حمید فرخ نژاد

اگر شکایت از فرخ‌نژاد به صورت رسمی و بازگرداندن او از طریق مراجع بین‌المللی محقق نشود، او به ریش همه واسطه‌های خروجش از کشور خواهد خندید.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق- فرایند انتقادهای رسانه‌ای از روندها و سوگیری حمید فرخ‌نژاد و مهناز افشار و در نهایت فرار آنان از کشور به یکدیگر بسیار شباهت دارد. البته پیش‌بینی‌ روشن از عاقبت این دو این است که هر دوی آنان به سرنوشتی مشابه یکدیگر دچار خواهند شد، مگر اینکه بازیگر ارتفاع پست مثل احسان کرمی پس از کلی مبارزه سیاسی در خندوانه، زیر عبای کیوان‌عباسی {مدیر شبکه من و تو} پنهان شود یا مثل برزو ارجمند پس از ایفای چندین نقش حاکمیتی در سینما و تلویزیون، نقش یدک‌کش پرچم شیر و خورشید در اجتماعات خارج کشور را ایفا کند.

ضرورت پیگیری حقوق صاحبان پروژه «سقوط» از سوی فیلیمو/ آیا برای «حمید فرخ نژاد» اعلان قرمز اینترپل صادر خواهد شد؟

اما فرخ‌نژاد در خارج از کشور تبدیل به یک مهره مطرود خواهد شد، چرا که تفاوت عمده او با سایرین است که در مهمترین فیلم‌های امنیتی و ارگانی- حاکمیتی حضور فراوانی داشته است.

اگر امروز در یک استوری ایفای نقش در سریال سقوط را توجیه می‌کند، حضور در فیلم ضدپهلوی {نقش افسر ارتش خائن به پهلوی} را همچنان گروه‌های سلطنت طلب فراموش نکرده‌اند. کمتر از شش ماه قبل تلویزیون‌های سلطنت‌طلب مشغول بررسی ابعاد تاریخی فیلم استرداد از منظر خودشان بودند و واژه رایج حکومتی را در مورد عوامل سازنده علی الخصوص فرخ‌نژاد استفاده می‌کردند.

فرخ‌نژاد با تمجید از شبکه‌هایی فارسی زبانی که در آشوب‌های اخیر نقش داشته‌اند، نمی‌تواند عملیات سفیدسازی خودش را تکمیل کند. او بارها در جشنواره‌های موضوعی{جشنواره فیلم دفاع مقدس} مورد تقدیر واقع شده و در شمار فراوانی از آثار گرانقیمت حاکمیتی همکاری داشته است.

اگر مهناز افشار در یک مورد خاص در یک تجمع داخلی به دلیل همکاری با سینمای ایران و اتصالات سیاسی خانوادگی‌اش مورد هجوم قرار گرفت و شعار «بی‌بی‌سی» جان {فارسی} مدد سر داد و جمال‌الدین موسوی به فریادش رسید، حتی چنین عاقبت «ملایمی» در انتظار فرخ نژاد نیست.

ضرورت پیگیری حقوق صاحبان پروژه «سقوط» از سوی فیلیمو/ آیا برای «حمید فرخ نژاد» اعلان قرمز اینترپل صادر خواهد شد؟


رهبر این جماعت شبه اپوزیسیون پرویز صیاد است که نتوانست دچار پوست‌اندازی حرفه‌ای شود و همچنان چشم انتظار سال نو خورشیدی است تا ببیند تا در کدام شبکه تلویزیونی فارسی زبان باید نقش «صمدآقا» را بازی کند و همان حرکات سطحی ضد کمدی ۵۰ سال قبل مجموعه سینمایی معروفش را تکرار کند. نمونه‌های دیگر مهاجرت‌ کرده نظیر فریبرز عرب‌نیا که از حیث بازیگری در مراتب بالاتری از فرخ‌نژاد قرار داشت در خارج از ایران به مشاغل درجه چندم شهروندی مشغول هستند.

ضرورت پیگیری حقوق صاحبان پروژه «سقوط» از سوی فیلیمو/ آیا برای «حمید فرخ نژاد» اعلان قرمز اینترپل صادر خواهد شد؟


با این حال فرآیند خروج فرخ‌نژاد شبیه سیکل خروجی تدریجی مهناز افشار نخواهد بود. افشار زمانی که از کشور خارج شد با مصالحه و مسامحه وزارت ارشاد دولت قبل با سیاست‌ رنگی حاکم {بنفش}، آثار اکران نشده‌اش، مجوز نمایش دریافت کردند و خروج این بازیگر مقیم آلمان تبعاتی برای همکارانش به همراه نداشت اما خروج بازیگر امنیتی به رنگ ارغوان، برای همکاران او و تیم های تولید زیان آور خواهد بود.


شواهد و قرائن نشان می‌دهد فرخ‌نژاد با فریب‌دادن ضابطان قوه قضائیه از کشور خارج شده و برخلاف سایر نهادهای نظارتی این ارگان به دلیل دهن‌کجی اخیر این بازیگر، هیچ مماشاتی با عوامل سازنده این اثر نخواهد داشت.

تنها راهکار نمایش سریال تولید مشترک پلت‌فرم پرحاشیه فیلیمو، طرح شکایت توامان توسط محمدرضا منصوری (تهیه‌کننده) و فیلیمو به صورت همزمان است تا از طریق سازوکارهای قضائی بازیگر فراری به دلیل عدم پایبندی به تعهداتش محکوم و تعقیب قضائی او از طریق مراجع عالی بین‌المللی دنبال شود. به این ترتیب اعلان قرمز اینترپل برای بازگرداندن این بازیگر به صدا در می آید.

ضرورت پیگیری حقوق صاحبان پروژه «سقوط» از سوی فیلیمو/ آیا برای «حمید فرخ نژاد» اعلان قرمز اینترپل صادر خواهد شد؟


قطعا ضمانت و ریش گروگذاری برای خروج فرخ‌نژاد با واسطه‌گری عوامل سازنده سریال امنیتی سقوط صورت پذیرفته و حامیان اصلی و سفارش دهندگان اثر از مواضع خود عقب‌نشینی نخواهند کرد.

اگر سریال سقوط با سیاست همیشگی مماشات به نمایش درآید و عدم پایبندی این بازیگر به قراردادش به صورت شکایت رسمی مطرح و اعلان قرمز بازگرداندن این بازیگر محقق نشود، به یقین فرخ نژاد به ریش کلیه کارگزاران، واسطه‌ها، پااندازهای عقد قرار داد چندین میلیاردی و خروجش از کشور خواهد خندید و در این شرایط به الگوی دیگران تبدیل خواهد شد.

لذا بر اساس قراردادهای امضاشده، چون پخش و نمایش این اثر به مخاطره افتاده و گستاخی بزرگی از سوی بازیگرش رخ داده، فیلیمو موظف به پیگیری قضایی در این زمینه است. احتمالا مماشات و عقب نشینی در روند پرونده شکایت از فرخ‌نژاد بر سایر احکام و تصمیمات احتمالی درباره پلتفرم مساله ساز و پرحاشیه فیلیمو بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 81
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 29
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    25 30
    چپ میری راست میره یقه فیلیمو رو میگیری چرا الان فیلیمو عددی نیست که نهاد های امنیتی پیگیر هستن
    • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
      30 13
      اولا زودتر باید اقدام بشه تا مصونیت تابعیت نگیره ثانیا کدوم یقه سفید واسطه خروج از کشور بوده ؟ باید مشخص و محاکمه بشه
    • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
      13 2
      دلار به مرز ۳۹۰۰۰ رسید! در جنگ اقتصادی، دلالان آزادانه جولان میدهند و سفره مردم را کوچکتر و زبان تبیین نیروهای انقلاب را کندتر میکنند. آیا بازداشت اخلالگران و پیشگیری از اغتشاش اقتصادی کارسختی است؟؟! مشرق لطفا پیگیری کن به حق شهدا
    • مصر IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
      3 3
      اتفاقا باید سریال رو پخش کنن چون بازی در یه نقش امنیتی در یک فیلم امنیتی میتونه به حضور این آدم وطن فروش در اونور دنیا ضربه بزنه! بالاخره کسی که قسم خورده در حفظ منافع آمریکا تلاش کنه باید جوابگوی فیلمی که بر خلاف منافع امریکاه بازی کرده باشه!
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    39 31
    چرا فکر می کنید مدیران فیلیمو که چهره واقعیشان رو وسط این اغتشاشات داعشی های بی حیا نشان دادند از این اتفاق و وطن فروشی این سلبریتی بی وطن بی خبر بودند
  • بابای قلی IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    45 27
    آب سرد و پماد ضد سوختگی...........................................
    • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
      23 23
      قبل از بازداشت و محاکمه و اعترافات و اعدام شیطان زم هم از این اراجیف زیاد می گفتید
    • فراموش شده IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
      25 16
      صفحه های کتاب تاریخ یک به یک در حال نوشته شدن است. تاریخ گواهی خواهد داد که ما ماندیم هرچند گمنام امّا به کشورمان با بد و خوبش پشت نکردیم. شاید نوادگان ما از عمق رنجی که برای سربلندی ایران کشیدیم مطلع نشوند امّا وقتی نام گذشتگان خود را در لوح استقامت و آزادگی می بینند، به وجودمان افتخار خواهند کرد.
    • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
      7 5
      فراموش شده // فراموش میشی برای همیشه در قعر تاریخ ،مطمین باش
    • زارا IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
      3 4
      چقدر بدبختی شما بابای قلی خخخخخخ طرف فرار کرده شماها رو پشت سرش جا گذاشته ولتون کررررده ما چرا بسوزیم؟؟؟؟؟ یه ذره عمیق فکر کنی خودت باید آتیش بگیری ...:)))))) ما که هستیم وطنمونم انشالله هست... جمهوری اسلامی هم انشالله پابرجاست.... منتظر فرار بعدی هستیم خخخخخخخ
  • امیر IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    21 33
    حراست صدا و سیما و ارگانها ی امنیتی باید جوابگو باشند با اعلان قرمز اینترنت پل او را تحویل نخواهد داد .
    • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
      15 3
      اینترپل
    • وطن پرست DE ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
      5 2
      دقیقا. بجای بازداشت این یارو بفکر مدیرانی باشید که او را بزرگ کردند. یکیشون تو وزارت گردشگری هست
  • حسن IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    13 33
    مایه تأسف برای صادر کنندگان خروج این نفوذی والان حلقه بگوش وحمار غرب هست که متوجه نشده اند این جانوران قبل ازرفتن کار خودرا درداخل به اتمام می رسانند وآنوقت راه لجن زاررا پیش می گیرند
    • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
      6 4
      تفتیش عقاید مال هزار سال پیش بوده ، تموم شد اون دوران بشری
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    6 4
    مگه قبلی ها که مماشات می کردید یا همین فرد که سابقه خرابی داشت اتفاق خاصی در مجوز و کار دادن ها افتاد؟!!!
  • فرهاد IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    13 9
    خود فیلیمو هم باید تحریم شود. پلتفرم آشوبگران و تحریک براندازان شده
    • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
      3 4
      الکی حرف نزن خونواده ما چند ساله که ، روزی ۵ ساعت پای اون سایت هستن و همه هم راضی هستیم
  • حمیدرضا IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    2 3
    *** مشرق عزیز .... اتفاقا اگر سریال مجوز پخش نگیره هرگونه شکایت بر علیه فرخ نژاد در اقامه دعوی در خارج از کشور رد خواهد شد . چون مدعی میشود بازی را انجام داده و بر اساس موضوعات دیگر سریال مجوز پخش نگرفته است . مشرق نیوز محترم برای فرخ نژاد چون پشت پرده ارتباط امنیتی وجود داره باید بدون هزینه و در سکوت تصمیم گیری شود . اتفاقا بیرون از کشور بودنش بیشتر برای رفقای محفلی که از امنیت با او ارتباط داشتند خطرناک است . سازمان موساد و سیا و منافقین از الان دنبالش هستند ازش اطلاعات بگیرند چون اطلاعات داره . و این برای مرتبطینش در تهران خیلی شرایط سختی بوجود میاره .. یا فرخ نژاد مهره نفوذی در کشور بوده و برای سازمان خارجی جاسوسی انجام داده است .و حتی امکان همکاری با گروهک تجزیه طلب عرب را هم داشته است . بهرحال امکان حذف فرخ نژاد خیلی زیاده ...
  • محمدایوب IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    9 1
    ابتدا باید آنها که پا در میانی کرده و باعث خروج او شدند خسارت آنرا بپردازند زیرا برای ضمانت یک متهم پیش پا افتاده چنان ضمانتی میگیرند که بیا و ببین حالا برای یک متهم امنیتی به این سادگی برخورد میشود آن ضابتان قضایی باید به شدت برخورد کرد
    • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
      1 0
      خب ینی صد نفر رو به خاطر یک نفر بگیرید و مجازات کنید ؟ ای کیو خوبه برا این موقعها هست . هیچی بلد نیستید جز زدن و کوبیدن بقیه . اخرش هم همیشه دورتون میزنن
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    20 2
    آنچه جالب است نه فرار این هنر پیشه یا حتی توهین های اوست، "از کوزه همان برون تراود که در اوست!ا"ا ما سئوالی که برای امثال من حل نمی شود این است که چطور یک فرد که علنا اظهار کرد :85 میلیون ایرانی فدای یک تار موی پسر من! از سوی تهیه کنندگان و ..بکار گرفته می شود خب جایگاه چنین افرادی د رجامعه باید کجا باشد؟ این سئوال اصلی من و امثال من است آیا همین افراد وقتی اقامت در امریکا و ..می گیرند قسم نمی خورند به پرچم و خا ک ان کشورها متعهد خواهند بود چرا ما نباید انتظار داشته باشیم کسانی که نان و نمک اضافی نه به اندازه د راین کشور می خورند به مردم این کشور ارزش قائل شوند؟ نمی خواهیم در راه کشور جان دهند یا فرزند ،این کار که روح بلندی می خواهد که انسان های کوچک فاقد ان هستند اما انتظار داریم زبان چندمثقالی خود را نگهدارند. خب کارگردان و تهیه کنندگان به ما بگویند ایا د رمیان بازیگران ایرانی کسی پیدا نمی شود که توانایی ایشان را داشته باشد اما زبانش به کام باشد چرا از ان ها استفاده نمی کنند؟ چرا از هنر پیشه های توانای متعهدی که داریم استفاده نمی شود من که زیاد اهل سینما نیستم اما برا ی همین نقش ایشان کسانی را سراغ دارم متعهد و با ایمان ،آیا مشکل ما از تعهد کارگردانان و تهیه کنندگان و مسئولان سینمایی و ..نیست غیرت دینی نمی خواهیم عرق ملی شما کجاست؟ که کسی را که این بی ادبی را نسبت به مردم داشته بکار می گیرد و با پول های کلان هارشان می کنید !آقایان کمی غیرت ملی از شما مسئولان سینما انتظار زیادی است؟ اگر دین ندارید ازاده باشید،لطفا البته اگر به شما بر نمی خورد!
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    6 5
    باید جلو رفتنش رو میگرفتین . الان که بازی خوردین دیگه الکی بزرگش نکنید و بذارید فراموش شه
  • US ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    36 15
    فيلم بازي كرده، حقوقش رو گرفته! به يك سري نظرات اعتقاد داشته و اونا رو ابراز كرده! الان مشكل شما چيه؟!
    • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
      15 8
      عجب 🤣🤣 پس چرا وقتی بازیکنان تیم ملی رفتند قطر تا در جام جهانی شرکت کنند به انها توهین کردید و فحش دادید ؟؟ بازیکنان هم فقط می خواستند بازی کنند و نظرشان رو هم گفتند . اما شما تحمل شنیدن نظر مخالف رو نداشتید . چرا وقتی اقای رجبی نظرش رو گفت و عقیده اش رو اعلام کرد شروع کردید به فحاشی ؟ چرا انقدر متناقض هستید ؟ این درسته که با پول مردم و حکومت میره خارج و بعد مردم رو تحریک میکنه که مقابل هم قرار بگیرند ؟
    • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
      3 2
      با پول مردم فیلم بازی نکرده ‌ . اینه تفاوت تیم ملی با یک بازیگر سینما . من موافق نطر اول هستم و باز هم میپرسم مشکلتون چیه ؟ یک نفر یک جا شاغله وقتی میره خونش ادم خودشه .
    • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
      3 1
      کسی که در مورد بازیکنان فوتبال نوشتی!نابغه بمردم حق دارند ابراز نظر کنند.کسی که نخواسته بازیکنان فوتبال رو بازداشت کنه
    • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
      3 1
      تیم ملی فوتبال با پول مردم حمایت میشن . ولی یک بازیگر ،یک شعل حرفه ای هست . خیلی فرق دارن .
    • ح IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
      0 0
      شما اول تناقض بودید بعد دست و پا در آوردید!!
    • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
      2 0
      زر مفت نزن!! همین چند روز پیش به کشتی گیران فحش میدادین که چرا کشتی می گیرند!!
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    12 1
    یقه آن احمقی را بگیرید که بدون وثیقه ملکی این ... را رها کرد که برود...
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    8 3
    بهترین کار این که از طریق اینترپل بازداشت بشه وبه کشور برگرده ومحاکمه بشه تا حساب دست بقیه بییاد
    • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
      4 2
      مگه دزدی کرده یا ادم کشته ؟
    • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
      4 0
      حالا اینترپل گوش به حرف شما می دهد
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    7 6
    خداوکیلی خیلی مردین اگه این کارو بکنید.
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    4 2
    عالیه عالیه به قران
  • هموطن IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    10 0
    فیلیمو خودش جزو براندازاست .
  • من IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    1 1
    چی بگم
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    1 2
    اثر داره؟
  • ابو IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    4 3
    الان ديگر اين حرفها نوشدارو بعد از مرگ سهراب است بايد براي آينده كاري كرد كه تكرار نشود
    • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
      4 0
      تنها راهش اینه ، از تک تک ملت ایران وثیقه بگیرید 😂
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    8 3
    لعنت خدا بهش
    • ناشناس IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
      1 0
      خدا مگه شما خدارومیشناسین خخخخ
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    3 0
    آبو بریز همونجا که ...
  • علی IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    1 1
    این رویه ی جدید که هنرمندان داخل نظام به سادگی به تمام ساختار نظام توهین می کنند و بعد به همه چیز پشت پا می زنند و بعد در کشور آمریکا اقامت دایم می‌گیرند! یک رویه زشت و خطر ناک است. اوج بی اخلاقی و مصداق کامل بی تربیتی است. مصداق اوباشی گری و رذالت اجتماعی است که اگر برخورد محکمی از سوی قوه قضائیه انجام نگیرد، رویه ای ضد فرهنگی و ضد اجتماعی در جامعه ایجاد خواهد که اثرات مخربش بسیار دامنه دار خواهد بود. دقت شود که اینجا بحث استدلال منطقی و علمی در مخالفت با نظام نیست ، بحث توهین ، بی ادبی و سخنان ناروا به نظام و بزرگان نظام است برای گرفتن اقامت آمریکا !!! ما از قوه قضائیه درخواست اقدام عاجل داریم.
  • شاپرک IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    0 0
    اینترپل همکاری نمیکنه
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    0 0
    به مشرق نیوز و طرفداراش
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    2 0
    هر وقت عرضه داشتین خاوری رو بر گردنبند حمید فرخ نژاد هم بر میگردونید
  • ناصر FI ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    1 0
    اگر فرخ نژاد قراردادش را تمام کرده دیگر مسئول عدم پخش آن نیست مقصر پخش نکنند های فیلم هستند نه او
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    0 1
    از این موضوعات حتما باز اتفاق خواهد افتاد کوچک سازی و بی اهمیتی و عدم مداخله بهترین سیاست است عوامل فیلمیو اگر اشتباه کردن هزینه اشتباه خود را هم بدهند
  • یوسف از همدان IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    2 1
    خیلی سوزونده
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    0 0
    کی هست این فرخ نژاد مهمه؟ بریم ببینیم؟ بی خیال. . . .
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    1 0
    یک مشت مطرب رو بزرگ ترسیم کردید. فیلیمو کیه! همه ضدانقلاب رو با هم در یک ساعت هم بگیرید آب از آب تکون نمیخوره. انقلاب اسلامی، پشتیبانی خدا و حضرت امام زمان عجل الله تعالی فرجه‌الشریف را دارد. مردم مؤمن و مسلمان که اکثریت ملتند، پشت انقلابند. حاکمیت شرع و قانون رو جایگزین حاکمیت مماشات کنید، اگر مشکلی پیش اومد بنویسید.
  • حسین IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    3 1
    ...تر از مشرق کسی تو دنیا نیست خخخخخ
  • هادی IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    0 0
    خیلی وقت بود هارشده بود.
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    0 0
    خیلی وقته ضرورت پیدا کرده ولی اقدامی نمیشه
  • ایران IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    0 0
    فتنه بود
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    2 1
    امیدوارم این کامنت کامل و بدون سانسور چاپ بشه فریبزر عرب نیا اینجا ثروت داشت اعتبار داشت برای خودش بزرگی بود رفته کانادا شده راننده سرویس حمل بیماران و سالمندان و تو هر سرویس مجبوره استفراغ و ادرار و مدفوع های کف خودرو را تمیز کند مجبوره همین کار را داشته باشه تا حریف مخارج آنجا خصوصا هزینه های آخر ماه بشه از جمله مالیات های کمرشکن , شما مثلا فکر می کنید این ها آنطرف می رن فرش قرمز هالیوود براشون پهن شده و با برد پیت و تام کروز و کلونی هم بازی می شن ؟! انتهای موفقیت این ها گلشیفته بود که یک فیلم متوسط با بازیگران خوب بازی کرد دیگه بعدش چند تا فیلم نقش فاحشه و امثالهم را داشت فکر می کنید سرونوشت ارجمند و اون یکی فراری رفیقش تهش چی می شه ؟ دیگه اینا برای اینکه بتونن اونور زنده بمونن باید دست به هر کاری بزنن و دلار دربیارن از وطن فروشی بگیرید تا کار تو فروشگاه و پمپ بنزین و حتی تا تمیز کردن توالت های آنجا چون اصلا مثل ایران بهشون کار نمی دن و اون زندگی در ایران بود که برای هر کار میلیاردی پول می گرفتن و باهاش بهترین زندگی را می کردند گنده گنده اینا بهروز وثوقی بود که براش شب گرفتن پول جمع کنن که بتونه برای شبش , یک وعده غذا بخره از گرسنگی نمیره .
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    1 1
    هر نا کسی را کس پنداشتن و بها دادن همین چیزها هم داره یه روز علی کریمی پاپتی یه روز حمید معدل ۱۰ و ۲۵ دیپلمی که میلیارد ها به خاطر یه سریال می گیره یارب مباد که گدا معتبر شود
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    2 1
    الان چرا باید اینترپل با ایران همکاری کند مگر ایران با اینترپل همکاری می کند یا کرده که همچین توقعی دارید. عوام فریبی رو کنار بگذارید
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    0 0
    نمیخواد سنگ فیلیمو و مهدویان بزنید به سینه. ساخت سقوط مجوز نداشته، مهدویان هم قابل اعتماد نیست. اینا همه ش یه سناریویی بوده،خدا داند چی از توش دربیاد.خوش باورای خنگ
  • CA ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    1 1
    چیزی که باعث میشه کشورهای غربی به یک ایرانی پناهندگی بدن خیانت جنایت،تروریسم و دزدی از بیت المال است. هرچی خیانت و طنفروشی بزرگتر و باعث نارضایتی،اغتشاش،ایجاد ناامنی و ناامیدی در کشور بشه شانس پناهندگی بیشتره. مثلا دولت کانادا برای خاوری دزد بیت المال و بزرگ‌ترین اختلاسگر فرش قرمز پهن کرد چون ضربه بزرگی به ایران زد و در عین حال به بانکها و اقتصاد کانادا کمک بسیار بزرگی کرد و سیبیل دیپلماتهای کانادایی را هم زیر میزی چرب کرد.
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    2 0
    به نظرتون دست اندرکاران با کدوم عقلشون کسی که با ضمانت از کشور خارج شده تا قرون اخر پولشو بهش دادن ..جز اینکه همه با هم دستشون تو یه کاسه بوده تا به راحتی بتونه فرار کنه
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    0 2
    اینهمه تو این چهل سال و اندی فیلم توقیف
  • ساس IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    1 0
    یعنی دستمزد دست بالا ١٠ میلیارد تومانی فرخ نژاد از هپلی کردن ٣ میلیارد دلاری خاوری بیشتر است!
  • NL ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    1 0
    عرضه داری اول برا دستگیری خاوری کاری کن...جو نده...دکل گمشده پیدا کن
  • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    1 1
    یک روز به سگ ها گیر میدی روز بعد به فیلمیو !! با خودت چند چندی؟
  • US ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    0 0
    خاك بر سر آن مسؤل يا مسؤولينى كه يك بازيگر او را فريب داده است .هر چه زودتر آن مسؤول يا مسؤلين بى لياقت را اخراج و بمردم معرفى كنيد. با اين سلبريتى هاى محارب خود بزرگ بين هم بايد انقلابى رفتار بشود.انقلابى كه آلت دست چند تا آشغال سلبريتى قرار بگيرد بودنش از نبودنش بهتر است. شما مسؤلين بايد از آن شهداى با ايمان بزرگوارى كه با فدا كردن خود انقلاب را آبيارى كردند شرم كنيد. سه ماه است مردم در انتظار هستند كه اين سلبريتى هاى محارب را بسزاى خيانت شان برسانيد هنوز خبرى نيست و آنها آزادانه ميگردند و به ريش مردم ميخندند و خود را مهمتر از نظام ميدانند.
  • US ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    0 0
    خاك بر سر آن مسؤل يا مسؤولينى كه يك بازيگر او را فريب داده است .هر چه زودتر آن مسؤول يا مسؤلين بى لياقت را اخراج و بمردم معرفى كنيد. با اين سلبريتى هاى محارب خود بزرگ بين هم بايد انقلابى رفتار بشود.انقلابى كه آلت دست چند تا آشغال سلبريتى قرار بگيرد بودنش از نبودنش بهتر است. شما مسؤلين بايد از آن شهداى با ايمان بزرگوارى كه با فدا كردن خود انقلاب را آبيارى كردند شرم كنيد. سه ماه است مردم در انتظار هستند كه اين سلبريتى هاى محارب را بسزاى خيانت شان برسانيد هنوز خبرى نيست و آنها آزادانه ميگردند و به ريش مردم ميخندند و خود را مهمتر از نظام ميدانند.
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    0 1
    این بدبختو خدا توسرش زده دیگه شما تو سرش نزنید .کسی که یادش بره اصل وجودیش چی بوده خیلی بدبخته.افتاد؟
  • مهم‌نیست IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    0 0
    دیگه‌ازروح‌ا..زم‌که‌بدتر‌نیست‌باید‌بگیرنش‌که‌بقیه‌سلبریتی‌ها‌هم‌‌عبرت‌بگیرند
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    1 0
    حالاضرر قراردادهای(کیرورش وبازیکنهای فوتبال وقراردادهای روسیه وچین وبنزین نصف قیمتی......).را جبران کنندتابرسه به فرخ نژاد
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    1 0
    مدیران فیلیمو آشنا هستن به ۀشناها گیر نمیدن
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    0 0
    فکر کنم جاسوس دو جانبه باشه، ایران فرستادش امریکا تامنبع خبر باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!
  • ژان پل سارتر IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    1 0
    احسان کرمی ها و فرخ نژاد ها بسیارند...رو نمیکنن منتها
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    0 0
    هرگز فکرش را نمی کردم چهارتا آدم دوزاری مث فرخ نژاد و ارجمند و کریمی ... یکروزی مشکل برای نظام معرفیشون کنید
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    1 0
    دوران شعار تموم شده
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    0 0
    صد رحمت به غیرت مردمان کشور همسایه ما
  • DE ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    0 0
    اعلان قرمز؟
  • سعید IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    0 0
    اینترپل...
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    1 0
    درجواب توهین های این امثال حمید معاویه نژاد من یاد این بیان امام علی ع که دشمنانشان به او دروغ بستند وتوهین می کردن امام علی(ع) در پاسخ به سخنان زشت مردم عراق درباره خودش مى فرمايد: «به من خبر رسيده [بعضى از شما] مى گوييد: على خلاف مى گويد. خدا شما را بكشد! به چه كسى دروغ بسته ام؟ آيا به خداوند؟ حال آن كه نخستين مؤمن به او بوده ام يا به پيامبرش؟» امام(ع) در جاي ديگر مي فرمايد: «مادر آن گوينده به عزايش بنشيند، اگر آنها ظرفيت مى داشتند، اينها پيمانه اى بود [از علوم و دانشها و معارف والا] كه رايگان در اختيارشان قرار مى گرفت و به زودى خبر آن را خواهيد دانست!».

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس