شاهد تحولات مثبتی در حوزه صادرات نفتی هستیم

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در ابتدای دولت رئیسی با کمترین میزان صادرات نفت، وزارت را به دولت جدید تحویل دادند اما وضعیت در چند ماه اخیر متفاوت شده و شاهد تحولات مثبتی در این حوزه هستیم.

به گزارش مشرق، احمد نادری نماینده تهران طی سخنانی اظهار داشت: طی سال‌های گذشته شاهد مدیریت غلط تکنوکرات‌هایی در وزارت نفت بودیم که عملاً برای توسعه صنعت نفت کشور اقدامی انجام ندادند.

وی افزود: این افراد اعتقادی به توان داخلی نداشتند و شاهد این بودیم که در اظهارات‌شان اینگونه مطرح می‌کردند که کشور توان صادراتی را از دست داده است و کسب درآمدهای نفتی با توجه به تحریم‌های آمریکا امکان‌ناپذیر است.

نماینده تهران در مجلس یازدهم بیان کرد: دیدیم که در ابتدای دولت رئیسی با کمترین میزان صادرات نفت، وزارت را به دولت جدید تحویل دادند اما وضعیت در چند ماه اخیر متفاوت شده و شاهد تحولات مثبتی در این حوزه هستیم.

نادری تصریح کرد: نمونه این پیشرفت‌های فقدان خاموشی‌های گسترده در مصارف خانگی و همچنین سوخت نیروگاه‌ها و افزایش درآمدهای حاصل از این حوزه از طریق صادرات است که می‌بایست ادامه‌دار باشد چراکه با باور به توان داخلی می‌توان از سد هر تحریمی عبور کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    0 0
    پول نفت با بازار خودرو و لوازم خانگی تهاتر کنید خیانت شده هر طوری که شده باید بسمت خودکفایی واقعی نه شعاری تو این دو حوزه بریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس