صدور کیفرخواست برای 46 پرونده متهمان اغتشاشات اخیر در اصفهان

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: تحقیقات مقدماتی ۴۶ پرونده مربوط به متهمان اغتشاشات اخیر استان اصفهان در دادسرا به پایان رسیده و با صدور کیفرخواست برای رسیدگی به دادگاه ارسال شده است.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، حجت الاسلام‌ اسدالله جعفری، رئیس کل دادگستری استان اصفهان اظهار داشت: تحقیقات مقدماتی ۴۶ پرونده مربوط به متهمان اغتشاشات اخیر استان اصفهان در دادسرا به پایان رسیده و با صدور کیفرخواست برای رسیدگی به دادگاه ارسال شده است.

وی همچنین به آزادی تعدادی از افراد دستگیر شده در ناآرامی‌های اخیر اشاره و تصریح کرد: تعدادی از افراد دستگیر شده در ناآرامی‌ها با شرایط مختلف نظیر افراد کم سن و سال با حضور خانواده با اخذ تعهد در مراجع ضابطین، کفالت و وثیقه آزاد شده اند، این افراد عموماً کسانی بوده‌اند که نقش و تاثیر چندانی در اغتشاشات و تخریب اموال عمومی نداشته‌اند.

جعفری در پایان از تشکیل جلسات رسیدگی به پرونده‌های مربوط به اغتشاشات در شعب ویژه در وقت‌های فوق‌العاده خبر داد و افزود: برگزاری دادگاه تعدادی از این پرونده‌ها به صورت علنی خواهد بود که دادگستری استان مقدمات برگزاری آن را فراهم نموده و در تمامی مراحل اطلاع‌رسانی لازم، به‌عمل خواهد آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس