پاسخ ملت به آشوبگران؛ ایران به پا خاست

ملت ایران در پاسخ به هتک حرمت‌های اخیر یکپارچه در حمایت از نیروی انتظامی و شعائر دینی و انقلابی به پا خاستند.

به گزارش مشرق، در پی هتک حرمت به قرآن و مقدسات اسلامی توسط آشوبگران در چند روز اخیر و به دنبال فراخوان هیئات مذهبی جهت تجمع و راهپیمایی در محکومیت این اقدام با نام اجتماع بزرگ امت رسول الله این مراسم در چند استان کشور برگزار شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ‌ای ضمن قدردانی از خویشتنداری ملت شریف ایران در شناخت به موقع توطئه اخیر دشمنان، از مردم انقلابی و متدین ایران اسلامی، دعوت کرد در اجتماع امروز امت محمد (صل الله علیه وآبه وسلم)، که با حضور هیئات مذهبی، مجامع قرآنی و اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد شرکت و با سد بصیرت، بیداری و هوشمندی شکست عبرت آموز دیگری بر فهرست ناکامی‌های جبهه متحد ضدانقلاب و دشمنان ایران اسلامی بیافزاید.

اجتماع بزرگ مردم تهران آغاز شد

اجتماع بزرگ «امت رسول الله (ص)» با حضور پرشور اقشار مختلف مردم انقلابی، هیئات عزاداری و قاریان قرآن در حمایت از مسجد، قرآن و پرچم مقدس ایران آغاز و هزاران پرچم جمهوری اسلامی ایران در میدان انقلاب به اهتزاز در آمد.

بر اساس اطلاع رسانی‌های صورت گرفته قرار بود این تجمع رأس ساعت ۱۶ از میدان امام حسین (ع) در محکومیت هنجارشکنان، اغتشاش‌گران و بی‌حرمتی‌های صورت گرفته به ساحت مقدس قرآن و مسجد و پرچم جمهوری اسلامی ایران آغاز شود اما پیش از آغاز مراسم هیئات مذهبی و گروه‌های مردمی در میدان امام حسین تجمع کرده و سپس به سمت میدان انقلاب حرکت کردند.

روز گذشته بسیاری از نهادهای قرآنی و دینی با محکومیت اقدامات اغتشاشگران مردم را به حضور گسترده در این اجتماع فراخوانده بودند.

در ابتدای این مراسم بعد از قرائت قرآن کریم گروه سرود محمد رسول الله همزمان با سالروز وفات رحمت للعالمین به اجرا پرداختند.

همه آمده اند…

در این اجتماع حضور نسل‌های مختلف انقلاب از نوزادی که در آغوش مادر است تا پیرمردی که می‌گوید از ابتدای انقلاب تا امروز در همه راهپیمایی‌ها و اجتماعاتی که در راستای دفاع از انقلاب و نظام بوده شرکت کرده است قابل توجه است. همچنین حضور خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان اسلام در این اجتماع دیده می‌شود.

مردم مؤمن و متعهد تهران با لباس مشکلی عزا که در سالروز وفات پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) بر تن داشتند برای دفاع از مقدسات اسلام و آرمان‌های انقلاب آمدند تا با نمایش وحدت، اقتدار و همدلی پاسخی دندان‌شکن به اغتشاشات خیابانی چند روز گذشته بدهند.

امروز مردم تهران همچون ۹ دی سال ۸۸ آمدند تا بساط فتنه و توطئه گری دشمنان را جمع کنند.

حضور گسترده مردم در اجتماع «امت رسول الله (ص)» نشان از آشکار بودن دست دشمنان و سو استفاده منافقان و رسانه‌های غربی از موضوع مرگ مرحوم مهسا امینی در ایجاد فتنه و ناامن ساختن کشور دارد چرا که آتش زدن قرآن کریم، آتش کشیدن مسجد، پاره کردن پرچم جمهوری اسلامی و کشتن چندین نفر از هموطنان در مناطق مختلف کشور همه توطئه‌هایی است که از سوی رسانه‌های دست‌نشانده استکباری و ملحد، جنایتکار و سلطنت‌طلب هدایت و بر آتش فتنه دمیده می‌شود.

شعار «مرگ بر منافق فتنه ‎گر»، «این همه لشکر آمد به عشق رهبر آمده»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود خبیث»، «ما همه با هم هستیم، مطیع رهبر هستیم» و همچنین دست نویس هایی چون «سرم میره ولی چادرم نمیره» و «امنیت و آرامش مدیون مجاهدت نیروی انتظامی» «آتش به اختیاریم از فتنه گر بیزاریم», «فتنه اغتشاشات زیر سر آمریکاست», «اهانت به قرآن رسم منافقین است»، «ایران پر از شهیده فتنه جواب نمیده», «از فتنه گر بیزاریم کشور رو دوست داریم», «کوه اراده هستیم آمریکا را شکستیم»، توسط نوجوان دهه هشتادی آقای حیدری و مردم حاضر در تجمع سر داده شد.
از دیگر برنامه‌های اجرا شده رونمایی از شعر «آفتاب انقلاب» اثر شاعر حماسه سرا رضا احمدی بود که توسط خود شاعر خوانده شد.
همچنین احمد بابایی شاعر انقلابی کشورمان به اجرای دکلمه خوانی پرداخت.
شعر خوانی احمد بابایی
هم‌اکنون ساعت ۱۶:۳۰ عصر است جمعیت از چهار مسیر کارگر شمالی، کارگر جنوبی، خیابان آزادی و خیابان انقلاب با شعار «الله اکبر» و «لبیک یا حسین» و «لبیک یا حسن» و «لبیک یا رسول الله» به خیل عظیم جمعیت حاضر در حال پیوستن هستند.
لازم به ذکر است مردم تهران با در دست دادن شاخه‌های گل و اهدای آنها به نیروی انتظامی از ایثار و زحمات آن دلاور مردان قدردانی کردند.

ساعت ۱۷:۰۰؛ بیانیه تجمع قرائت می‌شود

در ادامه این مراسم قطعنامه تجمع قرائت شد.

در بخشی از این قطعنامه آمده است: ما شرکت‌کنندگان در اجتماع امت محمد (صل‌الله علیه وآله وسلم) حرکات هنجارشکنانه اخیر و اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم، به آتش کشیدن مساجد و پرچم جمهوری اسلامی ایران و هتک حرمت نسبت به عفاف حجاب بانوان میهن اسلامی و به شهادت رساندن چند تن از مدافعان امنیت، توسط اغتشاشگران و آشوب‌طلبان  ضددین و حرمت‌شکنِ ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی را که بیانگر عمق توطئه و فتنه علیه نظام جمهوری اسلامی از سوی دشمنان قسم‌خورده و نظام سلطه و صهیونیسم و ناشی از کینه و قصاوت نسبت به اسلام عزیز و عظمت و بیداری مسلمین می‌باشد را محکوم، و از دستگاه‌های مسئول و قوه قضاییه می‌خواهیم، هنجارشکنان و متعرضان به اموال عمومی و نوامیس مردم ، شایعه‌سازان و دروغ‌پردازان در فضای مجازی و حقیقی که امنیت روانی جامعه را به مخاطره می‌اندازند شناسایی، و با آنان قاطعانه برخورد عبرت‌آموز نمایند.

در بخش دیگری نیز تاکید شده است: امروز با تمام شواهد و قرائن ثابت شده که در پس پرده این جنایات های ددمنشانه، سرویس‌های جاسوسی بیگانه و مرتبطان با برخی سفارتخانه‌ها حضور داشته و برخی افراد ساده‌لوح، فریب تبلیغات دروغین آنها را خورده‌اند. ما از این اجتماع بزرگ امت رسول اللّه (صلی‌اللّه علیه وآله وسلم) به سران سلطه و استکبار جهانی و نفوذی‌ها و مزدورانِ سرسپرده آنان ، قویاً اعلام می‌کنیم اگر دست از جنایات بیشرمانه خود برندارید، باید منتظر پاسخ قاطعانه و مشت محکم مردم صبور، انقلابی و شجاع  و نظام مقتدر اسلامی باشید.

متن کامل این قطعنامه را اینجا بخوانید.

حجم انبوه تصویر حاج قاسم سلیمانی و رهبر معظم انقلاب در دست تجمع کنندگان از دیگر صحنه‌هایی بود که چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کرد.

در ادامه مراسم حاج امیر عباسی در اجتماع بزرگ امت رسول الله، نوحه به یاد ماندنی ای لشکر صاحب الزمان آماده باش اماده باش، ای اهل حرم میر و علمدار نیامد را خواند و به مرثیه خوانی پرداخت.

هم اکنون ساعت ۱۷:۲۹ است و پیکر شهید امنیت حسین تقی پور بر روی دست مردم ولایت مدار تشییع شد.

تشییع پیکر شهید امنیت در میدان انقلاب

سخنرانی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور

در ادامه این تجمع حجت الاسلام علی اکبری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به سخنرانی پرداخت.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: امروز میدان انقلاب اسلامی تهران، میدان جدیدی برای رویارویی سرنوشت‌ساز ملت عظیم و وفادار در برابر استکبار جهانی و کفر و ظلم است.

وی افزود: امروز میدان انقلاب تهران، میدان رویارویایی با دشمنان پلید ملت و انقلاب اسلامی است و دشمن دارد پی در پی از ملت ایران سیلی می‌خورد.

متن سخنرانی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور را  اینجا بخوانید.

ضدانقلاب در شب‌های گذشته تلاش کرد با فتنه‌انگیزی،‌ آشوب‌های متعددی را در کشور به راه اندازد که با بی‌اعتنایی مردم مواجه شد. آتش این فتنه‌ها به سرعت فروکش کرد و امروز مردم در سراسر کشور طی تجمعاتی حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب و مقدسات اسلامی خود اعلام می‌کنند.

امروز بسیاری از مردم به صورت خانوادگی در اجتماع امت رسول الله حاضر شده‌اند، در این تجمع حضور دهه هشتادی‌ها و نودی‌های انقلاب جلب توجه می‌کند.

خروش دیار علویان علیه آشوبگران/ «نه» قاطع مازندرانی‌ها به اغتشاش

بر این اساس تجمع پرشور و غیرقابل وصف مردم متدین و ولایتمدار مازندران زیر بارش باران در قالب امت رسول الله (ص) به دعوت سه هزار هیات مذهبی و قرآنی امروز یکشنبه در ۶۳ نقطه شهری این استان با هدف تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان‌های نظام مقدس جمهوی اسلامی ایران و همچنین محکوم کردن هتک حرمت‌های صورت گرفته از سوی اغتشاشگران برگزار شد.

همچنین مردم در شهرهای مختلف مازندران از جمله میدان امام حسین (ع) مرکز استان در ساری با شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "ای رهبر آزاده ، مازندران آماده"، "طراح اغتشاشات آمریکاست آمریکاست"، "مسلمان به پا خیز آتش زدن پرچم کشورم را" و "مسلمان به پا خیز آتش زدن قرآن کریم را " گرد هم آمدند.

پاسخ ملت به آشوبگران؛ ایران به پا خاست

جمعی از علما و روحانیون رشت در اعتراض به حرمت‌شکنی اخیر تجمع کردند

 علاوه بر این جمعی از علما و روحانیون رشت همزمان با سالروز رحلت جانگذار نبی مکرم اسلام محمد مصطفی (ص) و سبط اکبرش کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) در محکومیت حرمت شکنی های اخیر به ساحت مقدسات و اعلام انزجار از این اقدامات تجمع کردند.

این تجمع اعتراضی در مسجد حجت الاسلام شفتی خیابان لاکانی برگزار شد و طی آن امام جمعه موقت رشت با محکومیت این اقدامات اظهار کرد: تجمعات و اعتراضات اخیر با برنامه ریزی از پیش تعیین شده بوده است.

پاسخ ملت به آشوبگران؛ ایران به پا خاست

راهپیمایی باشکوه قزوینی ها در محکومیت اهانت به مقدسات

همچنین اقشار مختلف مردم ولایتمدار قزوین امروز یکشنبه مصادف ۲۸ صفر سالروز رحلت رسول گرامی اسلام(ص) با برگزاری راهپیمایی و راه اندازی دسته جات عزاداری اهانت هنجارشکنان به مقدسات از جمله قران، مساجد و پرچم عزای سید الشهدا(ع) را محکوم کرده و خواستار برخورد قاطع با اغتشاشگران شدند.

حاضرین در این مراسم در در حمایت از حجاب و عفاف شعار " یا فاطمه شعار ماست، حجاب افتخار ماست"،"ای خواهر مسلمان، زینت تو حجاب است" و  همچنین در حمایت از تلاش های نیروی انتظامی و نیروهای مردمی بسیچ بابت برقراری نظم و امنیت و مقابله با هنجارشکنان شعار "نیروی انتظامی، تشکر تشکر"،"بسیجی دلاور، تشکر تشکر" سردادند.

پاسخ ملت به آشوبگران؛ ایران به پا خاست

امت رسول‌الله در بندرعباس، خشم و انزجار خود از آشوبگران را اعلام کردند

علاوه بر این هیات‌های عزاداری بندرعباس امروز یکشنبه در سالروز رحلت خاتم پیامبران و در راهپیمایی پرشور علیه اغتشاشگران و آشوبگرانی که در روزهای اخیر نسبت به آتش‌افروزی‌، تخریب اموال عمومی و توهین و هتاکی به مقدسات اقدام کرده بودند، خروشیدند تا پاسخ دندان‌شکنی برای بدخواهان ایران اسلامی باشد.

اهالی کرانه خلیج فارس، شیعه و سنی دست در دست هم با اعلام انزجار از اقدامات ساختارشکنانه بدخواهان، بر لزوم حفظ انسجام و اتحاد در جامعه برای مقابله با نقشه‌های فریبکارانه و سخیف دشمن، تاکید کردند.

عزاداران پیامبر اسلام (ص) امروز مسیر پارک دباغیان تا مسجد جامع بندرعباس را با فریادهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافق، مرگ بر اسراییل، مرگ بر فتنه‌گر، فتنه‌گرِ بی‌حیا دشمن مسلمین است و نیروی انتظامی حمایتت می‌کنیم»، طی کردند.

پاسخ ملت به آشوبگران؛ ایران به پا خاست

محکومیت "اغتشاش، آشوب و نفاق" در اجتماع بزرگ عزاداران نبوی شهر همدان

همچنین اجتماع بزرگ عزاداران نبوی با حضور استاندار، فرماندهان نظامی و انتطامی، مدیران اجرایی، نمایندگان و جمعی از مسوولان استان همدان‌ و خیل عظیم سوگواران پیامبر اعظم(ص) در میدان اصلی شهر همدان برگزار شد.

حاضران در این اجتماع عظیم دست نوشته هایی با مضمون قدردانی از تلاش های پلیس و همچنین محکومیت اقدامات آشوبگرانه و همچنین تصاویری از رهبر فرزانه انقلاب و سردار شهید قاسم سلیمانی در دست داشتند.

عزاداران رحلت پیامبر اعظم(ص) با سردادن شعارهایی علیه رژیم اشغالگر قدس، آمریکای جنایتکار، سران استکبار و منافقان، هرگونه اقدام در راستای ایجاد اختلاف و نفاق را محکوم کردند.

پاسخ ملت به آشوبگران؛ ایران به پا خاست

مردم اصفهان با تشییع پیکر شهدی تازه تفحص شده،آشوبهای اخیر را محکوم کردند

علاوه بر این، قافله عزاداری امت رسول‌الله (ص) همزمان با ۲۸ صفر رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) روز یکشنبه از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدای اصفهان برپا شد.

در این مراسم باشکوه جمع کثیری از مسوولان، هیاتهای مذهبی و مردم ولایتمدار و متدین شهر اصفهان شرکت کردند.شرکت کنندگان در این مراسم با سردادن شعارهایی اقدام اخیر هنجارشکنان و آشوبگران را محکوم کردند.در پایان این مراسم، پیکرشهید  تازه تفحص شده "حبیب الله اعرابی" از شهدای دوران دفاع مقدس در کنار برادر شهیدش "حسینعلی اعرابی"در  گلستان شهدا به خاک سپرده شد.

پاسخ ملت به آشوبگران؛ ایران به پا خاست

فریاد رسای شهروندان شیراز در بیزاری از اغتشاش و آشوب

همچنین شهروندان شیراز روز یکشنبه به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  از چهار راه پیروزی شیراز آغاز شد و به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) ادامه یافت ، شهروندان با شعارهای «ملت ما بیدار است از فتنه‌گر بیزار است»، «مرگ بر منافق»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «مزدور آمریکایی به جنگ دین آمده» و حیدر حیدر در مسیر خیابان پیروزی شیراز به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) راهپیمایی و تظاهرات کردند.

راهپیمایی مردمی شهروندان شیراز در محکومیت اقدامات اخیر عناصر آشوب‌طلب و ناامن کنندگان فضای جامعه در حالی برگزار شد که شیراز میزبان پیکر مطهری چندی از شهدای دفاع مقدس و شهید امنیت است که بر دوش شهروندان تشییع می شود.

پاسخ ملت به آشوبگران؛ ایران به پا خاست

عزاداران قمی هتک حرمت مقدسات را محکوم کردند

علاوه بر این جمع کثیری از مردم مومن و انقلابی قم روز یکشنبه همزمان با سالروز رحلت حضرت محمد(ص) و شهادت سبط اکبرش امام حسن مجتبی(ع) با برپایی اجتماع بزرگ اُمت رسول‌الله، هتک حرمت‌های صورت گرفته در اغتشاش‌های اخیر علیه قرآن کریم و مقدسات اسلامی را محکوم نمودند.

سوگواران شرکت کننده در این آیین، با تجمع در شبستان امام (ره) حرم حضرت معصومه (س) و قرائت زیارت رسول‌الله به طرف حسینیه امام (ره) دفتر رهبر معظم انقلاب در قم حرکت کردند.

مردم عزادار حاضر در این آیین در حالی که بر سر و سینه می‌زدند، با شعارهای الله اکبر، لبیک یا حسین، لبیک یا خامنه‌ای و هیهات من‌الذله با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید پیمانی دوباره بستند.«مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق، مرگ بر آل سعود ملعون و مرگ بر سلبریتی خائن» نیز از دیگر شعارهای حاضران در این مراسم عزاداری بود.

پاسخ ملت به آشوبگران؛ ایران به پا خاست

مردم کردستان سوگوار رحلت پیامبر اسلام(ص) / محکومیت اغتشاش و توهین به مقدسات از سوی عزاداران

به گزارش خبرنگار مشرق، به مناسبت ۲۸ صفر، سالروز رحلت جانسوز پیامبر مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) آیین های سوگواری طی دیشب و امروز یکشنبه در استان کردستان برگزار شد.

مردم شهر سنندج در مراسم عزاداری رحلت پیامبر اکرم (ص) که با حضور مقامات استان از جمله اسماعیل زارعی کوش استاندار کردستان برگزار شد با محکوم کردن اغتشاشات اخیر در کشور، خواستار برخورد قاطع با آشوب گران شدند.

اجتماع شیعه و سنی زاهدان پایتخت وحدت اسلامی در بیزاری از هنجارشکنان

علاوه بر این مردم شهرستان زاهدان صبح امروز با حضور پرشور در دسته‌های عزاداری رحلت رسول اکرم(ص)، اغتشاشات اخیر عده‌ای هنجار شکن را محکوم و با سردادن شعارهایی حمایت خود را از نیروی انتظامی اعلام کردند.

مردم پایتخت وحدت اسلامی شیعه و سنی، زن و مرد، پیر و جوان، حمله اختشاشگران به مساجد و موکب‌های حسینی، هتک حرمت به قرآن کریم، آتش زدن پرچم ایران و شهادت چند نفر از نیروهای بسیجی و ماموران انتظامی را محکوم کرده و برخورد قاطع دستگاه قضایی با این هنجارشکنان را خواستار شدند.

تجمع کنندگان با سردادن شعارهای "مرگ بر فتنه گر"، "مرگ بر منافق"، "مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی"، اقدامات اغتشاشگران در جهت ایجاد ناامنی و فتنه انگیزی در کشور را محکوم کردند.اجتماع کنندگان زاهدانی با در دست داشتن پلاکارهایی با مضامین "فراجا تشکر تشکر"، "فراجا حمایت حمایت" و "نیروی انتظامی حمایتت می‌کنیم" از نیروی انتظامی در برابر فتنه گران و آشوبگران حمایت کردند.

پاسخ ملت به آشوبگران؛ ایران به پا خاست

خروش مردم تبریز بر ضد اغتشاشگران در اجتماع امت رسول الله

علاوه بر این جمعیت زیادی از مردم تبریز در قالب دسته های عزاداری امروز همزمان با سراسر کشور ضمن اعلام انزجار از آشوبگری عده ای اغتشاشگر که در روزهای گذشته به تخریب اموال عمومی و اهانت به مقدسات دست زدند، اقدامات ضد انسانی، ضد اسلامی و ضد اخلاقی معاندان را محکوم کردند.

مردم انقلابی و مومن تبریز که همزمان داغدار شهادت شهید امنیت حسین اوجاقی بودند، از اهانت به حجاب، آتش زدن قرآن، مسجد و پرچم نیز دل پری داشته و داغ این حوادث تلخ نیز مزید به علت شده بود تا از عمق جان نفرت خود را نسبت به این گونه اعمال خودفروختگان، مزدوران و فریب خوردگان بی ایمان نشان دهند. 

راهپیمایی کنندگان ضمن عزاداری به مناسبت وفات حضرت محمد(ص) و شهادت دومین امام همام، با شعارهای ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، مرگ بر فتنه گر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، حمایت خود را از انقلاب، خون پاک شهیدان، حجاب و ولایت مطلقه نشان دادند. 

در ادامه این راهپیمایی با شکوه مردم با شعارهای «آذربایجان جانباز خامنه ای دَن آیریلماز»، «بیز حسین مکتَبینده اَعداءَ امکان وِرمَروخ، جان وِروخ، ایمان وِرمَروخ» (ما در مکتب حسین به دشمنان امکان خودنمایی نمی دهیم بلکه اگه شد جان می دهیم ولی ایمان نمی دهیم) و « آذربایجان جانباز اوز رهبرین تک قویماز » (آذربایجان جانباز رهبر خود را تنها نمی گذارد) برای هر گونه جانفشانی و حمایت از انقلاب و آرمان های آن اعلام آمادگی کردند. 

پاسخ ملت به آشوبگران؛ ایران به پا خاست

عزاداران بوشهری : مطالبه گران صف خود را از اغتشاشگران جدا کنند

همچنین دلدادگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در بوشهر همزمان با ۲۸ صفر سالروز وفات پیامبر خاتم (ص) و کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) با راهپیمایی مسیر دانشگاه خلیج فارس تا امامزاده محمد باقر اعلام کردند مطالبه گران صف خود را از آشوبگران و اغتشاشگران جدا کنند.

شهروندان بوشهری در این راهپیمایی ضمن  اعلام انزجار از هرگونه آشوب و اغتشاش و تخریب اموال مردم و اموال عمومی از کسانیکه در رخدادهای روزهای اخیر مطالباتی داشتند خواستند تا صف خود را از صف آشوبگران جدا کنند و ابراز داشتند اغتشاش و آشوب و بر هم زدن نظم عمومی به هر شکل محکوم است.

عزاداران پیامبر خاتم در بوشهر در این تجمع و راهپیمایی با در دست داشتن دست نوشته هایی اهانت اخیر اغتشاشگران به مقدسات، سوزاندن قرآن، تخریب اموال عمومی و ایجاد برخی ناامنی در مناطق مختلف کشور را محکوم کردند.

پاسخ ملت به آشوبگران؛ ایران به پا خاست

مردم شهرکرد نیز اقدامات هنجارشکنانه آشوبگران را محکوم کردند

مردم شهرکرد نیز در تجمع هیات‌های عزاداری در مقابل امامزادگان دو معصوم شهرکرد ،  پس از قرائت زیارتنامه رحلت حضرت رسول، اقدامات اخیر و هنجارشکنانه آشوبگران را محکوم کردند.  

پاسخ ملت به آشوبگران؛ ایران به پا خاست

پژواک مردم گرمسار، سرخه و مهدیشهر در محکومیت اغتشاشات اخیر

همچنین مردم مومن و ولایت‌مدار شهرستان‌های گرمسار، سرخه و مهدیشهر در استان سمنان روز یکشنبه با حضور در اجتماع بزرگ بصیرت، اغتشاش‌های اخیر را محکوم و با تشییع پیکر شهید محمدحسین سروری راد مدافع امنیت و عزت ایران، بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

در اجتماع عظیم مردم گرمسار که با حضور حجت الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان همراه بود قشرهای مختلف مردم از زن و کودک تا پیر و جوان از میدان انقلاب به سمت گلزار شهدا با سردادن شعارهای «مرگ بر فتنه‌گر» ، «مرگ بر اغتشاشگر»، «الله اکبر»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» و «حسین، حسین شعارماست شهادت افتخار ماست» حرکت‌های آشوب‌طلبانه اخیر را محکوم کردند.

شرکت‌کنندگان در اجتماع بصرت گرمسار همچنین با حضور گسترده خود پیکر شهید ۲۰ ساله محمدحسین سروری راد که در ناآرامی‌های چهارشنبه شب (سی‌ام شهریور) به ضرب گلوله اغتشاشگران به فیض عظیم شهادت نایل شد، تشییع و خاکسپاری کردند.

پاسخ ملت به آشوبگران؛ ایران به پا خاست

عزاداران یاسوجی علیه آشوب گران راهپیمایی کردند

علاوه بر این، عزاداران یاسوجی در روز ۲۸ صفر در صفوفی به هم فشرده علیه آشوبگران شعار دادند و از اقدامات نیروهای انتظامی و امنیتی در جمع کردن بساط اغتشاشگران قدردانی کردند.

مردم مردم شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد در صف های به هم پیوسته و با مشت های گره کرده اعلام کردند که در کنار نیروهای امنیتی و انتظامی و بسیج آرامش فتنه‌گران را برهم خواهند زد و برای حمایت از نظام اسلامی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

عشایر غیور استان همراه با دیگر شهروندان با حضور پرشور خود در حماسه بزرگ اجتماع بزرگ امت پیامبر  «اتحاد ملی در حمایت از دین نبوی» را به نمایش گذاشتند و طومار اغتشاش‌گران را بار دیگر درهم پیچیدند.

پاسخ ملت به آشوبگران؛ ایران به پا خاست

مردم یزد، هنجارشکنی و اهانت به مقدسات را محکوم کردند

جمعی از مردم شهر یزد نیز یکشنبه با شرکت در "راهپیمایی و تجمع با صلابت امت رسول الله"، اهانت روزهای اخیر به قرآن، مسجد و پرچم مقدس ایران را محکوم کردند.شرکت کنندگان در این راهپیمایی، مسیر میدان آزادی تا مسجد حظیره یزد را طی و توطئه دشمنان و هتاکی گستاخانه به مقدسات را محکوم نمودند.

در این راهپیمایی که استاندار، روحانیون، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم حضور داشتند، شرکت کنندگان با شعارهای "مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر انگلیس، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، ای رهبر ازاده آماده ایم آماده"  انزجار خود را از حرمت شکنان اعلام کردند.

پاسخ ملت به آشوبگران؛ ایران به پا خاست/ رجزخوانی امت رسول الله (ص) در میدان انقلاب +عکس و فیلم

مردم بیرجند توهین به مقدسات اسلامی را محکوم کردند

علاوه بر این مردم شهر بیرجند پیکر شهید "حسین یوسفی هریوند" از شهدای دفاع مقدس همزمان با سالروز رحلت پیامبر اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) با حضور قشرهای مختلف مردم تشییع شد.پیکر مطهر این شهید والامقام که سال ۶۲ در عملیات خیبر به شهادت رسیده،  بعد از ۳۹ سال در عملیات تفحص شناسایی شده است.

تشییع‌کنندگان پیکر شهید در این مسیر با شعارهای" حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست"، " ایران پر از شهیده، فتنه جواب نمی‌ده"، " مرگ بر آشوبگر " و مرگ بر فتنه‌گر" حرکات هنجارشکنانه اخیر و توهین به مقدسات اسلامی را محکوم کردند.

 شعارهای " آتش به اختیاریم از فتنه‌گر بیزاریم"، " ای صهیونیزیم حیا کن کردستان را رها کن" و " کُرد غیور ایران، دشمن جیره‌خواران" از دیگر شعارهای مردم شهیدپرور بیرجند در این مراسم در محکومیت اقدامات خرابکارانه اخیر و خلاف نظم و امنیت عمومی بود.

پاسخ ملت به آشوبگران؛ ایران به پا خاست/ رجزخوانی امت رسول الله (ص) در میدان انقلاب +عکس و فیلم

عزاداران گلستانی‌ اغتشاشات و آشوب‌های اخیر کشور را محکوم کردند

 مردم مومن و عزادار شهرها و روستاهای استان گلستان همزمان با ۲۸ ماه صفر مراسم عزاداری رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در مساجد، تکایا و خیابان‌های این استان به عزاداری پرداخته و در آن، با سردادن شعارهایی، اغتشاشات و آشوب‌های اخیر کشور را محکوم کردند.عزاداران خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در مکان‌های تجمعی ابتدا زیارت عاشورا را قرائت کرده و سپس به صورت دستجات سینه‌زنی و زنجیرزنی به حرکت درآمده و به عزاداری پرداختند.

عزاداران شرکت کننده در این مراسم با توجه به حوادث اخیر کشور، حرکات اغتشاشگران را با سر دادن شعارهایی محکوم کرده و با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.الله‌اکبر خامنه‌ای رهبر، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر منافق فتنه‌گر، نیروی انتظامی تشکر تشکر، لبیک یا رسول الله، لبیک یا حسین، لبیک یا حسن، لبیک یا رضا از شعارهای عزاداران در این مراسم بود.

پاسخ ملت به آشوبگران؛ ایران به پا خاست/ رجزخوانی امت رسول الله (ص) در میدان انقلاب +عکس و فیلم

خروش مردم مومن اراک علیه اغتشاشگران

علاوه بر این همزمان با ۲۸ صفر سالروز رحلت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، هزاران نفر از مردم مومن و ولایتمدار اراک روز یکشنبه به دعوت هیات‌های مذهبی و موکبداران این شهر در اجتماعی بزرگ اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط اغتشاشگران را محکوم کردند.

مردم ولایتمدار و دوست دار اهل بیت(ع) اراک از ساعات اولیه صبح امروز در میدان شهدا اجتماع کردند و ضمن برپایی عزاداری در سوگ پیامبر گرامی اسلام و امام حسن مجتبی(ع) با سرداد شعارهایی همچون «هتک مقام شامخ رسالت  باشد نشان پستی و حقارت»، « این نقشه جدید مشرکین است   واهمه از عزت مسلمین است»، « ما وارث پیغمبریم  آماده جان دادنیم»، « هتک حریم قرآن نقشه آمریکایی   نتیجه اش تفرقه و جدایی» و «ما در قبال فتنه ها بصیریم  خاری به چشم دشمنان دینیم» خشم و انزجار خود را از اغتشاشگران و برهم زنان نظم عمومی فریاد زدند.

پاسخ ملت به آشوبگران؛ ایران به پا خاست/ رجزخوانی امت رسول الله (ص) در میدان انقلاب +عکس و فیلم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 204
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 41
  • DE ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    68 51
    چشم منافقین کور باد
    • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      26 26
      در کودوم کشور و کجای دنیا همچین جمعیت همفکری دیدین؟
    • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      28 28
      ما ملت امام حسینیم
    • IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      20 22
      الان رضا پهلوی به مامانش میگه: «ما هم فیلم های تجمع طرفدارامون رو نشون بدیم. همینقدر تجمع و طرفدار داشتیم قبل از انقلاب و بعد از انقلاب؟» بره پشتک بزنه بهتره :)))))
    • CA ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      15 9
      امید است روزی هم ببینیم پاسخ ملت به اختلاسگران؛ ایران به پا خاست تا چشم مگسان گرد شیرینی کور بشود
    • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      21 23
      به این میگن تجمع. شبیه این کسی دیده از براندازها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ در هرجای دنیا
    • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      15 14
      کور باد
    • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      17 7
      ما ملت امام حسین هستیم
    • CA ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      6 3
      داره یواش یواش مدارک میاد بیرون
    • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      15 7
      اینترنت چرا قطعه؟
    • رضا IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      16 18
      فقط مسئولین رو به خدا قسم میدم این اینستاگرام رو بذارید همینجوری فیلتر بمونه هرچی بدبختی داریم میکشیم زیر سر این ام الفساده
    • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      8 11
      ذوالنور: برخی افراد عمامه به‌سر پیام دادند؛ «فتنه» را تحریک کردند، دادگاه ویژه روحانیت باید ورود کند
    • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      4 5
      ذوالنور: برخی افراد عمامه به‌سر پیام دادند؛ «فتنه» را تحریک کردند، دادگاه ویژه روحانیت باید ورود کند
    • US ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      11 9
      دیگه یک میدون پر کردن افتخار داره ؟ مگر میدون انقلاب چقدر ظرفیت دارد ؟
    • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      5 4
      داره ریشه شون خشک میشه. همه شدن 70 ساله
    • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      3 3
      ریشه منافقین را باید بکنیم
    • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      1 5
      خیلی زیاد بودین هی میدان انقلاب ودور می زدین
    • ارش IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      2 0
      مرگ بر آشوب گر همه چی به خوبی و خوشی تموم شد حالا دلار سی تومنی میوه کیلو چهل پراید دویست تورم پنجاه درصد بفرمایید
  • . FR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    45 18
    مرگ بر منافقین و کفار
    • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      24 15
      به صرف ساندیس
    • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      9 10
      آلبانی ملت ایران با گرسنگی و فقر و فلاکت زندگی میکند ولی باج به آمریکا و منافق نمیدهد
    • IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      5 4
      مرگ بر منافق مرگ بر جیره خور مرگ بر کاسب تحریم مرگ بر اغتشاشگر و اختلاسگر
    • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      3 7
      از خودت مایه بذار نه ملت هرچند شکمت سیره که اینا میگی
    • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      2 0
      آره اغتشاشگران با گوشیهای 40-50 میلیونی همشون گرسنه بودن!
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    30 16
    عالی
    • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      16 13
      عکس آن خانم اصفهانی که با چادر ، پرچم مقدس ایران اسلامی را در دست دارد یکی از جالب ترین عکس ها می باشد
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    35 47
    از امشب هر اشوبگری و فتنه گری که بیاد بیرون سر کارش با امت حزب الله است. ماشاءالله حزب الله
    • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      18 16
      جرئتشو ندارن. فعلا محض بیکار نبودن ریختن تو کامنتا منفی می زنن
    • ايراني IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      9 6
      همين اجازه رو به بقيه بدين
    • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      3 4
      حالا بزار فردا شب یکم استراحت کن
  • اعتراض قانونی FR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    63 19
    الان من میخواهم از طریق قانونی به فقر و کاهش ارزش پول ملی و اعتراض کنم چگونه باید اقدام کنم؟ آیا مجوزی برای راهپیمایی صادر میشود؟
    • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      12 21
      نیازی به مجوز نیست میتونی اعتراض نه اینکه اصلا هم فحش نمیدید اما وقتی میایید میگید هدف ما نظامه و سرنگونیش چادر از سر زنا میکشید دست به تخریب میزنید و قران مسجد اتیش میزنید نتیجش هم باید بچشید وگرنه هیچ کس منکر وضع بد اقتصادی نیست هیچ کس از مسول بی لیاقت خوشش نمیاد
    • نیش فعال IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      10 10
      معترضان زیادی بیرون اومدن در این سالها و بدون مجوز. تا لحظه ای که نفوذیهای بهایی و ...به اغتشاش نکشوندنش پلیس هم کاریشون نداشته.اینایی که الان اومدن بیرون اغتشاشگرن و از همون اول دست به تخریب زدند و اعلام کردند که مهسا بهانه است اصل نظام نشانه است. هیچ حکومتی در غرب و شرق عالم چنین تجمعی با چنین شعارهایی را بر نمیتابد که الان بعضیا انتظار دارند ایران این نوع تجمع و تخریب و اغتشاش رو تحمل کنه
    • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      8 15
      خیر ولی شما برو بیرون و بدون این که جایی رو نابود کنی اعتراض کن اگه کسی باهات کاری داشت.
    • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      7 15
      شما میتوانی تضمین بدهی که ضد انقلاب از آن تجمع سوء استفاده نخواهد کرد و به آشوب کشیده نخواهد شد؟
    • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      6 7
      یه نفر یه حزب مسولیت حفظ آرامش اون تجمع رو به عهده بگیره مجوز میدن
    • . IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      6 10
      هر نوع اعتراضی که آرامش مردم رو بهم بریزه تو این مملکت اسمش اغتشاش و وابستگی به خارج
    • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      6 9
      حالا چکاریه!!به چی اعتراض دارید؟ارزونی، احترام، حالا یکی تو کلاس سکته کرده الان شما به چی اعتراض دارید
    • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      1 4
      الان فعلأ اکنون حالا یهوییحرافی زیادی نکنی بهتره!
    • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      6 6
      خیر. چون نمیتونید آرامش اون تجمع رو حفظ کنید
    • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      5 7
      بله کاری نداره برو جلوی مجلس ولی این مشکلات درحال حل شدن هستند عزیز حاله جالبه به رفقای البانیت بگو یک هفته هست که سایت مشرق پیام تگذاشتند بعد از جمع شدن از خیابون بیان سرکارشون زشته پول پیام ها را گرفتن ولی کار نکردن
    • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      4 3
      ۱۷:۲۹ قبل از اعتراض باید کمی مطالعه و بعد فکر کنی و مقایسه کنی با جاهایی که ادعای پیشرفته و درستکاری دارند مثل آلمان و فرانسه و انگلیس و ژاپن و... را بررسی کنی و اگر دیدی وضعیت ما بدتر هست بیا من ببرمت تا راحت اعتراض کنی
    • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      5 2
      امارتورم وبیکاری وبیخانمان رونمیبینین توامریکا
    • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      6 1
      بعضیاواقعا نمیخوان این همه سلاح سردوگرم واعترافات وهزینه های میلیارددلاری برای داعش وتخریب وفحاشی وقتل وزامبیسم رودرتحلیلهاشو حساب کنن اگه همین بسیج وپلیس نبود به خداجریان همونی میشد که توسوریه شد
    • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      5 0
      یهمدت ازدمشق تابروکسل داعش بمب گذاری میکردیادتونه یانه کتاب گزینه های سخت کلینتون و7ترلیون دلارامریکا وترانزیت نفت داعش وتبلیغات داعش درفجای مجازی رویادتو باشه
    • باغبان پیر FR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      7 2
      اعتراض قانونی خودت از جمله خودت خندت نمیگیره تو که تو فرانسه هستی برو قانون احزاب فرانسه را بخوان ببین راه قانونی راهپیمایی در فرانسه چگونه است در ایران که همه در خیابان راه میروند و به گرانی و افت پول ملی و مسائل دیگر حرف میزنند دیگه نیاز به تو نیست اگر قانونی میخواهی کار کنی کار قانونی قانون داره بی قانون که نیست اول با اسم حقیقی پیام بگذار و نه با اسم مجازی, دوم پرچم فرانسه را از روی اسمت باردار و پرچم ایران بگذار , سوم میری ایران چهارم کارت ملی میگیری , پنجم ساکن ایران میشوی, ششم قانون اساسی ایران را میخوانی و یاد میگیری, هشتم میری خانه احزاب تقاضای ثبت تشکیلات سیاسی میدی و فرم میگیری و آنجا راهنمایت میکنند. نهم اساسنامه و مرام نامه مینویسی که در چهارچوب قانون اساسی و در راستای حفظ تمامیت ارضی و فرهنگ و اعتقادات عمومی جامعه و حفظ منافع ایران فعالیت خواهی کرد. دهم رییس, مدیر مالی , نماینده یا سخنگو معرفی میکنی تا به عنوان یک شخصیت حقوقی ثبت شوی. یازدهم آنوقت میتوانی تقاضای راهپیمای با یک موضوع اجتماهی عمومی خاص در مسیر از پیش تعیین در تاریخ و اعلام ساعت شروع و پایان راهپیمایی بکنی و مسولیت ان را هم در مقابل قانون و افکار عمومی به عهده بگیری. تو که فرانسه هستی باید این چیز ها را بدانی اگر در فرانسه شما راه پیمایی ها را میبینی باید بدانی این راهپیماهی ها از طرف احزاب, سندیکا ها و انجمن ها خیریه, فرهنگی, اجتمای, دانشجویی ثبت شده انجام میگیرد و مجوز استانداری و پلیس را دارند . این را هم بدان که در فرانسه به یک سری موضوعات هیچگاه برای ان مجوز راهپیمایی صدر نخواهد شد و اگر تجمعاتی هم بدون مجوز بوجود بیاید پلیس با آنها شدیدن مقابله میکند. نمونه های این گونه برخورد ها را از طرف پلیس دیده اید حالا اگر مرد میدان هستی بلند شو برو ایران این اولین اقدام است . اگر مرد میدان نیستی دیگه حرفش را نزن
    • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      6 1
      باید از وزارت کشور مجوز بگیرید و مسئولیت آن را هم بر عهده بگیرید .
    • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      8 1
      بافحاشی وتخریب وقتل وشاهرگ زنی وسوزاندن پلیس ورهگذروکادردرمان که بینشون اوباش وداشی باشه هیچی درست نمیشه این مملکت به فسادنمیره ایران جای عفیفان ونجیبان وتوبه کرده های مصلح شده است
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    30 14
    خخخخ باشه
    • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      8 6
      میسوزه؟ میتونید بازم امتحان کنید بازم میخورید به جای سفت تازه اول ماجراست غلطی اضافه کردید نتیجش رو هم کم کم با عمق وجودتون میچشید دولت قبل رفته :)
    • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      10 4
      از این خخخخ عصبی مشخص سوخته بادتون خوابیده تازه شروعه جوری ذلیلتون کنیم همیشه یادتون بمونه پرچم امام حسین اتیش میزنید
    • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      8 4
      شدید آب یخ لازمی خخخخخ
    • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      7 2
      چرا نسل شما خخخ گوها منقرض نمیشه
    • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      8 4
      خخخخ جان، منافق، کومله، آمریکا، اسقاطیل،و.... دیگه تموم ماجرا. به پاییز سلام کنید که روزهای خوشتون داره شروع میشه
    • TR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      2 0
      تعداد دقیق افراد حاضر را در تصویر ماهواره ای منتشر شده گوگل ببینید.
    • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 1
      ۱۸:۰۱ اون خخخ را والله ما تو سایت مشرق از شما راید گرفتیم
    • ali110 IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      0 0
      خخخخ پماد سوختگی میخوای؟؟؟
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    21 17
    مرگ بر فتنه گر
    • US ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      11 4
      و آشوبگر و سلبریتی خائن
  • من IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    14 8
    احسنت
  • کاووسی IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    11 9
    این ملت غیور، خار چشم دشمنان جمهوری اسلامی ایرانند.
  • یزدان IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    33 10
    پس اینترنت رو وصل کنید فیلماشو ببینیم
    • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      16 14
      از سایتهای داخلی ببین
    • US ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      11 6
      ای بابا مگه ملت، فتنه گر ها رو خاموش نکردند؟ اینترنت چرا قطعه پس؟ :)))))))
    • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      9 3
      ۱۷:۳۷ تو آلبانی اجازه نمیدن تلویزیون ما را ببینید؟!!! پس دموکراسی تون کجا رفت!!!!
    • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      0 0
      ۱۸:۴۹ اتفاقا اعتراضات بیشتر شده این بنده خداها چون اینترنت را قطع کردن خودشون هم خبر ندارن دشمنانشون چی برسرشون در میارن.هههههه
  • جمالوندی IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    20 22
    جانم فدای جمهوری اسلامی ایران
    • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      5 4
      انشالله با خانواده
    • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      1 0
      الهی آمین.
    • DE ۰۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      1 0
      زودتر
    • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      3 0
      به حق امام رضا ع هر چه زودتر فداش بشی
    • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      2 0
      انشاا... هرچه زودتر با همه اعوان و انصار
  • زامبی‌های‌ وحشی‌ویرانگر!!! IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    33 15
    زامبی های وحشی و ویرانگر این شبها؛ همان دزدان قمه کش‌، و کیف و موبایل قاپ های همیشگی‌اند!
    • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      8 28
      یعنی به نظرت پلیس این همه دزد و کیف قاب رو نمیتونست بگیره یا نمیخواست بگیره که الان ازادانه دارن اغتشاش میکنن؟
    • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      5 1
      خیلی‌ها رو گرفته دیگه که قراره با رافت اسلامی آزاد بشن
    • IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      7 2
      واقعا که بهترین نام برای توحش ها و تخریب و ویرانگری ها و قتل و جنایت های این جانوران دزد و قاتل و قمه کش های وحشی همون زامبی خوبه و باید سریعا بدون ذره ای رافت و رحمت اسلامی محاکمه و مجازات بشن تا مردم و جامعه به آرامش برسن
  • Mobin IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    26 17
    باقی مردم کجا هستن مشرق جان
    • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      9 6
      باقی مردم؟!!!! این را نگی چی بگی منافق اسقاطیلی
    • TR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 0
      مشرقی ها و بخشی از مخاطبانش به لحاظ سنی و عقلی جوان هستند. یادشان نیست که سال 57
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    4 10
    تکلیف زنان در این راهپیمایی چیست؟
    • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      3 3
      ماینگین سنی سال ۸۸ هم جوان بود ولی الان همان جوان های ۸۸ در این خیابان بودند شما که از ترس در خانه خودت زندانی کردی لطفا حرف نزن یک هفته بود بچه های ۱۶ تا ۲۰ ساله را به بهانه اقامت فریب می دادید الان که به دنیایی مجازی برگشتید ساکت باشید بهتر است چون یک هفته بود صدای در دنیای مجازی نبود
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    16 6
    میانگین سنی
    • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      5 3
      دهه نودی ها میانگین سنی رو نشونت میدن ۸ سال دولت کثیف بنفش تربیت کرده این دوره جدید رو هم میبینی بد تو پوزتون خورده
    • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      0 6
      ۱۷:۵۲ فتوشاپه اگه کمی چشم بصرت داشته باشی کاملا مشخه
    • مصطفی IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      4 3
      25 تا 35 فشار بخورید
    • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 0
      هم کلیپای شهیدسلیمانی رودیدن وهم بیشنون جمیت نوجوان هست
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    22 12
    تظاهرات کاملا حکومتی
    • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      8 5
      مال شما هم کاملا دست نشانده گی کثافتها بود و ارازل منافق
    • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      9 4
      گریه کن حرامی پس دم حکومت گرم اینجور جمتون کرد:)
  • جانم فدای رهبر IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    11 10
    بنازم. کیف کردم. خاک پای همه این مردم هستم. مزدوران منافق اگه جرأت دارن حالا بیان بیرون. این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست.
  • بهروز IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    6 4
    آفرین به ملت غیور و انقلابی ما، بار دیگر دشمنان خبیث ایران را سرجایشان نشاندید، آفرین، عنگلیث خبیث و آمریکای پلید و سگیونیستا حساب کار خودشان را کردند
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    9 3
    چقدر زیادن!
  • محمد IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    12 10
    اینا که پونصد هزار نفرم نمیشدن
    • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      12 3
      شما با پول و مواد و دختر بازی و ..... ۵/۰۰۰ نفر بیار بیرون بعد بیا زر بزن
    • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      7 0
      تو کل این سالها شما اوباش سرجمع اندازه این مقدار نشدید همین براتون کافیه هنوزم بیرونن بیاد از طوراخ موشاتون بزرون منتظریم :)
  • نیش فعال GB ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    2 0
    معترضان زیادی بیرون اومدن در این سالها و بدون مجوز. تا لحظه ای که نفوذیهای بهایی و ...به اغتشاش نکشوندنش پلیس هم کاریشون نداشته.اینایی که الان اومدن بیرون اغتشاشگرن و از همون اول دست به تخریب زدند و اعلام کردند که مهسا بهانه است اصل نظام نشانه است. هیچ حکومتی در غرب و شرق عالم چنین تجمعی با چنین شعارهایی را بر نمیتابد که الان بعضیا انتظار دارند ایران این نوع تجمع و تخریب و اغتشاش رو تحمل کنه
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    11 4
    پس چرا اینستاگرام رو باز نمیکنید؟
    • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      7 4
      آخه فکر می‌کنی رژیم چنج شده ولی آخوندا نمیگن!!!! خخخخخخخ بررو منااااافق
    • داریوش IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      1 0
      اصلا چقدر دنیای بی فریب و بدون گول زدن خوبه...
  • نیش فعال IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    4 1
    معترضان زیادی بیرون اومدن در این سالها و بدون مجوز. تا لحظه ای که نفوذیهای بهایی و ...به اغتشاش نکشوندنش پلیس هم کاریشون نداشته.اینایی که الان اومدن بیرون اغتشاشگرن و از همون اول دست به تخریب زدند و اعلام کردند که مهسا بهانه است اصل نظام نشانه است. هیچ حکومتی در غرب و شرق عالم چنین تجمعی با چنین شعارهایی را بر نمیتابد که الان بعضیا انتظار دارند ایران این نوع تجمع و تخریب و اغتشاش رو تحمل کنه
  • اميد IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    9 5
    خودگويي و خود خندي عجب مرد هنرمندي
  • بهروز IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    6 6
    از پلیس و نیروهای انتظانی با همه توان باید حمایت کرد، دشمنان آنها را هدف قرار داده اند!
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    8 6
    ای لشکر صاحب زمان آماده باش
    • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      2 1
      وقتی جرئت تحمل مخالفان رو ندارید، این تجمع چیزی جز ضعفتون رو نشون نمیده :)
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    8 2
    بعد از سرود خوانی خیلی چسبید
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    7 5
    به داد مردم کردستان برسید اینجا مردم از تر کومله و دمکرات و پژاک نمی توانند راهپمایی کنند و آشوب و اغتشاش را محکو کنند
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    10 8
    هر وقت اینستاگرام و واتساپ من باز شد میفهمم غائله و آشوب تموم شده
    • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      9 3
      شما راحت باش و کمی استراحت کن
  • باغبان پیر FR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    4 3
    دشمنان ایران و انقلاب اسلامی سال ها است که روی موضوعا تی کار میکنند و هر بار هم به دنبال بهانه ای هستند تا از احساسات جوانان, حماقت احمق ها و فقر فکری بعضی از سیاسیون, و کینه چند گروهک شکست خوده فراری و توهم و خود خواهی و بی سوادی مشتی به اصطلاح سلبریتی بهره برداری کنند پشت پرده این قضایا چند گروه هستند اول دولت های خارجی که ان همه تلویزیون های فارسی زبان براه انداخته اند و یک سری خبر نگار مزدور و تحلیلگر اجاره ای را به کار میگیرند و بعد گروهک های شکست خورده فراری ,بعضی سیاسیون بی بصیرت داخلی و یک مشت سلبریتی بی سواد متوهم اینها از مرگ این دختر ناراحت نیستند بلکه با مرگ این دختر چشن و پایکوبی به راه انداخته اند این یک دسیسه و یک فتنه است دسیسه سازان و فتنگران در پشت پرده جوانان احساساتی را به کف خیابان میکشانند تا اغتشاش بوجود بیاورند مرگ این دختر برای اینها مهم نیست بلکه استقلال و پیشرفت و امنیت ایران را نشانه رفته اند این روز ها کفتار ها و لاشقخور ها با مرگ یک دختر رقص شادی و پایکوبی به راه انداخته بودند
  • مصطفی IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    6 3
    قیامت شده بود واقعا
  • انقلابی منطقی IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    6 6
    این جمعیت کجا جمعیت 9 دی 88 کجا!!!
    • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      8 2
      همونجا ، ولی شما عادتان هست که به روی خودت نیاری
    • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      3 1
      من نیومدم توراهپیمایی ولی موافق این عزیزان وضدزامبیهای فحاش تخریبگرهستم
    • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      2 1
      من نیومدم توراهپیمایی ولی موافق این عزیزان وضدزامبیهای فحاش تخریبگرهستم
    • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      4 1
      من نیومدم توراهپیمایی ولی موافق این عزیزان وضدزامبیهای فحاش تخریبگرهستم
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    2 6
    متاسفانه سخنرانی تهران توام با خشم و کینه ورزی به دبگران انجام شد
  • SE ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    10 0
    مرگ بر رجوی پیر کفتارلعنت به مسود گور به گور شده
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    6 2
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • SE ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    14 4
    عجب جمعیت میلیونی!!
  • باغبان پیر FR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    8 3
    دشمنان ذلیل ایران زمین با فکر معیوب خود فکر میکردند با پرتاب کردن یک سنگ کوهی تکان خواهد خود زهی خیال باطل
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    11 4
    این تجمع میلیونی ملت انقلابی دیگه فصل الخطاب و پایان دهنده اغتشاشات خیابانی ست. نیروی های انتظامی و نظامی دیگر با هرگونه تجمع اغتشاشی بعد از این باید برخورد کنند. و معترضان به شدت سرکوب شوند.
  • محمود IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    3 6
    این وسط همه چی دوباره گرون شد
    • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      3 0
      محمود، از سعودی چه خبر؟
  • نازنین IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    8 4
    این حضورتقدیم به روح پرفتوح شهدای امنیت💞
  • نازنین IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    6 4
    این حضورتقدیم به روح پرفتوح شهدای امنیت💞
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    15 10
    انصافا چرا اینقدر کمن؟؟
  • اسماعیل شکوهی IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    2 2
    گفته می شه،که تعداد معترضین کم بودن. پس این حجم عظیم تخریب چطور می شه .توجیه کرد؟ نیروهای مدافع امنیت چه کاره بودند؟ طرح دفاعی نداشتند؟ نیروهای اطلاعاتی کجا بودند که نتوانستند تشکیلات آشوب را شناسائی کنند؟ آینها قصد دارند از رونروند وادامه بدهند. چه طرحی برای برخورد باسلبریتی هایی که قصددارند زمینه ایجاد انگیزه رابرای خرابکاران فراهم کنند،وجوددارد؟
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    6 1
    رسانه های اسرائیلی خبر کار میکنن متاسفانه آشوب ها در ایران تمام شد و ایران موفق به مهار آشوب شد اولا چشمتون کور، و منتظر پاسخ باشید دوما به نظرم این یک گرا می تواند باشد به لیدرها و مزدورانشان برای پنهان شدن ، فورا بگیرین و ادبشون کنید این داعشی های آشوبگر رو
  • باغبان پیر FR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    8 1
    تلویزیون هایی که از طرف انگلستان, امریکا, عربستان راه انداخته شده اند و چند سایت داخلی سیاسیون بی بصیرت سکته قلبی مغزی کرده اند حضور پر شور ملت ایران برای محکوم کردن آشوبگران و آشوبگری را سانسور کرده اند سر بلند باد ملت متمدن و با فرهنگ ایران که ۴۰ سال است خستگی ناپذیر مقابل دسیسه ها, فتنه های داخلی و خارجی محکم و استوار ایستاده است
  • احمد IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    2 1
    حضور مردم عادی
  • آزادی خواه IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    14 14
    جمعیت به هزار نفر نمیرسه
    • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      10 2
      ازادی خواه اگه این جمعیت نبودباشعارازادی سلاخیت میکردن ازادی لیبرالی برداشتن حرمت وبه کثافت وکشتن طرف باعث میشه
    • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      7 1
      دروغ که تو کارت نیست امشب یخ پماد کارتون پیش نمیبره برید تو لونتون تمام شد:)
    • IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      4 0
      سعودی عنترنشنال می گه صد نفر اونم با فوتو شاپ. یعنی چیزی در حدود ده نفر! پخپخپخپخپخپخپخپخپخپخپخپخپخپخپخ!
    • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 0
      نه همون 50 نفر شما بیشتر بود خخخخخخخخخخخخخ
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    4 0
    خدا قوت
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    3 1
    این ده‌ها خط! که هیچ! شاهنامه و ده‌ها و صدها و هزاران شاهنامه هم که بنویسید! هیچ چیزی رو عوض نمی‌کنه!
    • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      7 1
      جمله ادبی ولی زامبیهاوقاتلین فحاش وبی قیدوداعشی رانابودمیکنیم که زورشون به رهگذروکادرعزیزدرمان وکسبه میرسه
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    5 12
    فقط دارید خودتون رو گول میزنید
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    8 14
    صورتحساب میزان توزیع ساندیس و چلوکباب را لطف کنید بفرستید
    • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      11 1
      یه پماد سوختگی هم برا خودتون و باقی اوباش صورتحساب کنید تموم شد :)
    • IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      8 0
      اگه ساندیس وکباب بدن که خوبه ولی یه موکب توشهرمون بودکه صلواتی چای وقندبه هرکسی میخواست میدادن
    • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 2
      ۲۰:۲۱ به برکت دولت رئیسی
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    12 8
    در روز مبادا این جماعت به هیچ دردتون نخواهد خورد و در مدت کوتاهی پراکنده خواهند شد
    • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      12 3
      به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی از پشتوانه ی عظیم مردمی برخوردار است
    • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      6 1
      حرف نزن داعش وزامبی هارو نابود میکنیم
    • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      0 0
      ۲۰:۰۸ به کوری چشم فوتشاپ وجلوه های ویزه اره .خخخخخ
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    3 5
    بنده سالهای ۸۸،۹۶،۹۸،۱۴۰۰،۱۴۰۱ تو این تجمعات شرکت نکردم در این ۲۰ سال هم در انتخابات شرکت نکردم. سرم تو کار خودم و زندگیمه و به جمهوری اسلامی هم کاری ندارم
    • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      2 0
      نعمتان مجهولتان الصحه والامان امنیت وسلامتی دونعمت مجهولند
    • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      1 0
      نعمتان مجهولتان الصحه والامان امنیت وسلامتی دونعمت مجهولند
    • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      0 0
      نعمتان مجهولتان الصحه والامان امنیت وسلامتی دونعمت مجهولند اگردرکشوری که صهیونیستها بارسانه وازمایشگاه بیوتروریست ودیکته دائم جنگ وفسادمیکردند ومثل امریکاهفت تیروهفت تیرکشی درست میکردند تابورس شرکتهای سلاح سازی نخوابه الان اینجوری اظهارفضل نمیفرمودین
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    7 3
    خوب فایده اش جی هست؟ سه روز هست هی میگید پاسخ ملت به آشوبگران.
  • ایمان IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    4 3
    من میتونم همینجوری بیام و نسبت به بیکاری و فساد اعتراض کنم؟!
    • ... IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      3 0
      نه ديگه اعتراض به حق براي اون همه پير آلبانی زيان داره ممكنه قطعات تعويضيشون از كار بيافته لجنه بي فايدس بايد فقط تغيير اساسي داشت
    • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      4 0
      آلباتی همون تو آلبانی اعتراض کنید کافیه.
  • Mohamad IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    1 6
    فقط باید به این نمایش شما خندید کارتون تمومه ان شاالله خیلی ابهام تو رفتار و کردارشان هست
    • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      6 1
      میسوزه مسل مسیح جونت گریه کن :)
    • IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 1
      ان شاءالله؟ شما که قرآن میسوزونین مگه الله رو اصلا قبول دارین. یه چی بگین بهتون انقدر نخندیم!!
    • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      4 0
      کورخوندین داعش وتخریبچی
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    0 3
    اینا اگه واقعا طرفدار نظام بودن دو درصدشون میتونستن کل اغتشاشگرها را همون شب اول قلع و قمع کنن
  • . IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    2 6
    مشرق نیوز حالم ازت بهم خورد
  • وحید کاسب بازار IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    4 0
    نیروی انتظامی تشکر تشکر به ولاه قسم ده برابر این حقوقی که به این شیرمردا میدن به من پرمدعا میدادن بازم جرات نمی کردم برم جلو آشوبگرای داعشی وطن فروش نیروی انتظامی قلبا تشکر دلی تشکر تا ابد مدیونتونیم
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    4 0
    یک جانباز 70 درصد که همه چیز خود را فدای ایران و انقلاب کرده برای گذران زندگی‌اش باید وسایل زندگی اش را بفروشد آنوقت یک وطن فروش از رسانه ملی جمهوری اسلامی برای یک کار کوچک 30 میلیارد گرفته و بر علیه انقلاب و نظام شوی عوام فریبی می‌دهد؟!؟!
  • mojtaba SE ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    3 3
    برید طرف اصلاحات سرزمینی.دیدید که باکو و اربیل چطور دنبال تجزیه ایران بودن.دخالت مستقیم کردن ,وخدا رو شکر موضوع داخلی است و کم و زیاد نمام شد.اما هزینه اش اصلاحات سرزمینی باید باشد.پاینده ابرقدرت ایزان پاینده رهبر
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    1 0
    چطور مطالبه گران صف خود را از اغتشاش گران جدا کنند؟
  • نازنین IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    2 0
    درودبرمردم شیرایران
  • CA ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    4 6
    ساندیس خورها می آیند
    • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      6 1
      اوباش حرومی هم میسوزند :)
  • حسین IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    3 0
    مردم چرا معترضند مگه چی شده
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    3 5
    اگر زحمتی نست و رویتان می شود تصاویر و فیلمهای تجمع امروز مخالفان حکومت در سفارتخانه های جمهوری اسلامی را در اروپا به خصوص لندن را بزارید
    • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      6 0
      وای وای تلسیدیم :)
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    2 3
    واحد بصیرت چی هست؟ مثلا کیلو وات یا مگا هرتز؟
    • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      1 1
      ذوالنور: برخی افراد عمامه به‌سر پیام دادند؛ «فتنه» را تحریک کردند، دادگاه ویژه روحانیت باید ورود کند
    • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      1 0
      واحد بصیرت رو نمیدونم اما واحد حماقت شما رو میدونم، یک دنیا حماقت، یک دریا حماقت، حماقت بینهایت.
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    2 1
    فقط موشک
  • جاوید ایران اتمی NL ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    4 2
    هزار بار بهتون گفتم اینستا با اون وضعیت آزاد هست، هزار بار گفتم اینترنشنال افسار پاره کرده نباید دسترسی بهش وجود داشته باشه به راحتی، بی بی سی هم همینطور، هزار بار گفتم باید به هر نحوی با اینترنشنال برخورد بشه چون قصد نابودی کشور رو کرده، درچند روز قبل هم پیشنهاد دادم باید پیام قاطعی به سران عربستان داده بشه، حمله عملی و قاطع روپیشنهاد دادم حمله مستقیم دردناک به عربستان از طریق حوثی ها اتفاق بیفته و‌پیام شدید ارسال بشه. الان هم مقر گروهک هارو بمباران میکنید اما توپخانه کافی نیست، باید با موشک و جنگنده و پهپاد حملات همه جانبه و گسترده انجام بشه، نه حمله مقطعی، باید تا زمانی این حملات ادامه پیداکنه که بساط این گروهک ها از اقلیم کردستان عراق جمع بشه، بااااید بی امان حمله به اقلیم ادامه داشته باشه تا بالابردن دستان به نشانه تسلیم. هزار بار گفتم این سلبریتی هارو برخورد قاطع کنید و دیگه بساط اینهارو جمع کنید، هزار بار نگفتم هر کسی رو در فضای هنری و تلویزیونی و خوانندگی کشور مشهورش نکنید؟؟ هزاربارنگفتم باید گزینش های سختی برای ورود به این عرصه ها وجود داشته باشه؟! هزاربار نگفتم سلبریتی گردن کلفت تربیت نکنید؟ نگفتم اینستاشده فضایی برای گردن کلفت شدن این افرادبا جذب فالوور و توهم برداشتن اینکه کسی هستن برای خودشون!؟ گفتم به این سلبریتی ها بهایی ندید، گفتم اجازه ندید ۳۶۵ روز سال افکار مردم در اختیار ایران اینترنشنال هارو سلبریتی ها بمباران خبری و تزریق ناامیدی بشه و بعد در این مواقع در کف خیابان با زحمت بخواهید جمعش کنید. حرف زیاده اما حالا حرف دیگه ای دارم، بعد ازاین ماجراها حق ندارید نسبت به مشخصاً حجاب سست گیری کنید، اتفاقاً باید سخت گیری رو بسیار بیشتر کنید، فضای کشور رو باید ببندید، والا ما خودمون خانواده ای هستیم که اهل حجاب نیستیم اما حجاب بهوونه هست و میدونم اونها هدفشون نابودی همه چیز هست، من بخاطر حجاب نمیام خیلی از چیزهارو رهاکنم علیه حکومت بشم، این حکومت ایران رو به قدرتمندترین حالت تاریخی خودش رسونده چرا بخاطر حجاب بیام رهاش کنم، به هیچ وجه، پس باید شدیداً سخت گیری بشه.
    • رابین IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      0 0
      احسنت.واقعا بسیار بسیار عالی همه چیز رو عنوان کردید. زنده باد ایران.زنده باد اسلام.زنده باد قرآن
  • BE ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    4 2
    دوره کیک و ساندیس خوری تمام شده
    • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 0
      واحد عقل چی هست؟!"بصیرت هم از همون جنسه. امور غیرفیزیکی رو از طریق فهم مسئله می‌توان اندازه‌گیری کرد. نگران شدی پوکی کله‌ات مشخص بشه!
  • جاوید ایران اتمی NL ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    1 2
    ودر آخر و ادامه حرفام میگم مگه هزاربار نگفتم باید ایران سلاح اتمی بسازه برای نا امیدی ابدی دشمنان داخلی و خارجی؟؟ شما باید دشمنان رو نا امید کنید، باید هر مخالف رژیمی در اعماق وجودش نا امید بشه وافسرده بشه و سرش رو بکوبه به دیوار. این حرفامو شوخی گرفته بودید؟؟ اگه شوخی گرفتید پس تحویل بگیریدحقتونه. شماها خیلی کارهای اشتباه کردید که چندموردش رو فقط بیام کردم، حالا هیچ پالس ضعفی نباید ارسال کنید در تلویزیون و از جانب مقامات مثل ضرغامی، هر حرفی هم درباره حجاب هست باید در زمانی بیان بشه که هیچ هیجانی در جامعه توسط مزدورها و رسانه هاشون تزریق نشده باشه، درحقیقت منظورم اینه که خود حکومت باید آغاز کننده چنین بحثی باشه نه اینکه بعداز تجمع چندمزدور در کف خیابان بیایید از این حرفها بزنید، مطلقاً چنین نباید باشه. حالا هم تعجب میکنم که چرا برای سرکوب با قدرت کامل وارد ماجرانشدید، همینم باعث کشته شدن چندین ضامن امنیت شد، دنبال چی بودید؟! درسته دیگه در عمل ماجرا تمام شده و هیچ غلطی نتونستن کنن اما چراسپاه پاسداران وارد نشد برای جمع کردن سریع ماجرا!!؟؟ اگه به حرفایی که گفتم توجه نکنید نمیشه، نمیشه مثلاً اینترنشنال به راهش ادامه بده، باید گوشمالی جانانه رو پادشاه پدر سگ عربستان احساس کنه و باید حسابی دردناک باشه تا بساط این شبکه مزدور رو جنع کنه. باید امنیت داخلی عربستان به وضوح تهدید بشه. شوخی بگیرید باهاتون شوخی میکنن، از من گفتن.
    • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      1 1
      میخای با سلاح اتمی چیکار کنی؟!
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    2 2
    نت رو وصل کنین
  • سعید DE ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    3 0
    خودم طرفدار نظام هستم و معتقدم راه پیشرفت (در دنیایی که ابرقدرت‌ها تشنه کشورگشایی هستن) فقط و فقط در نظام جمهوری اسلامی باید ادامه پیدا کنه( به شرط اصلاحات گسترده در نظام اقتصادی و اداری و از بین بردن راه‌های فساد و خارج کردن اقتصاد از دست مافیای دارای قدرت سیاسی)؛
    • DE ۰۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      3 3
      با اين اصلاحات كه شما گفتي، ديگه نظامي به نام جمهوري اسلامي وجود نخواهد داشت
  • ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 1
    سلام، ظاهرا از دیروز سایت شما ، فارس نیوز، روزنامه کیهان، ریاست جمهوری چند سایت دیگر با دامنه آی-آر را در آلمان فیلتر می کنند. امروز خیلی سعی کردم ولی الان با کمک وی-پی-ان توانستم بالاخره سایت شما را ببینم. خدا را شکر.
  • GB ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 2
    چهار نفر بیشتر نتونستید جمع کنید!!
  • DE ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 1
    باید سردار آزمون رو از تیم ملی انداخت بیرون . غلط زیادی کردی .
  • . IR ۰۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 1
    دقیقا طرفدارای حکومت همین جمعیتها هستن که نمیذارن ما کارمون رو بکنیم
    • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      5 2
      سلاحهاروپلیس بذاره زمین تاکادردرمان کشته بشن تا کسی به دادمردم نرسه وباتهدیدوفحش قتل وتخریب اموال عمومی وخصوصی که تل 132نفروهزاران تخریب ادامه پیداکنه وروال بشه مرگ برداعشی وزامبی
  • داوود IR ۰۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    3 2
    با سلام و آرزوی سلامتی و طول عمر برای مقام معظم رهبری که مردم ایران تحت زعامت معظم له بار دیگر دیروز هم چون سیل خروشان وپرجوشش به مستکبرین وایادی خودفروخته آنها نشان داد که این انقلاب و نظام با چند نفر آشوبگر دچار ذره ای خدشه نخواهد شد و در اینجا میگوییم نظام مقدس جمهوری اسلامی بار دیگر بالندگی و قدرت خود را به جهانیان نشان داد و قطعا این ضربه چنان بر پیکره فراوان استعمار کار ساز بود که تا سالیان سال جرات نگاه مغرضانه به کشورمان نخواهد داشت و تا زمان ظهور آقا امام زمان این انقلاب و نظام تحت رهبری مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای به سروری و بزرگی خود برای جهانیان ادامه خواهد داد انشا الله
  • IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 0
    به عقیده من پوشش رسانه ملی از این راهپیمایی بسیار ضعیف بود.
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    3 2
    یک پویش عظیم با امضاء مردمی و نهادها و تشکل های بسیجی دانشجوئی در مقابل عده ای بازیگر مفت خور سریعتر تشکیل شود
  • ساشا IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 2
    از قطعی اینترنت کاملا حرفاتون معلومه
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 1
    پس چرا واتساپ و اینستاگرام و حتی کارت های بانکی مردم رو غیر فعال کرده اند؟
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 2
    افرین بر این بصیرت و بیداری
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    3 2
    اعتراض مردم را گوش کنید
  • DK ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 2
    ملت اینها را ادب میکنه
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 2
    این خروش که به وجود آمده به خاطر عزاداری اهل بیت بوده
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      4 0
      ملت مااهل بیتی وطرفدارخانواده وسبک زندگی سالمه
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 0
    چرا مردم هروقت به خیابان ها میآیند و اعتراض و انتقاد دارند چند مسجد به آتش کشیده میشود؟
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 1
    قدر این ملت رو بدونین. این ملت واقعا جایگزین نداره.
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 1
    تو کامنت های مشرق همه دنیال مجازات کردنن. خباثت از این نظرات میباره
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    یه منافق عوضی توپشو گم کرده اومده این جا. منافق گمشو منافق گمشو
  • احمد IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    ما ملت شهادتیم .....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس