«خوب‌ترین خاک» و «تیم بالا» منتشر شدند+فیلم

نماهنگ‌های «خوب‌ترین خاک» و «تیم بالا» به مناسبت حضور تیم ملی کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر منتشر شدند.

به گزارش مشرق، نماهنگ «خوب‌ترین خاک» با خوانندگی پویان اعتصامی به مناسبت حضور تیم ملی کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر توسط مرکز موسیقی مأوا- سازمان هنری رسانه‌ای اوج منتشر شد.

شعر نماهنگ «خوب‌ترین خاک» بدین شرح است:

«ایران تو مهر مادرانه‌ای

ایران تو عشق بی‌کرانه‌ای

ایران ای جان شیرینم

نامت سرود عاشقانه‌ام

بر لب نفس نفس ترانه‌ام

ایران ای عشق دیرینم»

انتشار رپ جام جهانی

همچنین نماهنگ «تیم بالا» با صدای مجتبی الله وردی (مُجال)- رپر انقلابی به آهنگسازی آریا آهنگران و کارگردانی احمد ذوالفقاری توسط مرکز موسیقی مأوا- سازمان هنری رسانه‌ای اوج منتشر شد.

پیش از این نیز نماهنگ «لحظه صعود» با خوانندگی و تنظیم احسان جوادی و کارگردانی محمدمهدی اسکندری به مناسبت حضور تیم ملی فوتبال در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به همت مرکز موسیقی مأوا منتشر شده بود. احمد ناصری‌پور تهیه‌کننده موسیقی، محمد شالو تهیه‌کننده نماهنگ از دیگر عوامل این نماهنگ هستند.

بیست ‌و دومین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال از ۲۹ آبان تا ۲۷ آذرماه امسال در قطر برگزار می‌شود. تیم ملی فوتبال کشورمان ۲۹ آبان ماه در نخستین مسابقه خود در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف انگلیس رفت و در پایان با نتیجه ۶ بر ۲، شکست سنگینی را تجربه کرد. ۲ گل ایران را در این دیدار، مهدی طارمی مهاجم گلزن باشگاه پورتو پرتغال به ثمر رساند.

تیم ملی ایران در گروه دوم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، علاوه بر انگلیس با تیم‌های ولز و آمریکا هم‌گروه است. شاگردان کارلوس کی‌روش در دیدار بعدی خود، چهارم آذرماه ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به مصاف ولز خواهد رفت و در آخرین دیدار هم هشتم آذرماه ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه روبه‌روی آمریکا قرار خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس