بیانیه مشترک سران کشورهای عضو گروه ۷ علیه روسیه

سران کشورهای عضو گروه ۷ در نشست مجازی امروز خود با صدور بیانیه ای مشترک اعلام کردند که عملیات روسیه در اوکراین را محکوم می کنند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سران کشورهای عضو گروه ۷ امروز پنجشنبه در بیانیه ای مشترک اعلام کردند که عملیات ویژه روسیه در اوکراین را به شدت محکوم می کنند.

بر اساس اعلام این رسانه، در بیانیه مشترک صادره در جریان نشست سران کشورهای عضو گروه ۷ در این خصوص ادعا شده است: گروه ۷ بحران روسیه را تهدید جدی برای نظم جهانی تلقی می کند!

ببینید:

فیلم/ تسلیم گروه جدیدی از نظامیان اوکراین

نشست سران کشورهای عضو گروه ۷ متشکل از آمریکا، انگلیس، کانادا، آلمان، فرانسه، ایتالیا، ژاپن و اتحادیه اروپا برای بررسی بحران اوکراین ساعاتی پیش آغاز شد.

کاخ سفید در این باره اعلام کرده بود که جو بایدن در این نشست مجازی از سایر کشورهای عضو گروه ۷ خواسته است تا به اتخاذ رویکردی مشابه و هماهنگ در برابر روسیه در خصوص تحولات جاری در اوکراین مبادرت نمایند.

بیشتر بخوانید:

نظامیان آمریکایی به مرز اوکراین می‌روند

پیشتر یک رسانه آمریکایی اعلام کرده بود که محور نشست سران گروه ۷ بحث و بررسی وضوع تحریم هایی علیه روسیه در ارتباط با حمله مسکو به اوکراین خواهد بود.

وزارت دفاع روسیه صبح امروز به دستور ولادیمیر پوتین و به دلیل درخواستِ کمک از سوی استقلال طلبان شرق اوکراین در پاسخ به افزایش «تجاوزات کی‌یف» عملیات نظامی ویژه ای را آغاز کرد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس