1

همسان سازی میان قاتلان و عوامل اصلی اغتشاشات با شهدای مدافع امنیت علاوه بر بی حرمتی به ساحت مقدس شهدا، تنها یک برداشت ماتریالیستی از حوادث است.

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل بانام «ویژه‌های مشرق» شمارا در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم. در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید.

*******

روزنامه‌های امروز دوشنبه ۲۸ آذرماه در حالی چاپ و منتشر شد که بازگشت شاخص بورس به کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی، قهرمانی آرژانتین در جام جهانی فوتبال در قطر، آلودگی هوا و سیگنال برجامی ایران، پالس ضمنی آمریکا و اروپا در صفحات نخست روزنامه‌های امروز برجسته شده است.

روزنامه اصلاح‌طلب هم‌میهن روایتی از جلسه دبیر شورای عالی امنیت ملی با سیاسیون منتشر کرده و نوشته است:

این جلسات نمی‌تواند از سوی علی شمخانی به صورت خودسر باشد و به‌عبارت دیگر از سوی حاکمیت برنامه‌ریزی شده است. به عبارت واضح‌تر، شاید برگزاری جلساتی در این سطوح را روزنه امیدی بتوان تلقی کرد که مسئولان به‌دنبال برداشتن گام‌هایی در راه اصلاح امور برای کاهش نارضایتی جامعه و بازگشت آرامش باشند. در همین جلسه با شمخانی پیشنهادهای سه‌گانه را مطرح شده که می‌تواند زمینه‌ساز آرامش در جامعه باشد. در این جلسه شه راهکار ارائه شده است:۱- باید تریبونی برای اعتراضات در نظر گرفته شود ۲- در موضوع انتخابات‌ها باید به مردم اطمینان بدهیم که در بررسی صلاحیت‌ها به مرّ قانون عمل خواهیم کرد. ۳- برخی اصول قانون اساسی با هدف کارآمدی بیشتر نظام سیاسی باید اصلاح شوند.

خون‌شویی از روی دست قاتلان شهید روح‌الله عجمیان/ جای بازیگر ضدامنیتی البته که سینما نیست!

روزنامه اعتماد نیز به بررسی احکام قوه قضائیه پرداخته و در تحلیلی عجیب خاستگاه اجتماعی قاتلان را با شهدای مدافع امنیت یکسان دانسته است! در این یادداشت آمده است:

مرحوم روح‌الله عجمیان به شکل دردناکی کشته شد. بررسی ابعاد خشم ناشی از تحولات اخیر وظیفه‌ای ملی برای اهالی علوم انسانی در ایران است که بیش از پیش در بررسی‌های اجتماعی و سیاسی و اقتصادی و روانشناسانه خود ابعاد و علل بروز چنین خشمی را بررسی و به عمق و ریشه‌ها نظر کنند و سیستم سیاسی بر این اساس با بازنگری در رویه‌های معیوب گذشته به تجدیدنظر بپردازد، چراکه یکی از نتایج رویکردهای پیشین رودررویی شهروندان ایرانی است که به شکاف اجتماعی و قطب‌بندی اجتماعی و گسلی منجر شده که جز خشونت و خونریزی و برادرکشی دستاوردی نخواهد داشت. برای این موضوع باید فکری اساسی کرد.

در بخشی دیگر از یادداشت اعتماد آمده است:

بنابراین پیشنهاد می‌کنم با مدارا و بخشش و بررسی‌های عمیق، ریشه‌ها را درمان کرده و برای مدیریت و کاهش این خشم چاره‌ای اندیشیده شود. قربانی شدن روح‌الله عجمیان در اتوبان کرج دردناک و غم‌انگیز است اما دردناک‌تر و غم‌انگیزتر، استمرار این چرخه است. برای توقف این چرخه تدبیر نیاز است. ورود مشفقان و دلسوزان و دردمندان ضروری است. اجازه ندهیم زخم‌ها بیش از این عمیق شود. جان‌های بیشتری ستانده و بر میزان خشم افزوده شود. راه ایران آینده از مسیر بخشش و گذشت باید بگذرد.

خون‌شویی از روی دست قاتلان شهید روح‌الله عجمیان/ جای بازیگر ضدامنیتی البته که سینما نیست!

همسان سازی میان قاتلان و عوامل اصلی اغتشاشات با شهدای مدافع امنیت علاوه بر بی حرمتی به ساحت مقدس شهدا، تنها یک برداشت ماتریالیستی از حوادث است! بررسی موردی و شرح زندگی قاتلان و شهدا اغتشاشات اخیر نشان می‌دهد که شکل تربیتی، مدل خصلتی و رفتاری آن‌ها به هیچ عنوان شبیه یکدیگر نیست. قاتلان شهید روح‌الله عجمیان به اعتراف خودشان در دادگاه از یک طبقه خاص اجتماعی بوده که منکرات را برای خود عادی سازی کرده بودند، این افراد از لحاظ خانوادگی افرادی منزوی بوده که سطح خشونت رفتاری در میان اعضای خانواده به شدت بالا بوده و استفاده از برخی موارد چون مواد مخدر میانشان رایج است؛ در آن سو روح الله عجمیان با وجود محرومیت‌های مالی در یک خانواده انقلابی رشد کرده که با عشق به حضرت امام(ره) نام فرزندشان را روح‌الله گذاشته‌اند؛ این یکسان سازی با هدف تخفیف مجازات قاتلان و آمران علاوه بر توهین به خانواده معزز این شهید؛ ادامه خطی است که روزنامه اعتماد برای رسانه‌های تروریستی در آن سوی آب طراحی و اجرا می‌کند.

روزنامه شرق خبر از بازگشت حسن روحانی به سیاست پس از مدت‌ها سکوت داده و می‌نویسد:

درحالی‌که گمانه‌زنی‌ها درباره حضور چهره‌های سیاسی در انتخابات مجلس آینده آغاز شده، چالش و احتمال مشارکت حداقلی مردم می‌تواند حساسیت‌زا باشد؛ اما اقدامات کافی برای افزایش اعتماد عمومی و بازگشت امید به تغییر از طریق صندوق‌های رأی انجام‌ نشده است. از یک سو احتمال آمدن علی لاریجانی برای تکیه‌زدن به صندلی ریاست مجلس آینده است و از سویی نام حسن روحانی مطرح شده است که از سکوی مجلس برای بازگشت به سیاست بهره خواهد برد. هرچند همه اخبار در حد گمانه‌زنی هستند و آمدن و نیامدن‌ها فعلا دل‌مشغولی برای افکار عمومی ایجاد نکرده است؛ اما بازار تکذیب‌ها هم درحال گرم‌شدن است. دراین‌بین با سکوت حسن روحانی به‌تازگی شایعه احتمال نامزدی او برای مجلس منتشر شده است.

شرق در ادامه نوشته است:

اید دید حسن روحانی به‌عنوان یک راست میانه‌رو در ائتلاف با علی لاریجانی برای ورود به عرصه انتخابات آن‌هم در شرایطی که احتمال استقبال مردم از انتخابات کم است، اصلا تمایلی دارد یا خیر!؟ ‌هرچند درباره لاریجانی اخبار بیشتری برای ورودش به انتخابات منتشر شده است؛ ازجمله معاون سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی گفته است: «آقای لاریجانی از مدت‌ها پیش جلسات ستادی و هم‌اندیشی و دیدارهای گسترده با چهره‌های سیاسی را کلید زده است.

خون‌شویی از روی دست قاتلان شهید روح‌الله عجمیان/ جای بازیگر ضدامنیتی البته که سینما نیست!

جای بازیگر ضدامنیتی سینما نیست!

روزنامه جوان درباره بازداشت ترانه علی‌دوستی نوشته است:

جای بازیگر در زندان نیست، اما کسی که با امنیت بازی می‌کند، باید منتظر رفتار متناسب هم باشد. حتی اگر شهرت خود را مدیون بازیگری باشد. کسی که کنشگری‌اش را روی موج شهرت هنری‌اش سوار کرده و از تخصص هنری‌اش برای تأثیرگذاری سوءاستفاده می‌کند، نمی‌تواند انتظار داشته باشد همین شهرت هنری برای او مصونیت قضایی بیاورد و با مردم عادی در برخورد قضایی متفاوت باشد. وقتی قرار است نقش امنیتی ایفا کنیم، هزینه‌های این بازی را هم باید بپردازیم و این شکل بازیگری ممکن است به لوکیشن زندان هم برسد. ترانه علیدوستی پیش از این با دو حاشیه غیرهنری دیگر هم در افکار عمومی روبه‌رو بوده است؛ اولی مربوط به بازی او در سریال شهرزاد و ماجرای دزدی تهیه‌کننده سریال در پرونده بانک سرمایه و صندوق ذخیره فرهنگیان است و حاشیه دیگر او مربوط به جنبش «می‌تو» است که برگشته از عنوان لاتین جنبشی علیه تجاوز جنسی به زنان است که ترانه علیدوستی موج آن را در سینمای ایران شروع کرد و افشاگری‌هایی علیه برخی از تعرضات به زنان سینما داشتند.

در ادامه این گزارش آمده است:

عدم راستی‌آزمایی ادعاها و انتشار بدون سند ادعاهای تعرض و تجاوز، و نیز نگاه تبعیض آمیز نسبت به هم‌قبیله‌ای‌ها باعث شد موجی که او شروع کرده با انتقادات جدی در فضای عمومی روبه‌رو شود. از سویی این موج بر وجود فساد در پشت پرده سینما صحه می‌گذاشت. با این حال دستگاه قضایی با او برخوردی نکرد. حالا علیدوستی در بازی جدید خود، نتوانسته باز هم از اغماض قضایی بهره ببرد و باید دید او می‌تواند ادعاهای خود را که مورد نظر دستگاه قضایی بوده ثابت کند یا خیر. اما طبعاً دیگر گزاره «جای هنرمند در زندان نیست» محلی از اعراب ندارد و یک بازیگر، باید پاسخگوی رفتارهای آشوبگرانه خود باشد.

خون‌شویی از روی دست قاتلان شهید روح‌الله عجمیان/ جای بازیگر ضدامنیتی البته که سینما نیست!

بازگشت پرقدرت شاخص بورس به کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی

شاخص کل بورس در ادامه روند صعودی خود طی روزهای اخیر، دیروز هم با رشد پرقدرت بیش از ۳۰ هزار واحدی توانست پس از ۱۶۵ روز دوباره به جایگاه یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی برسد. روزنامه کیهان در این‌باره نوشته است:

تیرماه امسال آخرین روزی بود که شاخص کل بورس در کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی قرار داشت و از آن روز دماسنج بازار سهام به دلیل افت‌های پی‌درپی هرگز نتوانسته بود به این کانال برگردد اما ۲۷ آذرماه این اتفاق میمون رخ داد و شاخص کل در پایان معاملات با افزایش ۳۰ هزار و ۳۰۹ واحد به رقم یک میلیون و ۵۰۰ هزار و ۲۴۲ واحد رسید. همچنین شاخص کل با معیار هموزن با رشد ۷۴۸۳ واحد به رقم ۴۴۳ هزار و ۹۶۲ واحد رسید و ارزش بازار در بورس تهران هم بیش از پنج میلیون و ۵۵۲ هزار میلیارد تومان شد. معامله‌گران بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون سهام حق‌تقدم و اوراق مالی در قالب ۴۸۷ هزار فقره معامله و به ارزش ۵۸۳۸ میلیارد تومان داد و ستد کردند. ضمن اینکه همه شاخص‌های بورس در روز گذشته سبز بود. فرابورس ایران هم دیروز اوضاع مناسبی داشت به گونه‌ای که شاخص کل در پایان معاملات با افزایش ۱۶۴ واحد به رقم ۱۹ هزار و ۲۲ واحد رسید. ارزش بازار اول و دوم فرابورس به بیش از یک میلیون و ۳۴ هزار میلیارد تومان شد و ارزش بازار پایه فرابورس که شامل شرکت‌های تازه‌وارد و شرکت‌های اخراجی از بازارهای اصلی است به بیش از ۳۵۸ هزار میلیارد تومان رسید.

خون‌شویی از روی دست قاتلان شهید روح‌الله عجمیان/ جای بازیگر ضدامنیتی البته که سینما نیست!

روزنامه ایران نیز در تیتر اول خود به رشد شاخص‌های بورس واکنش نشان داده و می‌نویسد:

از ابتدای آذرماه در حدود ۳۰۰ هزار کد به کدهای حقیقی فعال در بازار افزوده شده و تعداد معاملات حقیقی نیز ۱۷ درصد افزایش یافته است. قیمت ارز در کنار افزایش قیمت جهانی فلزات اساسی و محصولات شیمیایی سهام این گروه‌های معاملاتی را صعودی کردبررسی روند قیمت‌های جهانی فلزات اساسی نشان می‌دهد، این کالاها در پی افزایش نسبی تقاضا در کشورهای بزرگ متقاضی مانند چین، با افزایش قیمت روبه‌رو شده‌اند و آخرین قیمت‌های معامله شده در بورس فلزات لندن، بورس شانگهای، بازار فولاد ترکیه و سایر بازارها از میانگین قیمت‌ها در سه ماه گذشته بالاتر بوده است.
همچنین کارشناسان براین باورند که با توجه به محدودیت‌های انرژی و گرانی حامل‌های انرژی در کشورهای صنعتی، تقاضای فلزات به سمت کشورهایی که به انرژی ارزان‌تر دسترسی دارند می‌رود و فروش شرکت‌ها به منظور مقاصد صادراتی نیز افزایش خواهد یافت که این موضوع نیز خوشبینی فعالین بازار برای بهبود عملکرد شرکت‌های فلزی در ایران را به دنبال داشته است.

خون‌شویی از روی دست قاتلان شهید روح‌الله عجمیان/ جای بازیگر ضدامنیتی البته که سینما نیست!

مشق سیاست در زمین فوتبال

روزنامه‌ فرهیختگان در یادداشتی به درس‌های جام‌جهانی و نسبت فوتبال، سیاست و دیپلماسی پرداخته و نوشته است:

جام‌جهانی در قطر وجه بین‌المللی هم داشت، میزبان برای اولین‌بار در تاریخ مقابل ارزش‌های دیکته‌شده غرب ایستاد تا جایی که در رسانه‌های اصلی آنها مورد هجمه هم بود. به بازی اول تیم ملی آلمان نگاه کنید که بازیکنان تیم چگونه به ممنوعیت تبلیغ برای همجنس‌بازی واکنش نشان می‌دهند. قطر حتی رئیس فیفا را هم تبدیل به بلندگوی خودش کرد. احتمالا عده‌ای بگویند خوشا به دلار نفتی. کسی منکر اهمیت پول قطر نمی‌شود ولی مقاومت قطری‌ها مقابل اروپایی‌ها برای ممنوعیت همجنس‌بازی و سرو مشروبات الکلی در ورزشگاه در رویای برخی‌ها در ایران هم امکان نداشت. برای قدرت‌نمایی به عناصر و مولفه‌های قدرت نیاز داریم.

در ادامه سرمقاله این روزنامه آمده است:

جام‌جهانی در قطر اما اولین جامی است که بیش از یک قهرمان داشت؛ جام بیست‌ودوم چند دهه بعد از اولین تلاش‌ها برای عادی‌سازی اشغالگری صهیونیست‌ها و حذف موجودیت فلسطین، و بعد از موج سنگین خرید دولت‌های عربی برای ارتباط با اسرائیل، مساله فلسطین را از لایه‌های زیرین جهان اسلام به بالاترین نقطه رسانه‌ای در افکار عمومی جهان رساند. حالا دیگر سانسور و کتمان مساله فلسطین به بهانه عکس یادگاری دولت‌ها با صهیونیست‌ها ممکن نیست، چون مردم عادی کشورهای مسلمان با پرچم فلسطین به میدان آمدند.

خون‌شویی از روی دست قاتلان شهید روح‌الله عجمیان/ جای بازیگر ضدامنیتی البته که سینما نیست!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 67
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • صفر IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    63 25
    قوه قضائیه بایدزودتر محاربین وقاتلین اغتشاشات اخیر که حکم آنها قطعی شده زودتر اجرا کند چون تعدادی بازیکن وهنرپیشه مزدبگیر دشمنان جوسازی وتحریف واقعیت میکنند هم برای خودنمایی وهم برای اخذ ویزا
    • مردم IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      18 7
      دقیقا
    • IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      22 4
      حسن فریدون باید کاندیدا بشود تا با دست رد مردم مواجه بشود و بیش از این مفتضح شود.
    • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      17 9
      در این آشوبها و اغتشاشات تقریباً از مدافعان امنیت و مردم عادی ۱۵۰ شهید دادیم ولی تا کنون فقط ۲ اعدام!!! داشتیم واقعا چرا؟
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      2 11
      یکیشون خودت هدف چیه که میخواهی تحریک کنی خشونت و بیشتر کنی؟
    • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      2 0
      حنای آمریکا ؛ دیگه رنگ نداره ــ مردم ایران(بزرگسالان) دیگه آنقدر در تاریخ خود با شگرد آمریکا و انگلیس آشنا شدند که دیگه فریب نمی خورند. ـــ از اولین آن : کودتای 28 مرداد ؛ تا آخرین آن : نارو زدن در برجام ـــ شگرد اصلی آمریکا : (گنجشک را رنگ میکنه جای قناری میفروشه) . اما اکنون آگاهی بخشی برای جوانان ؛ مهمترین اولویت جهاد تبیین می باشد. اولین اولویت امنیت ملی ایران : آگاه نمودن جوانان ؛ مخصوصاً دانشجویان و دانش آموزان از شگرد ها و شعبده بازی های آمریکا در طول تاریخ ـــ
    • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      1 0
      اصلاح طلب ها ی نامرد میگویند اشکال ندارد جوانانی همچون شهید عجمیان بدست سلاخ های داعشی مسلک بازجر و شکنجه شهید شده اند اما نظام با قاتلین بارفعت اسلامی با ایشان برخورد کند مردم ایران به چه زبانی به این اصلاح طلب های خونخوار بگویند شما نماینده ایرانیان نیستید اما دارید در جمهوری اسلامی به حیات کثیف خود ادامه میدهید
    • متفکر DE ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      0 2
      شما هم با خون شهید دارید کاسبی می کنید. فقط مدعی هستید ولی هیچ وقت صحبتی از محاکمه عاملان نمی کنید. شهید خوبه تا وقتی که ختم به روضه اه بشه ولی اگر مطالبه بشه دیگه اون شهید بایکوت می شه.
  • ناشناس IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    50 15
    بازیگرها میگه تافته جدا بافته هستند که جایشون تو زندان نیست میگه مصونیت قضایی دارند؟ دیگه بیش از حد خودشون را باور کرده اند دلقک بازی و نقش بازی کردن که این همه ادعا نداره جالبه بخدا
    • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      39 6
      سلبریتی هایی که مردم را تهییج به اغتشاش و آشوب می کنند و هرج و مرج و ناامنی در جامعه ایجاد می کنند باید اعدام بشوند.
    • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      6 3
      تمام کسانی که تو زندان هستن قبلا یه شغلی داشتن خلاف کردن کردنشون تو پس حالا اونا هم باید معترض بشن بگن جای فلان شغل تو زندان نیست پس طبق نظر این بابا زندان باید جمع بشه
    • IR ۰۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      2 1
      ای بابا حرف و درد از اینها عمیقتره
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    32 8
    واااااای به حال ملت و مملکتی که امتحان بد و خسات بار پس داده گانشان مجددا بر مسند قدرت و مدیریت اجرایی تکیه بزنند. واااای به حال انقلاب و خون شهدا.
    • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      5 4
      شلوغش نکن
  • سید IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    27 17
    فرصت طلبی و امتیازخواهی رذیلانه اصلاح طلبان تهوع آور از اغتشاشات و اوباشگری ها که عمدتاً خود هم بانی و مشوق آن بوده اند، بسیار مشمئز کننده است!
    • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      6 4
      ادبیات توهین آمیز تو که بیشتر حال ادم رو بد میکنه
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    45 25
    شما رو قسم به حضرت فاطمه میدم قاتلان شهید عجمیان رو اعدام کنین
    • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      24 9
      کدوم بیشرف منفی میزنه؟
    • دانا IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      2 5
      موافقم
    • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      6 6
      قانون اسلام قصاص است دیگه قسم نداره که یه مغرضی هم دراین اسامی متبرک قایم بشه سازضددین دراجرابزنه
  • زارا IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    12 5
    این بازیگرای پررو و وقیح و لطفا آزاد نکنین....#حبس ابد برای ترانه
    • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      4 5
      ایول.
  • ناشناس IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    22 5
    خداوکیلی اگر شهید عجمیان فرزند یکی از همین بازیگرها و سیاسیون بود کاری می کردن تک تک عاملین همون روزی که دستگیر شدن اعدام بشن اما الان چون یک جوان از طبقه پایین اما با طبع بالا است باید جلوی این چرخه از دید این خواص بی بصیرت گرفته بشه متاسفم براتون
  • علی افصحی IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    20 6
    ما یقه جنایت کاران را رها نخواهیم کرد و طبق قانون مجازات خواهند شد. جنایت و فساد دو روی یک سکه اند. جنایت کار از فاسد کمک می گیرد و فاسد از جنایت کار. روزنامه های زنجیره ای وابسته به جریان فاسد اصلاح طلبان همواره با کولی گرفتن از جنایت کاران و صد البته از سلبریتی ها زخم های عمیقی بر پیکر انقلاب اسلامی زده اند تا سرچشمه رانت و اختلاسشان خشک نشود. اصلاح طلبان آمریکایی هزینه آشوب جنایت کاران و به صحنه آوردن آن ها توسط سبک مغزان فاسد سلبریتی را از جیب مردم و به مدد ویژه خواری ها داده اند و هر بار ابتدا جنایت و فتنه انگیزی و ویرانی را همگام با رسانه های فارسی زبان بیگانه تا جایی که میسر بوده به عنوان اعتراض جا زده و پس از هر شکست فتنه ، گام بعدی را با همان شدت آغاز کرده وسعی در بی مجازاتی فاسد و جانی برآمده اند. این جریان به شدت آلوده اصلاحات با تفسیم کار کثیف، بخشی به سفیدسازی آدمکشی ، غارت و جرم محاربه پرداخته و بخشی نیز با مغالطه مطرح می کنند «جای بازیگر زندان نیست»! پرسیدنی است در کدام نظام قضائی بازیگر «مصونیت قضائی»! دارد؟ بله جای اولی هیچ کس زندان نیست اما جای ثانوی هر مجرمی هرکه باشد زندان است به خاطر اصل برابری افراد در برابر قانون . در تمام مدت آشوب آشوبگران هیچ یک از این رسانه های زنجیره ای، کشتار، ترور، قمه کشی ، غارت و تخریب را تقبیح نکردند بلکه آن را«شور زندگی » و «ققنوس ....»لقب دادند حتی هنوز هم در رسانه های زنجیره ای از شهید نامیدن جوانان مظلوم اما مقتدرشهید حافظ امنیت پروا داشته و نظام اسلامی را از مجازات اشرار و اراذل نهی کرده و حتی تهدید می کنند! اصلاح طلبان فاسد کارشان اختلاس و سفید سازی اعمال شنیع سلبریتی هایی چون علیدوستی و نیز تبرئه قاتلانی چون رهنورد و محاربانی چون شکاری معدوم است. امایک چیز را این رشوه گیران هرگز نفهمیده و نخواهند فهمید آن این که ایران اسلامی بی اعتنا به هر فضاسازی دستوری شیاطین ،ردرمجازات اشرار آنی تعلل نکرده و نمی کند.
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    16 6
    قاتلین شهدای اخیر اگه اعدام نشن مطمئن باشین از این به بعد قتل های بیشتری انجام میگیره این خظ اینم نشون
  • رضا IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    7 5
    دقیقا
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    9 5
    حمایت از قاتلان در واقع آرزوی براندازها رو نشون میده. اون ها به قاتلان به چشم الگوی شجاعت نگاه می کنند.
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    8 6
    راست می گن جاشون زندان نیست بلکه جایشان قصال خانه دراز کشیدن روی سنگ مردسور خانه و دومتر کفن و قبر گور وریخته خاک بررویشان وراحت شدن مردم و کشور از دست این اشباه رجال و اشباه نسا سپاهیان شیطان واجنه هست حیف زمین که این افراد پاروی آن می گذارند
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    9 5
    راست می گن جای بازیگر مانند ترانه یزیدی کتایون ریاحی مهناز افشار محسن تابنده فرشادجو،، شیوا ابراهیمی و مریم بوبانی. هانیه توسلی، رضا کیانیان، لادن طباطبایی، بهاره کیان افشار، الناز شاکردوست، هومن بهمنش، برزو ارجمندآناهیتا همتی سیماتیر انداز فاطمه معتمد آریا مادر تمام دخترانی که این چند ماه خودکشی کردن دختران فراری وبی پدر مادر شب گرد ه..زه که شبها بجای خانه رفتن درکوچه خیابانها ولگردی عیاشی می کردن یا از خرابه ها وخانه های نیمه کاره جنازه شان پیدا می شدو.. نیکا کرمی حدیث نجفی مهسا امینی وووووو از جمله این هنرمندان هستند.ودیگربازیگران ترویج بد حجابی و فساد جاشون زندان نیست بلکه جایشان قصال خانه دراز کشیدن روی سنگ مردسور خانه و دومتر کفن و قبر گور وریخته خاک بررویشان وراحت شدن مردم و کشور از دست این اشباه رجال و اشباه نسا سپاهیان شیطان واجنه هست حیف زمین که این افراد پاروی آن می گذارند
    • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      0 1
      چند بار با چندل مدل مختلف نظر میدی
  • رضا IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    6 6
    انان که. کودتای 28 مرداد طراحی و اجرا کردند عدهای ار ارازل را به خبابان اوردند که توسط سازمان سیا اجیر شده بودند کتاب ایران و جنگ قدرت که ترجمه فارسی شده جریان را شرح میدهد چرا با ارازل و کودتا چیان برخورد نمیشود قوه قضاییه انتقام
  • طلایی IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    10 5
    قاتلان شهید عجمیان را اعدام کنید.
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    6 4
    کاپیتولاسیون نوین در عصر حاضر برای چهره های شاخص: دلقک ها (بازیگر و خواننده ..) و زیر توپ زنها (فوتبالیست و ..)و دروغ پراکنان و فضولهای رسانه ای(خبرنگار و..) و فعالان انگل سیاسی...
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    7 4
    جای هر مجرمی که حکمش زندان باشه، زندانه!!! اراجیف وخزعبلات گفته نشه!!!هرچی قانون بگه فارغ از شغل وشهرت وعنوان وکسوت و....!!!!!!
  • خواست مردم IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    7 6
    فقط اعدام قاتلان شهید عجمیان
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    7 5
    اعدام قاتلان شهید عجمیان خواست مردم است
    • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      3 3
      دقیقا
  • FI ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    6 3
    به قاتلان کیان پیرفلک جایزه میدهید یا محاکمه شان میکنید؟!!!
    • س.ز IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      1 0
      قاتل واقعی کیان مادرش هست که تو اون شلوغی ودر گیری بچه بیگناه رو به مهلکه برد
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    5 4
    یک سوال از کسانی که میگویند قاتلان را اعدام نکنید. اگر یکی از نزدیکان شما به قتل برسد به قالتش رضایت میدهید؟؟؟؟؟؟پس دوغتون را بنوشید و در کاری که به شما مربوط نیست دخالت نکنید.
  • پرویز IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    4 3
    فقط بقای نظام مهم است.
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    3 3
    اگر همین جریان غرب زده از قدرت حذف بشن ۸۰ درصد مشکلات حل میشه.ما انقلاب کردیم تا اسلام حاکم‌بشه اما متاسفانه دولت هایی و افرادی اومدن که با ظاهر اسلامی و باطن غربی مردم رو به دین و نظام‌بدبین کردن.باید جریان غرب گرا دستگیر و روزنامه هاشون بسته بشه.مثل چین و روسیه که غرب زده ها دیگه حذف شدن.این جریان بزرگترین آفت کشورهای مستقل و سرباز استعمار هستن.
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    3 2
    اگر همین جریان غرب زده از قدرت حذف بشن ۸۰ درصد مشکلات حل میشه.ما انقلاب کردیم تا اسلام حاکم‌بشه اما متاسفانه دولت هایی و افرادی اومدن که با ظاهر اسلامی و باطن غربی مردم رو به دین و نظام‌بدبین کردن.باید جریان غرب گرا دستگیر و روزنامه هاشون بسته بشه.مثل چین و روسیه که غرب زده ها دیگه حذف شدن.
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    4 2
    اگر همین جریان غرب زده از قدرت حذف بشن ۸۰ درصد مشکلات حل میشه.
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    4 2
    ما انقلاب کردیم تا اسلام حاکم‌بشه اما متاسفانه دولت هایی و افرادی اومدن که با ظاهر اسلامی و باطن غربی مردم رو به دین و نظام‌بدبین کردن.
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    3 2
    باید جریان غرب گرا دستگیر و روزنامه هاشون بسته بشه
  • امید IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    5 2
    یک کارمند دولت بابت اظهار نظر خلاف واقع ممکن است شغلش را از دست بدهد ولی نهایت اتفاقی برای سلبریتی میافتد تعهد هست با لبخند.
  • US ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    4 2
    همه در برابر قانون يكسان هستند .در اجاب قانون بين يك گداى گوشه خيابان نشين و يك سلبريتى ميلياردر نبايد ذره اى تفاوت داشته باشد و الا عدالت اجرا نشده است. از همين آمريكاى جنايت كار لااقل اين يك مطلب را ياد بگيريد كه همين امروز مجلس قانون گذارى همگى بر ضد دانالد ترامپ پفيوز رئيس جمهور پيشين آمريكا رأى دادند كه بايد محاكمه بشود.شما نه تنها رئيس جمهور هاى پيشين خاتمى و حسن روحانى كه جرمشان در پيشگاه مردم مسلم و مسجل هست محاكمه نكرده ايد با چند تا سلبريتى خائن و فتنه گر هم مماشات ميكنيد.
  • US ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    2 3
    همه در برابر قانون يكسان هستند .در اجاب قانون بين يك گداى گوشه خيابان نشين و يك سلبريتى ميلياردر نبايد ذره اى تفاوت داشته باشد و الا عدالت اجرا نشده است. از همين آمريكاى جنايت كار لااقل اين يك مطلب را ياد بگيريد
  • IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    9 3
    برای شعار نویسی 30 تا 50 هزار تومان و هر روز اغتشاش 1 تا 3 میلیون تومان می دن حالا خیابان ببندی به پلیس و بسیجی حمله کنی پمپ بنزین ها و بانک ها و ... را آتش بزنی این ها همه به مبلغ اضافه می کنه این می شود روش فروش مملکت و مردم و اوج بی شرفی اما اگر 4 نفر اعدام بشن دیگر خیلی ها می فهمن چه خبره و سمت این کاسبی کثیف نمی رن اگر هم برن دیگر رقم ها می ره بالای 100 میلیون 200 میلیون چون دیگر پای اعدام وسطه و پول خونشونو می خوان دقیقا یکسری خواص تاریخ انقضا گذشته در کنار یکسری روزنامه و سایت های مشکوک در داخل دقیقا در کنار ضدانقلاب آنطرف آبی خیلی هماهنگ به احکام اعدام حمله کردند و صحبت از ول کردن این ها می زنن تا آن چرخه ایی که اشاره شد بهم نخوره و آشوب و فتنه ادامه پیدا کند و الا اگر این ها انقدر صلح طلب و ناز بودند چرا وقتی حدود 70 نفر از نیروهای پلیس و بسیج کف خیابان ها سلاخی شدند خفه قون گرفته بودند ؟ چی شد که موقع اعدام یک شرور محارب , عاطفی و احساسی شدند اما وقتی گلوی پلیس را بریدند آن بلاها را سر بسیجی ها آوردن عین خیالشون نبود ؟ این ها یک مشت منافق هستند که دنبال از بین بردن بازدارندگی هستند تا کشور بهم بریزه سال هاست یکسری در داخل دقیقا مثل یکسری در خارج رفتار می کنند بعضی از رسانه های داخلی که دقیقا شعبه بی بی سی هستند مو نمی زنه اخبارشون .
  • DE ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    3 1
    کشته های شما که به قصد جلوگیری ضرب و جرح و کشتن به خیابان آمده اند ، شهیدند
  • US ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    9 3
    مردم بى صبرانه منتظر إعدام اين جنايت كاران مظلو كش و اشد مجازات برا ى سلريتى هاى محرك قاتلين و مجازات اضلال طلبان كه بنام اصلاح طلب خود را جا زده اند هستند.كاسه صبر مردم پر شده ا ست .
  • ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    6 2
    خلاف کردن و اغتشاشگری بازیگر و غیر بازیگر ندارد نباید کسی به صرف معروف بودن از حاشیه امن درمقابل قانون برخوردار شود
  • US ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    2 0
    عجب
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    3 0
    روزنامه بیشرف اعتماد حتی از عنوان "شهید" برای شهید روح الله عجمیان هم استفاده نکرده و نوشته "کشته شد"!! تف به شرف نداشته تون که رسما وعلنا سرمایه های اسرائیل هستید
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    5 0
    روزنامه بیشرف اعتماد حتی از عنوان "شهید" برای شهید روح الله عجمیان هم استفاده نکرده و نوشته "کشته شد"!! تف به شرف نداشته تون که رسما وعلنا سرمایه های اسرائیل هستید
  • محمدایوب IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    1 0
    فیلم های حیات وحش یک آهو ویا گوزن را حیوانات درنده مانند گرگها شغال‌ها شکار می‌کنند درنده ها هر کدام به دنبال کندن سهم خود از آن شکار تلاش می‌کنند در حمله به شهید عجمیان هم این درنده ها وگرگ صفت ها با شهید این گونه برخورد میکردند درنده خویی در آن ها بیداد میکرد حال اصلاح طلبان بوق بر بالای جنازه ها پرواز وشادی میکنند وسهم خواهی لعنت خدا بر این انسان‌های درنده خو وحیوان صفت که برای دو روز دنیا اینقدر پست میشوند
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    2 0
    من فکر می کردم دوران مک کارتیسم گذشته و از آن درسها گرفته شده و مستندات آماده شده- اما انگار دوباره باید شاهد اختراع چرخ باشم. مسوولان امور فرهنگی قدری هم کار کنند بد نیست
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    3 0
    همه اینهایی که شعار نه به اعدام می دهند را جمع کنید و ازشان تعهد بگیرد اگر کسی از بستگانشان به قتل رسید حق درخواست قصاص ندارند.
  • علی IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    1 0
    در قضیه شهید مظلوم عجمیان ، بحث خشونت و کینه نبود. همه دیدیم که یک پزشک! چگونه با کمال بی شرفی به جنازه ی یک جوان لگد میزند تا توسط خانمش که از این صحنه زشت فیلم و مستندات تصویری تهیه می کرده ، با نشان دادن مستندات عناد با نظام اسلامی مقدمات گرفتن اقامت در کشور های غربی را فراهم آورد!! این همه رذالت و توحش نیاز به تحلیل های کذایی حضرات اصلاحات چی ندارد. تاریخ پر است از این بی شرمی ها برای بدست آوردن مال دنیا ولو به قیمت فروش انسانیت، دین ، وطن و ناموس! پزشکی که به قول خودش ماهیانه ۱۰۰ میلیون تومان درآمد دارد ، بر جنازه ی شهید عجمیان که کارگر ساختمانی با درآمد ماهیانه ۳ میلیون تومان لگد می زند ، مستندات تصویری تهیه می کند و قصد ارسال به شبکه های معاند نظام دارد تا با اثبات دشمنی با نظام ، مقدمات اقامت در غرب را فراهم کند! حالا شما اصلاحات چی های نامرد تر از این پزشک ، فقط بنشینید و تحلیل آسمان ریسمان کنید !!! و البته لعنت ابدی بر شما باد !!
  • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    1 0
    بارها و بارها دلسوزان با دنیایی حسرت وخشم گفتند ونوشتند که این پس مانده های پهلوی و غربزدگان نفوذ کرده در انقلاب( اصلاح طلبان) همچون موریانه به جان ارزشهای دین وانقلاب افتاده و در حال ویران کردن پایه های انقلاب هستند اما کسی گوش نکرد حالا تحویل بگیرید که البته اولش است واگر جلوی این خیانت پیشگان گرفته نشود باید منتظر تجزیه و ویرانی کشور باشید
  • . IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    1 0
    بخدا همشون باید اعدام بشن
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    1 0
    خدا لعنت کنه هر کس واسه اینا تقاضای تخفیف در مجازات کنه ما توقع داشتیم همه اعدام بشن نه ۵ نفر ، لطفا زودتر اعدام کنید خفه بشن دست دست نکنید.
  • IR ۰۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    1 0
    شیاطین بازیگر،هیچ کشوری بازیگران هیچ کشوری مثل ایران شیطان صفت وهیولا نیستند .خودشیفته و خاک برسر
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    1 0
    با گذاشتن برنامه های استعداد یابی و کشف استعدادهای فراوان و بی نظیر از تعدادی سلبریتی بی نیاز میشیم.هر سلبریتی باید بداند دهه نفر بهتر از او وجود دارند
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    1 0
    ما از ابتدا در زمینه پرورش هنرمند و سینمایی متناسب با هویت ایرانی و انقلاب اسلامی کوتاهی کردیم و به موازات بکارگیری هنرپیشگان قبل از انقلاب که مبانی فکری فرهنگ پهلوی در آنها نهادینه بود برای تربیت هنرمند انقلابی تلاش لازم نکردیم درحقیقت این عرصه بلکه جولانگاه بی هویتترین بی اعتقادترین افرادی شد که به واسطه رانت و دوستی با همان هنرمندان پیش از انقلاب به صحنه هنر پسا انقلاب راه یافتند و نتیجه همان شد که می بینیم
  • محمدرضا کیانفر IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    1 0
    همه ما باید در خانه انقلاب و برای انقلاب اسلامی سخن بگوییم و اگر مشکلی هم هست در چارچوب‌های نظام اسلامی رفعش کنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس