کد خبر 1433933
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
عقب نشینی بورس از رشد ۲۲ هزار واحدی با عرضه سنگین/نصف نمادها منفی

بازار در ابتدای صبح با رشد ۲۲ هزار واحدی روبرو شد اما در انتهای با عرضه سنگین مواجه شد.

به گزارش مشرق، شاخص کل امروز با رشد ۱۷۹۸۷ واحدی به کار خود پایان داد، شاخص کل در ابتدای صبح با رشد ۲۲ هزار واحدی مواجه شد که در انتهای امروز به رشد ۱۷ هزار واحد بسنده کرد.

بازار در امروز با ارزش معاملات خرد ۶۷۰۹ میلیارد تومانی مواجه بود که در ماه‌های اخیر رکورد محسوب می‌شود. در معاملات امروز خروج پول هوشمند از ورود پول سبقت گرفت ولی همچنان با ارزش بالای ۲ هزار میلیارد تومان پول هوشمند وارد بازار شده است.

نکته منفی معاملات امروز منفی شدن بسیاری از نمادها بود به نحوی که در انتهای معاملات ۳۱۳ نماد منفی و ۳۹ نماد در وضعیت صف فروش قرار گرفتند، ۲۲۴ نماد مثبت و ۵۹ نماد نیز در معاملات امروز صف خرید بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ---------- IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
    8 1
    اگرواقعا دلتان به این انقلاب ونظام وملت می سوزدبورس رااحیا وضرروزیان مردم راجبران نمایید
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
    4 1
    4900 تومان فاصله ناو با دارا سهام زیر مجموعه را بلوکی بفروشید و واحدها را ابطال کنید! اینقدر معما سخته؟؟؟؟بلوکی پنجاه درصد بالاتر بفروشید( سیت مدیریتی دارند و خریدار نقد پاشون هست) چرا اینقدر مردم را اذیت میکنید ۸ ماهه داریم عذاب میکشیم
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
    3 0
    گفتند سود بانکی حرام است ، پولتان را به بورس بیاورید که وارد تولید می شود و حلال است ، ما هم اعتماد کردیم ولی دروغ گفتند ، هدف ، بالا کشیدن پس انداز قشر متوسط بود و ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس