ویژه ها

بخشی از جریان اصلاح طلب و رسانه های منتسب به این طیف، دقیقا در پازل دشمن بازی کرده و با دمیدن بر تنور تفرقه افکنی، در حقیقت چاقوی عناصر تکفیری را تیز می کنند.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌ استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با   «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

** وقتی اصلاح طلبان چاقوی تکفیری ها را تیز می کنند

«مسیح مهاجری» فعال اصلاح طلب و از حامیان دولت روحانی در یادداشتی در روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: «ساحل دریاچه خلیج فارس تهران و میدان آزادی و میدان انقلاب به نمایشگاه انواع چهره‌های افغانی تبدیل شده‌اند... در سال تحصیلی جاری ۶۰۰ هزار دانش‌آموز افغان در مدارس دولتی ما حضور دارند و پیش‌بینی می‌شود این رقم در سال تحصیلی آینده به بیش از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر برسد

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «عده‌ای نیز همراهی فداکارانه مجاهدان افغان با رزمندگان ایرانی در دفاع مقدس و در دفاع از حرم را بهانه قرار می‌دهند و هرگونه اقدام برای برخورد صحیح با خلافکاران و تروریست‌های طالبان را زیر سؤال می‌برند. یکی از ترفندهای اصحاب تطهیر نیز اینست که مخالفین «سیاست تطهیر» را به طرفداری از جنگ علیه طالبان متهم می‌کنند. آگاهان می‌دانند که این حناها رنگی ندارند و تلاش اصحاب تطهیر برای درست جلوه دادن سیاست شکست‌خورده‌شان به جائی نخواهد رسید.»

وقتی اصلاح‌طلبان چاقوی تکفیری‌ها را تیز می‌کنند/ اعتراف دیرهنگام؛ «امضای وزیر خارجه آمریکا تضمین نیست»

این روزها مردم ایران و افغانستان و شیعه و سنی، ضمن محکومیت شدید اقدام جنایتکارانه عوامل تکفیری در حرم امام رضا(ع)، بر وحدت میان دو کشور همسایه ایران و افغانستان و همچنین وحدیت میان شیعیان و اهل تسنن تاکید کرده اند.

با اینحال بخشی از جریان اصلاح طلب و رسانه های منتسب به این طیف، دقیقا در پازل دشمن بازی کرده و با دمیدن بر تنور تفرقه افکنی، در حقیقت چاقوی عناصر تکفیری را تیز می کنند. متاسفانه اظهارات بخشی از جریان اصلاح طلب آلوده به تفکرات نژادپرستانه و غیرانسانی است.

طیف تندرو اصلاح طلب هیچگاه به نقش دشمن در این مواقع توجه نکرده و آن را سانسور کرده و به خودزنی روی می آورند. برای نمونه «عباس عبدی» از فعالین تندرو اصلاح طلب در توئیتی نوشته است: «یکی از درس های جنایت مشهد این است که تعیین تکلیف کردن برای افکار دیگران و صدور حکم تکفیر و ارتداد و نیز اجازه مجازات خودسرانه در انحصار هیچ گروهی باقی نمی ماند و دیر یا زود دیگرانی هم پیدا می شوند که با این منطق دست به قتل بیگناهان بزنند.»

گویا آقای عبدی و همفکران وی از مجازات اشخاصی همچون «عبدالمالک ریگی» ناراحت و دلخور هستند. ریگی همان شخصی است که جنایات متعددی علیه مردم ایران مرتکب شد و اتفاقا همین شخص از جریان فتنه در سال ۸۸ نیز دفاع کرد.

** اعتراف دیرهنگام؛ «امضای وزیر خارجه آمریکا تضمین نیست»

روزنامه اعتماد در مطلبی نوشت: «امریکا  مدعی است در چارچوب ساختار حقوقی فعلی‌اش نمی‌تواند تضمینی برای تصویب توافق هسته ای در مجلس آن کشور ارایه کند مگر اینکه در دوره بعدی انتخابات که در نوامبر سال جاری انجام خواهد شد و در آن رقابت برای تصاحب ۳۴ کرسی از ۱۰۰ کرسی مجلس انجام می‌شود، حزب دموکرات بتواند اکثریت بالاتر از ۶۰ درصد را کسب کند

در ادامه این مطلب آمده است: «حتی اگر توافق در مجلس امریکا به تصویب هم رسیده باشد تضمین قطعی وجود ندارد که امریکا از آن خارج نشود.»

وقتی اصلاح‌طلبان چاقوی تکفیری‌ها را تیز می‌کنند/ اعتراف دیرهنگام؛ «امضای وزیر خارجه آمریکا تضمین نیست»

این روزنامه اصلاح طلب تاکید کرده است که تضمینی وجود ندارد که آمریکا در توافق هسته ای بماند. این در حالی است که همین طیف در سال ۹۴ و در اوج ماجرای برجام مدعی بود که «امضای وزیر خارجه آمریکا تضمین است و ایران از اجرای برجام توسط آمریکا اطمینان دارد»!

این تناقض فاحش ناشی از عدم شناخت اصول مذاکره و روابط بین الملل از سوی بخش قابل توجهی از جریان اصلاح طلب است. همان طیفی که در سال ۹۴ مدعی بود که تحریم ها به تاریخ پیوسته و آمریکا تمام تعهدات خود را مو به مو اجرا خواهد کرد.

در سال ۹۴ دولت قبل در اقدامی تأمل برانگیز تمامی تعهدات خود را پیش دستانه و فوری در عرض ۲ ماه انجام داد و سپس به انتظار نشست که طرف مقابل که به «قاتل زنجیره ای توافقات بین المللی» مشهور است، تعهدات خود را اجرا کند.

نکته قابل تأمل اینجاست که اکنون و علیرغم تجربه عبرت آموز برجام، باز هم اصلاح طلبان مدعی هستند که ایران باید یکطرفه تعهدات خود را انجام داده و سپس به انتظار بنشیند تا طرف آمریکایی تعهدات خود را آغاز کند!

** معلوم است که حامیان «وکیل الدوله ها» از وظایف مجلس آگاه نیستند

روزنامه شرق در مطلبی نوشت: «خط‌ونشان بهارستان برای پاستور با شروع سال جدید شدت گرفته و در روز نخستین جلسه صحن علنی در قرن جدید، ۳۳ تذکر نمایندگان به رئیسی خبرساز شد و ۱۹۰ نماینده نیز با ارسال نامه‌ای به رئیسی، بر انتظارات خود در احیای برجام برای چندمین‌بار تأکید کردند. در این میان، بحث استیضاح وزرا نیز به صورت جدی پیگیری شد

در ادامه این مطلب آمده است: «با شروع سال جدید و ارسال چندباره نامه نمایندگان معترض به احیای برجام، این نگاه حمایت از دولت در حال رنگ‌باختن است. گویی در وزن‌کشی سیاسی نمایندگان، وزنه تندروها اگر سنگین‌تر هم نباشد، سروصدایشان به میزانی بلند است که صدای نمایندگان معتدل شنیده نشود

وقتی اصلاح‌طلبان چاقوی تکفیری‌ها را تیز می‌کنند/ اعتراف دیرهنگام؛ «امضای وزیر خارجه آمریکا تضمین نیست»

یکی از پروژه های اصلی رسانه ای جریان اصلاح طلب، اختلاف افکنی میان مجلس و دولت است. این در حالی است که یکی از وظایف اصلی مجلس شورای اسلامی، نظارت بر عملکرد دولت و ریل گذاری برای قوه مجریه در اداره امور کشور است. بر همین اساس مجلس یازدهم در روندی معمول و رایج به سوال از وزرا و برگزاری نشست با مقامات ارشد دولت مشغول است.

در این میان نمایندگان مجلس با رد شایعات پیرامون استیضاح وزرا تاکید کرده اند که بازه زمانی چند ماهه و آن هم با توجه به میراثی که دولت روحانی تحویل داد، زمانی معقول برای تصمیم گیری پیرامون استیضاح وزرا نیست. ۸ سال سوءمدیریت در دولت قبلی، در مدت زمان چند ماه قابل جبران نیست و قطعا زمان بیشتری برای این امر لازم است.

و اما جریان اصلاح طلب به عنوان بانی اصلی مشکلات موجود، در پی سنگ اندازی در مسیر تعامل دولت و مجلس است و اینگونه القا می کند که وضعیت فعلی در روابط دو قوه، شکرآب است و با بی انصافی و غرض ورزی، آن را به زمستان سرد تعبیر می کند.

اصلاح طلبان در حالی این ادعا را مطرح می کنند که خود پیش از این حامی اصلی «وکیل الدوله ها» در مجالس گذشته و به خصوص  مجلس دهم بوده اند. وکیل الدوله ها بجای آنکه نماینده ملت باشند، کارچاق کن دولت در بهارستان بوده و صرفا به دنبال منافع شخصی و قبیله ای و باندی خود بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 32
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    31 0
    انگار اصلاحطلبان بخشی از نیروهای دشمن اند. شاید یه روزی بدیهی بشه برای همه و رسواتر از امروز بشن. فرمون تظاهر از دستشون خیلی خارج شده
    • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
      17 2
      نتانیاهو: اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستن.
    • مهربان IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
      19 0
      چرا مدیر مسءول روزنامه جمهوری اسلامی را بازنشسته نمی کنند؟ تا ابد باید سر کار بماند؟ قحط الرجال که نیست، این همه نخبه داریم
    • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      0 2
      دشمن كي شما يا مردم اينها از هم جدا هستن
    • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
      2 0
      اسرائیل بهترین حامی اصلاح طلبان در جهان است!
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    28 0
    تا وقتي ما امثال مسيح مهاجري داريم نياز به امريكا نيست ، خود ايشان نماينده غير رسمي امريكاست ، خدا عاقبت ما را بخير كند
    • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
      2 12
      تا وقتی امثال شما آدمهای بی تقوا است کشور بهتر نمی شود . چرا توهین می کنید ؟
    • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
      14 1
      دفاع کورکورانه امثال شما از توهین های مهاجری و کذب گویی های تقریباً هرروزه اش رو چه بنامیم ؟؟؟
    • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      4 1
      من موندم شما واسه اين مملكت و مردم چه كردين جز گروني مشقت از بين بردن اب خاك كه ادعا ميهن پرستي دارين
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    5 13
    دراین مورد بامهاجری موافقم
  • DE ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    12 0
    واقعا خداوند آدمها را به درد چه کنم چکار کنم غربگدایان و اصلاح طمعکاران دچار نکند. اموال به یغما برده و هپول هپو شده از راه دلالی و شیتیل و کارچاقکنی را با خانواده مقیم خارج کردند و ماندند خودشان ایران تا بازنشستگی . آقا زاده هاشان در خارج خودشان در ایران و هرچیز صاوردات و وادرات ! میشود یکسرش در جیب اینهاست. ولی بدبختی اینجاست که تعدادی از آقازاده هاشون رفتند پاسپورت اوکراینی گرفتند و تابعیت اونجا را حالا اونها مجبورند برای دلقینسکی جان خود را فدا کنند و البته دوستان و خانواده اونها هم در اوکراین پراکنده شدند و اونهایی شون که جایی پیدا کردند و طاقی روی سر نشستند شبانه روز در اینرنت علیه مردم انقلابی ایران و به نفع دلقینسکی به ملت توهین میکنند‌ بیچاره ها سرمایه های این مملکت را بردند خارج داشتند خوشگذرانی میکردند‌که پوتین با پوتین زد زیر کاسه کوزه شون حالا فحشش را به مردم میدهند. اروپا رو به جنگ است و در آینده همه برو بچه هاشون باید برن زیر دست چشم آبی ها براشون بجنگند. بعد در قبرستانِ سربازهای متوفی کنار مولر و مایک و شاختل و پاختل اشپاختل دوتا بابک و منوچهر و سیامک هم نوشته .آخ چه سرگذشتی دارن این غربگداها. وقتش رسیده باز برگردین ایران .
    • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
      0 7
      نکنه شما هم آقازاده هستید که در آلمان زندگی می کنی .آقای بی ادب .
    • DE ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      7 0
      نکنه شما هم آقازاده هستید که در آلمان زندگی می کنی .آقای بی ادب.../// در این دوره زمونه احتمال همه چیز هست میتونه آلمان باشه آقازاده نباشه . میتونه المان باشه آقازاده باشه میتونه آلبانی باشه فیلتر شکن داشته باشه پرچم آلمان را نشون بده میتونه ایران باشه چون آقا زاده نیست کلا ناراحته فیلتر شکن گرفته آلمانی خودش را جا بزنه مثل منافقین آلبانی که با پرچم ایران خودشون را مجروح جنگی، سید، خانواده شهید، کارشناس، جانباز، ....جا میزنند و ضد نظام مینویسند که اگه با پرچم آلبانی بنویسن که مثل پرچم آلمان لو میرن کجان!!!! میتونه اصلن خود فیلتر شکنه قاطی کرده باشه هوش مصنوعیه داره الکی خودش خودش مینویسه .کلا اتوماته ولی آدم از کاراش ماته . البته به این دقیقی هم نمیخواستیم بدونیم با اینحال توضیحات خوبی بود کاملا مشخص شد حتی کدوم آقا زاده هست و از کجا مینویسه لو رفت تمام.‌ ولی به خودش گیر دادن دردی رو دوا نمیکنه چون دیگه لو رفت کیه کجاست ، به مطالبش گیر بده ‌ . والا . به جان جان کریه
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    0 2
    گویا آقای عبدی و همفکران وی از مجازات اشخاصی همچون «عبدالمالک ریگی» ناراحت و دلخور هستند?؟؟؟؟؟؟از کجا فهمیدید منظور عبدی ریگی است ؟؟؟؟؟؟؟ مگر ریگی ترور شده ؟؟؟؟ریگی عادلانه محاکمه و کیفر گناه خودش را تحمل کرد . آیا بهتر نیست از ایشان بپرسید منظور شما چه کسانی است ؟
  • محمود IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    7 0
    بعضی ها هنوز ناراحت هستند چرا ایران به جنگ طالبان در افغانستان نمی رود.مردم افغانستان از دولت امریکای قبلی دل خوش نداشتند والا مقاومت می‌کردند.حالا ما برای انها تعیین تکلیف کنیم.این قضایای تکفیری‌ها هم زایده همان برنامه های امریکا برای اینده افغانستان و کشورهای اطراف از جمله ایران است.تا اب خوش از گلوی مردم منطقه پایین نرود.اما غربگداهای ایران این نکات کلیدی را درک نمی کند.
    • DE ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      5 0
      البته اصلاحطمعکاران هنرشان کلا شیتیلخواریست و موجسواری. خودشون اگه میخواستند و اهل مبارزه بودند میرفتند در افغانستان اونجا ضد طالبان و یا کلا طبق ماهیتشون به نفع امریکا اغتشاش میکردند به همه جا در افغانستان. مگه کسی جلوشون رو گرفته. مگه الان که منافقین دارن نوکری امریکا و صهیونیست و جنایت علیه ملت ما میکنند ، از حکومت ایرا ن اجازه گرفتند و بعد رفتند آلبانی؟ خوب اصلاح طمعکاران هم برن افغانستان. یا همین اوکراین همین کاری که با ملت ایران کردند و آدرس تحریمهای فلج کننده را به امریکا عیله مردم ابران دادند ، برن آدرس تحریم های فلج کننده علیه مردم روسیه و به نفع اوکراین را به امریکا بدهند. حداقل در این کار چغلی کردن مردم به امریکا عمو سامشون کلی تبحر و تجربه دارند.
    • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      1 0
      تا کی خودتون رو به نفهمی میزنید اگه مردم افغان از دولت قبلی ناراضین پس چرا از طالبان فرار میکنن اگه طالبان ضد آمریکان چرا افغانهای فراری از دست طالبان رو راه میدید تو کشور چرا توجیهشون نمیکنید که بمونن و کشورشون رو به کمک طالبان بسازن
  • حامد IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    3 2
    مقصر اصلی دستگاهیه که با اصلاح طلبان فاسد برخورد جدی نمیکند
  • جیم IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    2 5
    با کلیت مقاله آقای مهاجری در خصوص افغانی های مقیم ایران موافقم. مصداق چاقو تیز کردن و این عناوین را اصلا قبول ندارم.
    • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
      4 1
      روش افسادطلبان در فریب افکار عمومی همین قاطی کردن حق و باطل برای رسیدن به هدف و نتیجه دلخواه خودشان است
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    3 0
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • محسن IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    5 0
    اقای مسیح مهاجری و روزنامه جمهوری اسلامی نمیدانم چه دشمنی با جریان انقلابی و وفادار به اسلام و نظام دارد
    • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      2 1
      چی بگم
  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    4 0
    واقعاً چرا باید با وعده‌های دروغ لغو تحریم‌هایی که به بهانه‌های مختلف بر علیه ما وضع شده و مطمئناً هرگز لغو نخواهد شد، صنعت هسته‌ای خود را هم، به دست خودمان محدود و تخریب، و جاسوسان آژانس صهیونیست‌ها را پشتیبانی کنیم و اقتصاد کشور را هم شرطی نماییم؟! توافق نکردن از توافق کردنی که در آن، منافع ملّت پامال بشود، عزّت ملّت از بین برود، ملّت ایران با این عظمت، تحقیر بشود، توافق نکردن بر یک چنین توافق کردنی شرف دارد. مطمئناً برجام چکی نیست که قابلیت نقد شدن داشته باشد، بلکه تجربه‌ی تلخی است که از اعتماد به غرب با صرف هزینه‌ی زیاد به‌دست آمده و تاکنون هم اشتباهات زیادی در مواجهه با آن در پیش گرفته شده است؛ اکنون تنها نفعی که می‌توان از این تجربه به‌دست آورد، برداشتن این یوغ از گردن صنعت هسته‌ای و اقتصاد کشور، با عدم توافق مجدد با شیطان بزرگ و مستکبران و زورگویان دنیا، و خروج قاطعانه و مقتدرانه از برجام در روز ملی فناوری هسته‌ای با توکل بر خدا، و خنثی‌سازی تحریم‌ها از طریق ایجاد حرکت تولیدی و تحرک اقتصادی داخلی، و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با حداکثر سرعت و به هر میزان لازم با اخراج کامل جاسوسان آژانس و جمع‌آوری تمام دوربین‌ها است؛ و این، خواست مؤکد ما از دولت و مجلس انقلابی است که ان‌شاءالله منتظر تحقق آن هستیم.
  • IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    2 0
    مذاکره فرسایشی نباید بشود؛ نباید جوری باشد که طرف‌ها بخواهند همین طور مدام این مذاکره را کش بدهند که این برای کشور ضرر دارد. این جور نیست که آمریکا بخواهد مذاکره کند تا اینکه یک حرف حقی را قبول کند؛ نه، می‌خواهد مذاکره کند تا یک حرف باطلی را تحمیل کند. مطمئناً عدم توافق با شیطان بزرگ قلدر و سه نوچه‌ی اروپائیش بزرگترین موفقیت در مذاکرات است. آن‌ها در پشت صحنه‌ی دیپلماسی، گرگ درنده و روباه حیله‌گر هستند. تجربه‌ی برجام در دولت قبل به ما نشان داد که اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد، لذا ما به غربی‌ها هیچ اعتمادی نداریم و معتقدیم که به ما کمک نمی‌کنند و هر جا بتوانند ضربه می‌زنند. بهترین راه این است که بدون هیچ‌گونه توافقی، مذاکرات را تا بیستم فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای تعلیق کنیم؛ چنانچه تا آن تاریخ تمام تحریم‌ها لغو شد و این امر راستی‌آزمایی گردید و تمام مطالباتمان هم وصول شد، به مذاکرات برگردیم و در غیر این‌ صورت در همان روز این شجره‌ی خبیثه‌ی برجام را که از روی زمین ناپاک و بی‌ثمر اعتماد به غرب برکنده شده و ثبات و قراری ندارد را برداریم و آن را بر سر آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان بکوبیم و با اقتدار از برجام خارج شویم. نباید گذاشت اقتصاد کشور بیش از این شرطی شود؛ کار عمده خنثی کردن تحریمها از طریق ایجاد حرکت تولید داخلی و تحرک اقتصادی داخلی است.
  • حسین حسین زاده فومنی IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    3 0
    با سلام و قبولی طاعت و عبادات همه شما عزیزان . اولا چرا وقتی در مورد اصلاح طلبان فاسد و ‌... و حامی دشمن و دین به دنیا فروشان صحبت می کنم محتوای متنم را پاک می کنید . شما می دانید که این جماعت مادی گرا با نام انقلاب و با امام آمدند و به مال و منال و مقام رسیدند وتا توانستند خوردند و بردندو اکثر بچه و نوه های خود را در آمریکا و کانادا و انگلیس و ..... فرستادند و آلان هم که همه مشاهده می کنیم جز به زوال انقلاب و همدستی با دشمنان نمی اندیشند و همواره بذر نفاق و اختلاف و یاس و نومیدی و صد بهانه دیگری را پیش روی انقلاب ایجاد می نمایند . این ها اصل ولایت فقیه را قبول ندارند. والله دلسوز انقلاب نیستند پول هائی که در انقلاب بدست آورده اند روی طلحه و زبیر را سفید کرده اند در حرام خواری و سوء استفاده از بیت المال لنگه ندارند . اینها باید به پذیریم که همه ارزش های انقلاب و آرمان دینی و نظام را در ورطه تباهی بردند . اگر شجاعت رهبری معظم و ایستادگی آن فرزانه و حکیم توانمند و بصیر و دشمن شناس نبود این روسیاهان ریشه انقلاب را تقطیع می کردند و دو دستی با وقاحت کامل در دست دشمن قرار می دادند . بنابراین شما مصاحبه های بی مغز و سراسر ضد انقلابی اینها را می خوانید و بهتر از هر کسی از افکار پلید اینها آگاهی و آشنائی دارید اینها نبایستی در نظام پست داشته باشند والله قسم ویرانگر هستند اینها مردم را با اعمال رذیلانه خود از دین و انقلاب زده کردند و فقط برای خویشتن و فرقه ضاله شان و فرزندانشان کار می کنند والله من افراطی نیستم که این صحبت ها را میکنم سری به تاریخ اسلام بزنیم و تاریخ دین و اسلام مظلوم را ورق ورق بخوانیم مشاهده می نمائیم این تفکر پلیددر صدر اسلام چه بر سر امامان ما آورده اند و اکنون در حال تکرار همان وضع هستند . می گویند که ایران بایستی با کد خدا شیطان بزرگ و آمریکای تروریست در هر شرائط تن بدهد . می گویند بایستی از موشک و انرزی هسته ای و نفوذ منطقه ای و... بگذریم و کوتاه بیائیم و بعد همان بلائی که برسر لیبی و عراق و سوریه لبنان و افغانستان و یمن بی پناه و فلسطین مظلوم و.... .. آوردند بر سر ما بیاورند و کشور ما بخش بخش نمایند و ما را به بردگی بکشانند .
    • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      0 4
      اول منظورت را از افرادی که گفتی مشخص کن و توهین هم نکن.
  • IR ۰۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    0 0
    سیاست صهیونیست ها جنگ و اختلاف بین شیعه و سنی است و وهابیت و داعش و انجمن حجتیه و شیعه نماهای تندرو همه آگاهانه یا نا آگاهانه در جهت سیاست های دشمن حرکت می کنند , آیات قرآن دشمن مسلمانان را یهودیان می داند و اتحاد مسلمانان را توصیه نموده است..
  • DE ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    4 0
    اقای مسیح مهاجری شما قصد دارید که این دانش اموزان مهاجر رو از تحصیل و مدرسه محروم کنید؟ تا مثل لات و اوباش تو کوچه و خیابان ولو باشن؟ واقعا از کسی مثل شما که مدعی فرهنگ و رسانه است جای بسی تعجب داره! که بازیچه شیطان شده و حرفهایی که بوی نفاق بین صفوف مسلمین بزبان بیاره. حرفهاتون متاسفانه ته اش بوی نژادپرستی میده ! تحصیل از اولین حقوق اولیه مهاجرین تو همه کشورهاست.تحصیل مها جرین در ایران اسلامی یک افتخاره.دوما خدای متعال نژادپرستی رو در قران تحت هر عنوان و شکلی رد کرده و برتری انسانها براساس تقواست! در قران در سوره حجرات ایه 13 هر نوع نژادپرستی محکومه. يا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْناکُمْ مِنْ ذَکَرٍ وَ أُنْثي‏ وَ جَعَلْناکُمْ شُعُوباً وَ قَبائِلَ لِتَعارَفُوا إِنَّ أَکْرَمَکُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقاکُمْ إِنَّ اللَّهَ عَليمٌ خَبيرٌ "ای مردم ، بی تردید ما همه ( افراد نوع ) شما را از یک مرد و زن ( آدم و حوّا ) آفریدیم ، و یا هر فرد شما را از یک پدر و مادر خلق کردیم ، و شما را قبیله های بزرگ و کوچک قرار دادیم تا همدیگر را بشناسید ( پس در میان شما برتری نژادی نیست بلکه ) مسلّما گرامی ترین شما در نزد خدا پرهیزکارترین شماست همانا خداوند بسیار دانا و آگاه است. " بخصوص اینکه این عده مسلمانان مهاجری باشن که بعلت پنجاه سال جنگ و دربدری به ایران اسلامی پناه اوردند و سالها به زندگی در محیط ایران انس گرفتن و از راه زحمت و کار دارند نان حلال میخورن. علاوه بر تعهدات دینی ما نسبت به این برادران دینی شما خودتون بعنوان سردمدار رسانه ای میدونید همه دولتها کنوانسیون هایی رو مثل همه کشورهای عضو سازمان ملل امضاء کرده و موظف به اجرای تعهداتی امضاء شده در مورد ایندسته پناهندگان انسانی که بعلت جنگ و درگیری از خانه و کاشانه خود اواره شدند ، هستند. حداقل خودتون حرمت امامزاده رو نگهدارید. لطفا عوام فریبی نفرمائید زیر کرام الکاتبین این نوشته هاتون که بوی فتنه و تحریک ازش بلنده رو در کارنامه تون حکاکی خواهند کرد که روز قیامت درپیشگاه قاضی القضات جوابی براش ندارید و عواقب اش اونحا دامنتون رو میگیره.
  • DE ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    2 0
    اقای مهاجری لطفا نقش لورنس عربی "دو به هم زن" رو بازی نفرمائید! زیرا ایرانی ها ملتی بابصیرت و اگاهی هستند و سرشون از این کلاه هایی که می دوزید نمیره.خودتون روبد نکنید!
  • DE ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    3 0
    ...... در جنگ ایران و عراق در سال‌های پس از بازپس‌گیری خرمشهر بدست مردان میدان و جبهه نه سیاسیون واداده، میان دو نگرش منازعه بود: «جنگ جنگ تا پیروزی» یا «جنگ جنگ تا یک پیروزی و در حقیقت فرصت دادن به صدام برای تجدید قوا ومطالعه سریع و شبانه روزی جنگ توسط او و اربابانش و آرایش دقیق و حمله مجدد شدید صدام به ایران». هاشمی و حزب اشرافی چون خودشان اهل مبارزه نبودند طرفدار ایدۀ دوم بودند (اتفاقاً به این دلیل که به سبب جایگاه اشرافی و لاکچری اش داده‌های رقیق‌تری داشت و برای همین میگفت اکنون دنیا دنیای موشک نیست و ما باید با امریکا کنار بیاییم و مانند اوکراین و آلمان و ژاپن دستبوس امریکا شویم تا به ما عنایتی کند. ولی در مقابلش کسانی بودند که در دل جنگ و جبهه ها بودند و اتفاقا به فرماندهی امثال شهید سلیمانی به قلب لشکر دشمن میزدند و جنگ را جنگی تحلیل می‌کردند نه ... ).
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    0 0
    تکفیریها محمود عباسها اصلاح طلبها زلنسکیها اپوزوسیون.همه بهیک قبله نماز میکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس