سردار اشتری

فرمانده کل انتظامی کشور گفت:مردم سیستان و بلوچستان در برهه‌های مختلف تاریخ علاقه خود را به کشور و نظام نشان داده‌اند و این غیرت‌آفرینی‌ها درصیانت از وطن هرگز از اذهان مردم و تاریخ پاک نخواهد شد.

به گزارش مشرق، سردار حسین اشتری روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان انتظامی سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و معزز انقلاب اسلامی، شهدای عرصه نظم و امنیت، مدافعان حرم، درود و سلام بر روح بلند و ملکوتی امام راحل، آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای رهبر معظم انقلاب اظهارداشت: مردم دلیر این استان اعم از شیعه و سنی در تمام ادوار بویژه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دوشادوش هم و متحد از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کرده‌اند.

وی ادامه داد: مردم سیستان و بلوچستان افرادی مومن، صبور و با گذشت و مشهور به مردی و مردانگی و مرزداران غیور این خطه با عزت و همیشه در صحنه و دوستدار صلح بوده و هستند این در حالیست که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای برهم زدن امنیت این استان فتنه انگیزی و برنامه‌ریزی و تلاش کرده‌اند از تنوع قومی و مذهبی که جز ظرفیت‌های خوب کشور محسوب می‌شود در این خط سوءاستفاده کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه هم اهل تسنن و هم اهل تشیع در راه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شهدای گرانقدری را تقدیم کرده‌اند، تصریح کرد: تمامی اقوام ایرانی در دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تمامیت ارضی کشور همدل و یکصدا و با ایمانی راسخ در مقابل دشمنان ایستاده‌اند.

وی عنوان کرد: اکنون نظام سلطه و ایادی استکبار در هفته‌های اخیر تمام تلاش خود را انجام داده تا با سوءاستفاده از برخی بهانه‌ها که خود در خلق آن نقش بسزایی داشته‌اند بدنبال تفرقه افکنی و آتش افروزی در جامعه هستند.

شیعه و سنی پیوندی ناگسستنی دارند

سردار اشتری ادامه داد: دشمنان غافل از اتحاد و پیوند ناگسستنی شیعه و سنی، فتنه‌های همیشگی خود را شعله ور کرده اما با هوشیاری مردم انقلابی، بصیر و ولایتمدار کشور اعم از عرب، ترک، لر، بلوچ و فارس و سایر اقوام در تمام مذاهب اعم از مسلمان و غیرمسلمان و شیعه و سنی توطئه خبیثانه دشمن بار دیگر خنثی شده و آنها از این اتحاد مردم سخت ناراحت و بدنبال انتقام از مردم همیشه در صحنه هستند.

وی بیان کرد: دشمن در ایجاد فتنه و انتقام از پاسخ دندان شکن مردم، امنیت آنها را هدف گرفته ولی مردم یقین دارند که خادمان آنها در نهادهای انتظامی، نظامی و امنیتی در راه دفاع از امنیت جامعه تا پای جان ایستاده اند و دشمنان را با یاس و ناامیدی مجبور به شکست کرده‌اند.

فرمانده کل انتظامی کشور خاطرنشان کرد: پلیس در ادوار مختلف ثابت کرده که در راه دفاع از جان، مال و ناموس شهروندان روز و شب نمی‌شناسد و فارغ از هر نگاه جناحی و سیاسی در پاسداشت از ارزش‌های والای انقلاب و امنیت ایستاده و اجازه نمی‌دهد برخی از منفعت طلبان فضا را غبارآلود کنند و بهره‌های شخصی خود را ببرند.

وی با اشاره به شعار هفته فراجا عنوان کرد: شعار هفته فراجا "پلیس خادم مردم و مردم حامی پلیس" نامگذاری شد که این شعار برگرفته از فرهنگ غنی حاکم بر مجموعه مردمی انتظامی است سازمانی که در شرایط مختلف طبیعی و غیرطبیعی اعم از سیل، زلزله و آتش سوزی در کنار مردم بوده و آن را افتخار خود می‌داند.

سردار اشتری با اشاره به تودیع و معارفه فرماندهان انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: برادر گرانقدرم سردار "احمد طاهری" فرمانده سابق انتظامی سیستان و بلوچستان ، با سابقه ۴۰ ساله خدمت شبانه روزی و صادقانه خدمات مضاعفی در تامین امنیت جامعه ارائه دادند و از خانواده محترم وی که در طول خدمت  او را همراهی کردند تقدیر و تشکر می کنم

وی خاطرنشان کرد: سردار "محمد  قنبری" نیز که از فرماندهان شایسته و عالی رتبه انتظامی هستند در راستای توسعه نظم و امنیت و حفظ حقوق آحاد جامعه برنامه های خوبی را به اجرا خواهند گذاشت و با اقدامات خوب خود انسجام، وحدت و همگرایی را در استان تقویت خواهند کرد و با هوشیاری و هماهنگی مناسب کینه فتنه انگیزان خارجی و داخلی را به خودشان برخواهد گرداند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    5 2
    دراین تجمع به هردین وهرنوع حجابی حمله وتوهین وفحاشی وضرر رسیده است
    • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      1 0
      سلام این روزنامه های معاند داخلی هم که با پول بیت المال ارتزاق میکنن و امثالشان در همه جا اگر نشر اکاذیب کردن بگیرید درشون رو تخته کنید
    • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      1 0
      موافقم
    • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      1 0
      تا به اینجور کارهای زیرساختی نپردازیم موفق نمیشیم یعنی انقلاب جهانی نمیشه
    • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      1 0
      اولین مساله امنیت ملی ایران ـــ پرورش جوانان توسط اسب تروآ ی آمریکا ــ فرمانده کل ارتش ؛ امیر موسوی: آمریکایی‌ها، ۱۰ سال پیش گفتند: سربازان ما در ایران؛ میلیون‌ها کاربر اینترنتی هستند. اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. .پرورش یافتن نوجوانان ما توسط اسب تروآ ی آمریکا ؛ باید اولین مساله امنیت ملی ما قرار بگیرد.
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    7 2
    سردار مثل مرد جلوی اراذل و اشرار را بگیرید تا دوباره جرات عرض اندام نکنند
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    2 3
    جالبه همه کشورها اختلافات سیاسی دارند وایران هم تنهاکشوراسلامی نیست وتنهاکشوری نیست که جدایی طلب کشوری داره وتنهاکشوری نیست که قومیت وادیان متنوع دارند توش زندگی میکنند ولی بیشترین کشوریست که این همه براش استدیو یذارن چون مجری دستورات پیامبران خداست
  • فانوس IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    4 2
    خنثی شد ولی ان شاء الله با ریشه های این فتنه هم برخورد بشه مثل رفتار سلبیبرتی ها بازیگرا و ورزشکارا به قول شعر دوران ابتدایی (سیم بانان پس از مرمت سیم راه تکرار بر خطر بستند یعنی ان کاج سنگ دل را با تبر تکه تکه بشکستند)
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    1 2
    دقیقا
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    1 2
    احسنت
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    7 4
    شیعه و سنی باهم برادرند و این برادری سدی محکم در برابر استکبار است
    • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      0 0
      عابرین و تماشاگران بیگناه سیستان ( مثل مقتولین جنایت شاهچراغ ) توسط عوامل گروهک مسلح کشته شدن
  • یزدان IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    6 1
    شیعه و سنی خیلی وقته با هم متحد هستند
  • ... IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    1 1
    با این تودیع و معارفه های بدموقع فقط شبهه ایجاد می کنید دستگاه تبلیغاتی ناجا واقعا ضعیف عمل کرده است. خب یک ماه صبر می کردید غائله ی زاهدان بخوابه بعد جابجایی انجام می دادید.
    • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      0 0
      عابرین و تماشاگران بیگناه سیستان ( مثل مقتولین جنایت شاهچراغ ) توسط عوامل گروهک مسلح کشته شدن
  • SE ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    1 0
    دقیقا
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    1 0
    توبره دشمن همیشه پر از بذر خباثت است زمین داخل را برای رشدان پاکسازی کنید
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    0 0
    دقیییییییییقاااااااااااااااااااااااااا
  • IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    0 0
    عابرین و تماشاگران بیگناه سیستان ( مثل مقتولین جنایت شاهچراغ ) توسط عوامل گروهک مسلح کشته شدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس