آزار جنسی /فساد در سینمای ایران

یکی از دستیاران کارگردان خانم سینمای ایران، با ذکر نام یک بازیگر شناخته شده‌ی امروز این سینما، و با اسم و رسم مشخص خودش، روایتی از "آزار" دیدن توسط او را منتشر کرده است.

به گزارش مشرق، در روزهای اخیر، انتشار یک پست در فضای مجازی خبرساز شده است. یکی از دستیاران کارگردان خانم سینمای ایران، با ذکر نام یک بازیگر شناخته شده‌ی امروز این سینما، و با اسم و رسم مشخص خودش، روایتی از "آزار" دیدن توسط او را منتشر کرده است. او نام کارگردانِ پروژه‌ای را هم که اتفاق مورد اشاره، پشت صحنه‌ی آن رخ داده؛ منتشر کرد. درباره‌ی این شخص ادعاهای دیگری هم مطرح شده که البته برخلاف این نمونه، روایت‌گران، نام و نشان مشخصی ندارند. این بازیگر هنوز واکنشی به‌این ادعاها نشان نداده است.

منبع: کافه سینما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    10 2
    باید انحصار کارگردانی شکسته شود. این که فقط کسانی که درس کارگردانی خوانده اند بتوانند کارگردانی کنند صحیح نیست. همان طور که در مورد بازیگری انحصار نیست در مورد کارگردانی هم نباید باشد
    • آرش IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
      7 1
      اولا چه ربطی به موضوع داشت دوما مثل هر شغل دیگه ای تو کشور که بدون مدرک و تخصص میتونی کار کنی خیلی از کارگردانها هم بدون مدرک تحصیلی مرتبط هستند که کار بعضیهاشون عالی و خیلی هاشونم به زور پول و پارتی و وابستگی حزبی کارگردان شدن که هیچ کدوم دلیل اصلی این اتفاقات نیست ، دلیل اصلی ذات آدم ها و موقعیتشونه
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    12 5
    همه جای مملکت رو لجن برداشته اولیش سینما دوم دانشگاه سوم فضای مجازی که تمام اقشار در اون هستن و سراسر لجنه دانشگاه باید برای دختر و پسر جدا باشه ادارات هم همینطور و بیمارستانها.. پ ک ک کافر حربی زن و مردو از هم جدا میکنه ایران میلولونه تو هم تا زنا کنن
  • IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    9 4
    در حرفه ای که دختر و پسر از شب تا صبح تو همدیگه می لولن اینجور اتفاقات هیچ بعید نیست و بلکه عادیه. توی یه کافیشاپ فیلمبرداری بود و 2تا ماشین بزرگ (هر کدام به ابعاد یه کامیون کانتینردار) حاوی تجهیزات فیلمبرداری مثل ریل و پروژکتورها و غیره نزدیک کافیشاپ پارک کرده بودن.تازه ساعت 3 صبح کارشون شروع شد و از یکی از این کامیون ها 2 دختر و 2 پسر حدود 25 ساله پیاده شدن! احتمالا داشتن درباره "تاثیر جنگ اوکراین در حوزه بالتیک" باهم بحث می کردن که کار تا 3 بعداز نیمه شب طول کشیده!!!!! خخخخخخخ اداره اماکن گرامی بهیچوجه به هیچ گروه فیلمبرداری اجازه حضور زنان و دختران بعد از ساعت 8 شب را نده. به همین سادگی. از مخ خداداد استفاده کنیم.
  • وطن پرست DE ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    10 1
    طرف اسم برده شما هم خبرش رو کار کردید ولی تمامی اسامی رو سانسور کردید؟ نوبر هستید شما ها. نکته بعدی. امروز هیچ کس شکی نداره که سینمای ایران در دست فمینیست هاست. باید فمینیست ها پاسخگو باشند که چرا حتی حقوق جنسی زنان بازیگر را هم قربانی کردند.
  • DE ۰۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    3 0
    متاسفانه بخشی از سنگر سینمای ایران( مهمترین بخش فرهنگی ایران) هنوز مثل زمان شاه مخلوع از الودگی و فرهنگ نفوذی صهیونیستی پاک و بی غل و غش نشده. وقتی اخلاق اسلامی و تعهد و عرق ملی و شغلی برای بعضی کارگردان ها و بازیگران وجود نداره، باید همیشه منتظر وقایع بدتر از اینها بود. مدیران وزارت ارشاد در تربیت بازیگران و کارگردانها باید براشون یک سری کلاس های اخلاق وتربیت اسلامی بذارن که از وسوسه های شیطانی مصون باشن. متاسفانه کیفیت سینمای ایران در این چند دهه اخیر از کیفیت چندانی برخوردار نیست و چنگی به دل نمیزنه. باید به این عزیزان اموزش داده بشه که جلو دوربین هنرمندانه ظاهر بشن و شرافت داشته باشن .نقش هاشون روکشکی سمبل نکنن. زیرا فیلم مثل یک اثر هنری تا صدها سال ماندگاره!
  • ماحسون(کورد ایلام) IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    11 2
    کم تیپ جلف و حرف زدن های تحریک آمیز بزنید،خود کرده را تدبیر نیست(مولانا)
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    13 6
    آن روزی که زنها را بیرون می آوردید تا کار کنند باید به فکر این چیزها می بودید در ضمن این مورد خود خواسته بوده یا نه؟!!!
    • US ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
      2 10
      شرم‌کنید! به خاطر بی‌اخلاقی و آقای بازیگر، خانم‌ها باید از کار و حضور در اجتماع محروم شوند؟
    • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
      1 0
      حضور بی دلیل بله که شرم آور است!
  • ۱۰۰ IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    0 0
    وقتی احکام شرعی را تحقیر میکنیم نتیجه طبیعیش همین است. خود کرده را تدبیر نیست. چون نیک نظر کرد پر خویش در آن دید. گفتا ز که نالیم که از ماست که بر ماست. تقصیر نصف نصف است. نصف تقصیر مال کار گردان و نصف تقصیر مال خانوم. پنبه و بنزیین و کبریت در کنار هم باشند میخوای چه اتفاقی بیفتد. وقتی اسلام اختلاط زن و مرد را نهی میکند بعضی ها خوششون نمیاد و مسخره میکنند. حالا تحویل بگیرید. گرچه مجرم اصلی اونایی هستند که اباحیگری را در جامعه ترویج کردند میدونید که کیا رو میگم؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس