کد خبر 1408382
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
دستگیری ۳ سارق مسافر نما در شهر ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۳ سارق که تحت عنوان مسافر، از رانندگان زورگیری و خودرو آن‌ها را به سرقت می‌بردند، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: به دنبال اعلام خبر از سوی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت خودرو توسط ۳ سارق مسافر نما، با توجه به حساسیت موضوع سریعاً تیم‌های عملیاتی کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران عملیات، با انجام اقدامات فنی و پایش دوربین‌های مداربسته مشخصات سارقان را به دست آوردند و در اختیار عوامل گشت قرار دادند که سریعاً طرح مهار در محورهای مواصلاتی به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ضمن شناسایی و مشاهده سارقان با خودروی مال باخته و با انجام اقدامات ضربتی خودرو را در "اتوبان هاشمی" متوقف کردند، بیان کرد: در تحقیقات انجام شده مشخص شد ۳ سارق دستگیر شده از اتباع غیرمجاز کشور همسایه هستند که به بزه ارتکابی اعتراف کردند و پس از اخذ شکایت از مال باخته و تکمیل پرونده و پایان تحقیقات متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

پُر کردن ۵ حلقه چاه غیر مجاز کشاورزی در"ری"

سرهنگ  جلیلیان گفت: با توجه به لزوم حفظ منابع زیر زمینی و جلوگیری از برداشت‌های آب غیر مجاز، ماموران انتظامی این شهرستان با همکاری اداره آب، موفق شدند روز گذشته، ۵ حلقه چاه غیر مجاز را پر و تخریب، کنند.

وی ادامه داد: تخریب و پرکردن این گونه چاه‌ها برای پیشگیری از خشک شدن سفره‌های آب زیرزمینی در جلوگیری از بحران آب صورت پذیرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    1 0
    شهر ری
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    0 0
    افاغنه و طالبان باید تحت کنترل باشند و گرنه امنیت نداریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس