برجام

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تزریق گاز به سانتریفیوژها تیم مذاکره کننده را در موضع قدرت قرار داد

به گزارش مشرق، جواد کریمی قدوسی  با تاکید بر اینکه تحریم علیه ایران نباید بدون پاسخ بماند، گفت:  اقدامات ایران درتزریق گاز به سانتریفیوژهای نسل جدید و پیشرفته تیم مذاکره کننده را در وین در موضع قدرت قرار داد، دولت با تمام توان در پی تحقق منافع ملت ایران است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تزریق گاز به سانتریفیوژهای نسل جدید و پیشرفته در کشور گفت: اقدامی که دولت انقلابی در راستای پیشرفت هسته‌ای انجام داد، اقدامی حداقلی است که موجب افزایش اقتدار و عزت ملت ایران شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: در دولت قبل به بهانه مذاکرات با غرب و برجام، مراکز هسته‌ای ایران تعطیل و رشد علم وفناوری هسته‌ای در کشور، متوقف و حتی  دستاورد دانشمندان هسته‌ای کشور جمع آوری شد.

وی اقدامات دولت سیزدهم در افزایش سانتریفیوژها را در جهت حذف  خاطره تلخ تحقیر و تهدید و اقدامی حداقلی و قابل تحسین خواند و گفت: همه فعالیت‌های هسته‌ای ایران در چارچوب برجام  و بر اساس پروتکل الحاقی انجام می شود، که بر اساس آن سانتریفیوژهای جدیدی که گاز رسانی می‌شوند باید به آژانس اعلام شود.

کریمی قدوسی خاطر نشان کرد:  صهیونیست ها با شایعه پراکنی اعلام می کنند ما نگذاشتیم ایران به بمب هسته ای دست پیدا کند، این در حالی است که بر اساس فتوای رهبر انقلاب ساخت بمب هسته‌ای حرام است.

وی افزود: بر اساس نظر رییس سازمان انرژی اتمی ایران در شرایط کنونی ایران،توان تولید ساخت بمب هسته‌ای را دارد اما این موضوع در راهبرد سیاست خارجی جمهوری اسلامی تعریف نشده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان داشت:  دکترین جمهوری اسلامی به سراغ تولید بمب هسته ای نخواهد رفت و برنامه ایران استفاده صلح آمیز از فناوری هسته‌ای است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 28
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    19 13
    تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم.
    • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
      16 9
      شک ندارم یا خارج از ایرانی یا بالای 30 تومن در ماه درآمد داری.
    • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
      12 7
      می ترسی دلارهای توی گاوصندوقت ارزون بشن ؟؟
    • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
      13 15
      من کارمندم و عصرها ام اسنپ کار میکنم و با صحبت های این دوست 14:03 کاملا موافقم!! یانکی جماعت آدم که نیست، حیوونه! فقط تودهنی و پس گردنی حالیشه و لاغیر!!!
    • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
      8 2
      جناب شک ندارم! 15:00 مگر صندوق خیریه ای در آمریکا هست و بشما کمک می کند که این طور گداوار چشم بدست اجنبی داری - منافع و پیشرفت هسته ای ملت را با هیچ دلیلی نمی شود نادیده گرفت و غرب در راس آنها شیطان بزرگ آمریکا در این قضیه دارند با با ضرب المثل سنگ مفت و گنجشک مفت با کشور ایران رفتار تمسخرآمیز می کنند - دیدید در دولت جناب آقای دکتر روحانی خدمت بزرگی با تسلیم منافع ایران و کشورهای نفت خیز به غرب با برجام کذائی به با ارزانی نفت به غرب کد دیدید و دیدیم که دو سر ضرر برای ملت ایران را در پی داشت نفت 120 دلاری بنفع غرب در جهان شد 50 دلار و ایران نیز متضرر چند جانبه شد قصه ی همین قضیه بود و است - با برجام و تعهدهای دو سر ضرر دولت ایران سرمایه های اندوخته ی هسته ای را نابود کردند !! نفت کشور 50 دلار به ضرر تحویل تشنگان نفت می شد بطوری که عرضه و تیاز نفتی ها به پول عامل خروج ایران از بازار نفت شد - شیطان بزرگ و غرب چه آورده ای داشت یا دارد ؟ پاسخ هیچ است - غرب چیزی ندارد که بیاورد چیزی از دست نمی دهد - با دولت روحانی چقدر رفتار سخیفی کردند آبروی دولت روحانی را در پیشگاه ملت ایران بردند و انبارها و ذخیره گاههای نفتی شان را از صدقه سری دولت جناب روحانی پر از نفت ارزان کردند - دوست عزیز! ساده اندیشی هم حدی دارد به امید نان گدائی هیچ گدائی سیر نشده است. برای غرب سنگ مفت است و گنجشک هم مفت این ایران است که هر لحاظ متضرر می گردد.
    • ارشمیدس IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
      7 0
      حالا که گاز جواب داده، حسابی پرگازشون کنید، که اصلا امریکا دمبال مذاکره با ما باشه
    • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
      2 0
      دقیقا
    • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
      10 2
      غرب پرستان ما امثال جناب 15:00 و 15:08 حتا حاضر نیستند وضعیت اقتصاد به خصوص صادرات کشور در حال حاضر با زمان پس از پذیرش و امضاء و اجرای برجام را که قیمت ارز حتا برای ساعتی اعتبار نداشت، مقایسه کنند و ظاهراً از تضعیف تحریم های ارباب یانکی علیه ملت ایران به شدت نگرانند! حتا بیش از خود ارباب!!!!
    • NL ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
      8 2
      15:00 مگه سیاست یه کشور بسته به شکم تویه؟! قدرتی که دشمن ازش میترسه از دست بدیم که بعد تجاوز کنند و کشور رو نابودکنند؟ کسبان تحریم همونها هستن که با اسلحه تحریم غربیها اقتصاد رو گروگان گرفتن اتفاقا همشون هم با غربیها معامله دارن!
    • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
      4 0
      الله اکبر، هیهات من الذله...
  • محمدایوب IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    5 2
    این عمل باعث تضعیف مذاکره کننده های ما میشه. باید هنگام شروع مذاکره با قدرت بگید آب خوردن ما به این مذاکره بنده خزانه امان خالیست نان خوردن نداریم زندگی مردم نمی چرخد انبار کالاهای ما خالیست ما بیچاره ایم رحم کنید اگر شما برجام راپاره کنید من بیرون نمی‌رم
    • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
      5 1
      استادانه بود!
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    2 5
    بعضی وقتها لازمه یک فعل حرام برای حفظ جان و عزت مردم انجام بشه که در آن صورت دیگه حرام نیست.
    • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
      3 2
      ببخشید شما رساله هم داری حجت الاسلام مناخیم؟؟!!
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    6 8
    2سال ونیم کذشته تازه ای ان یک اقدام عملی جدی انجام داده است برجام ننک تاریخ ایران است که نام ننگ ان با ظریف وروحانی گره خورده است جنایتی که این دو کردم در تاریخ بغد انقلاب بی نظیر است
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    15 2
    میتونستین بمب اتم بسازین تا توی مذاکرات دستتون حسابی پر باشه
  • داریوش از اهواز IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    3 3
    احسنت با همین فرمان جلو برویم هم توافق میکنیم هم منطقه را زیر چتر قدرت خودمان داریم و هم پوزه امریکا و اسرائیل را زده ایم
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    5 3
    اگر از اصول کوتاه بیائیم، مجدد میبازیم! و اینبار اثرات گسترده تری خواهد داشت. توافق قوی یک تضمینی است برای ادامه کار با شرق، و توافق ضعیف که مجدد به شکست انجامد باعث تحقیر شدن ایران در چشم شرق و سلطه شرق بر ایران میباشد و بسیار متضرر خواهیم شد. در واقع از اینجا رونده و از آن جا مانده، خواهیم شد!
  • دارابی IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    3 0
    عالی
  • محمدایوب IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    5 4
    درود بر امام راحل که 40سال پیش فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند چه زیبا گفت آن مرد خدا.. آمریکا آنقدر بیچاره است که تمام توانش در زدن هواپیمای مسافربری خلاصه شد ومانند دزدان وراهزنان ترور ناجوانمردانه سرداردلها بود اما این نامزدهای ترسو وبزدل بودند و هستند که آمریکا را کدخدا وبت نشان میدهند آمریکا اگر توان داشت مانند زدن هواپیما وترور حاج قاسم درنگ نمی‌کرد برای همین بود که مراد اصلاح طلبان در پی خلع سلاح ما بود وگفت زمان موشک گذشته آنگاه بود که دست آمریکا باز میشد پس مردان گوش به حرفهای مردنماها ندهید خدا با شماست دعای مرد خدا سیدعلی وخانواده شهدا وخون شهدا پشتوانه شما انشاالله پیروزی از آن شماست
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    2 2
    غنی سازی را به صد درصد برسانید آمریکا برای توافق التماس میکنه
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    2 1
    درود
  • CA ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    2 1
    موضع قدرت یا نه چیزی رو امضا نکنید. از فردای توافق بایدن شروع به تحریم با بهونه های دیگه میکنه. دوسال دیگه هم جمهوری خواهها از توافق میزنن بیرون. شخصیت داشته باشید و امضا نکنید
  • داریوش IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    2 2
    هرچه ازاین گازها زیادترریق بشه هرچه درصدغنی سازی بره بله راحترمی تونیم حرف بزنیم وحرفمان را هم خریدارمی شوند یاعلی
  • علی اصغر IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    2 2
    با سلام امریکا برای هیچ کشوری ارزش قائل نیست و جز درنده خویی و غارت و وحشگری به چیزی دیگر فکر نمیکند چاره ای جز حرکت بجلو نداریم باید کشتی را پشت سرمان نابود کنیم تا به برگشتن فکر نکنیم مرگ بر امریکا و اسراییل
  • US ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 0
    گوشت کیلو چنده ؟؟؟
  • علی IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 0
    بر محمد و آلش صلوات الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 0
    ظاهرا با رانندگی قدوسی رفتیم که به اینجا رسیدیم گل و بلبل!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس