کد خبر 1397711
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
سردار اشتری

فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی روز عفاف و حجاب را گرامی داشت و تاکید کرد: امروز از آنجایی اهمیت حجاب تشدید می‌شود که به یکی از محورهای جنگ شناختی دشمنان ایران اسلامی بدل شده است.

به گزارش مشرق، سردار اشتری، فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی ضمن گرامیداشت روز "‌عفاف و حجاب" هدف گرفتن پوشش و حجاب زنان مسلمان ایران را از محورهای جنگ شناختی دشمنان عنوان کرد؛ متن این پیام در ادامه آمده است:

بیست و یکم تیر ماه که از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور روز "عفاف و حجاب" نام گرفته است، یادآور شجاعت و غیرت زنان و مردان پاک باخته مسلمانی است که در جریان کشف حجاب رضاخانی در مسجد گوهر شاد در خون خود غلطیدند تا حجاب زن ایرانی و اسلامی پاینده بماند. زنانی که در آن دوران برای حفظ آبرو، عزت و حجاب خود گوشه‌نشین خانه‌ها شدند چهل و چند سال بعد همراه دختران و نوه‌های خود دوشادوش برادران مسلمان شان فریادهای مانده در دل را سر دادند و قیامی کردند که دودمان خاندان استعماری و استبدادی پهلوی را به باد داد.

حجاب؛ نماد تمدن ایرانی و اسلامی است و امروز از آنجایی اهمیت آن تشدید می‌شود که به یکی از محورهای جنگ شناختی دشمنان ایران اسلامی بدل شده است. جنگی که در آن سبک زندگی و ظاهر زنان مسلمان ایرانی به نام حقوق بشر و آزادی مورد هجمه قرار گرفته است چرا که دشمن می داند وقتی زن ایرانی هویت اسلامی خود را از دست بدهد دیگر چگونه می تواند فرزندانی را در دامن خود پرورش دهد که روحیه "شهادت طلبی" و جان فدایی برای دین و سرزمین خود داشته باشند.

همه تلاش ما بایستی بر این باشد که با تأسی از روش، منش و سیره ائمه معصومین و در رأس آنها حضرت فاطمه زهرا(س) در راستای توسعه و ترویج فرهنگ دینی و فریضه امر به معروف و نهی از منکر تلاش های دشمنان را خنثی کرده و اجازه ندهیم حجاب زن ایرانی دست‌مایه آنان برای رسیدن به اهداف استعماری شان باشد و در این راه همگام با راهبردهای ترسیم شده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر مبنای دیدگاه امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری"مدظله العالی"  گام برداریم.

فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ضمن گرامی داشت روز "عفاف و حجاب" و یاد همه شهدا که همواره در وصایایشان به حفظ حجاب تأکید داشته‌اند، صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی را وظیفه خود دانسته و در راستای توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب که از اصول جامعه اسلامی است تمام هم و غم خود را به کار خواهد بست و ان شاءالله در این راه با هم‌افزایی سایر دستگاه‌های متولی  امر حجاب و عفاف از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    6 1
    خب، الحمد لله، بالاخره تشخیص دادید که این یک جنگ است. حالا جنگ تن به تن است. هر که در جبهه دشمن است باید ساقط شود. اسیر در جنگ تن به تن و به هنگام جنگ معنی تدارد.
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    0 1
    حجاب اهمیت ویژه ای دارد که فجازی در حال نابود کردنش هست... بایستی عظیم‌ترین کارهای فرهنگی برای احیای غیرت مردان برای زنان باحیا، صورت بگیره... غیرت مرد، باعث و بانی حیای زن هست. زن ول و بدحجاب توی کوچه و خیابون، رو تقریبا نمیشه به راه راست هدایت کرد... بایستی رفت سراغ مردهای بیغیرت... بخدا مسئله حجاب اینه و لاغیر. ناراحتی امام علی در مورد مردان بی غیرتی که اجازه میدن زنانشون توی بازارها، تنه به تنه مردان بخورند رو دقت کنید که فقط حضرت یقه و خطابش به مردان بیغیرته...مع الاسف و با کلی ناراحتی این رو میگم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس