آمریکا و کره جنوبی ترسناکترین تاوان تاریخ را خواهند پرداخت

سخنگوی وزارت دفاع روسیه از خسارات و تلفات سنگین نیروهای اوکراینی طی شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش مشرق،ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در نتیجه حملات نیروهای روسیه به مراکز فرماندهی نظامی اوکراین و سامانه‌های مخابراتی و تاسیسات انرژی این کشور اداره نیروهای اوکراینی و لجستیک آن‌ها دچار اختلال شد.

وی افزود همه تلاش‌های نیروهای اوکراینی برای حمله به محورهای مختلف دفع شد و سیصد نیروی اوکراینی و مزدور بیگانه هم از پای در آمدند.

کوناشنکوف گفت: در نتیجه حملات سنگین با سلاح‌های دقیق و دوربرد به مراکز فرماندهی نظامی و سامانه‌های مخابراتی و تاسیسات انرژی در اوکراین، اداره نیروهای اوکراین و حمایت و پشتیبانی از آن‌ها با مشکل روبرو شد و کمک رسانی به مناطق درگیری از طریق خط آهن متوقف شد.

وی افزود: علاوه بر این روند تولید در مراکز صنایع نظامی اوکراین متوقف شد. نیروهای کی‌یف با حمایت مزدوران بیگانه در صدد حمله به جمهوری لوهانسک و استان خارکیف بودند که حملات آن‌ها دفع شد و بیش از ۲۵۰ نظامی اوکراینی و مزدور کشته شدند.

کوناشنکوف گفت: تلاش نیروهای اوکراینی برای حمله به جمهوری لوهانسک در محور کراسنی‌لیمان نیز ناکام ماند و بیش از سی نظامی کشته شدند. نیروهای روسیه در محور نیکلایف نیز تلاش نیروهای کی‌یف برای اجرای عملیات در خرسون را ناکام گذاشتند و آن‌ها را وادار به عقب نشینی کردند. بیش از ۱۱۰ نظامی اوکراینی هم کشته شدند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    10 5
    اگر به دروغ های این روسهای متجاوز بود الان باید لهستان و ... هم به اشغال روسها دراومده بود - اینجاست که باید گفت برو دوغتو بنوش
    • ح IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
      3 2
      آمریکای راست گوی غیر متجاوز
    • DE ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
      2 2
      روسها فقط دروغ میگن اون دهها هزار کیلومتر مربعی را هم که ادعا میکنند گرفتند که از حساسترین و مهمترین قسمت و بیش از 15 تا 20 در صد یعنی نزدیک به یک پنجم کل اوکراین میشه را هم روسها نگرفتند بلکه خود اوکراینی ها چون زیادی بود و نمیخواستند به حریف واگذار کردند . گفتند خوب نیست روس تا اینجا اومده دست خالی برگرده وگرنه روسها در تاریخشون اثبات کرده اند همیشه مستعمره امریکا بودند و جنگیدن بلد نیستند. به جان جان کریه . فکر میکنند حالا مثلا تنهائی با 65 تا کشور در افتادند هنر کردند. تا دوهفته دیگه دلقینسکی خودش به تنهائی با ماشین چمن زن میاد مسکو را شخم میکنه بر میگرده اگر عصبانی شد. تا حالا ولی این یکساله هنوز هرهر میخنده فکر میکنه نمایشنامه است . وای بروزی که متوجه بشه جنگه اونوقت دلقک بازی را میگذاره کنار روسیه را نابود میکنه.باور کن به جان جان افه کنه ایی
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    3 6
    خبری ازپیش روی ارتش روسیه نیست
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    4 2
    نیست اربابت زپلنسکی هم خیلی راست میگه اگه با این همه دروغی که این صهیونیست این چند وقته بافته الان اوکراین باید تو موسکو پدافند می کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس