کد خبر 1458307
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۱

عصر دیجیتال راه را برای صنعت بازی های آنلاین هموار کرده است تا به طور مداوم به قله های جدیدی از توسعه دست یابد. یکی از دلایلی که سبب شده است بازی های آنلاین در سرتاسر دنیا به موفقیت های عظیمی دست یابد حفظ پویایی این صنعت توسط توسعه دهنده های آن بوده که همه ساله بازی های متفاوتی را عرضه می کنند. به عنوان مثال بازی فورتنایت که همه ساله به عنوان یکی از محبوب ترین بازی های آنلاین شناخته می شود به صورت سالانه به روز رسانی می شود.

مردم، به خصوص علاقه مندان به بازی، همیشه به سبک های مختلف بازی علاقه داشته اند. به لطف دسترسی گسترده به اینترنت، هم بازیکنان قدیمی و هم آنهایی که تازه وارد دنیای بازی شده‌اند، می‌توانند با دیگر بازیکنان در سراسر جهان همکاری کنند. علاوه بر این، تکامل مداوم فناوری به بازی‌های جدید توسعه‌یافته کمک کرد تا به راحتی با تنظیمات بازی و سبک زندگی نسل امروزی گیمرها سازگار شوند. چیزی که بازی آنلاین را واقعاً جذاب می کند این است که تمام محدودیت های تعیین شده توسط زمان، مسافت و زبان را در هم شکسته و با موفقیت بازیکنان را در کشورهای مختلف گرد هم می آورد. مردم به راحتی می توانند بازی های مورد علاقه خود را با بازیکنان دیگر نقاط جهان انجام دهند. حالا با هم نگاهی به موفق ترین بازی های آنلاین چند وقت اخیر می اندازیم.

باز انفجار

شاید بسیاری از ایرانی ها اسم این بازی را نشنیده باشند ولی بازی انفجار توانسته است نام ایران را در میان بازی های آنلاین سر بلند کند. این بازی که برای اولین بار در سال 1396 روانه بازار شد و توانست هنر ایرانی ها را در طراحی و ارائه بازی های آنلاین به دنیا نشان دهد. این بازی که گردش مالی بسیار بالایی دارد به عنوان محبوب ترین بازی آنلاین ایرانی در سرتاسر دنیا شناخته می شود و به سه زبان دنیا نیز ترجمه شده است.

بازی انفجار که در سرتاسر دنیا به عنوان Blast یا Explosion شناخته می شود ابتدا به عنوان یک بازی مرورگر محور روانه بازار شد ولی الان فایل های دانلودی آن نیز در سرتاسر دنیا قابل دانلود می باشد.

PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS

PlayerUnknown’s Battlegrounds (PUBG) تاکنون محبوب ترین بازی ویدیویی آنلاین امسال است.

PUBG برای اولین بار در اوایل سال 2017 منتشر شد، به سرعت به رسمیت شناخته شد و در نهایت تعداد زیادی دنبال کننده در سراسر جهان به دست آورد. در همان سال، PUBG با برنده شدن بهترین بازی چندنفره در The Game Awards در سال 2017 نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کرد. نظر مثبت منتقدین در سال 2018 سبب شد تنها 7 میلیون نفر در آمریکا این بازی را دنبال کنند.

چیزی که بازی PUBG را بسیار لذت بخش می کند این است که چگونه ژانر تیراندازی سوم شخص را در یک بازی بتل رویال گنجانده است و این امکان را فراهم می کند که تا 99 بازیکن به صورت همزمان در این بازی شرکت کنند. بازیکنان می توانند با هم متحد شده و یک استراتژی را به منظور شکست دادن تیم های مقابل به کار بگیرند.

DC Universe Online

از سال 2011، DC Universe Online به کاربران این امکان را می دهد که به عنوان ابرقهرمانان DC مورد علاقه خود بازی کنند یا حتی ابر قهرمان خود را بسازند. این بازی که پس از موفقیت های اولیه فیلم های ابرقهرمانانه روانه بازار شد اولین بار در سال 2017 توانست اذهان عمومی را به سمات خود جلب کند و تا انتهای سال 2021 توانست نزدیک به 100 میلیون کاربر آنلاین در اختیار داشته باشد.

Albion Online

Albion Online در سال 2019 رایگان شد و پس از آن هرگز در زمره بازی های آنلاین پولی قرار نگرفت. در سال‌های پس از 2019، Albion حتی یک نسخه موبایلی را عرضه کرده است که کاملاً با رایانه شخصی خود سازگار است. با وجود اینکه این بازی در عرصه بین المللی بسیار محبوب می باشد ولی گیمرهای ایرانی کمتر نسبت به آن اطلاع دارند و از آن استقبال بسیار کمتری به میان آمده است. این بازی که از سبک استراتژیک منحصر به فردی استفاده می کند تلفیق دو بازی وارکرافت و کلش او کلنز می باشد.

Mario Kart Tour

قدیمی ترین و خاطره انگیزترین بازی در دنیای بازی های کامپیوتری آنلاین که فعالیت خود را از کنسول میکرو آغاز کرد این بازی که امروزه در نینتندو و گوشی ها نیز در دسترس می باشد برای اولین بار در سال 1368 روانه بازار شد. این بازی تا انتهای سال 2021 محبوب ترین و خاطره انگیز ترین بازی کامپیوتری لقب گرفته بود. بدون شک شما نیز بازی قارچ خور را یک بار بازی کرده اید. درست نیست؟


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس