روزنامه اعتماد

بی دستاوردی برجام کار را به جایی رسانده است که اصلاح‌طلبان و رسانه‌های بزک کننده این توافق، پیروزی اخلاقی را مهمترین نتیجه مذاکرات هسته‌ای می‌نامند.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

** ما در برجام کاپ اخلاق گرفتیم، آیا این کافی نیست؟!

«علیرضا علوی تبار» در یادداشتی در روزنامه شرق نوشت:

«از نظر دستاورد، برجام چهره متفاوتی از ایران را به جهان نشان داد. پس از برجام ما کشوری هستیم که به تعهدات خود پایبند است، رفتارهای پیش‌بینی‌پذیر دارد و می‌توان با آن گفت‌وگو کرد و به توافق پایدار رسید...با خروج آمریکا از برجام ما در موضع حقانیت حقوقی و اخلاقی قرار داریم. اگر خوب بازی کنیم، از این موضع حقانیت می‌توانیم بهره‌های بسیاری برای منافع ملی بگیریم».

چندی پیش آقای روحانی گفته بود که «برجام پیروزی اخلاقی ما بود».

بی دستاوردی برجام کار را به جایی رسانده است که اصلاح‌طلبان و رسانه‌های بزک کننده این توافق، پیروزی اخلاقی را مهمترین نتیجه مذاکرات هسته‌ای می‌نامند.

صنعت هسته‌ای ایران تعطیل شد و دولت تاکید کرد که به ازای آن تمامی تحریم‌های ضد ایرانی به یکباره لغو خواهد شد و نه تعلیق! اما تحریم‌ها نه تنها لغو نشد بلکه با تحریم‌های جدید و به خصوص با قانون بی سابقه سیاهچاله تحریم (کاتسا 2017) دامنه آن بسیار گسترده‌تر شد.

از فتح الفتوح برجام! کاپ اخلاقش به ما رسید. با اینحال اصلاح‌طلبان مدعی هستند که باید این مسیر خسارت بار را در دیگر حوزه‌ها از جمله حوزه موشکی نیز ادامه بدهیم.

برجام امضا و اجرا شد اما در پسابرجام نه چرخ کارخانه‌ها چرخید و نه چرخ سانتریفیوژها!

اروپایی‌ها صراحتاً اعلام کرده‌اند که درخصوص اجرای تعهدات خود به ایران هیچ تضمینی نمی‌دهند و با تحریم‌های آمریکایی مقابله نمی‌کنند و همچنین با آمریکا درخصوص مقابله با توان موشکی و قدرت منطقه‌ای ایرآن‌هم عقیده هستند؛ اما با اینحال دولت همچنان در پی اجرای برجام به هر قیمت است!

** خط اصلاحات همان خط امام و خط اسلام ناب است!

«مجید انصاری» عضو مجمع روحانیون مبارز در مصاحبه با روزنامه اعتماد گفت:

«خط امام، خط اسلام ناب و اسلام مترقی پیشرو است. خط امام خط خدمت به مردم است. خط امام خط اداره کشور برپایه عقل و خرد جمعی است. خط امام خط تکیه بر مردم است.»

انصاری در ادامه در پاسخ به این سؤال که «با این توصیفات آیا جریان اصلاحات می‌تواند همان جریان خط امام باشد؟» گفت:

«بله به نظر من اصلاحات با توجه به شرایطی که گفتم می‌تواند همان جریان خط امام باشد اما گاهی در دوسر طیف فاصله‌هایی با کانون این تفکر به چشم می‌خورد که تبعاتی را به همراه دارد. این اختلاف در جبهه اصولگرایی نیز وجود دارد».

ادعای هماهنگی خط اصلاحات و خط امام و اسلام ناب در حالی است که در حال حاضر، اصرار بر ایجاد دوقطبی در مقابل ولایت فقیه و حکومت دینی و مخالفت با نقش سیاسی و اجتماعی اسلام و پیچیدن نسخه سازش و گرایش به آمریکا به اجزای تفکیک ناپذیر خط اصلاح‌طلبی تبدیل‌شده است.

از سوی دیگر زیر سؤال بردن برخی از احکام اسلام از جمله حجاب و جانبداری از حرمت شکنی مقدسات و دفاع از تمام قد از نفوذی‌های دستگیر شده (جاسوس‌ها) از دیگر اقدامات اصلاح‌طلبان است.

اصلاح‌طلبان در انتخابات سال 88 پروژه دروغین «تقلب» را ماه‌ها قبل از انتخابات طراحی و اجرا کردند و با تدارک آشوب خیابانی، کشور را 8 ماه دچار التهاب کردند؛ اما پس از 8 ماه معلوم شد خط نفوذ موضوعاتی فراتر از انتخابات را مدنظر دارد و برای حذف جمهوری اسلامی و ولایت‌فقیه (چنان که در شعارها نوشتند و گفتند) برنامه دارند.

به نظر شما، سردادن شعار «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است» و روزه‌خواری روز قدس و نمازجمعه مختلط با کفش و حرمت‌شکنی روز عاشورا و اینکه نتانیاهو جماعتی را «بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران» بنامد و همصدایی با بهایی‌ها، منافقین، سلطنت‌طلب‌ها، مارکسیست‌ها، تجزیه‌طلب‌ها، نهضت‌آزادی‌ها، ملی‌گراها و تروریست‌های نشان‌دار نظیر کومه‌له و حتی عبدالمالک ریگی، از نشانه‌های حرکت در مسیر اسلام ناب و خط امام است؟!

** مجلس در رأس امور است، اما نه همیشه!

روزنامه ایران در مطلبی با عنوان «تداوم مانع‌تراشی‌های مخالفان علیه دولت» نوشت:

«گویا فصل فشارهای دیپلماتیک بر دولت دوباره در بهارستان آغاز شده. این بار مخالفان دو بهانه دارند؛ اولی ادامه اجرای برجام با اروپایی‌ها و دومی بررسی لوایح مربوط به FATF. مخالفان دولت در مجلس تا اینجا نشان داده‌اند که نمی‌خواهند زیر بار هیچ کدام از این موضوعات بروند...با این توصیف به نظر می‌رسد که مخالفان دولت با افزایش فشار از جانب موضوعات دوگانه برجام و FATF قصد دارند تا از این دو موضوع به مثابه دو اهرم فشاری استفاده کنند که از دو طرف به دولت فشار آورده و در منگنه آن توان تحرک از دستگاه اجرایی کشور را بگیرند».

شأن نظارتی مصرح در قانون اساسی برای مجلس به این نهاد مهم اجازه تحقیق و تفحص در همه امور کشور را می‌دهد. بر همین اساس امام خمینی (ره) مجلس را در رأس امور معرفی کردند. رهبر معظم انقلاب نیز بارها بر این موضوع تاکید کرده‌اند؛ اما ظاهراً روزنامه‌های حامی دولت نظر دیگری دارند.

در اصل ۷۷ قانون اساسی آمده است: «عهدنامه‌ها، مقاوله‌نامه‌ها، قراردادها و موافقت‌نامه‌های بین‌المللی باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد».

نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس و همچنین برخی از مقامات ارشد دولت تاکنون بارها در اظهارنظری تأمل برانگیز اعلام کرده‌اند که نمایندگان نباید با طرح سؤال وقت دولت و وزرا را بگیرند!

** تخریب دولت، تخریب نظام است

«غلامرضا حیدری» نماینده عضو فراکسیون امید مجلس در مصاحبه با روزنامه آرمان گفت:

«تخریب دولت، تخریب نظام است... رقبای انتخاباتی روحانی هنوز هم درصدد تخریب برجام هستند و این در حالی است که این توافق به‌طور مستقیم زیر نظر مقام رهبری بوده و ایشان حتی از جزئیات روند این معاهده و اعمال مذاکره‌کنندگان در طول مذاکره باخبر بوده است. درواقع مقابله با برجام به معنای مقابله با رهبری است؛ آن‌هم از سوی کسانی که مدعای در خط رهبری بودن هستند و خود را حامی بی‌چون‌وچرای رهبری می‌دانند».

بستن دهان منتقدان دولت به یک‌رویه ثابت در روزنامه‌های اصلاح‌طلب تبدیل‌شده است. این جماعت هرگونه نقد را با برچسب تخریب، سرکوب می‌کنند و در پی آن هستند تا به‌دروغ و با بی مسئولیتی، تمامی اقدامات دولت از جمله برجام را به گردن دیگران انداخته و هرگونه نقد را در نطفه خفه کنند.

جالب است که شعار «دانستن حق مردم است» از سوی این طیف، گوش فلک را کر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 82
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 44
  • GB ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    104 3
    قرار بود تحریم هارا بردان کاپ اخلاق تو سرتون بخوره
    • IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      61 1
      این ... مرزهای حماقت رو جابجا کرده
    • IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
      34 0
      شرافت دُر گرانی است به هرکس مخصوصا حامیان خرجام ندهندش
    • IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
      12 0
      چند کلمه هم از .‌.. بشنوید اگر او همین حرفهای کم ارزش را نگوید ما فکر میکنیم یا او خیلی داناست یا لال!
    • IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
      18 14
      اصلاح طلبان عملا ارگان و بازوی سیاسی وزارت خارجه امریکا و سیا در ایران هستند
    • IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      3 47
      چقدر چندش آورن بهضیها!! انصاری علاوه براین ، متوهم هم هست
    • امیری IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      0 1
      قرار بود بر جام مشکلات مردم حتی اب خوردن را هم حل نماید قرار بود بالمره تحریم ها حذف شوند قرار بود هم چرخ زندگی و هم چرخ سانتریفیوژ بچرخد اقای انصاری کاش ذره ای صداقت بحرج دهید واعتراف نمایید همان هایی که روزی شما وروحانی انها را بی شناسنامه می دانستید همان هایی که شما ان ها را به جهنم حواله می دادید انها خوب می دانستند نتیجه بر جام چیزی غبر از ان چه امروز می گدرد نیست اما شما و هم فکرانتان با قرار دادن تمام تحم مرغ ها در یک سبد اوضاع امروز را برای مملکت بوجود اوردید همان روزی که یکی از نمایندگان مجلس از فرط ناراحتی تصویب بر جام به بیمارستان منتقل شد همان روزی که مقام رهبری فرمودند خر امریکا از پل عبور کند به ریش شما می خندد همان روزی که دلسوزان نظام می گفتند بر جام پر از ضد ونقیض می باشد و با همین ضد ونقیض ها هم امریکا به ان متعهد نیست کاش شما وروحانی به منتقدان اهمیت می دادید کاش وقتی امریکا با هواپیما برای ایران دلار فرستاد می فهمیدید که بر جامی در کار نیست کاش ان زمان که شما معاون پار لمانی بود با لابی و فشار حداقل می گزاشتید بر جام در مجلس ر.وال عادی خود را طی کند نه در 20 دقیقه تصویب شود حالا مدت ها از ان زمان گذشته دقیقا پیش بینی منتقدان ودلسوزان کشور به واقعیت پیوسته اما شما هنوز دارید از بر جام خرف می زنید شما هنوز زبانتان نمی چرخد که یم عذر خواهی خشک وخالی بکنید بلکه هنوز در حال بزک کردن جنازه ای هستید که امریکا تحویلتان داد هنوز نمی دانید بر جام حتی وقتی امریکا از ان خارج نشده بود عملا وحود نداشت البته ما عادت کرده ایم به رفتار شما وهمفکرانتان مثلا روحانی می گوید انگشت دولت روی فیلتر تلگرام نمی رود اما به وزیر نامه می زند که تلگرام فیلتر شود جهانگیری بخش نامه صادر می کند که از تلگرام خارج شوید نوبخت می اید می گوید ما مخالفیم دلار به قیمت سر سام اور خود رسیده اما دولت روحانی نرخ تورم را 9.2 درصد در اردیبهشت اعلام می کند و خیلی حرف های دیگر که مردم خوب می دانند وقتی دولت می گوید قرار نیست در معیشت مردم مشگل خاصی پیش اید حتما مشگل پیش خواهد امد اقای انصاری صادقانه بیایید و در پیش گاه مردم عذر خواهی نمایید گفته های خود را در مورد بر جام باز خوانی نمایید و ببینید چه وعده هایی به مردم ندادید
    • امیری IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      3 2
      پیشنهاد می کنم از سایت مشرق که هر روز سخنان یکی از این اقایان همیشه طلبکار را سال های قبل و هنگامی که بر جام در حال تصویب یک طرفه از طرف ایران بود در سایت درج نماید شاید این ها کمی حجالت کشیده و از صحنه سیاست کنار بکشند چون واقعا خیلی سخت هست که حتی یک درصد از پیش بینی ها هواداران بر جام درست از اب در نیامده در حالی که 100 پیش بینی منتقدان بر جام به واقعیت پیوست اقای انصاری روزی که نماینده محترم تهران دکتر زاکانی در مجلس از فرط ناراحتی تصویب برجام گریه نمود کاش به وجدان خودت مراجعه می کردی که چه شده که این نماینده گریه می کند وکاش امروز به حال روز خودتان گریه کنید نه بیایید دوباره از بر جام خرف بزنید کاپ اخلاق نه قلب راکتور اراک از سیمان خالی می کند نه ان همه امتیازی که به امریکا دادید ضمنا مردم ایران کاپ اخلاق را سال هاست بر سپهر سیاسی جهان درج نموده اند و شما از غافلید که اگر نبودید دلتان به غرب نمی دادید
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    75 3
    کاپ اخلاق برو بدید آقای روحانی بزار رو طاقچه خونه اش به بنده هم به عنوان یه جوان یه کار و شغل مناسب بدید ولو با حقوق ناچیز
  • مشتی IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    56 4
    آخه مرد حسابی مااین همه زمان و سرمایه مادی و معنوی از دست دادیم که کاپ اخلاق ببریم؟؟!!! اینو که صدهابار دیگر هم در میدانهای سیاسی و نظامی و ... برده بودیم. خودت را بذار جای بیکاران و بی پولها و سایر مردم جامعه بعد به حرف خودت دوباره فکرکن. لطفا مردم را درک و یه اقدام موثر کنید.
  • دامغانی IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    52 5
    اصلاحطلبها ثابت کردن که گرفتن کاپ اخلاق ازطرف اروپا وغرب بهتر از کاپ اخلاق از طرف خداوند ومردم ایران است .عجب روزگاری شده با اینهمه نفاق ودورویی
    • قریشی IR ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
      24 0
      اینا وقتی خودشون با زبون بی زبونی داد میزنند که ما دوتابعیتی هستیم یعنی نصف بیشتر تعلق خاطرشان برای اونوری هاست چون تمام سرمایه گذاری های اینها در کشورهای غربی و امریکاست و اینجا فقط برای جاسوسی و خیانت حضور دارند
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    36 1
    جایزه اش برای شما گرفتاری گرانی وبیکاری دلار هفت هزارتومانی,تعطیلی صنعت هسته ای و اساسا پیشرفت و توسعه,,برای کشور و مردم
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    49 1
    دردوراول کاپ اخلاق را داداش های سران قوه وجهانگیری ازبیت المال ورانت دریافت کردند
  • محمد1 IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    44 1
    پنج سال کشور را معطل کردید ،اقتصاد را متلاشی کردید، انواع و اقسام توهین ها را با بی ادبی و بی اخلاقی نصار مخالفان و دلسوزان کردید که به کی ثابت کنید ما دارای اخلاق هستیم ؟آیا هدف از مذاکرات این بود یا رفع تحریم ها؟ چرا بی کفایتی و بی لیاقتی خود را توجیه می کنید.امان از وقتی که قافیه به تنگ آید آنوقت شاعر به .......آید
  • محمد IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    38 0
    اگر برجام برای مردم نان نشد برای شما که کاپ اخلاق شد. آقای مجید خان انصاری واقعا این حرفه تحویل مردم میدی آن هم بعد از این همه خسارات جبران نا پذیر؟
  • علی IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    36 0
    این بی شرفها با کاپ اخلاق می خواهند شکم ملت را سیر کنند امام علی هم از خیانت اینها نالان بود چه برسد به امام راحل
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    31 1
    خط امام کدخدا کردن امریکا وبندگی اسراییل نبود
  • شاهین IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    10 0
    شما گذاشتی برجام برای مرم نان بشه .
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    32 0
    انصاری بیسواده
  • علی IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    34 1
    لطفا این کاپ اخلاق رو ببرین بگذارین دم کوزه آبشو بخورین تا حداقل یه کارایی داشته باشه !متاسفیم با این سیاستمداران کم هوش و ضعیف به کجا می رویم خدا می دونه!
    • DE ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      19 0
      وقتی شاعر در قافیه گیر می کند، به جفنگ گویی می افتد. اول گفتن که برجام تحریم ها را از بین می برد. بعد دیدند نشد، تغییر مسیر دادند، گفتند برای رفع سایه جنگ بود. بازهم دیدند نشد، بازهم تغییر تغییر هدف دادند. الان می گویند برای گرفتن کاپ اخلاق بوده است. فردا هم می گویند برای برنده شدن کاپ جام جهانی فوتبال بوده است. آخرش هم معلوم نشد برای چی صنعت هسته ای کشور را نابود کردند.
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    26 1
    با کنسرت هیجان بزن برقص رای مردم را گرفتن انتظار داری چی جواب بدن کاپ دیگه حالشا ببرن مردم ببین مردم را چی فرض کردن ؟؟/
  • DE ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    9 0
    جالب تر از این فردی در مملکت ایران دیده بود که حتی محمد هاشمی هم از فساد اقتصادی در نظام می نالد؟
  • مهماندار هواپیما IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    23 0
    به امید روزی که همه شما برندگان کاپ اخلاق را سینه دیوار همراه خانواده تان ردیف کنیم ان روز دیر نیست
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    21 0
    دریغ از یه ذره شعور
    • سید IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
      19 0
      با وجود اصلاح طلبان چه نیازی به واردات از قبرس هست!!!؟؟؟
    • قریشی IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
      10 0
      سید بزرگوار، جمله ای که نوشتی بسیار جالب و جاگیر بود
  • DE ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    17 0
    کاپ اخلاق کجاست ؟ چه کسی کاپ داده ؟ کی داده ؟ کجا داده ؟ کاپ اخلاق را به مردم نشون بدین تا ملت هم ببین این کاپ را ببیند ! . کدخدای شما و نوچه هاش هر روز به ملت ایران تهمت و توهین جدید میزنن ، کاپ کجا بود ؟ اخلاق کیلو چنده ؟؟ .. بی شرف های خائن وطن فروش جز دروغ و حقه بازی و غارت بیت المال هیچ هنر دیگری ندارن
  • مجید IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    11 0
    این کاپ اخلاق رو از بی اخلاقترین ادمای روی زمین به شما رسید ولی ایا مردم کشور خودتون و بالاخص مستضعفین و پابرهنگان با اون تعریفی که امام از اونا داره که صاحب های اصلی انقلاب هستن حاضرن اونو بهتون بدن و یا تاییدش کنن!! فقط از پشت میزاتون یه بار بلند بشین و تو جامعه بیاین تا ببینید که چه با این قشر کردید. احتمالا این مدال اخلاق رو افراد پشت اون میز قشنگی که رییس جمهور چیده بود برا افطار' یواشکی و محرمانه و زیر میزی به دور از چشم مستضعفین جامعه به شما دادن.
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    13 0
    امام کجایی....؟!!!" گردن تون بزنه.
  • عباس IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    9 0
    وقتی که ما رو محور شرارت معرفی می کنند کاپ اخلاق آبنبات بچه گول زن برا اصلاح طلبهاست
  • مرتضی IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    9 0
    کاپ اخلاق برای خودتان،اما اگه شما اخلاق دارید بیایید بابت اعتماد به غرب و عدم اعتماد به دلسوزان نظام بقول شما و اقای روحانی دلواپسان ، یکبار هم شده از ملت و دلواپسان معذرت خواهی کنید، چرا حرفهای نامربوط می‌زنید ،
  • نادر IR ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    11 0
    شما کاپ حماقت گرفتین اشتباه نکنید کسی خوابیده بیدار کردنش آسونه ولی کسی که خودشو به خواب زده بیدار کردنش محاله آقای.........
  • رضا IR ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    12 0
    این آقا چی زده که اینطور حرف زده، اولا باند شما دقیقا مقابل تفکرات و عملکرد حضرت امام قرار گرفته و از لیبرلیزم سبقت گرفتهو روی نهضت آزادی و ملی گراها سفید کرده اید. شما برنده تاریخی کاپ حماقت شده اید. علی برکت الله
  • SE ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    15 0
    قمار باز بازنده نگه من زیر میز بازی نزدم و برنده کاپ اخلاق شدم از غصه باخت دق میکنه و میمره. حالا برجام که قمار نبوده و قرا بوده یک قرداد معتبر باشه و حالا امریکا سیفون را کشیده و برجام به فاضل آب رفته و شما هنوز زنده اید و افتخار کاپ اخلاق برجام به چاه فاضل آب رفته را میکنید پررویی و خود خواهی و خود برگ بینی شما بی تدبیران متوهم را اثبات میکند.
  • DE ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    12 0
    عقده حقارت وعقده خودکم بینی کار را به جایی رسانده که مشاطه گران برجام واطلاح طلبان در مقابل هر بیشخصیت خارجی کم آورده و مجیز گویی منافقانه آنها رابا میلیاردها خسارت به ملت وانقلاب هم ارز بدانند.
  • IR ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    14 0
    6-0 باختید اونم تو نیمه اول (برجام آمریکایی) نیمه دوم که نیمه مربیانه که 0-10 می بازید (برجام اروپایی) دمتون گرم خسته نباشید پهلوان پنبه ها
  • بهرام IR ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    12 0
    این جمله جنابعالی آنهم پس از نظر ولی فقیه که فرمود. مگه ما مذاکره کردیم تا آمریکا رسوا شود؟!!! ما مذاکره کردیم تا تحریم ها برداشته و هسته ای بچرخد. این جمله شما پس از نظر رهبر دهن کجی به رهبرنیست. خجالت آور است. شما هم در این خصوص و عوامفریبی حتی اخلاق و تبعیت را باختید آنهم دم از امام می زنید. شرمتان باد
  • IR ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    6 0
    کاپ اخلاق مثل مدرک تحصیلی میمونه، گذاشتن لب کوزه همانا و آب خوردن از آن همان !!!
  • محمد IR ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    11 0
    واقعا انسان نمیدونه چی بگه آدم اینقدر احمق میشه پنج شش سال کشور رامعطل کردید که این چرندیات را تحویل مردم بدید. خدایا پناه برتو
  • IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    9 0
    کاپ اخلاق بعد شیش سال سختتون نشه یوخ آب قند بدیم پس نیوفتید بعد این همه تلاش
  • ابرتهیم IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    10 0
    در دنیایی ک قانون حاگم قانون جنگله جام کاپ بخوره توی سرت
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    8 0
    باید مواظب باشیم انحرافات همیشه از نزدیکان انبیا شروع شده از اصحاب خاص آنان شروع شده است . در این اسلام انحراف از اصحاب خاص رسول خدا (ص) شروع شد. در کنار ائمه هم واقفیه ها و شلمغانی ها و ...همه از نزدیک ترین افراد به امام (ع) بودند . مجید انصاری ها باید کلید انحراف را بزنند والا اگر کنار امام نباشد نمی تواند .
  • امیر IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    12 2
    قرار بود برجام آب خوردن ملتو حل کنه !!!!! نه این که کاپ اخلاق بگیره (ارواح... برا گرفتن یه کاپ پنج سال کدخدا کدخدا میکردین؟!!!
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    12 3
    باید کاپی پر از لجن و فاضلاب بهشون بدن با این برجامشون
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    9 0
    کاپ اخلاق داخلی را به بهای کاپ خارجی از دست دادید ؟ به مردم خودتان 5سال دروغ گفتید و...به منتقدین برجام توهین کردید
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    12 0
    جناب انصاری اگر راه اصلاح طلبا همان راه امام هست چرا نتانیاهو امیدش به اصلاح طلباست ؟
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    14 0
    کاپ اخلاق را از توی بسته های کود انسانی پیدا کردند دادند به بهشون
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    14 0
    امام گفته آخوند فاسد مملکت رو به گند میکشه و متاسفانه این جماعت شدند کرم درخت انقلاب و دارند ریشه هاش رو میخورن
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    17 4
    مرد حسابی یک کشور را بفروشید که کاپ اخلاق بگیرید بخور تو سرتون
  • ناشناس SE ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    10 0
    بله، امام یک مصلح واقعی بودند. اما کسانی که به اصلاح طلب معروف هستند، نه تنها صالح نیستند بلکه . . .
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    10 0
    اقای حیدری اگه سوادخوندن نداری گوش شنوا چی داری رهبرگفت نرمش قهرمانانه نه کرنش ذلت بار
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    6 0
    این همه بیت المال خرج شدسه سال اقتصادبه کما رفت اخرش کاپ اخلاق...
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    8 0
    ای تف تو شکل اصلاح طلبان وطن فروش ، یکمشت آلت دست آمریکا و اسراییل که دو پشته و آشکارا مشغول براندازی هستن
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    6 0
    آخه حیف نونهای مزدور خودتون برای خودتون نوشابه باز می کنین . آغایان اگر مردین جلوی ملت خاضعانه عذرخواهی و توبه کنید برای ننگ ابدی برجامتون
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    4 0
    کاپ اخلاق توی سرتان بخورد . 5 سال مملکت رو به اسم برجام به رکود و گند و کثافت کشیدید . بی عرضه های رانت باز نجومی بگیر .
  • AU ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    10 0
    کاپ ساده لوحی گرفتین نه اخلاق.
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    6 0
    بنده خدا مدتها حرف نمیزنه حالا هم که زده چی گفته. واقعا این جماعت روی سنگ پا را سفید کرده اند از پررویی
  • محسنی IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    5 0
    جناب انصاری ای عروسک آمریکایی و فتنگر با این تحلیل هایت سنگ پای قزوین پیش شما کم می آورد
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    4 0
    اگر در خط امامید چرا گوش به فرمان رهبری نیستید؟ مگر امام نفرمود پشتیبان ولایت فقیه باشید تا .....
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    4 0
    کاپ اخلاق هم خوبه !!!!!!!!خدا خیرتان بده . اخه مگه ما مردم بی اخلاقی بودیم که حالا بخواهیم برای به دست آوردن چیزی که داشتیم هوار هم بزنیم.
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    5 1
    اقای انصاری رفتار شما جز جهالت محض در خوشبینانه ترین حالت چیز دیگری نیست وگرنه دفاع از اغتشاشگران و عدم برائت از فتنه گران و حمایت از کسانی که شعار علبه اصل نظام دادند خیانتی است که که منافقاته ازان تبری نمیجویید
    • IR ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
      0 0
      اساسا آقای انصاری فردی بیسواد و بسیار تندرو و غیر منصف ودر عمل مخالف راه و ارمانهای امام راحل و ولایت فقیه است گویی در ذات ایشان امکان اصلاح نابود شده است
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    4 0
    اصلاحات مورد نظر انصاری تویش داعش و خفت و خواری در می اید
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    7 0
    منافقین بدتر از کفارند
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    6 1
    اصلاح طلبان = ستون پنجم دشمنان ایران
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    6 1
    روزنامه های اصلاح طلب با نیت استحمار مردم این مطالب را می نویسند.
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    9 1
    برجام قجر را روسفید کرد
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    8 1
    مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل و از همه بیشتر مرگ بر خائنین و دلبسته های بی وجود بدبخت به آمریکا.
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    6 1
    امریکا تا این نوکران بی جیره و مواجب قلم به دست داره غم نداره در dna این جماعت ژن کدخدا پرستی وجود داره
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    4 0
    پرفسورخان غربزده ترسو ! کاپ اخلاقت رو بزار در کوزه و ......فقط احمق ها هستند که می تونن فکر کنند منافع ملی با این چرندیات حفظ میشه .
  • علی IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    5 0
    باید گفت با امضای برجام به دنیا و نسلهای بعد در ایران ثابت کردید ساده لو ترین دولتی بودید که توافق نامه ذلت باری را با کشورهایی که هیچ تعهد اخلاقی و سیاسی ندارند امضاء کردید که تجربه 35 سا له در خصوص خصومتهای آنها راعلیه ملت و نظام ایران و نقض عهدهای مکرر آنها را نادیده گرفته و به هیچ نقد دلسوزانه ای هم توجه نکردید نه اینکه بگوید کاپ اخلاق گرفتیم که رهبری هم فرمودند هدف از توافق برجام رفع تمام تحریمها بود نه گرفت نه پیروزی اخلاقی و اختلاف افتادن میان اروپا و امریکا
  • علی IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    3 1
    تا زمانی که ملت عراق با تمام اقوام مختلف زیر چتر مرجعیت عام شیعه دارای وحدت باشند از آسیب ها و فتنه ها در امان هستند و مسئولین این قومهای مختلف باید دارای فهم در سطح ملی باشند و از کوته نگری فرقه ای دست بردارند باید دست عوامل فتنه گر کوتاه شود تا کشور در آرامش بتواند بازسازی شود
  • DE ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    0 0
    این روزنامه شرق هم تعطیله ها.... خب بزرگوار اگه کاپ میخواستی میومدی خودم بهت میدادم!!! مگه ما برای کاپ گرفتن مذاکره کردیم ؟! :))))
  • خ دزفولی IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    0 0
    کاب اخلاق از دست بی اخلاق ترین ها ،برایتان خیلی ارزشمند است!بگیرش قاپ طلا بزارش درخلا.
  • DE ۰۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    0 0
    برجام خیلی هم خوب بود.بدون برجام خیانت وزبونی و ندانم کاری اصلاحاتچی ها خیلی دیر مشخص میشد و خسارتشان از خسارت مغول به ایران فراتر میرفت.لذا روحانی مچکریم !
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    0 0
    خوب حالا که کاپ را دربغل گرفتید بگذارید طاقچه نهادریاست جمهوری حالا از امروز برید دنبال کار مردمی که چندین سال برزمین مونده بااین حقوق های نجومی هپل وهپلو کردین یک کمی کار کرده باشید
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    3 0
    امثال همین نکبت مملکت را با نام برجام به گند کشیدند .
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    1 0
    این جماعت به اصطلاح اصلاح طلب واقعاً سنگ پای قزوین را از رو برده اند . آن هابا استفاده از پروپاگاندی تبلیغاتی و هم جهت با رسانه های آن ور آبی ، کثافت کاری ها خود را موجه و در قالبی موجه به خورد خلق الله می دهند و می توان گفت در عوام فریبی ، ازعمرو عاص پیشی گرفته اند.
  • علی اکبر IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
    0 0
    خط امام ولایت مطلقه فقیه ومبارزه با استکبار است
  • احدی IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
    0 0
    آقای انصاری توهم زده اید ؟؟؟؟!!!!! اگر حضرت امام در قید حیات بودند اولا که جرات جیک جیک نداشتید ثانیا آنچنان مثل نهضت آزادیها به زباله دان تاریخ میفرستادندتان که برای همیشه عبرت همه وطن فروشان بشوید خجالت هم خوب چیزیه که شما بلد نیستید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس