شهردار زاهدان: ۷۳دستگاه ماشین‌آلات شهرداری توسط اغتشاشگران از رده خارج شد

شهردار زاهدان گفت: درپی حوادث اخیر توسط عده‌ای اغتشاشگر۷۳دستگاه ماشین‌آلات شهرداری توسط اغتشاشگران از رده خارج شد.

به گزارش مشرق، محمدامیر براهویی اظهارداشت: درپی حوادث اخیر توسط عده‌ای اغتشاشگر ۲۸دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین آتش گرفته و به طورکامل از رده خارج شدند و ۴۵ دستگاه دیگر نیز خسارت جدی دیده و تجهیزات آنها به سرقت رفته است.
وی افزود: ماشین آلات فوق با پرداخت عوارضی که شهروندان انجام داده بودند خریداری شده بود بنابراین این آسیب ابتدا به مردم رسیده و این اقدام نشان داد صف اغتشاشگران از مردم جدا است.

شهردار زاهدان ادامه داد: سه ساختمان ایستگاه آتش نشانی، کارگاه عمرانی و سازمان مدیریت خدمات شهری نیز توسط اغتشاشگران به آتش کشیده شد و آسیب جدی دیدند.

وی تصریح کرد: سرقت امکانات و تجهیزات و به آتش کشیدن ماشین‌های آتشنشانی، ماشین‌های خدمات شهری و حمل زباله و خاورها مشکلاتی را در حوزه امدادرسانی و جمع آوری زباله‌ها ایجاد کرده است.

براهویی اظهارداشت: متاسفانه تجهیزات پارک ها یا به سرقت رفته و یا توسط اغتشاشگران به طور کلی از بین رفته که این امر مشکلاتی را در زمینه فضای سبز شهری ایجاد کرده است.

وی افزود: اغتشاشگران به یک کارگاه عمرانی و انبار متعلق به شهرداری حمله ور شدند و بسیاری از تجهیزات این انبار ها را یا به سرقت برده و یا به طور کلی نابود و به آتش کشیدند.

شهردار زاهدان با بیان اینکه مخلان نظم و امنیت به سه ایستگاه آتشنشانی حمله ور شدند و بسیاری از تجهیزات این ایستگاه‌ها را به سرقت بردند گفت: تعدادی از کارمندان آتشنشانی مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و بسیاری از ماشین آلات نیز توسط اغتشاشگران طعمه حریق شد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • mohammad IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    7 5
    البته بیشتر شون از رده خارج بودن قطعا
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    7 8
    از اختلاسا بيشتر يعنی؟؟؟؟
    • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
      10 2
      هر دو محکوم است ، فرق نداره، چرا مقابل هم میزارید.
    • قریشی IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
      7 6
      یه نگاه عقبگرد به زندگی خودت بنداز ببین نانی که سر سفره ت انداختن حلال بوده یا حرام که اینجوری داری از اغتشاشگر و قرآن سوز و اراذل حمایت میکنی ...
    • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
      4 7
      به عقل ناقص شما یعنی الان وقت همچین سوالیه
    • SE ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
      4 5
      پاتال زندان آلبانی خفه شو!
  • ساسان IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    3 1
    چرا اینهمه چرند گوی صهیون با اسم‌های مختلف زیاد شده؟ همه جای دنیا اختلاس و دزدی هست ولی چون دور هم و گروهی است و پوشش داده میشه اساسا مردم نمیفهمند،این به معنی عدم دزدی در آن کشورها نیست بلکه دقیقا برعکس دزدی و اختلاس بیشتر و دزدان گرگهایی در لباس میش هستند. دزدان در ایران دمشون به جایی وصله که بعد اینکه پر شدند به محل دمشون میرن مثل کانادا و..
    • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
      0 1
      ساسان جان محض اطلاع. رئیس جمهور پیشین کره از موقعیتی که داشت برای دوستش از رانت استفاده کرد که محاکمه و زندانی شد آیا به نظر شما این اتفاق در سطح معاون وزیر یا حتی مقامهای پایین تر درجمهوری اسلامی ایران اتفاق می افتد . جواب خیلی ساده است ( خیر )
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    2 0
    باید از اغتشاشگران گرفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس