جزئیات تازه از نحوه شهادت شهید حمزه علینژاد/آغوش شهید کودک سه ساله را نجات داد

یک منبع آگاه جزئیات تازه‌ای از نحوه شهادت شهید حمزه علی‌نژاد را مطرح کرد و گفت که شهید علی‌نژاد برای نجات فرزند خود، وی را در آغوش گرفت تا کودک سه ساله خود را نجات دهد.

به گزارش مشرق، در روزهای پایانی هفته گذشته تجمعاتی در برخی از نقاط استان گیلان شکل گرفت که در نتیجه این تجمعات نیروی بسیجی در منطقه خشکبیجار از توابع شهرستان رشت به شهادت رسید.

یک منبع آگاه گفت: شهید علی‌نژاد شامگاه پنجشنبه بعد از حضور در منزل پدری خود در حاجی بکنده خشکبیجار، با فرزند سه ساله و همسر خود به سمت منزل خودشان حرکت می‌کنند که پیش از ورود به منزل یکی از اغتشاشگران، از فاصله سه متری چندین تیر را از اسلحه نیمه اتوماتیک به سمت آن‌ها شلیک می‌کند.

به گفته این منبع آگاه، همسر این شهید درحال باز کردن قفل درب خانه بود که با صدای شلیک متوجه اصابت گلوله به شهید علی‌نژاد می‌شود؛ تیرهای نخست به سر و صورت این شهید گرانقدر برخورد می‌کند.

شهید علی‌نژاد همزمان برای در امان ماندن فرزند خردسالش او را به آغوش می‌کشد و جان او را نجات می‌دهد.

ضاربین در ادامه چندین گلوله نیز به سمت همسر شهید هم شلیک می‌کنند و او را مجروح می‌کنند و بلافاصله از محل متواری می‌شوند.

با رسیدن نیروی امدادی، حمزه علینژاد به همراه همسر و فرزند سه ساله ‌اش به بیمارستان منتقل می‌شوند اما حمزه علی‌نژاد به دلیل شدت جراحات به شهادت می‌رسد.

همسر و فرزند این شهید در حال حاضر در بیمارستان بستری هستند؛ فرزند سه ساله شهید به دلیل اصابت یکی از گلوله‌ها به پایش در بیمارستان تحت نظر است.

به گفته این منبع آگاه، این عمل جنایتکارانه قطعاً کار منافقین و تروریستی بوده است ولی تا شناسایی عاملین این حادثه نمی‌توان نظر قطعی داد. تلاش‌ها برای دستگیری ضاربین با قوت در حال انجام است.

به گزارش مشرق، آیین تشییع و بدرقه پیکر مطهر این شهید والامقام ساعت ۸:۳۰ فردا نهم آبان‌ماه از مقابل سپاه ناحیه رشت (پل عراق) به سمت میدان فرهنگ و میدان شهرداری (شهدای سرپل ذهاب) برگزار و همچنین مراسم تدفین پیکر پاک شهید امنیت حمزه علی نژاد ساعت۱۴ روز دوشنبه در روستای حاجی بکنده خشکبیجار برگزار می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عبدالله مومن IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    8 0
    برخوردی فوری با این جنایتکاران. مثل برخورد آقای خلخالی با تبهکاران جنایتکار رژیم پالونی و قاچاقچیان داشت. جزو واجبات است !!!
  • طاها IR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    6 0
    وقتی برای برخورد با اوباش اراده ای نیست ، توقعی جز این، حماقت است . وقتی قاچاقچی اسلحه من میدونم توی شهرم کی هست ولی قانون خودشو به خواب زده طبیعیه اینجور شرارت ها ! در هر صورت از ماست که بر ماست اگر اسلحه گرم در کشور نباشد اغتشاشگران تا حد زیادی مهار شده اند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس