کد خبر 1415909
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
نوری: ایراد آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان برطرف شده است

وزیر آموزش و پرورش گفت: فکر می‌کنم که اوایل مهرماه آزمون تأیید صلاحیت‌ها برگزار شود و بلافاصله هم پس از آزمون، رتبه بندی برای همکاران جامانده اعمال خواهد شد.

به گزارش مشرق، یوسف نوری در پاسخ به این سوال که جاماندگان از رتبه بندی از جمله فرهنگیان طرح مهرآفرین و قرارداد کار معین از چه زمانی مشمول قانون رتبه بندی خواهد شد، گفت: تاکنون ۸۱۰ هزار نفر شامل قانون رتبه بندی معلمان شدند و تعداد کمی از همکاران ما که همکاران زحمتکش و بسیار شایسته ای هم هستند فعلاً از رتبه بندی محروم ماندند در حال تلاش هستیم تا هم از جهت حقوقی و هم به لحاظ کاری مشکل شأن را به را برطرف کنیم.

نوری با بیان اینکه بسیاری از این معلمان آزمون ورودی ندادند؛ گفت: قانون هم تعیین کرده است که برای اینکه هر فرهنگی مشمول رتبه بندی باشد آزمون الزامی است؛ این آزمون به زودی از آنها گرفته خواهد شد و وارد چرخه کارشان خواهند شد و مشکلی وجود ندارد.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص زمان برگزاری آزمون و پیوستن جاماندگان به رتبه بندی گفت: من در ابتدا توصیه کرده بودم که این آزمون تا پایان شهریور گرفته شود اما دوستان نظرشان این بود که ممکن است فرصت آمادگی برای آزمون را همکاران نداشته باشند؛ فکر می‌کنم که اوایل مهرماه آزمون رتبه بندی برگزار شود و بلافاصله هم پس از آزمون، رتبه بندی برای این همکاران اعمال خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مهدی رضایی IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    0 0
    تو دیگه خیلی نوبری،درب آموزش و پرورش رو گل بگیرن
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    1 0
    همکاران چطوری باید برای آزمون آماده شوند وقتی منابعی وجود نداره ،از ماست که بر ماست کرم از خود درخته
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    1 0
    سلام از آقای وزیر بپرسید آگر از شما امتحان بگیرند برای کارتان خوب است وافزایش حقوق خواهید قبول میکنید
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    0 0
    خدا به هیچ کس مقامی رو نده که لیاقتش رو نداره لج بازی این شخص باعث شده ۷۵ هزار خانواده دوماهه عذاب بکشن ظلم از این هم اشکارتر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس