۴۰ دقیقه رعب آور برای صهیونیستها/ جبهه‌ای که هر لحظه بوی باروت می

پهپاد «حسان» حزب الله که روز گذشته وارد اراضی اشغالی شد علاوه بر آنکه بار دیگر ناکارآمدی سامانه گنبد آهنین را نشان داد، شوک روانی بزرگی به صهیونیستها وارد، و قواعد درگیری جدیدی را ایجاد کرد.

به گزارش مشرق، لبنان و فلسطین اشغالی مرزی به طول ۷۹ کیلومتر دارند که همواره طی دوره‌های مختلف بر اثر سیاست‌های توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی پرتنش بوده است. عقب نشینی رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۰۰ میلادی (۱۳۷۹ خورشیدی) از جنوب لبنان نیز پایان تجاوزکاری‌های این رژیم در مناطق مرزی با لبنان نبود زیرا هنوز بخش‌هایی از خاک لبنان در اشغال رژیم صهیونیستی است به عبارت دیگر جبهه میان رژیم صهیونیستی و حزب الله هر لحظه بوی باروت می‌دهد و با کوچک‌ترین تحولی هر رخدادی ممکن است که رخ دهد.

بیشتر بخوانید:

مجازات دسته جمعی اسرای فلسطینی در زندان‌های اسرائیل

پس از موضع گیری های اخیر مقامات و فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی، همگان منتظر موضع گیری سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان بودند. واقعیت آن است که نام نصرالله لرزه بر اندام صهیونیست‌ها می‌اندازد. اسرائیلی‌ها نصرالله را بیش از سران خود باور دارند و به گفته‌هایش بیش از نخست وزیر و دیگر مسئولان رژیم صهیونیستی توجه می‌کنند واقعیت آن است که نام نصرالله لرزه بر اندام صهیونیست‌ها می‌اندازد. اسرائیلی‌ها نصرالله را بیش از سران خود باور دارند و به گفته‌هایش بیش از نخست وزیر و دیگر مسئولان رژیم صهیونیستی توجه می‌کنند.

شکی نیست که رژیم صهیونیستی به شدت از سید حسن نصرالله هراس دارد و مقوله اسحاق شامیر نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه عرب همان عرب است و دریا همان دریا، دیگر اعتبار ندارد.

سید حسن نصرالله شخصیت بسیار کاریزماتیکی دارد و اسرائیلی‌ها به خوبی وی را می‌شناسند و اظهار نظر وی که جامعه اسرائیل را به خانه عنکبوت تشبیه کرد که به راحتی می‌توان آن را ویران کرد در خاطر صهیونیست‌ها نقش بسته است. نظامیان صهیونیست به اندازه‌ای از حزب الله می‌ترسند که در خود توان نمی‌بینند و اعتمادی به خود ندارند.

روزنامه صهیونیستی هآرتض در گزارشی پس از جنگ سال ۲۰۰۶ اذعان کرد که نصرالله رهبر عربی است که کاملاً متفاوت با رهبران جهان عرب است. وی حرف بیهوده‌ای نمی‌زند و دروغ نمی‌گوید و حرف‌هایش قابل اعتماد است. بر همین اساس است که سخنرانی‌های سید حسن نصرالله همانند سلاحی قوی است.

رژیم اسرائیل در برابر تهدیدات نصرالله عاجز است زیرا این تهدیدات تأثیر ویژه و واقع بینانه ای بر اسرائیلی‌ها (صهیونیست‌ها) دارد. علت این موضوع کاملاً مشخص است و آن صداقت نصرالله دبیر کل حزب الله در تهدیدات است و نتایج درگیری سالهای طولانی به کارشناسان اسرائیلی این موضوع را ثابت کرده است.

«عودید بن عامی» از کارشناسان اسرائیلی در این باره گفت: «مشکلی که اسرائیل با آن روبرو ست این است که نصرالله قبلاً ثابت کرده که صادق است و دروغ نمی‌گوید. نصرالله با تهدیدات خود بازدارندگی را ادامه می دهد».

«تزویکا بوگال» از ژنرال‌های صهیونیست اذعان کرد: «نصرالله مرد کم اهمیتی نیست و وی به دنبال بیرون کردن ما از اینجا (فلسطین اشغالی) است».

«دنی روبین اشتاین» از شخصیت‌های رسانه‌ای اسرائیلی هم گفت: «حسن نصرالله شخصیتی بزرگ دارد. جمال عبدالناصر به مدت ۶ روز در جنگ ایستادگی کرد اما حسن نصرالله به مدت چهار هفته اسرائیلی‌ها را در پناهگاه نگه داشت.

سخنرانی مهم نصرالله

سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی روز چهارشنبه خود اعلام کرد: گروههای مقاومت که ما بخشی از آن هستیم، اعتقاد راسخ داریم که این رژیم موقتی است و این رژیم در حال پس رفت و عقبگرد است. منحنی نزولی رژیم اسرائیل از سال ۱۹۸۵ میلادی آغاز شد و آن هنگامی بود که مقاومت در لبنان به دشمن اسرائیلی عقب نشینی از جبل لبنان، بیروت و حومه و مناطق صیدا و صور و نبطیه را تحمیل کرد تا اینکه در نهایت در پشت یک نوار امنیتی خود را پنهان کند. اینکه ارتش رژیم اسرائیل نمی‌تواند در لبنان باقی بماند، نشانه‌ای از منحی نزولی است و بعد از آن عقب نشینی از نوار غزه و شکست سال ۲۰۰۶ میلادی این رژیم (به عنوان نشانه‌های دیگر) رقم خورد.

۴۰ دقیقه رعب آور برای صهیونیستها/ جبهه‌ای که هر لحظه بوی باروت می

سید حسن نصرالله گفت: مسیر کلی رژیم اسرائیل مسیر سراشیبی است و بسیاری از فرماندهان ارشد دشمن و مراکز تحقیقات امنیتی این رژیم با این زبان سخن می‌گویند. ما رژیم اسرائیل را رو به زوال و نابودی می‌بینیم و مسئله فقط مسئله زمان است و نه بیش از آن. آینده منطقه متفاوت از آینده‌ای است که دیگران در محاسبات خود می‌دانند. مسیر کلی رژیم اسرائیل مسیر سراشیبی است و بسیاری از فرماندهان ارشد دشمن و مراکز تحقیقات امنیتی این رژیم با این زبان سخن می‌گویند.

وی افزود: ما روزانه رژیم دشمن را زیر نظر داریم و ما امروز با یک رژیم بحران زده روبرو هستیم که در مسیر سراشیبی حرکت می‌کند. ما امروز با یک ارتش بحران زده روبرو هستیم. رژیم اسرائیل بدون ارتش نمی‌تواند ادامه حیات دهد زیرا رژیمی ساختگی است و سرنوشتش به سرنوشت ارتشش گره خورده است.

دبیرکل حزب الله همچنین به بحران در درون رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: اعتماد «اسرائیلی ها» به ارتش اسرائیل کاهش یافته است و ۴۰ درصد آنها در اندیشه ترک فلسطین و بازگشت به جایی هستند که از آنجا آمده اند. هرچند ما این دشمن دستکم نمی‌گیریم اما واقعیت این است که این دشمن در حالت سراشیبی و سقوط قرار دارد اعتماد «اسرائیلی ها» به ارتش اسرائیل کاهش یافته است و ۴۰ درصد آنها در اندیشه ترک فلسطین و بازگشت به جایی هستند که از آنجا آمده اند. هرچند ما این دشمن را دستکم نمی‌گیریم اما واقعیت این است که این دشمن در حالت سراشیبی و سقوط قرار دارد. در کنار قدرت مقاومت و معادله‌ای که با دشمن ایجاد کرده است، یکی دیگر از عوامل بازدارندگی، وضعیت نابسامان دشمن و ضعف و سستی است که بر او حاکم است. مقاومت در رویارویی دائم با دشمن است و جنبه‌ای از این مقاومت پنهانی صورت می‌گیرد و از آن سخن گفته نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

پهپاد «حسان» ضعف اسرائیل و قدرت مقاومت را به نمایش گذاشت

وی تصریح کرد: ما از این قدرت و توان برخوردار هستیم که هزاران موشک خود را به موشک‌های دقیق تبدیل کنیم و اینکار را از سال‌ها پیش آغاز کردیم و بسیاری از موشک‌های خود را به موشک‌های دقیق تبدیل کرده ایم. دشمن صهیونیستی در جستجوی یافتن محل موشک‌ها است اما می‌داند که ما موشک‌های خود را در یک محل نگهداری نمی‌کنیم بلکه آن را در جاهای مختلف قرار می‌دهیم و از این رو است که مزدوران خود را (برای شناسایی محل‌ها) فعال می‌کند.

دبیرکل حزب الله لبنان در یادآوری عملیات کمین حزب الله لبنان در شهرک انصاریه در برابر واحد کماندوی نیروی دریایی رژیم اسرائیل در شب چهارم و پنجم ماه سپتامبر سال ۱۹۹۷ میلادی گفت: ما منتظر دشمن هستیم و به یاری خداوند و قدرت مقاومت و هوشیاری آنها ممکن است که با عملیات انصاریه ۲ روبرو باشیم زیرا دشمن به مزدوران اعتماد نمی‌کند بلکه افسران و نیروهایش را اعزام خواهد کرد و ما در انتظارش هستیم و به امید عملیات «انصاریه ۲».

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: مدت‌های طولانی است که کار ساخت پهپادها را آغاز کرده ایم و در برابر نیاز و تهدید، ما بدنبال هر فرصتی هستیم. ما تصمیم گرفتیم از طریق حداقل فعال سازی دفاع هوایی برای مقابله با پهپادها تهدید را به فرصت تبدیل کنیم اما مقابله با هواپیماهای جنگی بحث دیگری است. کاهش چشمگیری درخصوص حضور پهپادها در آسمان لبنان وجود دارد.

۳ پیامی که نصرالله به صهیونیست‌ها داد

در واقع سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان با سخنرانی خود چند پیام را به صهیونیست‌ها رساند؛

نخست، کارخانه‌های نظامی حزب الله موفق به تبدیل موشک‌های بالستیک عادی به موشک‌های نقطه زن شده‌اند.

دوم، مراکز امنیتی حزب الله توانایی رصد عالی را دارند و موفق به دستیابی به اطلاعات دقیقی شده اند که حاکی از اعزام مزدورانی از سوی تل آویو برای یافتن این موشک‌ها به منظور هدف قرار دادن آن، است و از این رو آماده مقابله با هر تحرک اسرائیل است. این از سخنان سید حسن نصرالله مشخص شد که «انصاریه ۲» آماده است.

پیام سومی که سید حسن نصرالله به دنبال انتقال آن بود این است که کارگاه‌های تولید موشک و پهپاد پراکنده هستند و در یک جا متمرکز نیستند.

پهپادی که اردوی صهیونیست‌ها را به هم ریخت

دو روز پس از این سخنرانی بود که آژیر خطر در شهرک الجلیل در نزدیکی مرز لبنان به صدا درآمد. خبر از ورود پهپادی از لبنان به داخل اراضی اشغالی بود که صهیونیست‌ها را به هم ریخت و اوج سردرگمی آنها را نمایان ساخت. سخنگوی ارتش این رژیم اعلام کرد که سامانه گنبد آهنین و جنگنده‌ها و بالگردها همه به کار گرفته شده اند اما اوج استیصال آن بی اطلاعی از سرنوشت پهپادی بود که وارد اراضی اشغالی شده بود.

۴۰ دقیقه رعب آور برای صهیونیستها/ جبهه‌ای که هر لحظه بوی باروت می

تا اینکه حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که مقاومت اسلامی پهپاد حسان را به سوی اراضی اشغالی روانه کرده است و اینکه این پهپاد به مدت ۴۰ دقیقه در منطقه‌ای به طول ۷۰ کیلومتر در شمال فلسطین اشغالی به مأموریت اطلاعاتی پرداخته و با وجود همه تلاش‌های دشمن صهیونیست برای سرنگونی آن به سلامت به خاک لبنان بازگشته است حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که مقاومت اسلامی پهپاد حسان را به سوی اراضی اشغالی روانه کرده است و اینکه این پهپاد به مدت ۴۰ دقیقه در منطقه‌ای به طول ۷۰ کیلومتر در شمال فلسطین اشغالی به مأموریت اطلاعاتی پرداخته و با وجود همه تلاش‌های دشمن صهیونیست برای سرنگونی آن به سلامت به خاک لبنان بازگشته است. پهپاد مذکور با موفقیت و بدون آنکه اقدامات دشمن بر آن اثر بگذارد، عمل کرد.

عبدالباری عطوان تحلیلگر برجسته جهان عرب با اشاره به مأموریت موفق پهپاد حزب الله در سرزمین‌های اشغالی و پرواز ۴۰ دقیقه‌ای این پهپاد در عمق ۷۰ کیلومتری اراضی اشغالی نوشت: زمانی که سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله در سخنرانی چهارشنبه شب به خود به مناسبت سالگرد شهدای مقاومت تاکید کرد که حزب‌الله اکنون هزاران موشک بالستیک دقیق و صدها پهپاد پیشرفته در اختیار دارد که همه آنها تولید داخل بوده و به دست کارشناسان داخلی ساخته شده‌اند، به نظر می‌رسد که صهیونیست‌ها به این مسئله توجه چندانی نداشته و تمرکز خود را معطوف به کلیپ منتشر شده توسط رسانه نظامی حزب الله از یگان‌های ویژه آن معطوف کردند.

وی افزود: آنچه که مسلم به نظر می‌رسد این است که سید حسن نصرالله به خوبی می‌دانست که شاخه نظامی حزب الله در حال آماده سازی برای پرتاب پهپاد «حسان» است. این پهپاد روز جمعه در یک مأموریت شناسایی موفق شد یک پرواز ۴۰ دقیقه‌ای در عمق ۷۰ کیلومتری شمال فلسطین اشغالی داشته باشد و سالم به لبنان برگشت. این مسئله همه کارشناسان و تحلیلگران اسرائیلی را سردرگم کرده و فصل جدیدی در درگیری اعراب و اسرائیل و پیامدهای آن باز خواهد کرد.

وی می‌نویسد: تردیدی نیست که بیانیه دقیق مقاومت لبنان درباره نفوذ این پهپاد به فلسطین اشغالی تاکید می‌کند که حزب الله همواره حقیقت را می‌گوید و تمایلی برای گمراه کردن و یا اغراق ندارد. اما نکته حائز اهمیت مربوط به اعتراف «آویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی است که در حساب توییتری خود نوشت، هواپیماهای جنگی و بالگردها برای رهگیری پهپاد حزب الله مأمور شدند و حتی سامانه گنبد آهنین نیز موشک خود را شلیک کرد و آژیرهای هشدار به صدا درآمدند اما این پهپاد توانست بعد از پرواز در آسمان فلسطین اشغالی به لبنان برگردد.

عبدالباری عطوان افزود: نکته قابل توجه این است که این شکاف نظامی بزرگ در ارتش اسرائیل و نفوذ پهپاد حزب الله به فلسطین اشغالی یک روز بعد از آن صورت گرفت که سخنگوی نظامی رژیم صهیونیستی از پرواز دو پهپاد در آسمان اراضی اشغالی خبر داده بود که یکی از جنوب لبنان و دیگری از نوار غزه آمده بودند. این یعنی در حال انتقال به مرحله پهپادهای بسیار پیشرفته هستیم که از شمال و جنوب به حریم هوایی اراضی اشغالی نفوذ می‌کنند.

این تحلیلگر برجسته جهان عرب تاکید کرد: همین مسئله یک شوک روانی بالایی در میان شهرک‌نشینان صهیونیست و مقامات آن ایجاد کرده و آنها را نسبت به ارتش رژیم صهیونیستی بی اعتماد می‌کند. اسرائیلی‌هایی که اساساً در نگرانی و وحشت به سر می‌برند چمدان‌های خود را بسته و در تلاش برای یافتن پناهگاه‌های امن به سمت اروپا و آمریکا و کانادا فرار می‌کنند و این چیزی است که رسانه‌های صهیونیستی به آن اعتراف کرده‌اند همین مسئله یک شوک روانی بالایی در میان شهرک‌نشینان صهیونیست و مقامات آن ایجاد کرده و آنها را نسبت به ارتش رژیم صهیونیستی بی اعتماد می‌کند. اسرائیلی‌هایی که اساساً در نگرانی و وحشت به سر می‌برند چمدان‌های خود را بسته و در تلاش برای یافتن پناهگاه‌های امن به سمت اروپا و آمریکا و کانادا فرار می‌کنند و این چیزی است که رسانه‌های صهیونیستی به آن اعتراف کرده‌اند.

عطوان تصریح کرد، یک پهپاد کوچک شناسایی که ساخت آن تنها چند صد دلار هزینه دارد به حریم هوایی فلسطین اشغالی نفوذ می‌کند و هواپیماهای جنگی و بالگردهای ساخت آمریکا و همچنین سامانه گنبد آهنین که میلیون‌ها دلار هزینه دارند موفق به رهگیری آن نمی‌شوند. این یک دستاورد بزرگ برای جنبش مقاومت اسلامی لبنان است و آینده‌ای تاریک برای رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان پیش بینی می‌کند.

وی ادامه داد این پهپاد حزب الله ما را به یاد پرنده ابابیل می‌اندازد؛ پهپادی که با اطمینان و قدرت بیش از ۴۰ دقیقه در حریم هوایی دشمن پرواز کرده و هزاران عکس از پایگاه‌های نظامی دشمن در شمال فلسطین اشغالی گرفت و به سلامت به لبنان برگشت، در حالی که اطلاعات ارزشمندی با خود آورد. موشک‌های مقاومت از نوع «کورنت» اسطوره تانک‌های «مرکاوا» رژیم صهیونیستی در جنگ جولای ۲۰۰۶ و جنگ غزه در سال ۲۰۱۴ را نابود کرد و اکنون می‌بینیم که بعد از موشک‌های بالستیک پهپادهای مقاومت ضربه بزرگی به گنبد آهنین وارد کرده و ادعاهای دروغین آن را فاش می‌کند و در عین حال بیانگر توانمندی‌ها و خودکفایی محور مقاومت و گروه‌های آن است.

عطوان در ادامه به اظهارات «اور هیلر» تحلیلگر امور نظامی در شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اشاره کرد که گفته بود «پهپاد حزب‌الله شکست جدید سامانه گنبد آهنین در شمال اسرائیل (اراضی اشغالی) را تأیید می‌کند».

عطوان تصریح کرد: امیدواریم برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس که برای خریدن سامانه گنبد آهنین در ازای میلیاردها دلار با یکدیگر مسابقه می‌دهند و تصور می‌کنند که این سامانه از آنها محافظت خواهد کرد جزئیات این شکست اسرائیل را در برابر پهپادهای مقاومت دنبال کرده باشند.

برخی در منطقه همواره سعی دارند که اسرائیل را شکست ناپذیر و طرفی که در همه جنگ‌ها توانمند است، معرفی کنند اما واقعیت به گونه‌ای دیگر است. هنگامی که سید حسن نصرالله اعلام می‌کند که اسرائیل سست‌تر از خانه عنکبوت است کاملاً با واقعیت تطابق دارد زیرا خود رسانه‌های رژیم صهیونیستی به عدم وجود روحیه جنگجویی نزد اسرائیلی‌ها و حتی نظامیان این رژیم واقف هستند. هنگامی که دبیرکل حزب الله می‌گوید که اسرائیلی‌ها آماده جنگ نیستند این با واقعیت تطابق دارد.

حزب الله از نظر لجستیکی و نظامی آماده مقابله با صهیونیستهاست. حزب الله به دقت تحرکات آنها را زیر نظر دارد و آماده مقابله با حمله رژیم صهیونیستی است. حزب الله هم اکنون در آمادگی کامل به سر می‌برد و به عبارت دیگر در حالت جنگی قرار دارد و برنامه‌های لازم را برای مقابله دارد و رزمندگان را از نظر روحی و نظامی برای آنچه صهیونیست‌ها تدارک دیده اند، آماده کرده است.

تل آویو به خوبی می‌داند که در جنگ آتی، شمار زیادی از نظامیانش کشته می‌شوند و مراکز مهم و حساس اسرائیل به شکل بی سابقه‌ای هدف قرار خواهد گرفت و اقتصاد آن به شکل قابل ملاحظه تحت تأثیر قرار خواهد گرفت و اگر جنگ به درازا بکشد، ضربات مهلکی به زیرساختهای رژیم صهیونیستی وارد خواهد شد.

به اذعان محافل صهیونیستی؛ حزب الله توان جنگ برای چندین هفته را دارد حتی اگر نیمی از موشک‌هایش را نیروی هوایی اسرائیل ساقط کند. سامانه گنبد آهنین با مشکلات شدیدی در برخورد با این حجم موشک روبرو خواهد شد به ویژه که ذخایر موشک‌هایی که باید این موشک‌ها را رهگیری کنند، محدود است.

بیش از نیمی از اسرائیلی‌ها در صورت بروز جنگ میان حزب الله و اسرائیل به سوی مناطق کم خطرتر به طوراتوماتیک وار فرار خواهند کرد. این در حالی است که اقتصاد رژیم صهیونیستی آنهم در صورتی که در جبهه‌های دیگر اوضاع آرام باشد با مشکلات عدیده ای به سبب توقف کارخانه‌ها، قطع جریان برق، کمبود آب و دیگر مشکلات ناشی از جنگ از جمله توقف پروازها روبرو خواهد شد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    8 0
    اگر فلسطینیان دست به قیام مسلحانه بزنند ومحور مقاومت لبنان هم به کمکشان بیاید عمررژیم صهیونی روبه زوال میرود
    • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
      0 3
      ایران باید استارت حمله را بزند قطعا ترکیه و اعراب هم به کمک خواهند آمد ترس از اسرائیل باید فرو بریزد
    • DE ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
      1 0
      ایران باید استارت حمله را بزند قطعا ترکیه و اعراب هم به کمک خواهند آمد ترس از اسرائیل باید فرو بریزد.خخخخ قطعا ترکیه و اعراب هم به کمک خواهند آمد ولی به کمک رژیم آپارتاید. ترکیه یک عروسک خیمه شب بازیست مانند دیگر سران مرتجع عرب. ترکیه بجای حمله به دوستش اسراییل بره دهها هزار مشروب فروشی و خانه های فساد و خرید و فروش دختران در ترکیه را بگیرد . هر کسی لیاقت جنگ با دشمن بشر یعنی رژیم آپارتاید را ندارد این سرکوبی و اقتدار و جهاد مخصوص نیکنامان است نه منافقین .
    • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
      2 0
      حملات مجازی در ایران متاسفانه هنوز که هنوزه هست، بایستی این غده کثیف رو بیشتر از بیش ترساند و بجای خودش نشاند... خودبه خود خیلی از مسائل درست میشود.ان شاءالله.
  • سید عبدالله قریشی بوکانی IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    5 0
    حزب الله پیروز همه میدانها خواهد بود، چون حزب الله ید قدرت خداوند از آستین امت اسلامی است . حزب الله آبرودار اسلام و دین محمد نبی ص است
  • حسين DE ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    3 0
    خانه عنكبوتى بهترين توصيف است .
  • محمدایوب IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    2 0
    درود بر امام راحل روحش شاد چه یادگاری از خود به جای گذشت سیدحسن البته این سید حسن نه فیلسوف است و نه کاخ نشین وکاخ ساز بلکه کاخهای ظلم را ویران می‌کند درست مانند پدر معنویش امام خمینی نامش لرزه بر اندام ظالمان ووطن فروشان ونوکران آمریکا می اندازد نه برای دشمنان انقلاب خمینی سفره می اندازد وان کسی نیست جز سیدحسن نصرالله
  • GB ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    2 0
    اونی که بخاد بزنه حرف نمیزنه اونی که حرف میزنه نمیخاد بزنه این قاعده این جهان است یه شخص سومی هم هست اونی که حرف میزنه و میزنه که قدرتمند ترین فرد یا کشور است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس