سرمربی پورتو از مصدومیت طارمی گفت / ستاره ایرانی به بازی دوشنبه می‌رسد؟

سرمربی پورتو در خصوص آخرین وضعیت مهدی طارمی صحبت کرد و از جانشینان احتمالی او گفت.

به گزارش مشرق، مهدی طارمی در بازی هفته گذشته پورتو مقابل اسپورتینگ از ناحیه زانوی پای چپ آسیب دید و برای درمان به کلینیک باشگاه پورتو رفت.

با اینکه بسیاری از رسانه‌ها معتقدند به دلیل اینکه هنوز طارمی به تمرینات پورتو اضافه نشده، این بازیکن در دیدار بامداد دوشنبه مقابل ریوآوه در دسترس نخواهد بود.

سرمربی پورتو از مصدومیت طارمی گفت / ستاره ایرانی به بازی دوشنبه می‌رسد؟

در نشست خبری بازی پورتو و ریوآوه، کونسیسائو در خصوص وضعیت ستاره کشورمان صحبت کرد و مدعی شد که این بازیکن به دیدار با ریوآوه خواهد رسید.

کونسیسائو گفت: متاسفانه ما نمی‌توانیم روی «مارکو گروخیک» حساب باز کنیم. او هنوز مصدومیتش خوب نشده است. در خصوص مهدی طارمی نیز هنوز وضعیت مشخص نیست. او این هفته خیلی اذیت شد ولی باید ببینیم در تمرین فردا (یکشنبه) چقدر آسیب دیدگی او برطرف شده است. من مطمئنم با همه این اوصاف او به شرایط فیزیکی آماده‌ای خواهد رسید. در انتها من با توجه به تاکتیک مسابقه تصمیم می‌گیریم که او از ابتدا در ترکیب قرار گیرد یا خیر.

سرمربی پورتو گفت: وقتی طارمی در بازی قبلی تعویض شد، خط تهاجمی ما با گالنو واکنش مثبتی نشان داد. در حقیقت او توانست به مرد بازی بدل شود. او کیفیت بالایی دارد تا به عنوان یار تعویضی به ما کمک کند.

سرمربی پورتو از مصدومیت طارمی گفت / ستاره ایرانی به بازی دوشنبه می‌رسد؟

کونسیسائو ادامه داد: من چندین بازیکن در خط جلو داریم که می‌توانند در ۳ پست بازی کنند. در این هفته روی این مسئله کار کردیم در حالی که مهدی طارمی را نداشتیم. ما وقتی فهمیدیم ممکن است مهدی را در بازی با ریوآوه نداشته باشیم از گالنو، آندره فرانکو و په‌په در پست‌های متفاوت استفاده کردیم. دنی لائودر نیز می‌تواند در آنجا بازی کند. ما برای جانشینی طارمی چندین راه‌حل داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سعید رضایی تنظیم کننده IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    4 0
    طارمی مصدوم بشه تیم ملی در جام جهانی گلی نخواهد زد
  • سعید رضایی تنظیم کننده IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    2 0
    زنده باد طارمی و سردار آزمون و علیپور و جهانبخش و قلی زاده
  • سعید رضایی فوتبالیست IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    2 0
    زنده باد طارمی و تیم ملی ایران و پرسپولیس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس