پرونده برادران لیلا

وب سایت IMDB خبر می‌دهد که هزینه تولید فیلم رقمی معادل ۵ میلیون دلار است که با احتساب نرخ فعلی دلار ۱۵۰ میلیارد تومان می‌شود.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - درباره هزینه تولید برادران لیلا آخرین ساخته پرحاشیه سعید روستایی که در کن به نمایش درآمد، اخبار ضد و نقیضی تاکنون منتشر شده است. این فیلم که اکران آن چندی قبل  در فرانسه آغاز شده است، بر اساس داده‌های وب سایت معتبر IMDb چهارصد و پنجاه هزار دلار در گیشه فروش داشته است و در کنار این آمار این وب سایت خبر می‌دهد که  هزینه تولید فیلم رقمی معادل ۵ میلیون دلار است که با احتساب نرخ فعلی دلار ۱۵۰ میلیارد تومان می‌شود.

هزینه ساخت «برادران لیلا» اعلام شد؛ ۱۵۰ میلیارد تومان!

هزینه ساخت «برادران لیلا» اعلام شد؛ ۱۵۰ میلیارد تومان!

پیش از این محمدحسین فرحبخش تهیه کننده سینما در گفت‌وگو با مصطفی امامی در برنامه رادیویی استودیو هشت درباره حواشی فیلم برادران لیلا در کن گفت:آقایی که می‌گویی برای این فیلم خون دل خوردی برچه اساس برای ساخت یک فیلم ۹ میلیارد دستمزد گرفته‌ای؟

تهیه کننده و کارگردان فیلم «برادران لیلا» تا کنون در خصوص‌این ادعا هیچ اظهار نظری نکرده اند اما پیش‌تر پیمان معادی بازیگر این فیلم درگفت‌وگویی پر هزینه بودن این فیلم را تایید کرده بود. رقم هزینه تولید مندرج سایت معتبر IMDb توسط پخش کننده این فیلم وایلد بانچ به وب سایت IMDB ارائه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    18 11
    خیلی فیلم چرت و پرتیه
  • IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    20 2
    برخی سینماگران ما هم دائم به مسئولان گیر میدهند که آی فساد ! خودشان غرق فساد ، پولشویی ، سو استفاده از بیت المال و فاکتور سازی برای عدم پرداخت مالیاتند.
  • IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    8 2
    یکی از دلایل ورشکستگی سینما ها نرفتن مردم به سینماست. چنین فیلم هایی را با فیلم های سال های قبل را مقایسه کنیم بهتر میتوان پوچ بودن سوژه و عدم رغبت مردم برای تماشایش را درک کرد. زمانی بود که جلوی سینماها صف میکشیدند. بازار سیاه بلیط بود. سانس فوق العاده بعد نیمه شب میگذاشتند. الان در مرکزی ترین سینماهای تهران سالن ها خالیست ! دولت هم اجازه تغییر کاربری نمیدهد. نتیجه تعطیلی سینما ها و ساختمانهای رها شده تار عنکبوت بسته !
  • IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    14 6
    میمون هر چی زشت تر بازیش بیشتر ! یه سری بازیگر در فیلمی جمع شده و اثری خلق کردند لایق همان جشنواره های پر فیس و افاده خارجی !
  • IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    8 1
    شیوه مطرح کردن مسائل اجتماعی را با برادران کارامازوف داستایوسکی مقایسه کنید. اگر فیلمهایی مثل چقدر دره من سرسبز بود و خوشه های خشم جان فورد پس از گذشت سالها همچنان جذاب هستند به دلیل ساختار درست دراماتیک فیلم نامه و کارگردانی حرفه ای شان است. مشتی خودشیفته پر مدعا که حداقل اصول داستان پردازی را نمیدانند شدند فیلمساز !
  • IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    5 3
    پر از فساد فکری اخلاقی فرهنگی سینمای غربگرا
  • IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    6 3
    چه پولها که در سینماها پایمال نمیشود ومردم همچنان درحسرت یک فیلم خوب
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    3 0
    سینمای ایران غرق در فساد و فحشا و اختلاس و ... مردم باید این سیننا را تحریم کنند ‌
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    5 0
    چرا واقعا نظارتی نیست سینما این جور فوتبال اونجور بعد هم کم پول میگیرن اومدن تمام پیامهای بازرگانی رو سپردن به بازیگرها وفوتبالیستها بعد تو انتخابات هم به دلیل بینش پایین سیاسیشون وسیاست کثیف افساد طلبان اون اتفاق تلخ انتخاب روحانی پیش اومد ومملکت رو به قهقرا بردند
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    2 3
    جلوش نوشته تخمین زده شده چقدر راحت دروغ می گین.امار باکس افیس رو دارن اما بودجه فیلم رو هرگز ندارن این دروغه
    • ایرانی IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      0 1
      آره تو راست میگی!!! لابد بازیگرها و گروه کارگردانی و... فقط وفقط بخاطر دغدغه مندی بصورت رایگان این فیلم بی ارزش رو ساختن! سه لیتری های مفسد تا زمانیکه مردم ذائقه و فکر متعالی پیدا نکنند از جیب ملت ملیارد ملیارد خواهند خورد و مبتذل ترین و بی ارزش ترین محتوا را تحویل جامعه خواهند داد و مثل ویروس تفکر لمپنیسم در جامعه گسترش خواهد یافت و جامعه را به پائین ترین سطح بینش و باورهای اخلاقی،عقیدتی و انسانی خواهد کشاند!
  • محمد IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    0 1
    اگه واقعاپول این فیلم از بودجه بیت المال تامین شده خاک عالم بر سر همه عوامل فیلم و تامین کننده مالیش و آن کسی این این پول رو داده،شرافت چیز کمیابی شده تو این مملکت.
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    0 1
    پولش از کجا تامین شده ؟چون این فیلم 100 سال در ایران به نمایش گذاشته شود هزینه تولیدش ودیگر مخارجش برنمی گردد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس