی که تو جمهوری اسلامی سالم مونده همین رهبری است وگرنه تو امثال تو رو خودم به شخصه از سقف اویزان میکردم دونه به دونه ویلا ها و کارخانه هایتان را پیدا میکردم همه را به اتش میکشیدم نه اینکه طرف دار ولایت فقیه باشم یا بسیجی چیزی چون شما هم از آخور خوردید و هم از طوبره
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    7 8
    از نطر یادداشت نویس محترم، دفتر تحکیم وحدت، انجمن های اسلامی،مجمع، جامعه اسلامی، جنبش عدالت خواه همگی از قطار انقلاب پیاده شده اند. با این حساب کام تشکل انقلابی باقی مانده است!!!
    • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
      3 10
      شاید دشمن اگر خیلی فشار بیاورد بتواند حادثه عاشورا را تکرار کند.
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    14 12
    لیبرالیسم به روغن سوزی افتاده ،کمونیست هم زیر وبندش پاشیده ، چین هم مخلوطی از این دو تا ، آینده از آن ولایت فقیه ،ببین از ترس ولایت فقیه ۴۳ سال است چه گرد و خاکی به راه انداختند ،،جنگ ،القاعده طالبان ،داعش ،،،
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    18 6
    به تاجزاده باید گفت تو مثقارهم نیستی چه برسد به من که می شود( 3 کیلو). ودیگر اینکه ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست عرض خود می بری و زحمت ما میداری. افراد لائیک خدا را قبول ندارند چه برسد به ولایت فقیه.
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    10 5
    اصلا ملت شماهارا به زباله دانی تاریخ انداخته اندمردک پادو مواجب بگیرمزدور ملکه غلط زیادی میکنی بهتراست خفه بشی
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    10 2
    ادم یاد ایثارگران زمان امیرالمومنین علیه السلام میافته که مقابل ایشان به جنگ ایستادند
  • حجت US ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    9 3
    آمریکا جوونشون بود صد کفن پوسونده بودن تا حالا
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    11 3
    این گروه که خود رو درحال احتضار میبینه داره دست و پا میزنه شاید بتونه کمی بیشتر دوام بیاره غافل از اینکه دیگه اصلاحات تقریبا مرده .
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    7 2
    لیبرال های غرب پرست مشکل ریشه ی دارند تا خودشان برگرده مردم سوار نشوند یا به سرای باقی انتقال داده نشوند به این تبلیغات علیه اسلام وحکومت دینی ادامه خواهند داد ( فی قلوبهم مرض فزادهم الله مرضا)(سوره بقره ) تاریخ را ملاحظه فرمایید حتی بعضی از یاران پیامبر او را به عدم رعایت عدالت در تقسیم بیت المال متهم می کردند ابن سعد و شمر و... همه از به ظاهر مسلمین و بعضا" در لشگر حضرت علی بودند صحبت های آقای رفسنجانی را ملاحظه بفرمایید وقتی روحانی بعنوان رییس جمهور انتخاب شد گفت ...انتخابات بود
  • حسینی IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    12 2
    آقای تاجزاده روشن بگو مخالف اصل ولایت فقیه هستی ختم کلام میشه بگید کجا پاسداران در انتخابات نفوذ داشتن شماها همان مسیری میرید که مخالفان اصل ۵ قانون اساسی مقل نهضت آزادی و منافقان فراری میروید بابا تشکل شما جمهوری اسلامی بدون دین تمام
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    14 2
    اینا هر وقت سهمشون کم میشه یاد مردم میفتن.وقتی خودشون سرکارن مردم بیسوادن و نمیفمن.
  • علـی IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    16 5
    ....کی باشن بخوان ولایت‌فقیه را حذف کنند"
  • DE ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    19 5
    حجریان : من قصد حذف کامل ولایت فقیه را ندارم ....!! ولی خخخخ.. در عوض کلا با ولایت بر فقیه مشکلی نداریم ما اصلاحطمعکارها .سالها قبل داشتیم جورش میکردیم ها نشد ساده لوح هوالباقی شد. بالاخره ولایت فقیه چند صد میلیون طرفدار در ایران و جهان اسلام داره اگه بتونیم ولایت برفقیه کنیم شاهنشاهیمون تضمینه باز موروثی حکومت میکنیم این دولت درسایه که فریدون با جهانگیر میخوان تشکیل بدهند را هم میاریم آفتاب. خخخخ چقدر این حجریان افکارش محجر و عقب مونده است مالیخولیا درمان ندارد براش متاسفیم.. اصلاحطمعکارای یعنی دلالی شیتیل بخور بخور ما نمیتوانیم رانت و موروثی و از همه بدتر اینها به ارباب رعیتی معتقد هستند . این خرده بورژوواها و نئو فئودالهای آبگوشت بز باشیانی. اصلاحات سرطانیست که متاسفانه اول به چشم میزنه و شخص کور میشه بعد میزنه به مخ و خالیش میکنه.بعد نوکری ارباب را حالیش میکنه.
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    5 8
    دررژيم گذشته دانشجويا ن وجنبش هاى دانشجويى وجنبش هاى چپ شاه وامريكا سد راه پيشرفت كشور مى دانستند وعملكرد انها را برنمى تابيدند
    • DE ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
      2 4
      دررژيم گذشته دانشجويا ن وجنبش هاى دانشجويى وجنبش هاى چپ شاه وامريكا سد راه پيشرفت كشور مى دانستند وعملكرد انها را برنمى تابيدند// اولا جنبش چپ یا توده ای مستقیم وصل به کاگ ب شوروی بودند و بایستی ضد امریکا و نوکر شوروی میبودند. و چپ ها که بعد اقلیت امریکایی و اکثریت و دهها شاخه و برگ ازش زد بیرون همه بعد از خصوصا فروپاشی شوروی شدند حامی امپریالیسم.
  • DE ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    16 14
    هرچه فریاد دارید سر امریکا بکشید .و اینجا هرچه فریاد دارید سر حجاریان بکشید تاجرزاده عددی نیست ملعبه دست اون عقب مانده است . لذا در همه موارد خصوصا در مورد ولایت فقیه حرفهای اون حجریان را نشخوار میکند .راستی از کارخانه بزرگ‌ رشت الکتریک که سران اصلاح طلب زده بودند به جیب و برای رد گم کنی مهریه خانم هاشون کرده بودند چه خبر؟؟ بالاخرخ با ویلاهای گرون قیمت در تهران طاق زدند ؟ یا تیرچه بلوک برای طاق زدن در بازار گیر نمیاد ؟؟؟
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    28 9
    مردک متوهم تو هستی که‌ به‌ دنبال حذف ولايت فقیه باشی یا نباشی اصل اين ملت هستند که‌ عاشق ولايت فقيه می باشند
  • حسن US ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    16 4
    نه تو رو خدا داشته باش
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    8 5
    اقای تاجزاده ! چهل و اندی سال است که منافقین / ملی گراها / چپهای امریکایی / انجمن ضد بهایی موسوم به حجتیه ای ها / گروه های تروریستی وابسته و نفوذی های غربگرای وابسته به امریکا و انگلیس / صدام و.... با پشتیبانی های قداره بندان بین المللی و جبهه منحوس غربی - عبری و مرجعین وهابی اراده و قصد براندازی ولایت فقیه و نظام مبتنی بر اموزه های اسلام ناب محمدی ( ص ) را داشته و دارند اما به یاری خداوند و رهبری های الهی و عاقلانه امام راحل ره و مقام معظم رهبری و حضور مردم غیور در صحنه های مختلف هیچ غلطی نکردند و بیشترشان ارزو به گور بردند و خواهند بر ان شاء الله . باید به انان و شما گفت : ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست / عرض خود میبری و زحمت ما میداری
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    8 19
    ولایت فقیه سپر است برای پرنده ای که دوبالش انتظار و شهادت است.باید حفظ شود
  • سیدهادی IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    6 1
    این ....ا با این چرندیاتشان قصد انتقام از مردم را دارند که در انتخابات به آنها لگد زدند و به زباله دادن پرتاب کردند تا چند ماه پیش که حکومت دستشان بود و همه گونه پدرسوختگی کردند و این همه مشکل درست کردند همه چیز خوب بود حالا که ... نمی توانند برای اسرائیل در مقام حکومتی خدمت کنند با این بیانات آلوده خدمت ارباب میکنند
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    10 23
    تک تک حرفهای تاجزاده درست و نافذ است و تنها راه برون رفت از وضعیت موجود با کمترین خونریزی استفاده از نصیحت های تاجزاده است.
    • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
      3 1
      با کمترین خونریزی! نوک جریان فتنه ۸۸ و ۷۸ کی بود عمو جون
  • لر حقگو (یاسوج) IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    5 3
    با سلام آخه آدم بی خرد پیش خودت چی فکر کردی؟ خودتو کی یا چی فرض کردی که این طور منم منم می کنی و از حذف ولایت فقیه حرف می زنی. تو و امثال تو و کدخدای تو هیچ وقت آدم نبودین و نیستین
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    17 1
    این طیف مزدوراصلاحات عمدا اینقدرتوهین وفرافکنی میکنه به اعتقادبه مراجع یا.... ک دیگه برای ملت عادی بشه اینقدرتکرار میکنندکه قبح شکنی بشه وفرببخوردگانشون راحتترحمله کنن به ملت ونظام یحرف وشایعه هی تکرارشه باورپذیرمیشه تعجبم چرا زمانی انتخابات راتحریم کردن همشون نزدن کنار؟ کدام کشورتااینحدازاده ک مزدورانش به فرافکنی بیافتن والاتاحالا نظام خوب بهتون احترام گذاشته. کافیه ینگاهی به ترکیه بندازیدچندتا مخالف به بهانه های واهی کنارزدن
  • ماحسون IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    6 2
    چقدر گوشتش تلخه، ...به شرف نداشته عده ای خیانت کار و وطن فروش
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    5 1
    من این حرفهای بیهوده و پر از مغلطه تاج زاده رو چیزی جز فرار رو به جلو، برای رهایی از محاکمه نمی دانم.
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    4 22
    تاج زاده تو خر کی باشی بخوای ولایت فقیه رو حذف کنی آماده باش چیزی به نابودی اربابان صهیونیست .... نمونده
  • میثم IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    9 11
    امثال تاج زاده ها از ابتدا هم با انقلاب نبودند و تا انتها هم با انقلاب نخواهند بود لذا انتظاری از این اراجیف گویان نباید داشت . اگر غیر این می گفت باید تعجب کرد. ایشان کاملا یک آدم دروغ گو و منافق صفت است. چون قبلا در مصاحبه با اعتماد آنلاین چیز دیگز گفت. که چرا انقلاب کردیم و نباید جمهوری اسلامی تشکیل می دادیم و چرا ولایت فقیه در قانون اساسی آمد. و یا در اول انقلاب دنبال ولی فقیه می دویدند و اولین حزبی بودند که از امام درخواست نماینده کرده بودند. وزمانی که امام آقای راستی کاشانی را معرفی کردند و ایشان با نظرات این قوم اجوج و مجوج مخالفت کرد نظر ایشان را نپذیرفتند. پس ولایت فقیه مطابق نظر خود را می خواهند. نه ولایت فقیه تراز اسلام را. اما مردم در روز 22 بهمن نشان دادند که پای انقلاب ایستاده اند به کوری چشم این جریانهای غرب زده و خود باخته که اخبار و تحلیل های بیگانگان را نشخوار می کنند.
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    3 3
    مشرق نمی دونم چه مرگته که کامنت های قبلیم رو راجع به تاجزاده منتشر نکردی و او روز به روز هار تر میشه.
    • DE ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
      16 19
      وای ترسیدم .چی نوشته بودی؟ میشه یه کامنت در مورد امریکا بنویسی که هر روز هاری پوتر داره میشه منظور هر روز هارتر داره میشه بعد صدای امریکا را که خفه کنی صدای نوکرها و کفش لیس هاش و افراد در پیتی و ومجنونی مثل حجریان و تاجرزاده هم خفه میشه. راستی از بیجا کلام چه خبر؟ مرگ بر ضد ولایت فقیه.
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    0 3
    ولایت فقیه مشابه و وظایف و اختیاراتش در قانون غربی وجود داره با یه اسم دیگه
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    13 26
    امام خامنه‌ای فرمودند: «سیاست کشور را ما اعلام کردیم و به مسئولین هم گفته‌ایم؛ هم از نزدیک گفتیم، هم با نوشته گفتیم، هم در جلسات گفتیم، هم در صحبت عمومی گفتیم؛ سیاست کشور معلوم است که چه کار باید بکنند. خب حالا تشخیص‌ مسئولین ما این است که برویم مذاکره کنیم تا همین سیاست را اِعمال کنیم؛ ما بحثی در این زمینه نداریم، منتها باید مراقبت بشود که مذاکره فرسایشی نباید بشود؛ نباید جوری باشد که طرف‌ها بخواهند همین طور مدام این مذاکره را کش بدهند که این برای کشور ضرر دارد. این را هم توجّه داشته باشید اینکه آمریکایی‌ها دائم اسم مذاکره را می‌آورند و مذاکره‌ی مستقیم با ایران را ما حاضریم و مانند این حرف‌ها، این جور نیست که آمریکا بخواهد مذاکره کند تا اینکه یک حرف حقّی را قبول کند؛ نه، می‌خواهد مذاکره کند تا یک حرف باطلی را تحمیل کند! اصلاً کار او این جوری است، وَالّا اینکه حالا یک حرف حقّی را بشنوند، تصدیق کنند، قبول کنند، این جوری نیست؛ کما اینکه همین آقایان اروپایی‌ها هم در بعضی از جلسات خصوصی که گزارشش را مسئولین ما، مأمورینِ ما به ما می‌دهند، اقرار می‌کنند که حق با ایران است. ما گفتیم که باید اوّل تحریم‌ها برداشته بشود، چون ما خاطرجمع نیستیم به اینکه آن‌ها وعده بدهند که تا حالا ده‌ها بار به وعده‌هایشان عمل نکرده‌اند و ضدّ وعده عمل کرده‌اند، و حالا هم همین کار را خواهند کرد، لذا بایستی آن‌ها کاری را که ما می‌گوییم اوّل انجام بدهند تا ما خاطرجمع بشویم که انجام گرفت، بعد ما آنچه تکلیفمان است انجام خواهیم داد. این مذاکره‌کنندگان اروپایی گاهی در جلسات خصوصی تصدیق می‌کنند که همین سیاست، درست است و حق با ایران است امّا در مقام تصمیم‌گیری خب تابع آن‌ها هستند و خودشان واقعاً هیچ استقلالی ندارند. آمریکا هم زورگو و تحمیل‌کننده است و مسئله‌اش این است؛ بنابراین پیشنهادهایی هم که میکنند، غالباً پیشنهادهای متکبّرانه و تحقیرآمیزی است که حتّی قابل نگاه کردن نیست.»
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    4 1
    چقدر غم انگیزه. چه اتفاقی برای تشکل های دانشجویی افتاده؟ خوشبینانه میگم شاید به دلیل پیری باشه. این تشکل ها نیاز به احیای دوباره دارند. باید افکار جوان و بصیر در این تشکل ها جابگیرند. دانشجویان با بصیرت و فهیم نباید اجازه دهند این تشکلها منویات دشمنان ایران و ایرانی و نظام اسلامی را مجری باشند.
  • علی واحدی IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    11 2
    تو که سهلی اربابهات هم نتونستن ولایت فقیه رو حذف کنند.شما فقط میتونی ل ج ن پراکنییی کنییییی.ولایت فقیه خرقه ای ایست که مثثثلللل تو نمیتو نننن در موردش اظهار نظر کننن.
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    32 1
    تاجزاده باید قدر این آزادی و امام خامنه ای رو بدونه هرجای دیگه بود جرات نفس کشیدن نداشت! در ضمن امام خمینی وصیتشون هست که انقلاب رو نباید داد دست لیبرالها و منافقین و نامحرمان
  • محمدایوب IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    29 38
    یکی به این بگه زیادی داری نکبت اگر رهبری لب تر کنه همان ها که در سرمای روز 22بهمن در راهپیمایی شرکت کردند. برت میگردونن اونجا که بودی
  • مادربچه هاومعلم مدرسه IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    24 1
    تاج زاده را مامانش هم قبول نداره، چرا نظراتش واسه شما مهم شده؟!!!!!
  • حاج محمد IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    1 1
    تاج زاده سرت رو از زیر لحاف بیار بیرون
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    3 1
    برو تاج‌زاده
  • ناشناس IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    1 1
    من کاری به تاج زاده ندارم
    • صمد IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      0 0
      چرا با تاج زاده كار ى ندارى ؟
    • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      0 0
      از مشرق متشكرم نظر مرا منتشر كرد
    • صمد IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      0 0
      کاش تاج زاره همين روز ها بازداشت شود
  • FR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    5 34
    یکی نیست به این تاجزاده بگه که اصلا تو کی هستی که بخواهی قصد حذف ولایت فقیه را داشته باشی ؟!
  • مهاجر FI ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    32 95
    طنز ماجرا اینجاست، ایشون حقوق بگیر وزارت کشور هستند و از بیت المال تغذیه می‌کنند و نقش مخالف دارند، چرا منبع تغذیه این اراذل و اوباش فجازی مسدود نمیشود....
  • !! IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    13 30
    چه غلطا ؟؟!! تو غلط میکنی ؛ حتی راجع به ولایت فقیه حرف بزنی !!
  • !! IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    9 1
    یعنی یه آدم ، تا چه حدی میتونه ؛ پست ، رذل و خودفروخته باشه ؟؟!!
  • مرصاد IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    2 1
    رافت افراطی نظام ؛ موجب هار شدن امثال تاجزاده ملعون شده است !!
  • DE ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    9 18
    من قصد حذف کامل ولایت فقیه را ندارم ولی...حالا همچین یه کمی اگه ما را تحویل بگیره با ما بیعت کنه ما رضایت میدیم.... خخخخخ مالیخولیا داره یارو . / هر قوطی کمپوتی تاریخ انقضاءش تهش نوشته .تاجی عمویی یه ملق بزن مینیم چند ساله از تاریخ مصرفت گذشته . قوطی کمپوت فاسد سرش باد میکنه تو سرو تهت‌باد داره .
  • عبدالله IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    9 1
    کوتاه و گویا بگم: فاسد ،فاسق و فاجر یعنی تاج ز....
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    2 1
    اگر این امنیت که مرهون رهبریه نبود الان تو یلا قبا جرات نمی کردی حرف بزنی مرد
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    2 1
    این تاجزاده بی کیه که اهمیت بهش میدید کسی است که سرش تو آخور اسرائیل است
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    3 1
    حتی در نامه نگاری داخلی افراداین فرقه بایکدیگر ، نگاه های از بالا به پائین ، منش دیکتاتوری ، گنده گوئی های بی بنیان بوضوح و آشکار دیده میشود .
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    8 1
    نمیشه از این تاج‌زاده ، تصویر و خبر نزنید؟ حالت تهوع دست میده به ادم
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    2 1
    من بمیرم که تاجزاده اینجوری مغلطه کنه
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    6 1
    متوهمان خودشان را سنگین برانداز و احساس میکنند ، نه آقا ، شما هم زود باور ، بادتان میکنند و جلو می اندازند . در آخر این که از طرف ایثارگران آنهم بعنوان چپ . یا .. سخن میگویند . روی چه حسابی خود را نماینده مینامند ؟؟
  • عبدالله IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    10 1
    تو قصد حذف چی رو نداری؟؟!!، بله ؟؟!!، تو کی باشی که بتونی از این کلمات گنده تر از دهنت بگی،
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    5 12
    این راچراخاموش نمیکنند خیلی خودش راجدی گرفته.ازش تست بگیرند.
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    8 17
    شما که عددی نیستید تمام اربابهای شما 43 سال است نتونسته اند غلطی بکنند.
  • اکبر IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    8 0
    تاجزاده از بین تندروهای اصلاح طلب مأوریت هتک حرمت ولایت فقیه را به عهده گرفته و برای ایفای نقش کثیفش زحمت می کشد. اگر از باب ان الشیاطین .... الی اولیاءهم چهار نفر مثل خودش را دور و برش جمع کند اما به یُمن جهاد تبیین پوزه اش به خاک مالیده خواهد شد إن شاء الله
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    0 0
    دولتمردان و مسیولین اگر به اهداف امام راحل عمل می کردند کسی را جرات گستاخی نبود. هرگز قصوری تاوانی دارد که متاسفانه تاوان آن به چشم مردم می رود. تنها راه جبران، عذرخواهی صادقانه از مردم و تلاش برای جبران گذشته و برگشت اعتماد است.
  • DE ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    1 0
    تاج زاده غلط های زیادی کرده! توهم با توهمات بیشمارت وقف فتنه گری هستی! خواب سکولاریته بخواب هم نخواهی دید بیچاره!
  • IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    0 0
    توکی هستی!و براساس کدوم علم و اندیشه نداشته ات میخواهی ولایت فقیه و حذف کنی!؟ اساس و خمیر مایه انقلاب ولایت فقیه هست .ولایت دین بر جامعه ،همان ولایتی که به عشقش مردم خون ها دادند تا این انقلاب رو از ر احمق هایی مثل شما بیمه کنند مردک‌نادان مزدور اجنبی !
  • ایرانی اصیل IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    4 0
    این فاسدان مملکت در لباس اصلاح طلبان انقدر بدبخت فکری هستند فقط سر دماغ خود شان را می ببینند نه بیشتر چون کاملا غرق در فساد هستند مانند اربابان بی هویت شان .
  • محمد IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    2 0
    شما و هم قطار شما زشت کلام در حد یک پشه برای ما ارزش ندارید لطفا فقط خفه شوید همین ، فقط در .... ببندید.
  • عدی IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    3 6
    تو کی هستی که بتونی از این غلطها بکنی
  • لاجوردی IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    1 0
    مگر نظام ارث باباته که بخوای حذف کنی یا نکنی
  • حسین IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    2 35
    شما کی هستی َ!؟ که بخواهی در مورد ولی فقیه حرف مفت بزنی . چه برسه که برای دیگران تعیین تکلیف کنی ؟!! ولی فقیه با تو نیامده که بخواهی حذفش کنی . بیشتر از این گنده گویی نکن /
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    0 24
    اقای تاجزاده بداند که این نظام حقانیت خود را از وجود ولایت فقیه میگیرد و این ولایت الهی شعبه ایی از ولایت رسول الله و علی ابن ابیطالب و ائمه هدا تا امام عصر اروحنا فداست قطعا و حتما بدانند ایشان و دوستان هم کیش ایشان که نظر و عنایت حقتعالی پشت این نظام بوده و انشالله تا ظهور اقا خواهد بود والادر 43 سال بارها نابود شده بود اگرچه جبهه کفر و نفاق و پیاده نظام انها برنتابند و دق مرگ شوند
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    1 18
    نماد مدیریت شما، حادثه کوی دانشگاه بود، بهتر است لال بمانی، حداقل لال بمیری شاید اجر و قربی پیدا می کنی و مانند پیراهن عثمان به دردی برای هم کیشانت بخورد .
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    1 14
    سلام.مال‌این‌حرفها‌نیستیدید.
  • مهران US ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    18 0
    آقای تاجزاده، چی میگی؟ کسی که داره حذف میشه اصلاح طلبهای فتنه گره.
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    2 0
    تاجزاده کیه؟!
  • صمد IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    0 0
    تاج زاده افكار جديدى به سرش زده عمدا اينگونه بى پروا مينويسد دلش ميخواهد بازداشت و زندانى شود و جنجال بر پا كند
    • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      0 0
      اينهم ديدگاهى است كه از تاج زاده بعيد نيست. بهر صورت ادم نفهمى است كه خودش را خيلى فهميده ميداند و هميشه در جستجوى سوژه هايى از همين قبيل هست. شايد حالا زندان رفتن را موفقيتى ميداند .
    • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      0 0
      و در ادامه ديدگاه ١٥:٢٧ شايد در زندان اعتصاب غذا و ازين جور جنجال بازى راه بيندازد. در مجموع ادم خودخواه ايست كه ميخواهد update باقى بماند.
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    1 30
    اقاى تاجزاده شاه اين قدرشهامت داشت كه دروزگارى كه امريكا قدرت مسلط درجهان حافظ اسد وهمسرش را به ايران دعوت ورسما ازوى پذيرايى نمايد شما ها كه مى خواهيد خودرا بى باك تر از شاه به مردم قالب كنيد وقتى پسرش به تهران از ترس يكى تان قايم شد وديگرى استعفا داد تا فاصله خودتانرا با نظام را به ارباب نشان دهيد چون ميدانيد حيات تان به ناف ارباب بند است وحتما ميدانيد فعلا مثل يك تابلو هستيد كه كسى پشت ان نيست
  • على اصغر IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    0 13
    چارلى چاپلين در يكى فيلم هاى خود از گرسنگى و سرما رنج ميبرد رفت دزدى كرد كه زندانى بشود و در زندان در محيط گرم با غذاى زندان رفع گرسنگى بكند پليس او را دستگير و برد. پليس هاى ارشد در كلانترى او را بطور موقت در بازداشت نگهداشتند تا تصميم بگيرند دقايقى گذشت پليس متوجه خل و چل بازى او شد دستور داد بيرونش كنيد. او را در خيابان رهايش كردند. حالا اگر تاج زاده را بازداشت كنند پليس زندان اين خل وچل را تحويل نخواهد گرفت اورا به پزشكى قانونى خواهد فرستاد.
  • ایران من IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    0 0
    حیف که..
  • IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    0 0
    یکی نیست به این تااااااج زاده!بگه توکی هستی که بخواهی یانخواهی ازحدف کامل یاناقص!!!ولایت فقیه حرف بزنی؟!یک ملت خون دادندتااین نظام روبرپاکردند!حالاشماسرسفره شون نشستین ودم ازنفی ارزشهای انقلاب می زنین؟این اعتمادبه نفست ماروکشته!
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    0 0
    توکی هستی که حرفهای دشمنان خارجی رونشخوارکنی؟
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    0 0
    اقای تاج زاده نگران نباش
  • فاطمه IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    0 0
    ان شا الله این ولایت فقیه هسته تا ظهور امام زمان دشمنان داخلی خارجی هیچ غلطی نمی تونن بکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس