ویژه ها

«علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت صراحتا اعلام کرد که «به هیچ وجه قیمت نان برای مردم تا پایان سال تغییر نمی‌کند و رئیس‌جمهور اجازه گران شدن نان را نمی‌دهد.»

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌ استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با   «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

******

** دولت رئیسی کنار برود و کار را به افراد کاردان بسپارد!

روزنامه جمهوری اسلامی در مطلبی با عنوان «اعلام خطر جدی!» به قلم «مسیح مهاجری» نوشت: «نان، حتی در دوران جنگ تحمیلی هم گران نشد. خودم از نخست‌وزیر دوران دفاع مقدس در همان زمان شنیدم که گفت امام خمینی شنیده بودند قرار است دولت نان را یک ریال گران کند، بلافاصله به من گفتند به هیچ‌وجه نان را گران نکنید حتی یک ریال. حالا با گذشت ۳۳ سال از پایان جنگ تحمیلی، دولتی که عنوان‌هائی از قبیل انقلابی و مردمی را بر خود گذاشته و مدعی است در حال انجام کارهای جهادی است، نباید حتی سخن از گران کردن آرد و نان بگوید آنهم در زمانی که هر روز شاهد افزایش افسارگسیخته قیمت انواع کالاها هستیم و کمر مردم زیر بار گرانی‌های لحظه‌ای خم شده است.»

در ادامه این مطلب آمده است: «اگر پدید آمدن وضعیت بسیار ناپایدار و خطرناک کنونی کار نفوذی‌ها نباشد، باید آن را نتیجه ضعف مدیریت دولتمردان به ویژه وزرای اقتصادی دانست. آقای رئیس‌جمهور هم باید به این سؤال اساسی پاسخ بدهد که چقدر زمان لازم است تا ایشان متوجه شود که با گفتاردرمانی نمی‌توان کشور را اداره کرد.»

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «فرافکنی و تمام کاسه‌کوزه‌ها را بر سر قبلی‌ها شکاندن هم بعد از ۸ ماه استقرار کامل دولت و حاکمیت یکدست، دیگر جواب نمی‌دهد...تصور نکنید کشور فاقد نیروهای کاردان و مدبر است. حالا که روشن شده شما نمی‌توانید از عهده حل مشکلات برآئید، شجاعانه کنار بروید و کار را به افراد کاردان بسپارید تا مردم و کشور را از این گرداب خطرناک نجات بدهند.»

دولت رئیسی کنار برود و کار را به افراد کاردان بسپارد! / آمریکایی‌ها امتیاز می‌خواهند، دست به کار شویم

آش طیف تندرو اصلاح طلب در سیاه نمایی و القای بن بست آنقدر شور شده که حتی برای اقلامی که گران نشده است نیز فریاد وامصیبتا سر می دهند!

در حال حاضر نان اصلا گران نشده اما این روزنامه منتسب به جریان اصلاح طلب با شلوغ بازی مدعی است که «نان، حتی در دوران جنگ تحمیلی هم گران نشد.»! این نوع خبرپراکنی ها دقیقا همراستا با پروژه های مخرب و ضدایرانی در رسانه های معاند از جمله بی بی سی فارسی و اینترنشنال سعودی و صدای آمریکاست.

«علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت صراحتا اعلام کرد که «به هیچ وجه قیمت نان برای مردم تا پایان سال تغییر نمی‌کند و رئیس‌جمهور اجازه گران شدن نان را نمی‌دهد.»

روزنامه جمهوری اسلامی همان روزنامه ای است که در دولت روحانی مدعی بود که رئیس جمهور فقط ۱۵ درصد اختیار دارد و حالا با ادعای اینکه همه امور در اختیار دولت است، پیشنهاد داده که دولت رئیسی با اینکه فقط ۸ ماه از آغاز فعالیش سپری شده، کناره گیری کند.

پیشنهاد کناره گیری دولت رئیسی آن هم در شرایطی که فقط ۸ ماه از آغاز به کار دولت سپری شده، آشکارا «دهن کجی به جمهوریت» و شورش علیه مردم سالاری است.

البته از طیفی که فتنه ۸۸ را به پا کرده و با دروغ تقلب، زیر میز مردم سالاری و جمهوریت زد، اصلا بیان این قبیل پیشنهاد ها عجیب و دور از انتظار نیست.

گویا از نگاه این روزنامه اصلاح طلب، افراد کاردان مدیران ارشد دولت روحانی هستند؛ همان مدیرانی که ۱۸ میلیارد دلار را بر باد داده و ۶۰ تن طلا را از بین بردند. یک نمونه دیگر، خسارت کرسنت است. «حسینعلی حاجی دلیگانی» نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به خسارات وارد شده به کشور در پرونده کرسنت، گفته بود: « در پرونده کرسنت خسارتی معادل بودجه دو سال کشور به ما تحمیل شده است.»

به نظر شما حامیان و بانیان پرونده هایی از جمله کرسنت، توتال، صندوق ذخیره فرهنگیان، هفت تپه، رشت الکتریک، دلار ۴۲۰۰ تومانی، عظام، کروز، استات اویل، حقوق های نجومی و... صلاحیت اظهارنظر درباره مشکلات معیشتی مردم را دارند!؟

** شایسته سالاری یعنی «ما اصلاح طلبان در پست های مدیریتی بمانیم»!

روزنامه اعتماد در مطلبی با عنوان «در باب بانیان وضع موجود» نوشت: «یکی از عبارات پرتکرار و متواتر در سخنان ریاست محترم جمهور و حامیان ایشان از ابتدای سکانداری نظام اجرایی کشور، ضرورت برکناری و حذف «بانیان وضع موجود» بوده است...تغییر بانیان وضع موجود، اسم رمزی برای تغییرات اساسی و نوعی پاکسازی در بدنه اداری و اجرایی کشور است. مسیری که اتفاقا مدتی است آغاز شده و نتیجه آن کنار گذاشتن بسیاری از مدیران باتجربه و تخصصی و جایگزینی افراد خام‌اندیش و رویاپرداز و ناکارآمد در بسیاری از دستگاه‌های اجرایی است. »

در ادامه این مطلب آمده است: «امیدوارم کسانی که مسوول حذف بانیان وضع موجود هستند، اول سوزنی به خود بزنند که انصافا خودشان در بروز وضع موجود چقدر نقش داشته‌اند و بعد با در نظر گرفتن موارد فوق‌الذکر دیگران را مورد اصابت جوالدوز قرار دهند.»

دولت رئیسی کنار برود و کار را به افراد کاردان بسپارد! / آمریکایی‌ها امتیاز می‌خواهند، دست به کار شویم

گردش مدیران و شایسته گزینی و شایسته سالاری از ارکان اصلی پیشرفت و ترقی در امور کشور و به خصوص امور اجرایی است. اما جریان اصلاح طلب که پدیده هایی همچون «ژنرال های خودخوانده» و «آقازاده های گردن کلفت» را به وجود آورده و به آنها پر و بال داده است، با گردش مدیران و شایسته سالاری کاملا بیگانه است.

به عنوان مثال بیژن زنگنه وزیر نفت دولت روحانی و عضو ارشد ستاد انتخاباتی «میرحسین موسوی» در سال ۸۸، از سال ۵۹  تا ۱۴۰۰ به استثنای ۸ سال، یا وزیر بوده و یا معاون وزیر.    «عباس آخوندی» وزیر مستعفی دولت روحانی و از اعضای ارشد ستاد موسوی، از ابتدای انقلاب تاکنون قریب به ۹ سال وزیر مسکن و راه و شهرسازی بوده است.

«محمدرضا نعمت زاده» وزیر اسبق صنعت در دولت روحانی، از ابتدای انقلاب تاکنون قریب به ۲۵ سال یا وزیر بوده و یا معاون وزیر.  اشخاصی همچون  «محمدعلی نجفی»، «عیسی کلانتری»  و...را نیز باید به این فهرست اضافه کرد. نکته قابل توجه اینجاست که تعدادی از این افراد حتی در دولت احمدی نژاد هم در پُست معاونت وزارتخانه های اقتصادی دولت مشغول به کار بودند.  

«ژنرال های خودخوانده» و «آقازاده های گردن کلفت» دو روی یک سکه است، این دو همانند دو لبه یک قیچی، قاعده چرخش مدیران و بکارگیری خیل عظیمی از جوانان نخبه و با استعداد و مدیران لایق و کارآمد را را از کار انداخته و آن را عقیم می کند. مدیران نالایق در رده های میانی را نیز باید به این دو اضافه کرد.

حالا جریانی که خود یدطولایی در برکناری بولدوزری مدیران غیرهمسو و انتصابات اتوبوسی دارد، گلایه دارد که چرا افراد ناکارآمد را از پست های مدیریتی کنار می زنید!

** آمریکایی ها امتیاز می خواهند، دست به کار شویم

روزنامه آرمان در مطلبی به قلم «عبدالرضا فرجی راد» فعال اصلاح طلب و دیپلمات سابق نوشت: «به نظر می‌رسد که آمریکایی‌ها هنوز هم مثل گذشته دنبال به نتیجه رسیدن مذاکرات هستند... اخیرا هم که سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرده برجام هنوز برای ما اهمیت دارد. در حالی که طی هفته‌های گذشته هیچ فشاری از سوی آمریکا و اروپایی‌هایی که همیشه بهانه تراشی می‌کنند مثل انگلیسی‌ها و فرانسوی‌ها نمی‌شنویم.»

در ادامه این مطلب آمده است: «آمریکایی‌ها حاضرند امتیاز دهند اما امتیاز هم می‌خواهند...چرا که اگر چیزی بدهند و چیزی نگیرند این احساس را دارند که در آستانه انتخابات مجلس سنا دموکرات‌ها ضرر می‌کنند و طرف مقابل یعنی جمهوریخواهان این مسئله را همچون چماق به سر آنها خواهند کوبید. لذا نظر دولت آمریکا تغییر نکرده و می‌خواهد به توافق برسد.»

دولت رئیسی کنار برود و کار را به افراد کاردان بسپارد! / آمریکایی‌ها امتیاز می‌خواهند، دست به کار شویم

در روزهای گذشته مجلس سنای آمریکا با همکاری مشترک دموکرات ها و جمهوری خواهان ۲ طرح ضدایرانی را تصویب کرده است. این اقدام ضدایرانی، یکبار دیگر دوگانه دروغین «دموکرات های خوب- جمهوری خواهان بد» را بی اعتبار کرد.

مقایسه تعداد موافقین و مخالفین طرح‌های ضدایرانی در مجالس آمریکا نشان می‌دهد که جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها در هر مسئله‌ای اختلاف داشته باشند، در دشمنی با جمهوری اسلامی ایران هیچ اختلاف‌نظری با هم ندارند. به عبارت دقیقتر، جمهوری خواهان و دموکرات ها در مواجهه با ایران دارای استراتژی و هدف یکسان و تاکتیک های متفاوت هستند.

با اینکه دولت های دموکرات و جمهوری خواه به دفعات دشمنی و خصومت خود با ملت ایران را آشکار کرده اند، حالا این روزنامه اصلاح طلب مدعی است که آمریکا در پی امتیازدهی به ایران است و در مقابل ما نیز باید برای دادن امتیاز آماده شویم.

این در حالی است که در پرونده برجام، ایران تمامی تعهدات خود را پیش از این انجام داده بود و این آمریکاست که باید پایبندی خود به تعهدات را ثابت کند.

ایران ۳ شرط اساسی در برجام دارد؛ لغو دائمی تمامی تحریم ها، ارائه تضمین معتبر از طرف مقابل و راستی آزمایی اقدامات ادعایی طرف مقابل در بازه زمانی معقول.

با اینکه مطالبات و شروط ایران کاملا اشکار و بدیهی است، اما رسانه های اصلاح طلب با سانسور عهدشکنی طرف غربی، ایران و آمریکا را در یک کفه ترازو قرار داده و دقیقا ادعای طرف غربی در پایبندی متقابل به برجام را تکرار می کنند. پروژه ای خسارت بار که چیزی جز بازگشت یکجانبه و بی ثمر ایران به برجام نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 97
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    25 11
    دولت رئیسی کنار برود و کار را به افراد کاردان بسپارد! /// حتی پدرسوخته ای مثل ... هم چنین چیزی نمی گفت. حیف شد مرد!
    • IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      14 4
      فتنه گران مسلمان نما با فتنه های ۷۸ و ۸۸ و ... فقط میخواستند کرسی حاکمیت و رهبری را تصاحب کنند،چرا که قبلا عرصه های اقتصاد، فرهنگ و آموزش عرصه تاخت و تاز آنها بود.
    • SE ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      25 9
      به افراد دزد بسپارد!
    • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      12 5
      رییسی جان ببین با همین یکیدوتا تصمیم درست، چه فشاری به رانت خوارها آورده ای که برای رفتنت دسیسه می‌کنند. مردم در دراز مدت از تصمیمات درست تو در آزادسازی قیمت‌ها و حذف دلار چندنرخی و سوبسید، سود خواهند برد
    • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      16 1
      داش ابراهیم، ازشون بگیر، حتی اگر مهریه زنهایشان کرده باشند، و یا به گردن زنهایشان آویخته باشند
    • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      15 4
      آره واقعا.... درود بر رییسی. بهترین کار رو داری انجام میدی
    • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      11 3
      34 سال بعد از انقلاب اصلاحات و کارگزاران زمام اداره امور جاری کشور را بعهده داشتن و نتیجه عملکردشون افزایش شدید فقر و بیکاری و تورم و فاصله طبقاتی بود آزموده را دوباره آزمودن خطاست.
    • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      13 5
      پایان دولت روحانی را میتوان با پایان حمله مغول به ایران مقایسه کرد برای بازسازی خرابکاری های دولت قبل حداقل دو سال زمان لازم است.
    • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      11 2
      اصلاح طلبان کشور را با 1500 هزار میلیارد تومان بدهی و 450 هزار میلیارد تومان کسری بودجه و خزانه خالی تحویل دادند حالا فقط باید سکوت کنند تا دولت انقلابی گندکاری هاشون را جمع کند.
    • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      8 0
      مسیح مهاجری خود بهتر می داند در دوران جنگ تحمیلی همه کالاها از برنج و روغن و قند و شکر و غیره کوپنی توزیع می شد و مردم مشکلات معیشتی فراوان داشتند اما بخاطر انقلاب و اسلام تحمل می کردند.
    • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      12 1
      شانس آوردیم که روحانی رفت اگر دولت اصلاح طلبان تداوم داشت در این بحران غذایی که در اثر جنگ روسیه و اوکراین بوجود آمده مشکلات کشور خیلی بیشتر از این می شد.
    • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      11 4
      رئیسی با واردات بیش از 180 میلیون دوز واکسن کاری کرد کارستان و خوشبختانه فوتی های کرونا در کشور تک رقمی شد کاری که دولت روحانی از انجام آن عاجز و ناتوان بود.
    • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      9 8
      افساد طلبان 8 سال مملکت را شخم زدند و زمین سوخته و خزانه خالی تحویل دادند تورم فعلی هم دستپخت دولت قبل است پس بهتره سکوت کنند.
    • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      9 0
      ابلیس مهاجری غلط کرد
    • SE ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      8 0
      کوروش و داریوش شاه اگر الان زنده بودند گردن اصلاحطلبان را بیدرنگ میزدند
    • IR ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      8 0
      اگر تیم مذاکره کننده ایرانی در شروع مذاکرات برجامی اینهمه به طرف امریکایی باج نداده بود و نمیگفتند هر توافقی بهتر از عدم توافق میباشد امروز بعد از چند سال امریکا برای مذاکرات یک طرفه که برد ان با انهاست اینقدر گستاخ نشده بود بهتر ان است تیم جدید مذاکره کننده منافع ملت ایران را در مذاکرات در نظر بگیرد نه باج دوباره به طرف غربی در هر صورت هیچ مسئولی طی این چهل سه سال انقلاب اسلامی در ایران نمیتواند هزیان گویی جریان اصلاح طلب را بر طرف کند این جریان حتی به حرفهای خودشان هم هیچ اعتقادی ندارند و یک روز عبور از خاتمی و یک روز عبور از روحانی را رقم میزنند در هر حال این جریان عروسک خیمه شب بازی میخواهند و به هیچ صراطی مستقیم نخواهند شد.
    • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      1 6
      مردم دارن زیر بار گرانی له میشن شما هم دنبال بازی اصلاح طلب و اصولگرا
    • بيژ ن IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      0 2
      منظورت از پدرسوخته كيست ؟ چرا واضح نمى نويسى ؟
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    27 12
    وقتی مقاله علیرضا فرجی راد را بخوانید بار دیگر به این حقیقت پی خواهید برد که اصلاح طلبان بیش از آن که در اندیشه مصلحت و منفعت و حیثیت ایران باشند ــ که شاید اساساً نباشند ــ نگران حیثیت و اعتبار یانکی ها و احزاب شان در برابر مردم آمریکا و انظار جهانیان هستند! واقعاً بی و بی وطنی برای این جماعت حد و مرز ندارد!
    • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      16 2
      حذف شده های این پیام !!!!!!!!!
    • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      9 2
      افساد طلبان در 8 سال گذشته بفکر رفع حصر و مسائل حاشیه ای بودند و با تورم افسارگسیخته سفره های مردم را کوچک کردند حالا با تغییر دولت نگران معیشت مردم شده اند !!!
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    13 7
    ******** ******* ****** ****** اگه روحانی خوب بود پس خیلی بد غل... کردید که دوسال آخر پشتش رو خالی کردید. چرا رئیسی کنار برود،مگه موقع تحویل دولت بجای نتوانستیم نگفتید نزاشتن،خب چرا دوباره بیایید،مگه نگفتید قوا یکدست شده.کم مردم رو به جون هم بگذارید فتنه ها.
    • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      0 6
      الهي بي سواد كي يودي تو فتنه شناس خخخ
    • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      14 3
      در دولت روحانی ارزش پول ملی به یک دهم تقلیل یافت یعنی مردم 10 برابر فقیر شدند اصلاح طلبان باید پاسخگو باشند.
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    20 9
    روزنامه ای بنام جمهوری اسلامی در مقابل جمهوریت و مردم و انقلاب اف برشما روز قیامت میتوانید در مقابل امام از عملکردتان دفاع کنید
    • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      0 2
      چی بگم
  • عبدالله IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    14 11
    اقاى مسيح مهاجرى عزيز شما اول افراد كاردان پيدا و معرفى بكن بعد دستور شما را اقاى رئيسى اجراء خواهد كرد.
    • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      3 3
      دقیقا
    • IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      2 4
      آفرین
  • ایرانی DE ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    18 4
    ای کسانی که این متن رو نوشتین،اگر به گفته شما نان گران نشده که هیچ،ولی اگر گران شده حقیرید
    • IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      5 0
      نان سنتی دولتی گران نشده اما آزاد پز ها چرا مثل اینکه شما از رانت خوار های آرد یارانه ای هستید
    • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      4 0
      اصلاح طلبان بانیان وضع موجود هستن و در 8 سال گذشته همه اقلام خوراکی و غیره بیش از 10 برابر گران شدند حالا عوامفریبی می کنند.
    • IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      3 1
      تو برو گندی که روحانی تو 8 سال زد رو جمع کن. دلار 3 تومانی رو کردید 30 تومان. چقدر شماها وقیحید حالا نگران افزایش قیمت نانید؟ اگر ما حقیریم پس شما چی هستید؟
  • نیما IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    14 9
    کاردان ها ۳۲سال کشور دستشون بود دیگه بسشون است
    • IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      5 0
      دقیقا
  • DE ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    6 0
    دولت رئیسی کنار برود و کار را به میل کاردان بسپارد! خخخخ ۳۲ سال رانت و بخور بخور و‌ پادشاهی و موروثی و داداچ بازی دیگه جزو ژن شده و به این سادگی ها بیرون نمیره . سنگ پای قزوین از لحاظ استحکام و دوام معروف است و این لشکر ارباب پرست کدخدا باور ندانم کار پررویی نجومی آنان تاریخی شد و سنگ پای قزوین جلوی این لشکر ملخی لُنگ میندازه / آمریکایی‌ها امتیاز می‌خواهند، غربگدایان وطنفروشان فتنه گران جاسوسان لشکر ندانم کار بی اختیار رانتخوار آبگوشت بزباشیانی ها دست بکار شوید این آخرین فرصت برای بازگشت به قدرت و رانت و بخور بخور و داداچ بازیست .// اصلاحطمعکاران و هواپیماهای سم پاش سسنا در یک چیز شبییه هستند. هر دو ملخی هستند .نیروی موتور آن یکی به ملخ منتقل میشه و ملخی جلو میره و اصلاحطمعکاران هم هر جا باشند حملات ملخی میکنند....همه چیز را نابود میکنند و تهش را هم خاکبرداری میکنند مزبرند. صندوق دولت را هم حسن فری رَفته رَفته ، شسته رُفته ، رَفته که رفته .
  • عطا IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    11 0
    بدتر از این اصلاح طلبان خدا نیافریده سی و چند سال حکومت دستشون بوده هر گندی به مملکت زدند بازهم طلبکار هستند این پیاده نظام های اسراییل.
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    15 7
    احوال مسیح مهاجری بر همگان آشکار است نیاز به توضیح ندارد.
    • شاهین IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      0 2
      چرا جمع میبندی
  • مروت IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    15 11
    آقای مهاجری آرزوی خودشو گفته خخخ
    • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      0 6
      نخیر عزیزم واقعیت را گفته شما ها فکر کردید مملکت ارث و میراث شماها است
    • IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      0 5
      نه عزیزم واقعیت را گفته مشرق شما جنم چاپ جوابیه حضرتعالی را ندارد میترسد جوابیه های منطقی را چاپ کند احمدی نژاد هم اینکار را کرد ولی الان آن یارانه به اندازه 450 تا تک تومنی بیشتر ارزش ندارد میخواهند بنزین را 15000 تومان آب و برق و گاز وووو سر به فلک میکشد گرانی پانصد در صد افزایش میابد ارزش پول ملی نود درصد کاهش میابد همه چیز گران می‌شود مشرق جنم چاپ واقعیت را ندارد
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    3 0
    اصلا چیزی به نام برجام دیگه نباید مطرح بشه.
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    0 5
    یارانه نان و دارو به هیچ وجه حذف نمی‌شود.. جواب ...حالا این قول را به خاطر بسپارید .یک ماه دیگه می گن یارانه را حذف کردیم . تا به حساب مردم یارانه بریزیم .
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    1 10
    درود به مسیح مهاجری
  • !! IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    2 0
    افراد کاردانی مثل روحانی و جهانگیری !!!!
  • !! IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    4 0
    روزنامه جمهوری اسلامی ؛ جولانگاه ؛ افراد مغرض !!
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    3 0
    منظور از کاردان روحانیه؟!!!!!!
  • رضا IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    4 0
    من کارمند وزارت راه و شهرسازی هستم دولت روحانی به محض استقرار وظرف دو هفته تمام مدیران ارشد و میانی را برکنار و افراد سیاسی و ناکارآمد را جایگزین آنان کرد. اما دولت آقای رئیسی بعد از حدود یکسال از استقرار همچنان از همان مدیران ناکارآمد استفاده می کند این در حالیست که بسیاری از کارشناسان مفید و سالم توسط همین مدیران از حوزه‌های تخصصی اخراج شده و در بخش های اداری مشغول به فعالیت شده اند و وزیر محترم نیز با آنکه در جریان این مظالم هست اما همچنان از تصمیم گیری اجتناب می کند.
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    5 0
    اصلاح طلبان ۴۳ سال مشغول غارتند مشکل معیشتی هم ندارند بدانند ما آنها را پیاده نظام غرب میدانیم آنها دنبال براندازیند
  • من IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    7 2
    درود بر رییسی خداقوت
  • کارگردولت IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    1 0
    خدارو شکر به چه صراحتی اعلام کرد دیگه نگران نان نباشیم داشتم دق میکردم نان نداشته باشیم چی بخوریم
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    4 0
    ننگ بر اسلاح طلبان تهوع آور
  • حسن IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    5 0
    آقای مسیح مهاجری کاردان چه کسانی هستند آیا بانیان وضع موجود؟ چرا اصلاح نظام اقتصادی اینقدر شما را مشوش کرده است؟
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    6 0
    چرا متوجه نمیشید مسیح مهاجری سنگ لاریجانی رو بر سینه میزنه. فقط توضیح نمیده لاریجانی در دوره وزارت و صدارتش چه گلی به سر ملت زد به غیر از شراکت با دولت برجان برای ده برابر کردن قیمت ارز؟
  • سیدهادی IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    3 0
    ا صلاح طلب قلابی نوکر اجنبی و چشم امید اسرائیل که شرایط اقتصادی کشور سیاه کردند ‌خاطر جمع هستند که با کثافت کاری هایشان این مشکلات قابل حل نیست و همه در خدمت امریکا برای مذاکرات سینه چاک هستند و دائمأ صحبت از حل مشکل در خارج از کشور میکنند اینها عجیب موجودات نکبتی هستند
  • Korush.t IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    5 0
    منظور جناب مهاجری از کاردان حتما جناب روحانی و دارو دسته دزد و اختلاسگرشه ؟؟آزموده را آزمودن خطاست
    • عبدالله IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      0 0
      دار و دسته روحانى نوبخت واعظى ربيعى ...
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    5 0
    واقعاً چرا باید با وعده‌های دروغ لغو تحریم‌هایی که به بهانه‌های مختلف بر علیه ما وضع شده و مطمئناً هم هرگز لغو نخواهد شد، صنعت هسته‌ای خود را هم، به دست خودمان محدود و تخریب، و جاسوسان آژانس صهیونیست‌ها را پشتیبانی کنیم و اقتصاد کشور را هم شرطی نماییم؟!
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    3 0
    راه‌کارهای حل معضل گرانی: حفظ ارزش پول ملی با تصویب قانون ایجاد واحد جدید پولی معادل یک میلی‌گرم طلا، استفاده‌ی حداکثری از واحد جدید پول ملی، و حداقلی از سایر ارزها به‌ویژه دلار آمریکا در تبادلات بین‌المللی؛ جایگزین کردن نظام بانکی ربوی با بانک‌داری اسلامی بر اساس قرض‌الحسنه، برخورد قانونی با نزول‌خواران و قماربازان و دلالان مسکن، خودرو، ارز، طلا و کالاها به‌ویژه کالاهای اساسی؛ ایجاد اشتغال مولد و پایدار، سوق دادن سرمایه‌ها به سمت تولید دانش‌بنیان، افزایش تولید یا خدمات مفید سرانه‌ی ملی، ایجاد رقابت سالم و حفظ بهره‌وری؛ مبارزه‌ی با قاچاق، اصلاح نظام توزیع، کنترل و نظارت بر بازار با سامانه‌ی هوشمند و یک‌پارچه، جلوگیری از تبانی در قیمت‌گذاری‌ها، ایجاد بازار سیاه و احتکار، حذف مدیران فاسد در بدنه‌ی دولت، جلوگیری از فساد در نظام توزیع با نظارت دائمی دولت و قوه‌ی قضائیه؛ کاهش هزینه‌های جاری دولت، جلوگیری از کسری بودجه، استقراض از نظام بانکی، خلق پول و افزایش تورم، گسترش عدالت در نظام مالیاتی؛ فرهنگ‌سازی انصاف و توجه به حلال و حرام، امر به معروف و نهی از منکر و تذکر به تقوی در بین اصناف، آموزش اقسام بیع در کتب فقهی، جلوگیری از مرابحه، دروغ، گران‌فروشی و کم‌فروشی در معاملات؛ اجرای احکام الهی و پیش‌گیری از منکرات شرعی و معصیت خداوند، برخورد با بدحجابی، بی‌حجابی، بی‌عفتی، بی‌حیایی، ولنگاری، استفاده‌ی ابزاری از بانوان و سایر عوامل ایجاد فساد، رخوت و تنبلی در جامعه و جوانان.
  • خلیج همیشه فارس IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    6 0
    شما که 8سال خرابکاری کردید کار بلد هستید
  • یاور انقلاب IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    5 0
    جناب مسیح مهاجری اگر در زمان نخست وزیر محبوبتان یک ریال به قیمت نان اضافه نشد در زمان اصلاحاتی ها که بربری 50 ریالی چطور به دو هزار تومان رسید و شما جیک نزدید .
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    5 0
    بانیان وضع موجود باید حسابرسی و اخراج بشن تا الان هم کم دردسر درست نکردن برای دولت رئیسی خبرها هم رسیده ک روز ب روز دارن بازداشت میشن
  • طاهر IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    2 0
    دولت اصلاحات و اعتدال تا آبدارچی ادارجات را هم تغییر دادن اما این دولت خیلی از مدیراب ارشد را هم تغییر نداده.
  • IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    1 0
    تنها راهکار دولت ازاد سازی تمام اقلام هست و آنگاه یارانه پنهان را در حساب شخصی هر شخص نه به حساب سرپرست خانوارواریز کند. دولت محاسبه کند هر شخص مثلا دو عد نان سنگگ در روز میخورد بعد میخواد نان رو به قیمت ده هزار تومان بفروشد باید به حساب هر شخص ایرانی بیست هزار تومن واریز کند و با گران کردن نان در سالهای آتی یارانه نیز افزایش یاید. این عمل باعث چندین نتیجه میشود. اتباع بیگانه و توریستهای کشورهای دیگر از یارانه ایران استفاده نمیکنند . قاچاق از بین میرود. مردم از جای نان تهیه میکنند که کیفیت بالای داشته باشد. دور ریز کمتر میشود. حساب و کتاب عریض و طویل با نانوایان در طرح وزارت اقتصاد از بین میرود. امکات سو استفاده از کارتهای و خریدهای جعلی از بین میرود. امکان یک شبه افتتاح هزارن نانوایی از بین میرود. فساد ناظرین بر نانوایی از بین میرود. مردم کم برخوردار و عشایر و روستاییان که اغلب خودشا۲۸۶۹ن آرد تهیه میکنند و نان درست میکنند خیالشان راحت میشود . جناب وزیر اقتصاد دادن یارانه مستقیم به مردم باعث کم شدن بزهکاری نیز میشود
  • IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    0 0
    مگه کاردانی هم هست؟
  • سیامک IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    2 0
    افراد کاردان مثل ، نعمت زاده ، آخوندی ، سیف ، کلانتری ،
  • IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    5 0
    چه مزخرفاتی، نان هم در زمان جمگ،هم درزمان دولت رفستجانی،هم درزمان دولت محمدخاتمی وهم دردولت حسن روحانی گران شد،مانندسایراقلام.... دروغ ازنظراصلاح طلبهاهرچه بزرگنر،بهتر
  • IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    3 2
    نان وماکارونی قوت اغلب ملت ایرانه با چه استدلالی می خواهنندگران کنند
  • IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    3 0
    ۳۲سال افرادکاردان حکومت کردند،بسمونه
  • GB ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    0 4
    جمهوری اسلامی و مسیح مهاجری را هم اصلاح طلب کردید؟
  • IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    6 0
    نان تو دوران جنگ زیاد نشد ولی تو دولت روحانی چند بار گران شد صدایی هم از کسی درنیامد از جمله همین آقای مسیح مهاجری. .نان نانوایی محله ما زمانی که روحانی آمد200 ،250 بود وقتی رفت 900 تومانی تحویل داد با وزن چونه خمیر آب رفته. هر چه الان می کشیم از دست روحانی و گروهشان است.
  • US ۰۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    5 0
    اقای مهاجری احتیاج به مهاجرت به اوکراین دارد
  • رامین IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    0 4
    خدایی رئیسی استعفا بدهد هم ابروش حفظ میشه هم کار به کار بلد سپرده میشه
  • سامان IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    4 0
    درود بر دولت رییسی
  • ایرانی با غیرت IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    2 0
    بهتر است دوباره از زوج بسیار موفق شیخ دیپلمات- جهانگیری و وزیر خارجه انها " اقا جواد " استفاده شود تا بقیه ملکت را هم به باد فنا بدهند تا خیال هم راحت شود!
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    2 0
    در آمریکا اگر در سیاست داخلی اختلاف دارند، در سیاست خارجی اجماع دا ند، اما در ایران ن تنها این امر رعایت نمی‌شود بلکه عده ای ب کمک معاندین خارجی در صدد رسیدن ب قدرت هستند. یا نمی فهمند و یا ابایی ندارند.
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    5 0
    لابد منظور حاج اقا مسیح مهاجری از افراد کاردان ولایق افرادی مثل فائزه هاشمی و اخوان ایشان مهدی و محسن + عباس اخوندی + = محمد علی شعبانی ( موسی پور ) + حسین فریدون+ مهدی جهانگیری+ نعمت زاده و دختر ایشان + عبدالرسول دری اصفهانی + جواد ظریف + جیسون رضائیان + سیروس ناصری + نازنین زاغری +مصطفی تاجزاده + محمد علی نجفی +عیسی کلانتری + عباس عبدی + صادق زیبا کلام + و کادر های امنیتی و اجرایی سازمان مجاهدین انقلاب و نهضت ازادی و انجمن حجتیه و سرمایه داران بزرگ حزب کارگزاران سازندگی و اشراف زادگان انان است .
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    3 0
    جناب اقای مهاجری افراد لایق و کاردان مورد نظر شما همان ابر سرمایه داران و اشراف منشان احزاب لیبرالیستی کارگزاران و مشارکتی ها و مجموعه ای از مطرودین امام و امت معروف به ملی گراهای نهضت ازادی هستند که بیش از سی سال است بر اقتصاد و فرهنگ و سیاست خارجی کشور حاکمیت مطلق داشته و بخشی عظیم از مشکلانت اقتصادی و فرهنگی کشور را بوجود اورده اند . ازموده را ازمودن خطاست .
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    3 0
    جناب اقای مهاجری یعنی دوباره جریان غربگرای خاتمی - هاشمی و روحانی یعنی اصلاح طلبانی که از امام و انقلاب بریده اند سر کار بیایند ؟ اینها که در 6 دوره (24 سال )حاکمیت مطلق خود بر کشور با در دست داشتن تمام امکانات و اختیارات قانونی و فرا قانونی امتحان بدی پس دادند !دنباله روی از نسخه های منسوخ و مخرب غرب توسط این جریان عقب افتاده وضغیت کشور را با این ناهنجاری ها و بحرانها مواجه کرده است . اقای مهاجری خواب هستید یا خودتان را به خواب میزنید ؟!
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    0 2
    تا(اطلاعات وامار دقیق نشودوحداقل۹۰درصد ریشه انواع فساد،روابط،سواستفاده،تقلب،جعل،رانت،غارت ..خشکانده نشود)نمیتوانید توزیع انواع یارانه را به درستی انحام دهیدوتا۹۰درصد با خطا روبرو هستید واعتراصات گسترده ردمی را بهمراه دارد(مگر حداقل انواع یارانه ها به ۷۰درصد مردم محق برسد
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    3 0
    بانیان وضع موجود همان افراد لایقی هستند که اقای مهاجری ارزوی بازگشت انان را دارد . یعنی احزاب غربگرا و ابر سرمایه داران و بانکدارانی که با پیروی و تبعیت از غرب کشور را با تهدید و چالش اقتصادی و قهقرای فرهنگی روبرو کردند .
    • محمد IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      2 0
      این مصی مهاجری چرا اول فکر نمیکنه بعد حرف بزنه.
  • حسین حسین زاده فومنی IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    4 0
    تو غلط می کنی و بی جا می نمائی که برای رئیس جمهوری که از طریق موازین قانونی و با رای مستقیم مردم بزرگ ایران بر سر کار آمده است حرف بی خود میزنی و می گوئی که دولت باید کنار برود . شکی نیست که فتنه گر هستی و همسوی با دشمن اهداف خاص ناجوانمردانه سیاسی خویش و مقاصد شوم دشمنان را دنبال می کنی . یقینا برای دولت مردمی و خادم ملت که بسیاری از چاله های عمیق اقتصادی دولت غربی گذشته را پر کرده و هر ماه شاهد دیون دولت بی کفایت روحانی در بانک مرکزی است خجالت نمی کشید این حرف ها را می زنید آنهم با نهایت پر روئی و تمام بی حیائی . معلوم است که از روی امراض قلبی و کینه به دل و از روی انتقام سیاسی این اراجیف را می زنی . بدیهی است که دست شما از چپاول بیت المال تقطیع شده و از روی بی انصافی و پر غصه حرافی می نمائی . روشن است که دولت انقلابی و پر کار جناب دولت رئیسی کار های بزرگی را انجام داده است مسئله اول کشور موضوع کرونا بود که الحمدلله به تک رقمی رسیده است واین از شاهکار های این دولت است . مسئله دیگر ارتباط گسترده و همکاری های اقتصادی مشترک با دول جهان و کشور های همسایه و فعال نمودن چرخ دیپلماسی اقتصادی . آیا کوری اینها را نمی بینی ؟ حتما می بینی اما حسادت و حقارت سیاسی چشم تان را کور کرده است . شما مترصد نقطه ضعف این دولت خدمت گزار هستید که از کاه یک کوه فتنه بسازید . اما ای دولتیان عزیز و جناب آقای رئیسی والله بارها گفته ام بایستی رسانه های خیلی قوی و بالاتر تراز قوی . و مافوق تر ازقوی داشته باشید و این ضعف کاملا و واضح است . بایستی افراد متبحر در این باره داشته باشید و هر اقدام مناسب و شایسته انقلابی را سریع با اهدافش و تجزیه تحلیل مطمئن برای مردم باز گو نمائید . نبایستی فرصت های تبلیغی و روشنگری اثر بخش نادیده گرفته شود . دنیا دنیای حقه و فریبکاری است که متاسفانه افراد داخلی هم در دام امپراطوری رسانه اهریمنی دشمنان افتاده اند و نقش پیاده نظام آنها را در درون کشور بازی می نمایند . بایستی تدابیررسانه گسترده ای را فراهم کنید در همه عرصه ها . اقتصادی و خدماتی و سیاسی و فرهنگی و تربیتی و آموزشی و بانکی و مسئله بورس که آلان در حال شکوفائی و تثبیت است چرا که بخشی از دست های مرموز و پلید دولت فاشیست اعتدال گذشته قطع شده است و مسببینش در محاکمه .
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    3 0
    دولت رئیسی کنار برود و تولید کنندگان فقر و ناامنی و بی بند و باری اخلاقی / توهین کنندگان به ارزش ها / ساده لوحان غرب باور / دنباله روهای امریکا و انگلیس / بر باد دهندگان صنعت هسته ای / مخالفان حکومت دینی / سکولارها و لیبرالیستها / سرمایه داران و رفاه طلبان و اشرافی گرایان بی درد / بریده های از امام وانقلاب و... سر کار باز گردند همانهایی که سی سال است در راس حاکمیت بودند و کما بیش الان هم پشت پرده فعالیت و کارشکنی میکنند . اقای مهاجری میدانی چه میگویی؟!
  • غضنفر IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    4 0
    اقای مهاجری 33 سال قبل نان سنگک یک تومان بود وتا اوایل سال هفتادپنج تومان شدالان نان سنگک معمولی دوهزارتومان است چندهزاردرصد گران شدپیشنهادمیکنم اقای مهاجری تا بحال هرجه دروغ گفت ونوشت ونشرداددرمخالفت با نظام الهی توبه واستغفار کند وروزنامه نگاری ونشراکاذیب ودفاع چشم وگوش بسته ازغربگرایان را بزارد کنار بقیه عمر را درجهت اصلاح خودش بپردازدبعدازفتنه گران شدن بنزین صم بکم بودید فتنه ای ایران رابه اتش کشید
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    4 0
    در دولت روحانی هم چندین بار نان گران شد
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    4 0
    مهاجری سوختی؟
  • دیده بان IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    2 0
    نمی دونم مهاجری میاد اینجا و نوشته ی بنده را می خونه یا نه اما من حسب تکلیف می نویسم. آقای مهاجری! آیا می دانی آن چند قطره خون که بالای روزنامه ی جمهوری اسلامی است متعلق به کیست؟ حتما می دانی. خون بهشتی مظلوم است و دکتر حسن آیت و دیگر شهدای حزب جمهوری اسلامی. و چقدر دردناک است که روزنامه ی متبرک به خون آنان دست فردی چون تو افتاده که آن را ابزار نان و نمک انقلاب را خوردن و نمکدان شکستن کرده ای. به خدا قسم شاید گناه سردرمداران غربی که هر روز یک نقشه برای شکست انقلاب اسلامی می کشند از گناه تو کمتر باشد. تو اینقدر بی حیایی که در سال هایی که روحانی خون ما را در شیشه کرد و دلار را از چهار هزار تومن به سی و یک هزار تومن رساند خفه شده بودی و تازه ماله کشی هم می کردی. حالا به دولت نوپای رییسی مظلوم می گویی کنار بکشد؟ و البته طبیعی است. تو وقتی حرمت بهشتی مظلوم را نگه نداشته ای چگونه توقع داشته باشیم حرمت رییسی مظلوم را نگه داری. تو ماهیتت نان به نرخ روز خوردن است و البته نمک به حرامی. و البته عوام فریبی با شعارهای فریبنده و توخالی... امیدوارم این آخر عمری به جای پرکردن آخور و آلاف و علوف کمی به فکر آخرت تباه شده ات باشی. از ما گفتن و از تو نشنیدن.
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    1 0
    قابل توجه جناب مهاجری ساکت
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    1 0
    امریکایی ها غلط کردن
  • نریمان IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    0 0
    باشه هرچی تو بگی جناب مهاجری!
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    0 0
    وقعا .... مشرق
  • شریف زاده IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    1 0
    روزنامه جمهوری اسلامی در مطلبی با عنوان «اعلام خطر جدی!» به قلم «مسیح مهاجری» نوشت: «نان، حتی در دوران جنگ تحمیلی هم گران نشد. آقای مسیح خان مهاجری؟؟؟!!!! شما مردان کاردان را معرفی کن که مردیمدان عمل باشند نه مرد شعار ، آنوقت همانگونه که به این بنده خدا رای دادیم و آوردیم بر مسند رئیس جمهور . همانجور با ندادن رای به او و زعم شما مرحله بعد به کاردان رای خواهیم داد. مردک هشت سال خفه خون گرفته بودید. با ارز 4200 پدر مردم را درآوردید. لال موری گرفته بودید.که هیچ به به و چه چه می گفتید. چون به حسابتان شیر وصل بود. حالا که دارد این شیره قطع می شود. صدایتان بلند شده. که اینهالناس...
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    0 0
    باید تک تک افراد مشخص شود چقدر ازانواع(مشاعل درامدها امتیازات اموال وداراییها شرکتها کارگاه ها کارخانه هایشان درداخل وخارج...)استفاده میبرند
  • ایرانی عصبانی AU ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    1 0
    داشتم یک سایت ایرانی را که در امریکا هست را نگاه میکردم و انها این سایت روزنامه جمهوری اسلامی را سایتی محافظه کار و همراه سیاسی روزنامه دیگری در ایران میخواندند. به عبارت دیگر انها این اخبار را میخواهند بعنوان جدالهای داخلی بین محفظه کاران به ملت و ناظران بین‌المللی مسائل ایران در خارج بفروشند. این مدیران مطبوعاتی باید قبل از انکه بخواهند به ملت نظر بدهند باید به عواقب انچه از دهان انها بیرون میاید نیز فکر کنند. حالا درهم‌تنیدگی و دروغ‌گویی این سایت امریکایی ایران بکنار در کدام به قول معروف دموکراسي غربی ما روزنامه‌ای را میبینیم که به این سادگی میگوید رئیس جمهور انتخابی مردم باید بعد از 7 ماه خدمت استعفا دهد و یا بر کنار شود. والا من تابحال چنین چیزی را ندیدم. ایا این مدیران به چیزی دست یافته‌اند که ملت نمیداند اگر دارند بگویند. از نظر من خبرنگار ی در بعضی از این مطبوعات به رتبه خاله زنکی مطبوعاتی و عبارت دیگر خبر سازی تنزل پیدا کرده است. ملت نباید اجازه دهد منافع ملی در دست یک عده دهن گشاد و کوته فکر به خطر بیافتد.
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    0 0
    اقاى مهاجرى از ابتداى انقلاب تاكنون تقريبا تمام مديران ميانى وبه نسبت كمتر مديران ارشد از فيلترهاى نظام قبلى عبوركرده ومصدر امورشده اندً وطبيعى است كه درصحنه عمل تغيير موضع ندهند وهمسو با نيروهاى انقلابى نباشند وخود وضع كشور را به اين روز انداخته اند وشما از كس ديگرى ميخواهيد كه از فيلتر نظام گذشته وحتما مثل شماها نبوده وبانى اين وضع نيست ميخواهيد استعفا دهد باوجوديكه دستتان خالى است وتوان ابنكه فردبهترى را بتوانيد به قدرت برسانيد نداريد با اين شرايط اين كفته شما خيانت است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس