بیمارستان‌های صحرایی ارتش در پایانه‌های مرزی برای خدمت به زائران مستقر شده است

معاون هماهنگ کننده نزاجا گفت: با توجه به استقبال زائران از همایش اربعین، نیروی زمینی ارتش تدابیر و اقدامات خوبی را برای خدمات رسانی به زائران تدارک دیده است.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ «عباس فلاح» روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از پایانه مرزی رسمی خسروی در جمع خبرنگاران، افزود: همچنین در بحث تغذیه و استراحت زائران تدارکات خوبی دیدیم و چندین موکب در پایانه های مرزی راه اندازی کردیم و در مرز خسروی نیز یک پارکینگ با ظرفیت ۱۵ هزار خودرو برای خدمات رسانی به زائران داریم که دارای امکانات پایش تصویری، نور محیطی، مقابله با حرق و تعمیرات و جایگاه های سوخت سیار بنزین و گازوییل برای سوخت گیری در محل است.

وی اظهار داشت: همچنین ۵۰۰ خادم در داخل کشور و خارج از نیروهای ارتش به زائران خدمتگزاری می کنند که در مرز مهران با استقرار آشپزخانه روزانه ۱۵ هزار وعده غذای گرم و در مرز خسروی پنج هزار وعده برای پذیرایی از زائران پخت و توزیع می شود و هرقدر به اربعین نزدیک می شویم این ظرفیت اضافه می گردد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه گفت: اورژانس هوایی و تامین هوایی منطقه را با استفاده از بالگردهای هوانیروز تدارک دیدیم که در پایانه های خسروی، مهران و چذابه پیش بینی امنیتی را با سامانه بالگردی و اورژانس هوایی داریم.

امیر سرتیپ فلاح ادامه داد: به کارگیری یگان های جنگ نوین برای مقابله با حملات زیستی و بیوتروریسم با استقرار یگان های جنگ نوین و امنیت زمینی با یگان های واکنش سریع در مرزهای خسروی، مهران و چذابه را تامین کردیم و در حال خدمت رسانی به زائران هستند.

وی گفت: مرز خسروی از ساعت ۶ صبح امروز تا ۷ شب باز و تردد در مرز مهران شبانه روزی است که محدودیت تردد از خسروی نیز به دلیل مشکلات داخل عراق است و ما مشکلی برای بحث تردد شبانه روزی نداریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس