فضای مجازی رها از عوامل اغتشاشات اخیر بود

مرجع تقلید شیعیان گفت: یکی از علت‌های اغتشاشات اخیر غفلت آموزش و پرورش و آموزش عالی در سال‌های گذشته به ویژه در زمان کرونا و رفتن در فضای مجازی رها شده است.

به گزارش مشرق، آیت الله سبحانی در دیدار سید مجید میر احمدی معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور بر لزوم بررسی علل اغتشاشات و حوادث اخیر کشور گفتن: یکی از علت‌ها، غفلت آموزش و پرورش و آموزش عالی در سال‌های گذشته به ویژه در زمان کرونا و رفتن در فضای مجازی رها شده است.

این مرجع تقلید همچنین بر لزوم رضایتمندی مردم از جمله در مراجعه به ادارات و تکریم آنان تاکید کردند.

وی با اشاره به مسئله حجاب که مورد صحبت معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور بود، گفت: حجاب فریضه الهی است و در صداوسیما می‌بایست با شیوه و روش‌های مناسب و دعوت افراد صاحبنظر تبیین شود.

آیت الله سبحانی تصریح کرد: خون‌های پاک و فراوانی به پای این نظام ریخته شده و مطمئناً این نظام پیروزمندانه ادامه خواهد داشت و از هر گزندی به دور خواهد ماند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    ایت الله سبحانی؟؟
    • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      0 0
      وقتی کتاب نمیخونیددرفضای مجازی وزیرماهوار های لندنی دشمن سرگردانید نام آیه الله سبحانی دانشمند ومرحع تقلیدبزرگ ونویسنده دهها جلد کتاب نفیس براتون ناآشناست،، عوضش اسم ترانه علیدوستی وکتایون ریاحی وسام درخشانی ووووعلی دایی وکریمی بیسوادعیاش ضدوطن اغتشاشگر بت اعظم!!
  • ... IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    این اغتشاشات نشون داد چقدر منافق تو صدا سیماست چقدر نفوذی هست جقدر روزنامه های اینترنشنالی خودمون داخل ایران داریم با امکانات ایران بر علیه ایران کار میکنن باز دم اینتر بی بی سی گرم که از ال سعود میگیرن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس