رمضان شریف نمایه

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه فصل شکست‌های دشمن از این به بعد شروع خواهد شد گفت: باید کاستی‌های خودمان را جبران کنیم و فرزندان خود را به عرصه انقلاب برگردانیم .

به گزارش مشرق، سردار رمضان شریف ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد سردار سلیمانی اظهار کرد: انقلاب اسلامی به زنان شخصیت و کرامت والایی داده به گونه‌ای که این کرامت در هیچ کجای دنیا نظیر ندارد چراکه در کشور ما الگوی زنان فاطمه زهرا(س) است که منبع فیض الهی است.

وی افزود: دشمن به خاطر این پیشرفت‌ها به دنبال وارونه جلوه دادن حقایق است و باید بدانیم مقام زن در ایران در نهایت احترام قرار گرفته است.

سردار شریف با بیان اینکه میزان تحصیلات دانشگاهی زنان پس از انقلاب با قبل از آن و حتی کشورهای منطقه قابل مقایسه نیست افزود: اگر وضعیت تحصیلات خانم‌ها را در کشورهای همجوار منطقه مورد بررسی قرار دهیم خواهیم دید که چه اختلافات زیادی با زنان کشورمان دارند و این به خاطر شخصیتی بود که انقلاب به زنان داد اما دشمن متاسفانه آن را وارونه جلوه می‌دهد.

*جریان مقاومت توانسته ضربه‌های مهلکی بر پیکر دشمنان و صهیونیست‌ها وارد کند

وی با بیان اینکه جریان مقاومت توانسته ضربه‌های مهلکی بر پیکر دشمنان و صهیونیست‌ها وارد کند، در ادامه گریز به اثرگذاری خون سردار سلیمانی بر نسل جوان و انتقال ارزش‌های انقلاب به آنان اشاره کرد و گفت: حدود ۵۰ میلیون نفر از جمعیت کنونی ایران نسل پس از انقلاب هستند که از دوران مبارزات امام، ظلم دوران پهلوی و جنایات صهیونیست‌ها به کشورهای اسلامی مطلع نیستند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما نتوانسته‌ایم دستاوردهای انقلاب را به‌ خوبی به نسل جوان معرفی کنیم گفت: مطمئن هستم اگر یک جوان تاریخ پهلوی یا جنایات گروهک منافقین و برخوردهای آنان با مردم را بداند و یا اگر یک جوان کرد از سابقه دموکرات‌ها و کومله را در آزار و اذیت مردم آن مطلع شود هرگز به صدای دشمن گوش نخواهد داد.

وی با تأکید بر اینکه نباید بگذاریم انقطاع نسلی که بخشی از آن توسط دشمن ایجاد شده ادامه داشته باشد، گفت: شهادت سردار سلیمانی جوانان را با رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس، ایجاد امنیت در کشور و محور مقاومت آشنا کرد و آنان توانستند این مفاهیم را لمس کنند به گونه‌ای که در تشییع پیکر سردار همه میزان ارادت ملت به ایشان را دیدند.

*نقش سردار در ایجاد وحدت ملی

شریف در ادامه به نقش سردار در ایجاد وحدت ملی پرداخت و افزود: ایشان مردم این سرزمین را خوب شناخت و در دوران حیاتش صادقانه تلاش کرد همه گروه‌های سیاسی و فکری و آحاد مختلف مردم را زیر چتر خیمه ولایت جمع کند و برای ملت ایران ارزش بیافریند و سرمایه تولید کند؛ همین سرمایه هم بود که آمریکایی‌ها را به عقب راند.

وی از رشادت‌های سردار در ناکام کردن فتنه داعش برای نزدیک شدن به مرزهای کشور سخن گفت و افزود: داعش پس از تصرف موصل تا دروازه‌های بغداد پیش آمد و به نزدیک مرزهای ایران رسید اما خداوند اراده کرده بود آمریکایی‌ها یک بار دیگر با رشادت‌های سردار سلیمانی از ملت ایران سیلی سختی بخورند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز وقتی به صحنه رفتار دشمن نگاه می‌کنیم می‌بینیم دشمن در تلاش است آن چیزی را که در میدان سخت مانند مقابله با داعش از دست داده از طریق فضای مجازی جبران کرده و ما را با یک چالش مواجه کند.

وی ایجاد آشوب‌های اخیر را تلاش دشمن برای جبران ناکامی‌های خود عنوان کرد و افزود: در سر و صداهایی که طی ماه‌های اخیر در کشور بوجود آمد تمام تلاش دشمن این بود با بهره گیری از توان صهیونیست‌ها و سایر دشمنان جنگی ترکیبی علیه ایران راه بیاندازد و به خیال خود از انقلاب یک انتقام سخت بگیرد که در این زمینه نیز شکست خورد.

*دشمن سرمایه دیگری برای مبارزه با انقلاب ندارد، همه برگه‌های خود را رو کرده است

شریف افزود: برای آنها سخت بود پوتین به همراه یکی از روسای جمهور منطقه نزد رهبر انقلاب بروند و مقام معظم رهبری در این دیدار به آنها بگوید «ناتو عامل اصلی جنگ اوکراین بوده»، این مساله برای آنها خیلی سنگین بود.

وی گفت: در اغتشاشات اخیر هم می بینیم که نوک پیکان حمله دشمن به سمت رهبر انقلاب بود چون همه شکست خود را محصول تدبیر رهبر می‌دانستند و می‌خواستند از ایشان انتقام بگیرند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن پس از این حرکات سرمایه دیگری برای مبارزه با انقلاب ندارد و همه برگه‌های خود را رو کرده است گفت: انقلاب ما برگرفته از احکام نورانی اسلام است و مستحکم‌تر از آن است که چند آدم عصبی بتوانند به آن ضربه بزنند چراکه در دوران صدام و ارتش مجهز عراق با حمایت ابرقدرت‌ها نتوانستند به انقلاب ضربه بزنند و شکست خوردند.

وی در این زمینه به دشمنی و رفتارهای برخی از روسای جمهور کشورهای اروپایی در اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: رفتار روسای جمهور فرانسه و آلمان خیلی بچه‌گانه‌تر از نسل های قبل خود بود زیرا رییس جمهور آلمان با یک نفر آدم عصبی ملاقات کرده و می‌گوید ما پشتیبان شما هستیم که البته اینها نتیجه شکست بزرگی است که از انقلاب خوردند.

*فصل شکست‌های دشمن از این به بعد شروع خواهد شد/ فصل بالندگی ایران آغاز شده است

شریف با بیان اینکه دستاورد چهل سال مبارزه ما ایجاد توانمندی نظامی و تامین امنیت کشور و همچنین بالا رفتن بصیرت مردم بوده است گفت: در دهه دوم انقلاب تازه ما در اول راه قرار گرفته‌ایم و می‌خواهیم لذت شیرینی انقلاب را به مردم بچشانیم.

وی با تأکید بر اینکه فصل شکست‌های دشمن از این به بعد شروع خواهد شد و فصل بالندگی ملت ایران تازه آغاز شده است گفت: در یک بعد دیگر قضیه ما باید کاستی‌های خودمان را جبران کنیم و فرزندان خود را به عرصه انقلاب برگردانیم و به آنها ثابت کنیم با همین فرزندان دشمن را قطعاً شکست خواهیم داد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شعار آزادی بیت‌المقدس به دست فرزندان انقلاب اسلامی تحقق پیدا

خواهد کرد، بنابراین باید رمز آزادی خرمشهر را که الی بیت‌المقدس بود را همیشه مد نظر قرار دهیم.

وی با بیان اینکه خون شهید قدس بدون آزادی قدس هرگز به ثمر نخواهد شد نشست خطاب به دشمنان تأکید کرد: فرزندان ایران اسلامی تا انتقام خون سردار سلیمانی و هزاران شهید دیگر را از شما نگیرند از پا نخواهد نشست، مطمئن باشید آینده از آن انقلاب و ملت ایران و رهروان انقلاب اسلامی است.

*امروز هیچ کس قادر نیست علیه انقلاب اقدام موفقیت‌آمیز نظامی داشته باشد

شریف با بیان اینکه دشمنان هیاهو و سر و صدای زیادی دارند گفت: در فضای مجازی از سوی برخی تصور بر این است ما در حال نابودی هستیم اما در فضای واقعی ما به جز پیشرفت و امنیت چیز دیگری را نمی‌بینیم.

وی ادامه داد: البته در اغتشاشات اخیر ما صف کسانی را که فریب سرویس‌های بیگانه را خوردند از کسانی که از این سرویس‌ها دستور می‌گیرند جدا می‌کنیم.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت دشمن به دنبال این بود در اغتشاشات اخیر ما را تحریک کند با مردم برخورد تندی داشته باشیم اما متانت انقلاب را درک نکرده بودند، ما با متانت شهید و مجروح دادیم اما در ارتباط با مردم تمام هوش و حواسمان این بود تدبیر رهبر انقلاب مبنی بر اینکه در این جریانات کسی از مردم بیگناه آسیب نبیند را مد نظر قرار دادیم.

وی گفت: کتک خوردن یک بسیجی یا یک پاسدار و نیروی انتظامی مهم نیست بلکه مهم این است که خون بیگناهی ریخته نشود که خوشبختانه این گونه هم شد.

شریف در ادامه با بیان اینکه ما حق نداریم از کنار مشکلات به راحتی عبور کنیم چراکه حل مشکلات فعلی از دوران دفاع مقدس سخت‌تر نیست گفت: باید به این نکته توجه داشته باشید که از این به بعد فصل پیروزی ماست و همه نسبت به ضعف‌های خود آگاه باشیم.

وی گفت: ایران کشور پر ظرفیتی است و در ۴۰ سال گذشته علیرغم جنگ و توطئه‌های دشمن در زمینه دانش و تربیت مدیر تراز بالایی دارد و سرآمد همه کشورهای منطقه بوده است بنابراین باید به طور جدی مشکلات را برطرف نمود.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان گفت: امروز هیچ کس قادر نیست علیه انقلاب اقدام موفقیت‌آمیز نظامی داشته باشد و اگر خطایی از دشمن صورت گیرد به شدت مجازات می‌شود به گونه‌ای که یادشان نرود چشمشان به کدام طرف بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    5 7
    ما شکست خوردیم صداش را نمیشنوی
    • ناصر IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
      5 3
      استقامت چند دهه در برابر همه قدرت غربیان یعنی پیروزی و شکست را دشمنی خورده است که به نوعی ابرقدرت گفته میشد . ابر قدرت ابر قدرت که میگن اینه ؟؟؟؟؟ خنده
    • ح IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
      3 3
      شما شکست خوردید کسی منکرش نیست!! سردار هم گفتن ما شکست نخوردیم نه شما شما که بدجوری شکست خوردید!!
    • احمد شیرازی IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
      0 2
      شما به شدت هم شکست خوردید درجنگ 8ساله در فتنه 88 .فتنه بنزین .فتنه 1401.که ام الفتنه ها بود
    • علی IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
      0 1
      ۷۷_۷۸ ۸۷_۸۸ ۹۸ همه شکستاتونو یادمونه
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    0 1
    درود بر شما سردار
  • کاظم IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    3 1
    شکست دشمن با شکوفایی اقتصادی به مرحله کمال میرسه
    • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
      1 1
      اقتصاد رو دولت باید بهبود ببخشه
  • ح ر IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    0 2
    سپاه و ارتش و بسیج باید با همکاری اموزش و پرورش و دانشگاه وووو با تمام توان و تلاش وکوشش و باجدیت از طریق برگزاری انواع و اقسام برنامه های پرورشی قوی و ریشه دار توانشان را بگذارند بر آگاهی بخشی همه جانبه جوانان در گوشه وکنار مملکت .
  • IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    1 1
    اقتصاد رو دریابید. حتی با دشمنان ریز و درشت باید راهی برای اقتصادی قوی باز کرد. هزینه سالها تحریم ایران صرف سرمایه گذاری در کشورهای همسایه شده.
  • کارشناس IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    1 3
    ساقی اینها خودش را معرفی کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس